Huisdieren
+17
JD
Dolphinne
Annouk
Sam
Mouse10
Sarah1985
Bazinga
Rovine
Beessie
Lady Starstruck
sokpop
Fortissimo
Blond
mosio
Rush
Marin
Minx
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Huisdieren
Heb jij dat van jongs af aan mee gekregen of is dat pas later gekomen?
Mijn ouders hebben beiden nooit huisdieren gehad. Bij mijn ex hadden we twee katten. Samen gekocht toen ze 9 weken waren en wij zo'n 3 maanden samen waren. Zit nu dus weer bij mijn ouders en word gek zonder beestjes om me heen. Mijn ouders snappen het echt niet
Vandaar de vraag heb je het van huis uit mee gekregen of is het later gekomen?
Mijn ouders hebben beiden nooit huisdieren gehad. Bij mijn ex hadden we twee katten. Samen gekocht toen ze 9 weken waren en wij zo'n 3 maanden samen waren. Zit nu dus weer bij mijn ouders en word gek zonder beestjes om me heen. Mijn ouders snappen het echt niet
Vandaar de vraag heb je het van huis uit mee gekregen of is het later gekomen?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Huisdieren
Ik was iets van 6 ofzo toen ons eerste huisdier (twee konijntjes) kwam. Daarna hebben we twee poezen gehad en een hond, en een lading hamsters. Dus ja, wel van huis uit mee gekregen. Zelf heb ik een kat gehad, maar dat kan nu niet meer ivm m'n vriend z'n allergie. Later willen we wel een hond.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
We hadden altijd vissen en toen ik 6 was kregen we een poes, daarna heb ik nog enkele hamsters 'versleten'.
Later wil ik graag konijntjes, geitjes en kippen.
Later wil ik graag konijntjes, geitjes en kippen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb het echt van huis meegekregen, mijn ouders hebben altijd een hond gehad. Zerlf zouden we ook wel graag een hond willen maar dat is nu echt niet haalbaar i.v.m. ons werk. Vind het wel jammer want het geeft toch een stukje extra gezelligheid.
mosio- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10
Marin schreef:Ik was iets van 6 ofzo toen ons eerste huisdier (twee konijntjes) kwam. Daarna hebben we twee poezen gehad en een hond, en een lading hamsters. Dus ja, wel van huis uit mee gekregen. Zelf heb ik een kat gehad, maar dat kan nu niet meer ivm m'n vriend z'n allergie. Later willen we wel een hond.
Kan jou vriend wel tegen honden dan?
mosio- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10
Echt vanuit huis meegekregen. Mijn ouders hadden al een kat toen ik werd geboren, en we hebben wel tussentijds geen katten gehad, maar vrijwel mijn hele leven zit er al een kat n huis. Daarnaast meerdere cavia's gehad.
Ik zou zelf ook heel graag een kat willen maar ik twijfel nog wel (omdat ik niet weet hoeveel ik weg zal zijn en hoe en wat met de kosten).
Ik zou zelf ook heel graag een kat willen maar ik twijfel nog wel (omdat ik niet weet hoeveel ik weg zal zijn en hoe en wat met de kosten).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
mosio schreef:Marin schreef:Ik was iets van 6 ofzo toen ons eerste huisdier (twee konijntjes) kwam. Daarna hebben we twee poezen gehad en een hond, en een lading hamsters. Dus ja, wel van huis uit mee gekregen. Zelf heb ik een kat gehad, maar dat kan nu niet meer ivm m'n vriend z'n allergie. Later willen we wel een hond.
Kan jou vriend wel tegen honden dan?
Ja gelukkig wel! Hij heeft vroeger ook een hond gehad. Dat maakt me wel echt heel blij, want ik vind het heel leuk om een huisdier (en dan een wat grotere, d.w.z. een hond of kat) te hebben! Dus nog even paar jaar wachten tot we in een groter huis wonen en dan kan dat
Marin- Lady Post-a-lot
Mijn vriend begreep dat dus ook echt niet toen ik na een paar weken in ons nieuwe huis te wonen, aangaf dat ik een huisdier miste. Ik ben namelijk opgegroeid met huisdieren en dat er dus altijd wat in huis rondspookt of met je komt knuffelen. Uiteindelijk is hij overstag gegaan, want hij zag aan mij dat ik er verdriet van had. We hebben nu echt een schat van een kat in huis, vanuit het asiel. Ze doet het zo goed!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik heb het ook van huis uit meegekregen. Wij hadden vroeger altijd een hond en een kat. Toen mijn broertje en ik wat ouder waren ook nog een cavia, een konijn en ratjes. O en volgens mij hebben we ook nog vissen gehad.
Zelf had ik toen ik studeerde een hamster en sinds ik echt op mijzelf woon een kat. Ik heb ook nog konijnen gehad maar die zijn helaas overleden.
Maar ik heb dus altijd dieren gehad en ik vind het altijd zo gezellig thuis komen. Later zou ik ook graag een hond willen maar dat is nu niet haalbaar.
Zelf had ik toen ik studeerde een hamster en sinds ik echt op mijzelf woon een kat. Ik heb ook nog konijnen gehad maar die zijn helaas overleden.
Maar ik heb dus altijd dieren gehad en ik vind het altijd zo gezellig thuis komen. Later zou ik ook graag een hond willen maar dat is nu niet haalbaar.
sokpop- Fluisteraar
- Aantal berichten : 145
Punten : 151
Registratiedatum : 31-12-12
Fortissimo schreef: We hebben nu echt een schat van een kat in huis, vanuit het asiel. Ze doet het zo goed!
Wat fijn om te lezen! En echt leuk dat je een asielkat hebt genomen, dat had ik ook!
Marin- Lady Post-a-lot
Wij hebben nu ook een poes trouwens! En een hond, maar dat is een waakhond, die komt niet binnen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Marin schreef:Fortissimo schreef: We hebben nu echt een schat van een kat in huis, vanuit het asiel. Ze doet het zo goed!
Wat fijn om te lezen! En echt leuk dat je een asielkat hebt genomen, dat had ik ook!
Er lopen zoveel katjes rond, waarom dan weer een jonkie nemen. Onze poes is +/- 1 jaar oud maar heeft al wel het nodige meegemaakt. Zo is ze gevonden met 4 kittens, die nu een half jaar oud zijn dus heeft ze heel vroeg een nestje gehad. Het valt me dan ook mee hoe ze ontdooit is inmiddels. Ze begint wat meer te spelen, en komt nu ook bij je liggen. Helemaal blij met haar!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Mijn ouders hadden drie katten voor ik geboren werd. Eentje is na de geboorte van mijn broertje weg gebracht omdat ze vals werd. Ik ben opgegroeid met die andere twee poezen. Als je een fotoboek van mijn jeugd open trekt, zie je op elke foto van mij ook wel één van die katten. Toen ik ouder werd en op mezelf ging wonen wilde ik ook heel snel weer een kat. Mijn vriend vond het niet zo nodig maar we kunnen Poedie echt niet meer wegdenken Ik vind het zo gezellig.
Ook hebben we wel konijntjes, hamsters, vogeltjes en vissen gehad. Konijntjes zijn leuk, maar het verschonen van de kooi vond ik echt een ramp. Van hamsters ook, dus dat was niet echt een succes. We hebben ook een tijdje een hondje gehad, maar mijn broertje was hier bang voor dus dat was van korte duur. Soms lijkt het me leuk om later een hond te hebben, maar voor nu is een kat wel het aller leukst!
Ook hebben we wel konijntjes, hamsters, vogeltjes en vissen gehad. Konijntjes zijn leuk, maar het verschonen van de kooi vond ik echt een ramp. Van hamsters ook, dus dat was niet echt een succes. We hebben ook een tijdje een hondje gehad, maar mijn broertje was hier bang voor dus dat was van korte duur. Soms lijkt het me leuk om later een hond te hebben, maar voor nu is een kat wel het aller leukst!
Gast- Gast
Wij hadden vroeger thuis altijd dieren. Cavia's, honden, katten, kippen, vogels, hamsters noem het maar op. Dus ik heb dat zeker van huis uit meegekregen.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Wij hebben altijd katten thuis gehad! En konijnen en cavia's. Ik wilde perse een kat, die is er ook gekomen, al had vriend er eigenlijk geen behoefte aan, omdat dat een honden mens is. Ik ben echt een katten mens, maar zie een hond later ook wel zitten. Dus het is wel vanuit huis gekomen, dat we gewend zijn aan huisdieren.
Gast- Gast
Wij hebben altijd katten in huis gehad en een voillere met vogels. Later zijn de vogels omgeruild voor kippen en hebben er een hond bij gehaald.
Nu woon ik samen en heb ik een konijn en 5 kippen en een haan. Waarschijnlijk krijgen wij binnenkort er ook een vogeltje binnen bij!
Het liefst zou ik op een boerderijtje wonen met een heleboel diertjes om mij heen, ik word echt heel blij van dieren om mij heen!
Nu woon ik samen en heb ik een konijn en 5 kippen en een haan. Waarschijnlijk krijgen wij binnenkort er ook een vogeltje binnen bij!
Het liefst zou ik op een boerderijtje wonen met een heleboel diertjes om mij heen, ik word echt heel blij van dieren om mij heen!
Gast- Gast
Nou ja ik dus ook. En mijn ouders snappen dat echt niet. Daarom vind ik het ook O bijzonder dat ik er helemaal weg van ben.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben ook opgegroeid met dieren!
Er liepen bij ons thuis altijd twee honden en 'n kat rond! En toen ik wat ouder was kreeg ik ook goudvissen en later twee ratjes en 'n vogel!
En inmiddels hebben mijn vriend en ik zelf ook twee katjes en 'n hond! En moet 'r niet aan denken één van de drie te moeten missen!
Er liepen bij ons thuis altijd twee honden en 'n kat rond! En toen ik wat ouder was kreeg ik ook goudvissen en later twee ratjes en 'n vogel!
En inmiddels hebben mijn vriend en ik zelf ook twee katjes en 'n hond! En moet 'r niet aan denken één van de drie te moeten missen!
Beessie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Vroeger hadden we 2 katten en een konijn. Dat waren wel echt buitenbeesten, mochten ook niet naar binnen. De katten waren er om de schuur muisvrij te houden.
Nu heb ik twee katten, mijn ouders hebben ook weer 2 andere katten. Die mogen wel naar binnen en zijn er voor de gezelligheid.
Nu heb ik twee katten, mijn ouders hebben ook weer 2 andere katten. Die mogen wel naar binnen en zijn er voor de gezelligheid.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Wij hebben altijd dieren gehad, dus 't zal wel vanuit huis komen!
En ik ben gewoon gek op dieren
En ik ben gewoon gek op dieren
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
wij hadden vroeger altijd konijnen die kregen we altijd van mijn opa die fokte er mee. Nu hebben we 2 katten
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, wij hadden thuis geen huisdieren op een goudvis na dan. Dat schoonmaken van de vissenkom vond ik al irritant. Nu ik niet meer thuis woon heb ik wel een kat.
Mouse10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 124
Punten : 130
Registratiedatum : 26-10-12
Wij hebben hele grote tijd van mijn jeugd honden gehad.
Ben er gek op.
Ben er gek op.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Van jongs af aan. Volgens mij wilden mijn ouders dat we met zoveel mogeljk dieren opgroeiden, want uiteindelijk hadden we een heleboel katten (eigen en zwerf), twee kalveren, twee varkens, een grote geit, dwerggeitjes, konijnen en een parkiet, allemaal tegelijk.
Verder hebben we ook een hond gehad, kanaries, slangen, gekko's, vogelspinnen, hamsters ratten, muizen, zebravinkjes, koikarpers, goudvissen, leguanen, degoes en volgens mij ben ik nog wel wat vergeten.
Dus ja je kunt denk ik wel stellen dat ik huisdieren met de paplepel ingegoten gekregen heb
Verder hebben we ook een hond gehad, kanaries, slangen, gekko's, vogelspinnen, hamsters ratten, muizen, zebravinkjes, koikarpers, goudvissen, leguanen, degoes en volgens mij ben ik nog wel wat vergeten.
Dus ja je kunt denk ik wel stellen dat ik huisdieren met de paplepel ingegoten gekregen heb
Gast- Gast
Ja, wij hebben thuis altijd huisdieren gehad. Vissen, cavia's, hamster en katten.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Huisdieren?!
» Dit weer en huisdieren..
» Huisdieren en vuurwerk
» baby's en huisdieren
» Hoeveel huisdieren heb jij?
» Dit weer en huisdieren..
» Huisdieren en vuurwerk
» baby's en huisdieren
» Hoeveel huisdieren heb jij?