Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zindelijk maar niet willen plassen met/bij anderen

4 plaatsers

Ga naar beneden

Zindelijk maar niet willen plassen met/bij anderen Empty Zindelijk maar niet willen plassen met/bij anderen

Bericht  L!ND@ di 9 jul 2013 - 23:01

Sinds een week of 2 is onze dochter zindelijk. Alles ging op het potje en inmiddels ook op de wc met een brilverkleiner. Hartstikke fijn natuurlijk, maar nu wil ze niet plassen/poepen als ze bij de gastouder is of als mijn moeder aan het oppassen is. Ik heb er al een gesprekje over aangeknoopt, waarin ze aangeeft dat ze dit eng vindt. Kan ik me ergens ook wel voorstellen, maar hoe kan ik dit nu het beste aanpakken? Iemand tips?
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zindelijk maar niet willen plassen met/bij anderen Empty Re: Zindelijk maar niet willen plassen met/bij anderen

Bericht  Manderijn di 9 jul 2013 - 23:03

En als je haar haar eigen wcbrilverkleiner mee geeft? Dat doe ik dan wel eens, dan is het tenminste nog wat eigen.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Zindelijk maar niet willen plassen met/bij anderen Empty Re: Zindelijk maar niet willen plassen met/bij anderen

Bericht  L!ND@ di 9 jul 2013 - 23:19

Hmmm, dat is een optie inderdaad! Bij de gastouder hebben we haar nu in ieder geval zo ver dat ze wel even wil gaan zitten (daar heeft ze ook een verkleiner), maar haar behoeftes durft ze nog niet. Ze poept bijv. gewoon in haar broek en loopt ermee door, zonder dat ze wat zegt. Schaamte lijkt het wel.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Bericht  L!ND@ di 9 jul 2013 - 23:21

Het sneue was dat ze afgelopen maandag bij mijn moeder de hele dag zonder pamper heeft gelopen en alles heeft opgehouden. Toen mijn man om 14.30 thuis kwam, is ze met een noodgang op het toilet gaan zitten om alles te laten gaan. Vervolgens 5 minuten later nog een megaplas. Dat is nou ook niet wat we willen.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Bericht  loesje di 9 jul 2013 - 23:44

herken het wel a is thuis zo goed als zindelijk maar bij anderen of op school doet hij alles nog in de luier.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Floor wo 10 jul 2013 - 19:32

Misschien dat jij of je man samen met je moeder een paar keer naar het toilet kunt als ze moet, zodat ze ziet dat je moeder ook weet hoe het moet. Misschien vind ze het eng omdat ze denkt dat je moeder (of gastouder) dingen anders zullen doen zoals billen afvegen of reactie geven.
Ons oppaskindje had dat erg veel last van, ik reageerde anders en veegde haar billen anders af als dat haar ouders deden, niet dat ik het fout deed, maar in haar ogen was dat dus wel.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: