Verhuizing doorgeven: wanneer?
+3
Dazzle
Rush
Middleme
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Verhuizing doorgeven: wanneer?
Misschien een domme vraag, maar ik weet het even niet:
Wij hebben vandaag de sleutel van ons huis gekregen. Nu zie ik op de site van de gemeente waar ik ga wonen dat je dan binnen 5 dagen na verhuizing dat doorgegeven moet hebben. Maar, we gaan er pas met een week of wat wonen. Moet ik het nu al doorgeven of dan pas?
Wij hebben vandaag de sleutel van ons huis gekregen. Nu zie ik op de site van de gemeente waar ik ga wonen dat je dan binnen 5 dagen na verhuizing dat doorgegeven moet hebben. Maar, we gaan er pas met een week of wat wonen. Moet ik het nu al doorgeven of dan pas?
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Verhuizing doorgeven: wanneer?
Binnen 5 dagen na de verhuizing, dus wanneer je er woont.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat kan vaak ook wel van tevoren, je kan dan een verhuisdatum opgeven.
Dazzle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 21
Punten : 17
Registratiedatum : 14-04-13
Ik heb het pas gedaan toen ik er echt in trok.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een datum in de toekomst aangegeven. Toevallig woonden we er ook al. In 1e instantie niet verwacht dat we die datum zouden redden.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik heb het aangegeven toen ik er net woonde. Ik kon een datum uitkiezen (in het verleden en in de toekomst) dus dat was geen probleem voor mij.
Ik woon hier nog niet zo lang en heb eigenlijk alleen maar een adreswijziging doorgegeven aan de gemeente, bij welke instanties moet je nog meer je adres laten wijzigen?
(ik ben uit huis gegaan, dus het is niet zo erg als ik nog post op mijn vorige adres krijg, aangezien dat gewoon bij mijn ouders is)
Ik woon hier nog niet zo lang en heb eigenlijk alleen maar een adreswijziging doorgegeven aan de gemeente, bij welke instanties moet je nog meer je adres laten wijzigen?
(ik ben uit huis gegaan, dus het is niet zo erg als ik nog post op mijn vorige adres krijg, aangezien dat gewoon bij mijn ouders is)
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Toen ik bij de woningbouw de huur heb opgezegd van ons huidige huis heb ik ook meteen aangegeven bij de gemeente dat we vanaf die datum zouden verhuizen en het nieuwe adres doorgegeven.
Ook aan andere instanties meteen dat als verhuisdatum doorgegeven met het nieuwe adres.
(Bijv. Bank, werk, verzekeringen zorg/auto/huis/katten, tijdschrift, nieuw ponsplaatje)
Nu alleen hopen dat we dat ook allemaal gaan redden. We zouden eigenlijk vorige week de sleutel al krijgen, maar hebben die nog steeds niet. Nu hebben we nog iets meer dan 2 weken tot onze huidige huur afloopt en we weten nog steeds niet wanneer we erin kunnen. (En alles moet nog geschilderd en gesausd worden....)
Ook aan andere instanties meteen dat als verhuisdatum doorgegeven met het nieuwe adres.
(Bijv. Bank, werk, verzekeringen zorg/auto/huis/katten, tijdschrift, nieuw ponsplaatje)
Nu alleen hopen dat we dat ook allemaal gaan redden. We zouden eigenlijk vorige week de sleutel al krijgen, maar hebben die nog steeds niet. Nu hebben we nog iets meer dan 2 weken tot onze huidige huur afloopt en we weten nog steeds niet wanneer we erin kunnen. (En alles moet nog geschilderd en gesausd worden....)
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Verhuizing wat allemaal doorgeven?
» 'doorgeven'
» Polisgegevens ed doorgeven.
» peuter voorbereiden op verhuizing
» Samenwonen, doorgeven aan Belastingdienst?
» 'doorgeven'
» Polisgegevens ed doorgeven.
» peuter voorbereiden op verhuizing
» Samenwonen, doorgeven aan Belastingdienst?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: