Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heeft het zin om de huisarts te bellen?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Heeft het zin om de huisarts te bellen? Empty Heeft het zin om de huisarts te bellen?

Bericht  Sanne wo 10 jul 2013 - 0:16

Ik weet dat jullie geen dokters zijn, maar ik ben gewoon wat aan het twijfelen.

Mijn dochter is bijna 16 maanden en ik menstrueer nog steeds niet. Nou geef ik nog steeds borstvoeding, dus hoogstwaarschijnlijk komt het gewoon daarvan. Maar ik voel me soms steeds ongeruster of het allemaal nog wel goed is van binnen. Waarom duurt het bij mij zo lang? Mijn dochter drinkt inmiddels steeds minder en toch komt er werkelijk niets op gang. Nou vraag ik me af of het zin heeft om de huisarts eens te bellen en te vragen of er ook iets onderzocht kan worden (maar wat, dat weet ik dan weer niet precies). Of dat de huisarts alleen maar zal zeggen dat ik eerst maar eens moet stoppen met de borstvoeding. Dat is geen optie voor mij, dus dan zou het geen zin hebben.

Pfff, ik word er gewoon zo verdrietig van af en toe.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft het zin om de huisarts te bellen? Empty Re: Heeft het zin om de huisarts te bellen?

Bericht  LindaK wo 10 jul 2013 - 0:18

Als je je zorgen maakt, of verdrietig...dan zou ik gewoon eens bellen. Je kunt je verhaal doen, duidelijk aangeven dat je niet wilt stoppen met de borstvoeding. Dan kan de dokter daarna aangeven wat eventueel de mogelijkheden zijn...

Je zorgen maken is niet fijn!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft het zin om de huisarts te bellen? Empty Re: Heeft het zin om de huisarts te bellen?

Bericht  Kalishi wo 10 jul 2013 - 0:19

Vervelend dat je er verdrietig van wordt. Ik zou gewoon eens bellen. Misdoe je niks mee en ben je misschien toch iets geruster. Misschien zegt hij/zij wel dat dat vaker voorkomt of zelfs nog langer etc en dat het niets is om druk over te maken.  Of hij zegt dat er toch wel iets op gang had moeten komen en dan maak je een afspraak.
Gewoon bellen
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft het zin om de huisarts te bellen? Empty Re: Heeft het zin om de huisarts te bellen?

Bericht  xxjojootjexx wo 10 jul 2013 - 0:49

Na mijn 2e zwangerschap werd ik pas na 23 maanden ongesteld, ongeveer 3 weken nadat t gestopt was met de bv.
Ik weet dat er meer vrouwen zijn waarbij het heel lang kan duren voor eea weer op gang komt.
Je kunt natuurlijk altijd even bellen om gerust gesteld te worden.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft het zin om de huisarts te bellen? Empty Re: Heeft het zin om de huisarts te bellen?

Bericht  M@niek wo 10 jul 2013 - 0:53

Je kunt toch altijd even een afspraak maken? Het is toch vervelend als jij je hier zo verdrietig om voelt? Gewoon even aankaarten hoor. Waarschijnlijk komt het idd door de borstvoeding maar misschien heeft je huisarts andere verklaringen.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft het zin om de huisarts te bellen? Empty Re: Heeft het zin om de huisarts te bellen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum