Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huisdieren in bed slapen.

+56
Luce
Clapperdie
Ilovethe90s
Vanilla Queen
Bolleke
Snoes
Sterre
Joan
Caramba
Ragazza
Dikkie Dik
Tania
PapillonRose
Mysterious
Isolt
Moira
Isis
Happinaz
Bazinga
Davinia
Charles
Exogenesis
LDJ
Siamsa
Japie
Shisha
Oasis
Jeanette
MADDIE
Nyx
Sarah1985
Elliot
Aziraphale
*Lookie*
Laurientje
Steep
Catwoman79
Jasmine
Chocoholic
Rouxxxe
rianne287
Dolphinne
Ella
loura
Punk'd
Roxi3
SoGood
Rush
Sam
TukTuk
rapa nui
Caroow
liesje
Balloon
Pineco
Marin
60 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Huisdieren in bed slapen.  Empty Huisdieren in bed slapen.

Bericht  Marin za 6 jul 2013 - 20:58


Dit:

Huisdieren in bed slapen.  Null-125


Super lief, maar super smerig. Het ziet er zo zoet uit, totdat je bedenkt dat ik 's ochtends wakker werd van een hond die m'n gezicht likt. Die vriendin van mij was echt oprecht verbaasd dat ik zei dat mijn hond later absoluut niet op bed mag slapen, zelfs niet naar boven zal mogen. 'Maar dat is zo gezellig' zei ze. En ik dacht: 'Nee het stinkt en ik heb hondenhaar in m'n mond'.
M'n kat sliep overigens uiteindelijk wel op bed, maar die was klein en lag aan het voeteneind. Maar bij een hond wil ik dat echt niet.

Hoe denk jij daarover? Slaapt jouw huisdier juist wel of niet bij je en waarom?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdieren in bed slapen.  Empty Re: Huisdieren in bed slapen.

Bericht  Pineco za 6 jul 2013 - 21:02

Ik vind het, zeker bij zo'n grote hond, best wel smerig eigenlijk (hoe gezellig het er ook uitziet Very Happy ). Ik wil niet weten hoe je beddengoed na één nacht al ruikt. Als ons hondje 's ochtends uit zijn mand opstaat, komt daar ook al niet zo'n frisse geur vanaf, dus met zo'n grote hond wil ik het helemaal niet weten :P 
Ons hondje kroop trouwens wel eens stiekem in ons bed, inmiddels is hij te oud en kan hij niet meer zo hoog springen. Maar daar merkten we dus echt niets van, heel sneaky vanaf het voeteneind en dan bleef hij heel stil onder de dekens liggen.
Mijn man is overigens ook allergisch voor huisstofmijt en ik vind het daarom belangrijk de slaapkamer zo steriel mogelijk te houden, geen vloerbedekking, geen gordijnen en al zeker geen honden Laughing
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdieren in bed slapen.  Empty Re: Huisdieren in bed slapen.

Bericht  Gast za 6 jul 2013 - 21:05

Bij ons thuis sliep 1 van de honden altijd op het voeteneinde.
Dat vind ik dan op zich nog niet zo vies. Ze kwam ook vrijwel niet buiten de tuin omdat ze daar haar behoeftes niet wilde doen. Dat deed ze altijd achter in de tuin, daar had ze haar eigen hoekje en werd meerdere keren per dag schoongespoeld.

Maar honden die over uitlaat terreinen lopen, katten die in tuinen graven en in kattenbakken plassen/poepen/graven vind ik echt heel erg smerig. Ondanks dat katten over het algemeen heel hygiënisch zijn vind ik echt geen smakelijk idee dat een kat in mijn pas en fris gewassen Robijn bed ligt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdieren in bed slapen.  Empty Re: Huisdieren in bed slapen.

Bericht  Balloon za 6 jul 2013 - 21:05

Toen wij nog geen kinderen hadden sliep onze Jack altijd bij ons in bed. Achteraf gezien echt vies.
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdieren in bed slapen.  Empty Re: Huisdieren in bed slapen.

Bericht  liesje za 6 jul 2013 - 21:12

bij ons op liggen ze op het voeteneind. maar wij hebben kleine hondjes niet zo'n grote als op de foto. onze toekomstige hondjes wil ik wel leren beneden te laten slapen
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdieren in bed slapen.  Empty Re: Huisdieren in bed slapen.

Bericht  Caroow za 6 jul 2013 - 21:14

Brr daar moet ik echt niet aan denken
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdieren in bed slapen.  Empty Re: Huisdieren in bed slapen.

Bericht  rapa nui za 6 jul 2013 - 21:14

Ik was even benieuwd wie dit topic had geopend, dacht dit zal wel zijn nav. Marin's foto met de hond en commentaar daarop. Maar was je zelf dus smile . Ik vind de foto superlief maar mijn tweede gedacht was: bah, wat vies. Ik zou dat zelf absoluut niet willen. En inderdaad ook geen hond door het hele huis. Alleen beneden maar zeker niet boven.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdieren in bed slapen.  Empty Re: Huisdieren in bed slapen.

Bericht  TukTuk za 6 jul 2013 - 21:14

In het begin waren we heel strikt en mochten de katten niet boven komen, voornamelijk ook omdat 1 van de 2 altijd op het wasgoed ging plassen.
Maar nadat we verhuisd waren vorig jaar, sneakte Simba (De andere kat, die altijd netjes op de bak gaat) vaak naar boven. Dan waren we hem kwijt en lag hij lekker aan het voeteneind op het bed. En als je hem dan ging aaien ging hij helemaal op zijn ruggetje rollen en je merkte gewoon dat hij super graag op bed lag. Wel altijd boven op het dekbed, vindt hij fijner denk ik :P. En dus lieten we hem wel eens overdag naar boven toe, en de afgelopen maanden is hij ook heel vaak gewoon onder het bed gaan liggen, en dan ligt hij gewoon uren te slapen of hij gaat voor het raam liggen achter de lamellen. Hebben ons de eerste keer rot gezocht toen hij onder het bed lag.
Paar maanden geleden is mijn vriend begonnen met Simba boven te laten slapen door de weeks als ik niet thuis was, dan ligt hij altijd aan het voeteneind. En nu slaapt hij bijna altijd bij ons. De ene keer ligt hij de hele nacht onder het bed, en dan weer de hele nacht aan het voeteneind op het bed. Hij komt eigenlijk nooit bij ons hoofd liggen. Alleen als hij wakker wordt en jij bent nog niet wakker, wilt hij wel eens naar je hoofd toelopen en zijn natte neusje in je gezicht duwen, of op 10cm van je gezicht te gaan staan en dan een korte "Mauw!" (Op een toon van "Hallo! Let eens op!"), zodat je wakker wordt Laughing 

Nala komt overigens nog steeds niet boven, heeel zelden gebeurd het wel eens dat ze toch naar boven weet te sneaken, en dan gaat ze daar brokjes eten, zijn lekkerder ofzo laughcry.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdieren in bed slapen.  Empty Re: Huisdieren in bed slapen.

Bericht  Sam za 6 jul 2013 - 21:17

Onze hond komt af en toe gewoon boven. Waarom zou dat erger zijn dan beneden?
Op bed mag ze niet komen.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdieren in bed slapen.  Empty Re: Huisdieren in bed slapen.

Bericht  Marin za 6 jul 2013 - 21:18

rapa nui schreef:Ik was even benieuwd wie dit topic had geopend, dacht dit zal wel zijn nav. Marin's foto met de hond en commentaar daarop. Maar was je zelf dus smile . Ik vind de foto superlief maar mijn tweede gedacht was: bah, wat vies. Ik zou dat zelf absoluut niet willen. En inderdaad ook geen hond door het hele huis. Alleen beneden maar zeker niet boven.

Hahahaha ja ik had m zelf al ingekopt omdat ik er zelf ook zo over denk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdieren in bed slapen.  Empty Re: Huisdieren in bed slapen.

Bericht  Marin za 6 jul 2013 - 21:19

Sam schreef:Onze hond komt af en toe gewoon boven. Waarom zou dat erger zijn dan beneden?
Op bed mag ze niet komen.

Traplopen is toch slecht voor honden?
Maar dat lijkt me ook gewoon onnodig. Wat heeft een hond boven te zoeken, zeker als hij toch de slaapkamers niet in mag. Dan moet je ook constant goed deuren dicht houden.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdieren in bed slapen.  Empty Re: Huisdieren in bed slapen.

Bericht  Rush za 6 jul 2013 - 21:22

Ik vind het echt heel vies.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdieren in bed slapen.  Empty Re: Huisdieren in bed slapen.

Bericht  Sam za 6 jul 2013 - 21:24

Marin schreef:
Sam schreef:Onze hond komt af en toe gewoon boven. Waarom zou dat erger zijn dan beneden?
Op bed mag ze niet komen.

Traplopen is toch slecht voor honden?
Maar dat lijkt me ook gewoon onnodig. Wat heeft een hond boven te zoeken, zeker als hij toch de slaapkamers niet in mag. Dan moet je ook constant goed deuren dicht houden.

Vooral voor grote honden en op jonge leeftijd.
Ze mag overigens ook op de slaapkamers. Maar dat ze boven komt is bijna nooit, maar t mag wel.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdieren in bed slapen.  Empty Re: Huisdieren in bed slapen.

Bericht  Sam za 6 jul 2013 - 21:25

Ik vind het trouwens vooral heel vies als ze ook onder de dekens mogen silent 
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdieren in bed slapen.  Empty Re: Huisdieren in bed slapen.

Bericht  SoGood za 6 jul 2013 - 21:26

Gatsie nee!! Ik vind het al erg dat mijn vriend verhaart in ons bed, haha. Ik heb dan 's nachts nog een elastiekje in mijn haar. Very Happy 

Maar buiten alle haren moet er niet eens aan denken hoeveel beestjes (teken/vlooien/ander ongedierte) er in je bed komen, bah!

Ik houd onwijs veel van onze poes en hond (wonen niet bij mij trouwens) maar ze hebben een eigen bed!

Dieren in je gezicht laten likken vind ik ook vies. Eerst likken ze hun genitalien schoon en daarna lekker bij jou in je gezicht, brrr.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdieren in bed slapen.  Empty Re: Huisdieren in bed slapen.

Bericht  Gast za 6 jul 2013 - 21:27

Ik heb mijn kat één keer in bed laten slapen, de nacht nadat we onze andere kat (d'r broertje) in hebben laten slapen. Kat heeft de hele nacht bij mijn hoofd gelegen en m'n ogen moesten vervolgens twee weken bijkomen van de allergische reactie. Los daarvan vind ik de haren in bed ook echt vies. Zou ik die allergie niet gehad hebben en zou m'n kat vrijwel geen haren verliezen, dan vind ik het wel anders. Hooguit irritant omdat ik m'n benen misschien niet neer kan leggen zoals ik wil omdat ze er elke keer tussen liggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdieren in bed slapen.  Empty Re: Huisdieren in bed slapen.

Bericht  SoGood za 6 jul 2013 - 21:27

De foto vind ik trouwens wel onwijs lief Marin. Wie is die gezelligerd? smile
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdieren in bed slapen.  Empty Re: Huisdieren in bed slapen.

Bericht  Roxi3 za 6 jul 2013 - 21:28

Mijn kat slaapt wel bij mij in bed. Sterker nog ze slaapt op mijn rug of buik. Mijn kat loopt niet buiten en ik verschoon regelmatig mijn bed dus vies vind ik het niet.


Laatst aangepast door Roxi3 op za 6 jul 2013 - 21:44; in totaal 1 keer bewerkt

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdieren in bed slapen.  Empty Re: Huisdieren in bed slapen.

Bericht  Marin za 6 jul 2013 - 21:40

SoGood schreef:De foto vind ik trouwens wel onwijs lief Marin. Wie is die gezelligerd? smile

Hond van t vriendinnetje bij wie ik logeer. Ik slaap in bed bij die vriendin, maar dus automatisch ook met die hond. Ik vond t eigenlijk nogal raar en vies, zeker als er een loge is, maar die vriendin dacht daar dus anders over en hij slaapt elke nacht tussen haar vriend en haar in.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdieren in bed slapen.  Empty Re: Huisdieren in bed slapen.

Bericht  Punk'd za 6 jul 2013 - 21:43

Ik vind het echt vies. Ik ken ook iemand die haar hond in bed laat en dan ook echt tegen hem aan gaat liggen 'lekker warm' zegt ze dan. Is ook echt een grote hond. Bah.. ik vind het gewoon echt smerig.

Huisdieren horen niet in bed.. (Sowieso niet in mijn huis Wink haha)

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdieren in bed slapen.  Empty Re: Huisdieren in bed slapen.

Bericht  loura za 6 jul 2013 - 21:44

Roxi3 schreef:Mijn kat slaapt wel bij mij in bed. Sterker nog ze slaapt om mijn rug of buik. Mijn kat loopt niet buiten en ik verschoon regelmatig mijn bed dus vies vind ik het niet.

Mijne ook, hij ligt altijd tussen mijn vriend en ik in, ik mis zijn geknor ook als hij er niet is. Ik moet wel iedere dag het bed uitzuigen en om de 4 a 5 dagen verschoon ik de lakens. Niet omdat het stinkt maar ik vind dat zelf gewoon heel fijn om in een schoon bed te liggen.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdieren in bed slapen.  Empty Re: Huisdieren in bed slapen.

Bericht  Caroow za 6 jul 2013 - 21:47

Hoe langer ik er over na denk, hoe viezer ik het vind. Ze lopen met hun poten door de poep en gaan dan lekker op jou kussen dansen pale
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdieren in bed slapen.  Empty Re: Huisdieren in bed slapen.

Bericht  Ella za 6 jul 2013 - 21:50

Rush schreef:Ik vind het echt heel vies.

Dit dus, zou hier dus nooit gebeuren als we huisdieren hadden
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdieren in bed slapen.  Empty Re: Huisdieren in bed slapen.

Bericht  Dolphinne za 6 jul 2013 - 22:07

Wij hebben 4 katten en die mogen ook in de slaapkamer komen. Ze liggen vaak ook op bed. Gelukkig niet onder de dekens.
Er zijn wel eens nachten dat er eentje tussen ons in ligt, eentje op mijn voeten en eentje bij mijn vriend en de vierde dan in een doos op de grond aan het voeteneind.

Maar ze mogen dit nu omdat we een klein huisje hebben en ze anders te weinig plek met zn vieren hebben in alleen de woonkamer en gang. Nu met het warme weer laten we de achterdeur 's nachts een stukje open en zijn ze ook veel meer buiten en liggen ze ook minder op bed.

In ons nieuwe huis mogen ze straks niet meer in de slaapkamers komen, daar hebben we veel meer ruimte en komt er een kattenluik.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdieren in bed slapen.  Empty Re: Huisdieren in bed slapen.

Bericht  rianne287 za 6 jul 2013 - 22:10

Nee de hond komt niet op de bovenverdieping! En zeker niet op bed.  Ik vind dat echt heel vies.
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdieren in bed slapen.  Empty Re: Huisdieren in bed slapen.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum