Polisgegevens ed doorgeven.
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Polisgegevens ed doorgeven.
De reisorganisatie willen de reis - of zorgverzekeringsmaatschappij en polisnummer weten zodat dat in de boeking vermeld kan worden.
Ik zie niet in wat dat voor nut heeft en voorgaande vakanties is daar nooit om gevraagd.
Is dat niet aan de klant zelf? Mocht er wat gebeuren da hebben wij die gegevens altijd bij de hand?
Ik zie niet in wat dat voor nut heeft en voorgaande vakanties is daar nooit om gevraagd.
Is dat niet aan de klant zelf? Mocht er wat gebeuren da hebben wij die gegevens altijd bij de hand?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Polisgegevens ed doorgeven.
Geef ze dat lekker door. Scheelt jou weer een hoop geregel op het moment dat je het nodig hebt. Lijkt me alleen maar prettig als jij in het ziekenhuis ligt en niks meer zelf kunt regelen, bijvoorbeeld.
Edit: Ik ken het overigens niet, heb het nooit meegemaakt, maar ik reis ook nooit met reisorganisaties.
Edit: Ik ken het overigens niet, heb het nooit meegemaakt, maar ik reis ook nooit met reisorganisaties.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Maar dan is mijn er toch voor mij. Ik geef het ook door, maar vroeg me af waarom ze dat wilde weten da's alles.
Caribbeanlover- Ratel
Misschien raak je allebei wel betrokken bij een ongeluk.Caribbeanlover schreef:Maar dan is mijn er toch voor mij. Ik geef het ook door, maar vroeg me af waarom ze dat wilde weten da's alles.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Da's een goede idd.
Caribbeanlover- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» 'doorgeven'
» Samenwonen, doorgeven aan Belastingdienst?
» Verhuizing doorgeven: wanneer?
» Verhuizing wat allemaal doorgeven?
» Samenwonen, doorgeven aan Belastingdienst?
» Verhuizing doorgeven: wanneer?
» Verhuizing wat allemaal doorgeven?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: