Kneusje heeft hulp nodig
+15
Carra
Zwoesj
Tabbert
Fred
Lady4
Sea of Trees
Nyx
Bisq
Esperanza
Angela_1986
Sorella
Moira
Willem
Minx
BJA
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Kneusje heeft hulp nodig
Update! Hij heeft voorgesteld om eens samen te gaan sporten. We zijn beide nogal addicted zeg maar aan sport.
Iik heb nog niet concreet gevraagd wanneer maar zal volgende week ergens worden denk ik. Kwam hem net nog tegen, stukje met hem opgelopen, gekletst erg leuk!
Iik heb nog niet concreet gevraagd wanneer maar zal volgende week ergens worden denk ik. Kwam hem net nog tegen, stukje met hem opgelopen, gekletst erg leuk!
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Carra schreef:Zwoesj schreef:
Ik lees tegenwoordig alleen nog maar mee, maar hier moet ik toch speciaal even voor inloggen
4 jaar? Dan heb je je een paar jaar toch heel vrijgezellig opgesteld en voorgehouden dan wat dus de werkelijkheid was.
Grappig. Weet toch echt zeker dat mijn grijze massa dat nog wel geweten had.
Ik heb ook écht altijd gedacht dat je, in ieder geval in de tijd dat we actief in 'ons' topic schreven, vrijgezel was en volgens mij hebben we het daar zelfs wel eens over gehad, in het topic of via PM. Was al bang dat mijn grijze massa versteend was maar dus toch niet...
Leuk leuk leuk BJA Veel plezier met sporten! En daarna kun je mooi 'n drankje doen
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Jeujh, dat is goed nieuws!!
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Fred, jou vriendin is toch iemand van dit forum? Of is dat een van de andere mannen hier? Ik kan mij vaag zoiets herinneren.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Lady4 schreef:Nyx schreef:Misschien ben ik wel de grootste kneus op aarde, maar wat is er verkeerd aan het concreet proberen af te spreken? n?
Eens hoor!
Nou ja als je nog niet eens weet of iemand het leuk vind een keer wat mee
Te gaan drinken en zegt nee op de dag dat je vraagt is het wat raar.
Het is logischer om te vragen, goh zin om een keer wat te drinken en als het antwoord dan ja is dan kun je vragen goh kun je zaterdag? Maar het komt nogal wanhopig over als je vraagt: goh kun wil je zaterdag wat met me drinken en het antwoord is nee dan kan ik niet als je dan door moet vragen. Want het kan zijn nee ik kan niet of nee ik
Wil dat niet met jou.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Thanks all.
Het was inderdaad bij hem beter geweest als ik de dag open zou houden, maar goed, eerst maar eens sporten en daarna kan ik dat terrasje er mooi weer bij halen.
Het was inderdaad bij hem beter geweest als ik de dag open zou houden, maar goed, eerst maar eens sporten en daarna kan ik dat terrasje er mooi weer bij halen.
BJA- Prater
Jeee!
En achteraf is altijd makkelijk denken had ik het maar anders gevraagd. Je hebt in ieder geval de stoute schoenen aan getrokken!
En achteraf is altijd makkelijk denken had ik het maar anders gevraagd. Je hebt in ieder geval de stoute schoenen aan getrokken!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
That's true!Ella schreef:Jeee!
BJA- Prater
Ik vind het juist goed om een concreet voorstel te doen. Stel dat hij niks met haar wil drinken, en ze vraagt of hij vanmiddag kan, dan kan hij heel makkelijk en pijnloos nee zeggen door te zeggen dat hij niet kan en geen ander voorstel te doen. Je moet dan natuurlijk niet door blijven vragen; als hij toevallig die datum niet kan, maar wel interesse heeft, zal hij een ander voorstel doen (zoasl hij nu ook heeft gedaan).Minx schreef:Lady4 schreef:Nyx schreef:Misschien ben ik wel de grootste kneus op aarde, maar wat is er verkeerd aan het concreet proberen af te spreken? n?
Eens hoor!
Nou ja als je nog niet eens weet of iemand het leuk vind een keer wat mee
Te gaan drinken en zegt nee op de dag dat je vraagt is het wat raar.
Het is logischer om te vragen, goh zin om een keer wat te drinken en als het antwoord dan ja is dan kun je vragen goh kun je zaterdag? Maar het komt nogal wanhopig over als je vraagt: goh kun wil je zaterdag wat met me drinken en het antwoord is nee dan kan ik niet als je dan door moet vragen. Want het kan zijn nee ik kan niet of nee ik
Wil dat niet met jou.
Als je vraagt: "wil je een keer wat met mij drinken?" en hij wil het niet, is het onvermijdelijk dat hij zegt: "Nee, geen behoefte aan" of dat hij de boot blijft afhouden tot je zelf die conclusie trekt. Dat is ongemakkelijk als je hem weer tegenkomt. Een concreet voorstel afwijzen is veel minder pijnlijk, want je kunt de reden in het midden laten.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ja, maar dan heb je geen duidelijkheid en weet je niet of hij écht niet kon die dag of dat ie gewoon niet into je is. Ik zou dat dan wel het liefst gewoon meteen weten, dan is het maar klaar!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Dan is mijn gedachtegang nog niet zo vreemd. Want zo dacht ik ook.
Als ik iemand voorstel om zaterdag iets te gaan drinken en hij zegt 'nee' om welke reden dan ook, dan ligt de bal ook gelijk bij hem om een voorstel te doen. Komt het voorstel niet, dan zou je daaruit kunnen concluderen dat hij geen interesse heeft. En dat lijkt me toch minder pijnlijk.
TO heeft haar buurman een voorstel gedaan, hij kon niet, maar kwam vervolgens wel met een eigen voorstel. Eind goed, al goed.
Als ik iemand voorstel om zaterdag iets te gaan drinken en hij zegt 'nee' om welke reden dan ook, dan ligt de bal ook gelijk bij hem om een voorstel te doen. Komt het voorstel niet, dan zou je daaruit kunnen concluderen dat hij geen interesse heeft. En dat lijkt me toch minder pijnlijk.
TO heeft haar buurman een voorstel gedaan, hij kon niet, maar kwam vervolgens wel met een eigen voorstel. Eind goed, al goed.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
En, zijn jullie al wezen sporten?
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Nee nog niet. Ik heb met de temperaturen van afgelopen tijd voor het werk gesport en dat past niet met onze werktijden.
Ik ben een beetje afwachtend geworden naar hem toe want merk dat ik de laatste tijd helemaal niet meer met hem bezig ben. Echt raar, alsof het een soort tijdelijke gevoel was!
Ik ben een beetje afwachtend geworden naar hem toe want merk dat ik de laatste tijd helemaal niet meer met hem bezig ben. Echt raar, alsof het een soort tijdelijke gevoel was!
BJA- Prater
Ah jammer! Wie weet is het wel afgezwakt en krijg je die gevoelens weer terug als je hem ziet? En anders lekker verder zoeken .
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
En anders heb je toch gewoon een sportmaatje erbij. Ik vind het sowieso gewoon goed van je dat je de stap gewaagd hebt.
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» heb even hulp nodig
» Hulp nodig...
» even hulp nodig
» Ik heb jullie hulp nodig!
» Raambekleding - hulp nodig
» Hulp nodig...