Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?
+29
M-G
Highway
Twellie
Kalishi
Knillis
smooch
Annie24
Star007
Printje
Océane
Steep
Silke
MADDIE
Aimee
Thunder
Coco
Pineco
Caroow
Ella
Jelin
Flower_L
Fiwen
SarahKey
studiebol
Linda
Tania
Silver
Filoria
Parel
33 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?
10 jaar geleden ging ik net naar het buitenland om stage te lopen. Ik werkte bij een leuke winkel en ging ieder weekend stappen. Ik kende mijn man al wel, maar we draaiden nog een beetje om elkaar heen vanwege het leeftijdsverschil.
5 jaar geleden was ik getrouwd met mijn man en wilden we graag een kindje. Ik ging niet meer ieder weekend stappen maar wel regelmatig naar concerten en musicals. Ook ging ik zeker eens in de twee maanden een weekendje weg met mijn man of vriendinnen.
5 jaar geleden was ik getrouwd met mijn man en wilden we graag een kindje. Ik ging niet meer ieder weekend stappen maar wel regelmatig naar concerten en musicals. Ook ging ik zeker eens in de twee maanden een weekendje weg met mijn man of vriendinnen.
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
Stappen, drinken, seks...
Ik heb een paar jaar in een discotheek gewerkt in Arnhem. Das echt een andere wereld joh. Zoiets als een horecafeest heb ik nog nooit meegemaakt. Prachtige tijd en ik had het echt nooit willen missen. Als ik mijn man niet had leren kennen had ik er misschien nog steeds gewerkt. Ik vind het jammer dat ik het zelfvertrouwen wat ik in die tijd had nu niet meer heb. Ik was toen ZOO in mijn element, ik wond elke man om mijn vingers, kreeg alles voor elkaar en was een bekend gezicht op de korenmarkt. Echt een prachttijd.
Ik heb een paar jaar in een discotheek gewerkt in Arnhem. Das echt een andere wereld joh. Zoiets als een horecafeest heb ik nog nooit meegemaakt. Prachtige tijd en ik had het echt nooit willen missen. Als ik mijn man niet had leren kennen had ik er misschien nog steeds gewerkt. Ik vind het jammer dat ik het zelfvertrouwen wat ik in die tijd had nu niet meer heb. Ik was toen ZOO in mijn element, ik wond elke man om mijn vingers, kreeg alles voor elkaar en was een bekend gezicht op de korenmarkt. Echt een prachttijd.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Wat is voorwinden?
Ik heb trouwens ook wel een twee jarige uitgaansperiode gehad maar dat is langer dan 10 jaar geleden. Ik ging van mijn 13de tot 15de veel uit. En mijn vader haalde ons dan elk weekend rond half 3 op. Toen ik dronken mijn werk heb gebeld na koninginnenacht met de melding dat ik ontslag nam heb ik besloten, toen ik weer nuchter was, niet meer zo te stsppen.
Ik heb trouwens ook wel een twee jarige uitgaansperiode gehad maar dat is langer dan 10 jaar geleden. Ik ging van mijn 13de tot 15de veel uit. En mijn vader haalde ons dan elk weekend rond half 3 op. Toen ik dronken mijn werk heb gebeld na koninginnenacht met de melding dat ik ontslag nam heb ik besloten, toen ik weer nuchter was, niet meer zo te stsppen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Hier ook een losbol 10 jaar geleden, haha! Vrijgezel en ieder weekend los in Hollywood, Skihut of Hallo op het stadhuisplein in Rdam. Mijn man kende ik al en was toen mijn fwb whaha. Ik zat nog op school, de opleiding was eigenlijk wat te makkelijk waardoor ik zeeën van tijd over had voor leuke dingen.
5 jaar geleden zat ik volop in de voorbereidingen voor onze bruiloft, de aankoop van ons schip en ons huis. Toen begon de degelijkheid.
Vorige week hadden we weer een festival, kids bij opa en oma en wij 2 avonden los met vrienden die er 7, 8, 9 jaar geleden ook altijd bij waren. Wat was datweer even geweldig! Ik voelde me echt weer even 16-18 jaar haha
5 jaar geleden zat ik volop in de voorbereidingen voor onze bruiloft, de aankoop van ons schip en ons huis. Toen begon de degelijkheid.
Vorige week hadden we weer een festival, kids bij opa en oma en wij 2 avonden los met vrienden die er 7, 8, 9 jaar geleden ook altijd bij waren. Wat was datweer even geweldig! Ik voelde me echt weer even 16-18 jaar haha
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben altijd een saaie doos geweest hahaha
10 jaar geleden was ik net samen met mijn man en zat ik nog op de Pabo. In het weekend deden we leuke dingen, gingen we weekendjes weg of bij vrienden afspreken.
5 jaar geleden was ik net getrouwd en waren we bezig met het zoeken naar een koophuis. Ik stond toen ook al even voor de klas en verder gewoon samen gezellige dingen doen, ik ben nooit geen stapper geweest.
10 jaar geleden was ik net samen met mijn man en zat ik nog op de Pabo. In het weekend deden we leuke dingen, gingen we weekendjes weg of bij vrienden afspreken.
5 jaar geleden was ik net getrouwd en waren we bezig met het zoeken naar een koophuis. Ik stond toen ook al even voor de klas en verder gewoon samen gezellige dingen doen, ik ben nooit geen stapper geweest.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
10 jaar geleden draaide mijn leven om tutten, shoppen, stappen en met vriendinnen en 'leuke' jongens buiten hangen Oja, en een beetje school en bijbaan.
Ik kreeg een relatie met mijn man toen ik bijna 16 was, dus vanaf toen hing ik niet meer zoveel buiten. Tutten, shoppen en stappen (met toen vriend en vrienden/vriendinnen) bleef nog net zo belangrijk. Meestal dronk ik met stapavonden veel en rookte ik veel.
Ik kreeg een relatie met mijn man toen ik bijna 16 was, dus vanaf toen hing ik niet meer zoveel buiten. Tutten, shoppen en stappen (met toen vriend en vrienden/vriendinnen) bleef nog net zo belangrijk. Meestal dronk ik met stapavonden veel en rookte ik veel.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
10 jaar geleden had ik net mijn havo diploma gehaald en was ik al samen met mijn huidige vriend. We gingen wel stappen, maar doordat ik al een vriendje had ben ik nooit richting het extreme gegaan en bleef het altijd netjes.
5 jaar geleden zijn we vanuit ons huurhuisje naar een koopwoning gegaan en begonnen we over een kindje na te denken. Inmiddels is het kindje er dus en verhuizen we eind dit jaar naar ons nieuwe huis.
5 jaar geleden zijn we vanuit ons huurhuisje naar een koopwoning gegaan en begonnen we over een kindje na te denken. Inmiddels is het kindje er dus en verhuizen we eind dit jaar naar ons nieuwe huis.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
10 jaar geleden ging ik veel uit met mijn vriendinnen en jongens versieren. Ik was echt jongens gek en hield enorm van dansen, flirten en tutten.
Veel op msn, TMF chat en partypeeps (soort Hyves/facebook) tot laat in de avond.
Tutten met vriendinnen en dan vooral heel veel foto's maken.
5 jaar geleden woonde ik al een jaar samen met mijn huidige vriend en studeerde ik. Stappen deed ik nog steeds veel en hadden ook vaak huisfeestjes bij ons thuis of bij vrienden.
En gaf veelte veel geld uit aan kleding en aan sparen deed ik nauwelijks.
We deden altijd wel wat leuks samen of met vrienden.
Veel op msn, TMF chat en partypeeps (soort Hyves/facebook) tot laat in de avond.
Tutten met vriendinnen en dan vooral heel veel foto's maken.
5 jaar geleden woonde ik al een jaar samen met mijn huidige vriend en studeerde ik. Stappen deed ik nog steeds veel en hadden ook vaak huisfeestjes bij ons thuis of bij vrienden.
En gaf veelte veel geld uit aan kleding en aan sparen deed ik nauwelijks.
We deden altijd wel wat leuks samen of met vrienden.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
10 jaar geleden was ik 20. Ik studeerde, had al 3 jaar een relatie met mijn ex. Ik werkte in het weekend in een winkel en mijn leven bestond voornamelijk uit het toeleven naar het weekend zodat we weer konden stappen. Ik ging op vrijdag en zaterdag uit en altijd naar dezelfde discotheek. Soms verlang ik terug naar die tijd, lekker zorgeloos stappen en verder geen verantwoordelijkheden!
Op mijn 21e ben ik bij mijn ex weggegaan nadat we een jaar samen hadden gewoond. Ik ontmoette mijn huidige man op mijn 21e, na 5 maanden woonden we samen en na 1, 5 jaar zijn we getrouwd. 5 jaar geleden waren we 1 jaar getrouwd en zaten we in de medische molen voor een kindje.
Jeetje wat is er toch veel veranderd de afgelopen jaren, van een jong grietje dat leefde voor het uitgaan naar getrouwd, moeder en veeeel minder stappen. Wat gaat het eigenlijk hard allemaal zeg!
Op mijn 21e ben ik bij mijn ex weggegaan nadat we een jaar samen hadden gewoond. Ik ontmoette mijn huidige man op mijn 21e, na 5 maanden woonden we samen en na 1, 5 jaar zijn we getrouwd. 5 jaar geleden waren we 1 jaar getrouwd en zaten we in de medische molen voor een kindje.
Jeetje wat is er toch veel veranderd de afgelopen jaren, van een jong grietje dat leefde voor het uitgaan naar getrouwd, moeder en veeeel minder stappen. Wat gaat het eigenlijk hard allemaal zeg!
Knillis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
10 jaar geleden: stappen uitgaan, elke avond op straat met een vriendengroep hangen. Met iedereen zoenen, met meerdere tegelijk afspreken op 1 avond. ( oh dear wat slecht) Zoveel mogelijk met vrienden zijn, met vriendinnen op de kermis hangen etc.
5 jaar geleden: werkte ik in italie voor 4 maanden en heb ik daar mijn man ontmoet:heart: . Hij zit in het leger dus zagen elkaar alleen het weekends een tijd. Dit veranderde toen ik na 1,5 jaar bij hem ging wonen. En nu gelukkig met een dochter , en opzoek naar ons droomhuis.
5 jaar geleden: werkte ik in italie voor 4 maanden en heb ik daar mijn man ontmoet:heart: . Hij zit in het leger dus zagen elkaar alleen het weekends een tijd. Dit veranderde toen ik na 1,5 jaar bij hem ging wonen. En nu gelukkig met een dochter , en opzoek naar ons droomhuis.
Kalishi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13
10 jaar geleden was ik al samen met mijn vriend. We gingen elk weekend stappen met vrienden en ik dronk vrij veel in de die tijd. Ik woonde toen in Wageningen en had het daar goed naar mijn zin. Iets te goed, want met de studie is het toen niet wat geworden. Ik reisde toen al zoveel mogelijk, ik was net terug uit Australie en heb de jaren erna veel binnen Europa gereisd. Dat een jaar of drie gedaan en toen heel veel in Azie geweest, alleen of met vriendinnen.
5 jaar geleden was ik nog steeds samen met mijn vriend en we woonden toen ook al weer eventjes samen. We gingen naar festivals en bandjes kijken in de buurt. Vlak nadat ik terug kwam van een maand in India, werd ik zwanger. Tijdens de zwangerschap wilde ik het er qua reizen nog even flink van nemen, dus we zijn echt tig keer op vakantie geweest die zwangerschap. Lekker op de bonnefooi met de auto naar een plek die we van tevoren nog niet eens bedacht hadden.
5 jaar geleden was ik nog steeds samen met mijn vriend en we woonden toen ook al weer eventjes samen. We gingen naar festivals en bandjes kijken in de buurt. Vlak nadat ik terug kwam van een maand in India, werd ik zwanger. Tijdens de zwangerschap wilde ik het er qua reizen nog even flink van nemen, dus we zijn echt tig keer op vakantie geweest die zwangerschap. Lekker op de bonnefooi met de auto naar een plek die we van tevoren nog niet eens bedacht hadden.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
10 jaar geleden woonde ik net samen en studeerde ik, verder werkte ik bezocht ik zoveel mogelijk metalconcerten en festivals. Ik zat onder de piercings en had een half kaal geschoren hoofd, Heerlijk!
5 jaar geleden studeerde ik nog steeds en leerde ik mijn man kennen. De liefde voor de metalmuziek was er nog steeds maar het uiterlijk niet meer en bezocht ik beduidend minder concertjes enzo. Dit geldt nu eigenlijk nog.
5 jaar geleden studeerde ik nog steeds en leerde ik mijn man kennen. De liefde voor de metalmuziek was er nog steeds maar het uiterlijk niet meer en bezocht ik beduidend minder concertjes enzo. Dit geldt nu eigenlijk nog.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
10 jaar geleden was ik net 2 jaar samen met mijn vriend. We zagen elkaar ieder weekend (hij woonde in Zeeland en ik in Overijssel) Hij woonde net op zichzelf in een appartementje en ik woonde nog bij mijn ouders. We bezochten wel eens feestjes (voornamelijk hardhouse en hardcore) Waren echt nog jong en naïef en hadden vaak gezellige "buurt"feestjes met BBQ en veel drank. In dat jaar heb ik mijn MBO opleiding afgerond en ging ik aan het werk op de school waar ik mijn diploma behaald had.
5 jaar geleden woonden we net een jaar samen in een appartement. We werden al iets serieuzer. Mijn vriend wilde al graag kinderen en ik moest er nog niet aan denken. In dat jaar ben ik voor mijn huidige werkgever gaan werken en kreeg ik een superleuke collega's erbij. We hielden ons in het weekend meer bezig met vrienden en gewoon lekker thuis zitten omdat we door de week allebei druk waren met werken was dat vaak onze tijd samen. Ik was nog steeds net zo brutaal, recht voor zijn raap en sarcastisch als 10 jaar geleden.
5 jaar geleden woonden we net een jaar samen in een appartement. We werden al iets serieuzer. Mijn vriend wilde al graag kinderen en ik moest er nog niet aan denken. In dat jaar ben ik voor mijn huidige werkgever gaan werken en kreeg ik een superleuke collega's erbij. We hielden ons in het weekend meer bezig met vrienden en gewoon lekker thuis zitten omdat we door de week allebei druk waren met werken was dat vaak onze tijd samen. Ik was nog steeds net zo brutaal, recht voor zijn raap en sarcastisch als 10 jaar geleden.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
10 jaar geleden was ik samen met mijn ex. Ik had toen bijna mijn studie afgerond en we dachten na over samenwonen/een huisje kopen. Stappen deden we wel, maar niet heel vaak. Nadat deze relatie uit wss, ben ik wel een paar maanden flink wezen stappen (tot ik mijn huidige vriend tegenkwam).
5 jaar geleden was ik zwanger van de oudste. Ik was lekker burgerlijk, heerlijk thuis op de bank samen een filmpje kijken of zo. Hooguit gingen we samen uit eten of naar de bioscoop als avondje uit. Eigenlijk is ons leven nog steeds zo, alleen zijn er nu dan 2 kinderen.
5 jaar geleden was ik zwanger van de oudste. Ik was lekker burgerlijk, heerlijk thuis op de bank samen een filmpje kijken of zo. Hooguit gingen we samen uit eten of naar de bioscoop als avondje uit. Eigenlijk is ons leven nog steeds zo, alleen zijn er nu dan 2 kinderen.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Wat een lekkere losbollen zitten er hier tussen! Leuk om te lezen.
Ik moest stiekem wel gniffelen van het stukje van kalishi
Ik moest stiekem wel gniffelen van het stukje van kalishi
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Neeuh toch Parel
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
10 jaar geleden was ik net samen met mijn ex. En was ik net klaar met de middelbare. Ieder weekend gingen we met vrienden naar een discotheek en was ik eigelijk altijd wel dronken op het eind van de avond. Die relatie was een ellende van 2 jaar met ruzie en vreemd gaan helaas.
5 jaar geleden was ik bijna 3 jaar samen met mij huidige man. Op dat moment woonde we 1,5 jaar samen in ons tweede huis. Ik werkte toen al bij mijn huidige werk alleen op fulltime basis. Mijn vriend studeerde en had een bijbaantje. We hadden het niet heel breed dus zo af en toe ging we wel uit eten of naar de film. Ook 1 keer in het jaar naar een festival. Maar we we waren in het weekend ook gewoon thuis om heerlijk samen te eten en filmpje te kijken.
5 jaar geleden was ik bijna 3 jaar samen met mij huidige man. Op dat moment woonde we 1,5 jaar samen in ons tweede huis. Ik werkte toen al bij mijn huidige werk alleen op fulltime basis. Mijn vriend studeerde en had een bijbaantje. We hadden het niet heel breed dus zo af en toe ging we wel uit eten of naar de film. Ook 1 keer in het jaar naar een festival. Maar we we waren in het weekend ook gewoon thuis om heerlijk samen te eten en filmpje te kijken.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik voel me oud als ik dit zo lees!
10 jaar geleden ging ik net met mijn nu man, dus al iets rustiger vaarwater.
Maar 15 jaar geleden, man! Flessen bessen, apfelkorn, blue curacao en die meuk mee op straat, veel zuipen, blowen en hangen.
Op den duur elk weekend stappen op het stadhuisplein in Rotterdam of Alcazar, la Scala of Nightown helemaal los! Ik leefde van weekend naar weekend en zoende er op los en slikte met regelmaat een pilletje. Uiterlijk was zeer belangrijk, ik was echt een opmaakpop. Veel goud om, lange nagels en dikke tieten
Op den duur gaan samenwonen op mijn 18e wat na een jaar over was. Ben toen alleen gaan wonen en ben weer een half haar de stad in gedoken
Uiteindelijk mijn man ontmoet en iets minder wild geworden.
8 jaar geleden dochter geboren, 2 jaar geleden getrouwd en zoon geboren en 4 huizen verder en een stuk saaier leven nu.
Ik zou wel weer 15 willen zijn en het allemaal weer over willen doen en nóg losser gaan haha
10 jaar geleden ging ik net met mijn nu man, dus al iets rustiger vaarwater.
Maar 15 jaar geleden, man! Flessen bessen, apfelkorn, blue curacao en die meuk mee op straat, veel zuipen, blowen en hangen.
Op den duur elk weekend stappen op het stadhuisplein in Rotterdam of Alcazar, la Scala of Nightown helemaal los! Ik leefde van weekend naar weekend en zoende er op los en slikte met regelmaat een pilletje. Uiterlijk was zeer belangrijk, ik was echt een opmaakpop. Veel goud om, lange nagels en dikke tieten
Op den duur gaan samenwonen op mijn 18e wat na een jaar over was. Ben toen alleen gaan wonen en ben weer een half haar de stad in gedoken
Uiteindelijk mijn man ontmoet en iets minder wild geworden.
8 jaar geleden dochter geboren, 2 jaar geleden getrouwd en zoon geboren en 4 huizen verder en een stuk saaier leven nu.
Ik zou wel weer 15 willen zijn en het allemaal weer over willen doen en nóg losser gaan haha
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
10 jaar geleden was ik bezig met een opleiding en werkte daarbij 32 uur dus veel vrije tijd had ik niet. en een uitgaander was ik niet dus was best een saaie muts haha.
5 jaar geleden leerde ik mijn huidige man kennen en is alles heel snel gegaan huis kopen trouwen en voor een kindje gegaan
5 jaar geleden leerde ik mijn huidige man kennen en is alles heel snel gegaan huis kopen trouwen en voor een kindje gegaan
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Tot hoeveel jaar terug kan belasting geld terug vorderen?
» Hoe snel waren jullie zwanger?
» Jonge moeders weer terug van weggeweest!
» Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?
» Moeders zouden een jaar salaris van €42000 moeten verdienen!
» Hoe snel waren jullie zwanger?
» Jonge moeders weer terug van weggeweest!
» Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?
» Moeders zouden een jaar salaris van €42000 moeten verdienen!
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: