Huisdieren in bed slapen.
+56
Luce
Clapperdie
Ilovethe90s
Vanilla Queen
Bolleke
Snoes
Sterre
Joan
Caramba
Ragazza
Dikkie Dik
Tania
PapillonRose
Mysterious
Isolt
Moira
Isis
Happinaz
Bazinga
Davinia
Charles
Exogenesis
LDJ
Siamsa
Japie
Shisha
Oasis
Jeanette
MADDIE
Nyx
Sarah1985
Elliot
Aziraphale
*Lookie*
Laurientje
Steep
Catwoman79
Jasmine
Chocoholic
Rouxxxe
rianne287
Dolphinne
Ella
loura
Punk'd
Roxi3
SoGood
Rush
Sam
TukTuk
rapa nui
Caroow
liesje
Balloon
Pineco
Marin
60 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Huisdieren in bed slapen.
Carrie schreef:
Best aso Marin dat ze jou gewoon met die grote hond lieten slapen?! Dat is toch raar?
Ja ik vind dat ook wel raar. Ik sliep bij dat vriendinnetje in bed, en haar hond slaapt altijd bij haar en haar vriend, maar als er gasten zijn is het op zich best netjes om de hond dan in de gang te laten slapen (al is hij dat niet gewend dus dan zal ie wel piepen ofzo). Ik vond het niet heel erg hoor, maar ik vond het wel echt opvallend raar dat ze me echt aankeek alsof ik gek was, toen ik zei dat een eventuele hond dat bij mij echt niet zal mogen. Sowieso vond ik die hond niet heel goed opgevoed, of dat zij daar niet heel goed mee om ging. Op een gegeven moment was ie bij aan het bijten in m'n arm. Nou ok het is nog een puppy, dus dat ie dat doet vind ik niet eens zo erg. Maar toen beet ie in m'n arm bij m'n horloge, dus toen werd ik boos op 'm, dat ie dat niet mag doen (ik zei gewoon nee, zeg maar, op harde toon), en toen lachte ze me echt half uit toen ik zei dat ik niet wil dat ie in m'n horloge bijt. Eh ja, dat is een horloge van 200 euro wat ik van m'n vriend cadeau heb gekregen, ik wil niet dat ie daar op bijt, straks komt er een kras op. En slijm is ook al niet echt fijn. Maar dat snapte ze dus echt niet, dat ik dat erg vond. Stom.
Overigens ben ik echt super blij dat ik er achter ben gekomen dat ik dus niet de Maid of Honor ben, want die heeft Dog Duty, mag de hele tijd de hond vasthouden aan de lijn tijdens de ceremonie. Hahaha ik zag echt die scene van Phoebe's wedding uit Friends voor me. Echt blij dat ik dat niet hoef!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
OMG dat is toch niet normaal Marin! Ik zou zelf echt gezegd hebben dat de hond niet bij mij in bed slaapt. En natuurlijk wil je niet dat hij in je horloge bijt, als kostte dat horloge 5 euro! Wat asociaal zeg, ik zit eigenlijk vol verbazing te lezen. Vind nog dat je je hebt ingehouden. En inderdaad moeten zie die hond natuurlijk meteen afleren te bijten, want dat is als ze pup zijn misschien nog schattig, maar als ze volwassen zijn niet meer. Mijn katten beten ook in het begin maar dat heb ik ze meteen afgeleerd.
Mijn vriendin heeft een kat en die bijt ook als je met hem speelt, maar hij valt je gewoon aan! Hij bijt dóór, ik heb de littekens nog in mijn arm staan van 2 jaar geleden. Ongelooflijk, daar kan ik zo boos om worden.
Mijn vriendin heeft een kat en die bijt ook als je met hem speelt, maar hij valt je gewoon aan! Hij bijt dóór, ik heb de littekens nog in mijn arm staan van 2 jaar geleden. Ongelooflijk, daar kan ik zo boos om worden.
Gast- Gast
Idd Carrie. Ik was trouwens nog liever op de bank (of de grond) gegaan, dan dat ik met een hond in bed samen moet liggen. Vind het een beetje ziekelijk. Nouja, niet eens een beetje eigenlijk.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja ze is zo'n iemand wiens hond haar ALLES is, maar dan ook echt totaal geen inlevingsvermogen heeft voor anderen die daar anders tegenaan kijken.
Rush, op de bank lagen nog twee andere meiden, en in de logeerkamer lag een meisje die allergisch was voor honden Dus het was dit of de grond, ik was degene die er het beste tegen kon
Rush, op de bank lagen nog twee andere meiden, en in de logeerkamer lag een meisje die allergisch was voor honden Dus het was dit of de grond, ik was degene die er het beste tegen kon
Marin- Lady Post-a-lot
Oh en nog drie 'leuke' situaties:
1) Die hond mag in het park gewoon los lopen, prima, dat klopt dat mag daar. En toen ging ie zwemmen en had ie een mega zwarte snuit van de modder en toen lijnde ze 'm daarna niet aan, waardoor die hond echt BIJNA tegen een man in wit pak op sprong. Ooh man ik scheet 'm al. Maar het ergste is dat ze 'm dan dus gewoon niet terug roept, maar er gewoon om lacht. Dat is zo irritant.
2) We wilden even gaan winkelen in de Abercrombie, maar zij neemt die hond dus overal mee naar toe, dus ook naar de stad. Ja want de hond mag overal in, zei ze, dat mag in Duitsland schijnbaar. Maar dus niet in de Abercrombie (goh) en zij echt als een soort kinderachtig figuur zeggen dat ze daar echt niks van snapt, waarom mag dat nou niet?! En haar vriend wilde ook liever niet dat ze de hond bij hem op z'n werk bracht (reisbureau kantoor achtig iets), maar dat snapte ze ook niet. 'Maar jouw collega's vinden die hond zo schattig!' zei ze. Ze snapt dat dan echt niet, dat anderen soms nee zeggen op iets. Dus toen maar de hond voor de Abercrombie vastgebonden en zo'n shirtless lekkere jongen wilde wel op 'm letten. Maar dat shopte toch ook niet echt lekker, ze was echt mega onrustig, dus uiteindelijk maar weer snel de winkel uit gegaan.
3) En op de terugweg van de stad moesten we met de metro naar haar huis en toen lag die hond op zich vrij rustig op de grond, maar wel tegen een man in pak aan, z'n broek zat onder de haren. En dan moest ik dat tegen haar zeggen van 'joh, pas even op die broek van die man'. Ik snap niet dat ze dat zelf dan niet ziet, daar let je toch op?!
Sorry, even klaagmodus, maar ik kan daar niet zo goed tegen idd.
1) Die hond mag in het park gewoon los lopen, prima, dat klopt dat mag daar. En toen ging ie zwemmen en had ie een mega zwarte snuit van de modder en toen lijnde ze 'm daarna niet aan, waardoor die hond echt BIJNA tegen een man in wit pak op sprong. Ooh man ik scheet 'm al. Maar het ergste is dat ze 'm dan dus gewoon niet terug roept, maar er gewoon om lacht. Dat is zo irritant.
2) We wilden even gaan winkelen in de Abercrombie, maar zij neemt die hond dus overal mee naar toe, dus ook naar de stad. Ja want de hond mag overal in, zei ze, dat mag in Duitsland schijnbaar. Maar dus niet in de Abercrombie (goh) en zij echt als een soort kinderachtig figuur zeggen dat ze daar echt niks van snapt, waarom mag dat nou niet?! En haar vriend wilde ook liever niet dat ze de hond bij hem op z'n werk bracht (reisbureau kantoor achtig iets), maar dat snapte ze ook niet. 'Maar jouw collega's vinden die hond zo schattig!' zei ze. Ze snapt dat dan echt niet, dat anderen soms nee zeggen op iets. Dus toen maar de hond voor de Abercrombie vastgebonden en zo'n shirtless lekkere jongen wilde wel op 'm letten. Maar dat shopte toch ook niet echt lekker, ze was echt mega onrustig, dus uiteindelijk maar weer snel de winkel uit gegaan.
3) En op de terugweg van de stad moesten we met de metro naar haar huis en toen lag die hond op zich vrij rustig op de grond, maar wel tegen een man in pak aan, z'n broek zat onder de haren. En dan moest ik dat tegen haar zeggen van 'joh, pas even op die broek van die man'. Ik snap niet dat ze dat zelf dan niet ziet, daar let je toch op?!
Sorry, even klaagmodus, maar ik kan daar niet zo goed tegen idd.
Marin- Lady Post-a-lot
Die vriendin van jou klinkt echt als een verwend meisje.
Ik zou mijn hond trouwens ook niet in bed laten slapen en al helemaal niet als er een gast naast me ligt. Een kat zou ik dan minder erg vinden haha. Maar ik denk dat ik die ook buiten de slaapkamer zou houden.
Ik zou mijn hond trouwens ook niet in bed laten slapen en al helemaal niet als er een gast naast me ligt. Een kat zou ik dan minder erg vinden haha. Maar ik denk dat ik die ook buiten de slaapkamer zou houden.
Gast- Gast
Oh wat erg! Nee ik kan daar ook niet tegen hoor Gaat de hond ook de ringen dragen op de bruiloft? Mijn collega had dat wel Die is ook helemaal into d'r hond, maar die slaapt niet in bed enzo. Wel heeft ze het heel vaak over de hond.
Gast- Gast
Oh bah bah, ik wil echt never nooit een dier bij me in bed hebben Ik vind dat vreselijk onhygiënisch. Trouwens, een hond die aan je hand likt of erger nog, aan je gezicht, vind ik echt walgelijk. Oeh... en heb je wel eens de lucht uit de bek van een kat geroken als 'ie gaapt? Oh my....
Dieren vind ik lief, leuk en ik kan niet zonder ze, maar er zijn grenzen.
Dieren vind ik lief, leuk en ik kan niet zonder ze, maar er zijn grenzen.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Exo in principe stikt een dier niet uit de bek, tenzij hij verkeerd voedsel krijgt of oud wordt, of iets aan de maag/darmen heeft.
Net als bij mensen dus eigenlijk.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Exo in principe stikt een dier niet uit de bek, tenzij hij verkeerd voedsel krijgt of oud wordt, of iets aan de maag/darmen heeft.
Haha! Ja dat is zo inderdaad. Onze katten krijgen Royal Canin (waar de meningen ook over verdeeld zijn geloof ik) maar onze katten ruiken fris, hebben een prachtige glanzende vacht en verharen nauwelijks. Ik ben echt fan!
Gast- Gast
Oef.. nou, ik had een kat, die volgens mij hartstikke gezond was, maar er een handje van had om zodanig op me te kruipen dat ie met zijn gezicht voor mijn gezicht zat en dan 9 van de 10 keer luidkeels ging gapen. Het zou inderdaad kunnen dat er van binnenuit iets niet goed zat, maar dat heeft 'ie nooit laten blijken.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Carrie schreef:Rush schreef:Exo in principe stikt een dier niet uit de bek, tenzij hij verkeerd voedsel krijgt of oud wordt, of iets aan de maag/darmen heeft.
Haha! Ja dat is zo inderdaad. Onze katten krijgen Royal Canin (waar de meningen ook over verdeeld zijn geloof ik) maar onze katten ruiken fris, hebben een prachtige glanzende vacht en verharen nauwelijks. Ik ben echt fan!
Mijn katten krijgen ook Royal Canin en die zijn ook fris, glanzend en fruitig enzo! Ik ben ook fan hoor!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Carrie schreef:Gaat de hond ook de ringen dragen op de bruiloft?
Haha ja dat gaat ie inderdaad doen, met z'n kussentje en een strikje. Oh dear. Maar daarom ben ik blij dat ik niet de Maid of Honor ben, want dan had ik de hele dag met die hond mogen zeulen.
Marin- Lady Post-a-lot
Hahahahaha Oh Marin, ik ga stuk hier:laughcry:
Edit: Over die Made of Honour en de ringdrager. Die andere dingen snap ik ook echt niet!
Edit: Over die Made of Honour en de ringdrager. Die andere dingen snap ik ook echt niet!
Laatst aangepast door Siamsa op ma 8 jul 2013 - 3:28; in totaal 1 keer bewerkt
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Hahahaha Marin jeeeemig....was het wel een geslaagd weekend of heb je je teveel lopen ergeren?
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Haha, bij zulke stellen denk ik wel altijd 'soort zoekt soort'. Waar vind je nou een vent die mee gaat in zulke dingen.
Rush- Lady Post-a-lot
Charles schreef:Hahahaha Marin jeeeemig....was het wel een geslaagd weekend of heb je je teveel lopen ergeren?
Nee ik heb me bijna niet geërgerd, ik vond het echt heel goed van mezelf haha. Ze waren ook uiteindelijk echt veel meer Duits aan het praten dan Engels, maar ik heb me er minder aan geërgerd dan ik dacht. Het bleek dat ik meer kon verstaan dan ik dacht (echt vrijwel elk onderwerp kon ik bijna alles wel letterlijk volgen), ik kon het gewoon niet terug spreken in het Duits. Dus dan praatte ik gewoon Engels terug, of ik mengde me niet in het gesprek omdat ik er gewoon zelf geen zin in had. Was wel rustig. Ik had me er wel echt aan kunnen gaan ergeren, maar het was wel prima zo, ook met die hond enzo. Ik had gewoon voor mezelf besloten dat ik dat maar niet ging doen, want anders zou het een heel lang weekend worden. En nu was ik af en toe wat rustiger en wat meer in mezelf gekeerd maar dat had ik zelf ook heel erg nodig. Ging ik even lekker dutje doen in de zon op het dakterras van de spa, of juist in m'n eentje naar de sauna, want ik wilde juist echt even zelf ontspannen. Als ik me ging ergeren, was dat niet gelukt. Dus heb juist door beetje rustig te blijven gewoon voor m'n eigen rust gekozen en dat ging best goed gelukkig
Marin- Lady Post-a-lot
Ow bah zeg.. Ik snap ook echt niet dat mensen dat doen! Onze hond blijft lekker beneden! Af en toe mag ie mee in bed, maar dan wel als ik het bed daarna gelijk helemaal verschoon.
En hahaha, zij is wel heel erg met haar hond zeg!
En hahaha, zij is wel heel erg met haar hond zeg!
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Nou ik denk eigenlijk dat mensen mijn situatie wel kennen
Een hond zou ik niet in mijn bed willen, maar Fritsie heeft de eerste twee weken sinds zijn komst hier, in mijn nek doorgebracht. Óók 's nachts. 't Was eind december en ontzettend koud, geen haar op m'n hoofd die eraan dacht een kittentje van amper 6 weken los te laten lopen... Inmiddels slaapt-ie niet meer in m'n nek óf bij m'n hoofd, for that matter, maar nog wel op bed. Hij heeft zijn eigen dekentjes en plekjes bij 't voeteneind en komt niet onder de dekens. Bovendien melkt-ie elke dag nog, dus dan likt en sabbelt-ie aan m'n huid, maar ik vind 't niet erg. Bij onze hond vind ik 't wel vies..
Een hond zou ik niet in mijn bed willen, maar Fritsie heeft de eerste twee weken sinds zijn komst hier, in mijn nek doorgebracht. Óók 's nachts. 't Was eind december en ontzettend koud, geen haar op m'n hoofd die eraan dacht een kittentje van amper 6 weken los te laten lopen... Inmiddels slaapt-ie niet meer in m'n nek óf bij m'n hoofd, for that matter, maar nog wel op bed. Hij heeft zijn eigen dekentjes en plekjes bij 't voeteneind en komt niet onder de dekens. Bovendien melkt-ie elke dag nog, dus dan likt en sabbelt-ie aan m'n huid, maar ik vind 't niet erg. Bij onze hond vind ik 't wel vies..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Mijn poezen slapen gewoon gezellig bij ons op bed hoor. Het is niet fris, dat klopt, maar ik vind het zo lief en gezellig en lekker warm en burgerlijk. Ach, ik hou ervan.
Een van mijn katten gaat altijd als een soort mensje lepeltje- lepeltje tegen mij aan liggen in de winter met zn koppie in mn nekholte. Imagine?
Een van mijn katten gaat altijd als een soort mensje lepeltje- lepeltje tegen mij aan liggen in de winter met zn koppie in mn nekholte. Imagine?
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Hallo zeg dat is toch hartstikke schattig!Happinaz schreef:Mijn poezen slapen gewoon gezellig bij ons op bed hoor. Het is niet fris, dat klopt, maar ik vind het zo lief en gezellig en lekker warm en burgerlijk. Ach, ik hou ervan.
Gast- Gast
Ik kan helaas even geen slaapkamergeheimen foto vinden (haha),maar wel een plaatje waar wel een soort
van indruk gegeven wordt .
SLAAP LEKKER!
Laatst aangepast door Happinaz op ma 8 jul 2013 - 10:57; in totaal 1 keer bewerkt
Happinaz- Kletskop
UBER cute! Maar echt.
Leuk he, we zijn kattenvrouwtjes!
Leuk he, we zijn kattenvrouwtjes!
Happinaz- Kletskop
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Huisdieren?!
» Slapen, niet vast slapen/snel wakker
» Slapen slapen slapen en nog eens slapen...
» van 2x slapen naar 1x slapen
» Huisdieren
» Slapen, niet vast slapen/snel wakker
» Slapen slapen slapen en nog eens slapen...
» van 2x slapen naar 1x slapen
» Huisdieren
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: