Kneusje heeft hulp nodig
+15
Carra
Zwoesj
Tabbert
Fred
Lady4
Sea of Trees
Nyx
Bisq
Esperanza
Angela_1986
Sorella
Moira
Willem
Minx
BJA
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Kneusje heeft hulp nodig
Help, ik vind mijn onderbuurman leuk! Erg leuk! We kletsen altijd met elkaar als wij elkaar tegen komen en meneer is een enthousiaste liker van mijn Facbook posts.
Dus ik dacht na laatst een uur buiten met hem gekletst te hebben; jij bent eigenlijk wel erg leuk en je hebt dezelfde interesses.
Ik heb verder geen telefoonnummer of iets dergelijks van hem dus heb een aantal dagen later via een Facebook bericht gestuurd en gevraagd of hij (afgelopen week) zaterdag of zondag een terrasje met mij wilde pakken. Hij kon niet stuurde mij terug, gaf door wat zijn planning was die dag en wenstte mij nog een hele fijne dag en dat ik maar moest genieten van het lekkere weer.....
Tja, en dan? Zelf weer initiatief nemen en vragen wanneer hij dan wel kan?
Daar ben ik nu nog steeds over aan het nadenken want vind dat een beetje too much. Wat zouden jullie nu in zo'n situatie doen?
P.s. Ik weet dat hij single is en heb zelfs een beetje het idee dat hij al een behoorlijke poos single is. Maar ja, moet ik nu gaan ''pushen'' en hem weer vragen?
Advies is zeer welkom!
Dus ik dacht na laatst een uur buiten met hem gekletst te hebben; jij bent eigenlijk wel erg leuk en je hebt dezelfde interesses.
Ik heb verder geen telefoonnummer of iets dergelijks van hem dus heb een aantal dagen later via een Facebook bericht gestuurd en gevraagd of hij (afgelopen week) zaterdag of zondag een terrasje met mij wilde pakken. Hij kon niet stuurde mij terug, gaf door wat zijn planning was die dag en wenstte mij nog een hele fijne dag en dat ik maar moest genieten van het lekkere weer.....
Tja, en dan? Zelf weer initiatief nemen en vragen wanneer hij dan wel kan?
Daar ben ik nu nog steeds over aan het nadenken want vind dat een beetje too much. Wat zouden jullie nu in zo'n situatie doen?
P.s. Ik weet dat hij single is en heb zelfs een beetje het idee dat hij al een behoorlijke poos single is. Maar ja, moet ik nu gaan ''pushen'' en hem weer vragen?
Advies is zeer welkom!
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Re: Kneusje heeft hulp nodig
Die vraag heb je niet heel handig gesteld . Nu is het idd awkward om een andere datum voor te stellen. Je had beter kunnen vragen of hij zin had binnenkort een keer een terrasje te pakken. Wat ik zou doen geen idee, heel veel heb je hier dus niet aan.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Nu ik jouw antwoord lees denk ik, je hebt gewoon hartstikke gelijk. Ik dacht juist slim te zijn om meteen een dag voor te stellen om niet al te vaag over te komen.
BJA- Prater
De forum tip: koekjes bakken en een setje in zijn brievenbus achterlaten. Succes gegarandeerd.
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Lastig! Ik zou het niet meer direct vragen. Kom je hem vaak op de gang tegen? Misschien dat je dan zou kunnen vragen wat hij leuk vind om te doen en misschien weer voorzichtig die richting op gaan. Hapt hij niet toe, dan zou ik het loslaten.
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Ik zou het even laten rusten. Balen dat hij toen geen tijd had. Of je kan altijd als reactie sturen: "volgende keer beter" of zoiets. Sorry dat ik ook geen beter advies heb. Gewoon afwachten maar.
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Willem schreef:De forum tip: koekjes bakken en een setje in zijn brievenbus achterlaten. Succes gegarandeerd.
Hier moest ik ook meteen aan denken
Ik zou wachten en kijken of hij met iets komt. Als hij geïnteresseerd is zal hij dat vast wel doen aangezien jij al de 'enge' eerste stap heb gezet.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Sorella schreef:Willem schreef:De forum tip: koekjes bakken en een setje in zijn brievenbus achterlaten. Succes gegarandeerd.
Hier moest ik ook meteen aan denken
Ik zou wachten en kijken of hij met iets komt. Als hij geïnteresseerd is zal hij dat vast wel doen aangezien jij al de 'enge' eerste stap heb gezet.
Haha ja, ook mijn eerste gedachte! Zeer succesvolle actie!
Maar dat is inderdaad lastig... Kom je hem regelmatig buiten tegen? Ik denk dat ik tijdens zo'n gesprek het er wat op aan zou sturen. Iets van dat het jammer is dat jullie laatst niet samen wat konden gaan drinken, dan kun je ook een beetje zien/peilen wat zijn reactie is.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Thanks all! Ja, wachten lijkt mij ook het beste, want als hij mij ook leuk vindt.....
Ik kom hem weleens tegen dus wacht maar op dat moment en besluit dan ter plekke of ik hem wil uitnodigen.
Ik kom hem weleens tegen dus wacht maar op dat moment en besluit dan ter plekke of ik hem wil uitnodigen.
BJA- Prater
BJA schreef:Thanks all! Ja, wachten lijkt mij ook het beste, want als hij mij ook leuk vindt.....
Dan komt het wel goed
Succes met wachten
Wat goed dat je het gevraagd heb!
In dit geval zou ik inderdaad afwachten tot je hem weer ziet, dan kun je het wat beter peilen. Wel jammer dat hij zelf niet met een ander voorstel kwam!
In dit geval zou ik inderdaad afwachten tot je hem weer ziet, dan kun je het wat beter peilen. Wel jammer dat hij zelf niet met een ander voorstel kwam!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Wat stoer dat je dat gevraagd hebt! Hopelijk komt hij er nog op terug en kunnen jullie een andere datum afspreken.
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Misschien ben ik wel de grootste kneus op aarde, maar wat is er verkeerd aan het concreet proberen af te spreken? Want iemand vragen of hij een keer zin heeft om samen iets op een terras te drinken kan ook in de lucht blijven hangen. Vooral nu het zulk wisselvallig weer is?
Verder geen tips, behalve gezellig blijven praten in de gang en misschien het nog eens face to face voorstellen?
Verder geen tips, behalve gezellig blijven praten in de gang en misschien het nog eens face to face voorstellen?
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ik zou een berichtje terug sturen met: 'een andere keer dan misschien? '
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Bedankt voor jullie complimenten!
Ik had al iets teruggestuurd in de trant van jij ook een fijne dag. Ga nog even nadenken over een mogelijk vervolgbericht. Moet goedkomen.
Ik had al iets teruggestuurd in de trant van jij ook een fijne dag. Ga nog even nadenken over een mogelijk vervolgbericht. Moet goedkomen.
BJA- Prater
Nyx schreef:Misschien ben ik wel de grootste kneus op aarde, maar wat is er verkeerd aan het concreet proberen af te spreken? Want iemand vragen of hij een keer zin heeft om samen iets op een terras te drinken kan ook in de lucht blijven hangen. Vooral nu het zulk wisselvallig weer is?
Eens hoor!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
BJA schreef:Bedankt voor jullie complimenten!
Hou je ons op de hoogte? Succes!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Doe mijn zo'n onderbuurvrouw..
De hint is denk ik toch wel bij hem over gekomen, want je vraagt hem immers niet voor niets om ergens iets te gaan drinken. Hij kan nu niet, maar is wel aan zet vind ik..
De hint is denk ik toch wel bij hem over gekomen, want je vraagt hem immers niet voor niets om ergens iets te gaan drinken. Hij kan nu niet, maar is wel aan zet vind ik..
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Misschien eerst aan je schrijfvaardigheid werken Fred. Daar knappen veel vrouwen op af.
Tabbert- Prater
Tabbert schreef:Misschien eerst aan je schrijfvaardigheid werken Fred. Daar knappen veel vrouwen op af.
Ik zit maar wat te geinen hoor Tabbert! Voor een vrouw kom ik hier niet meer want die heb ik al ruim 4 jaar geleden gevonden. Dat het hier over zoveel diverse dingen gaat vind ik leuk om te lezen en meiden reageren over het algemeen meer met hun gevoel dan mannen en dat leest prettiger vind ik.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Uhmz, Ik zat ook maar te geinen. Je hebt hier al heel vaak gezegd dat je bezet bent, dusssss..
Niet mij al te serieus nemen
Toch, toevallig weet ik dat veel mensen zich kunnen ergeren aan spelfouten enzo
Niet mij al te serieus nemen
Toch, toevallig weet ik dat veel mensen zich kunnen ergeren aan spelfouten enzo
Tabbert- Prater
Fred schreef:Tabbert schreef:Misschien eerst aan je schrijfvaardigheid werken Fred. Daar knappen veel vrouwen op af.
Ik zit maar wat te geinen hoor Tabbert! Voor een vrouw kom ik hier niet meer want die heb ik al ruim 4 jaar geleden gevonden. Dat het hier over zoveel diverse dingen gaat vind ik leuk om te lezen en meiden reageren over het algemeen meer met hun gevoel dan mannen en dat leest prettiger vind ik.
Huh? Ik heb geloof ik toch iets behoorlijk gemist, onder een enorme steen gelegen... Maar leuk voor je!
BJA schreef:Bedankt voor jullie complimenten!
Dat had ik de vorige keer geloof ik niet gezegd maar vind het idd ook stoer van je! En hou dat vast! Heb je 'm ondertussen toevallig alweer gesproken?
Fred schreef:Tabbert schreef:Misschien eerst aan je schrijfvaardigheid werken Fred. Daar knappen veel vrouwen op af.
Ik lees tegenwoordig alleen nog maar mee, maar hier moet ik toch speciaal even voor inloggen
4 jaar? Dan heb je je een paar jaar toch heel vrijgezellig opgesteld en voorgehouden dan wat dus de werkelijkheid was.
Grappig. Weet toch echt zeker dat mijn grijze massa dat nog wel geweten had.
BJA, go for it. Nodig hem uit voor een glas wijn / bier te drinken bij je thuis, dat kan natuurlijk ook. Of 's avonds een drankje in een kroeg o.i.d. Niet weersafhankelijk, en altijd in te passen
Enne.. De koekjes zijn inderdaad het wondermiddel, het heeft al eerder gewerkt bij een van de forumsters
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Zwoesj schreef:
Ik lees tegenwoordig alleen nog maar mee, maar hier moet ik toch speciaal even voor inloggen
4 jaar? Dan heb je je een paar jaar toch heel vrijgezellig opgesteld en voorgehouden dan wat dus de werkelijkheid was.
Grappig. Weet toch echt zeker dat mijn grijze massa dat nog wel geweten had.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» heb even hulp nodig
» Hulp nodig...
» even hulp nodig
» buggy hulp nodig!
» hulp nodig met een sinterklaasgedicht
» Hulp nodig...