Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?

+29
M-G
Highway
Twellie
Kalishi
Knillis
smooch
Annie24
Star007
Printje
Océane
Steep
Silke
MADDIE
Aimee
Thunder
Coco
Pineco
Caroow
Ella
Jelin
Flower_L
Fiwen
SarahKey
studiebol
Linda
Tania
Silver
Filoria
Parel
33 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?  Empty Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?

Bericht  Parel za 6 jul 2013 - 11:54

Ik ben wel benieuwd hoe jullie vroeger waren.
Met bijbehorende, wellicht beschamende, puberfotos ben ik natuurlijk het blijst haha

De periode hieronder was echt voor mijn vriend dus van mijn 17e tot 20e. Daarna ging ik nog steeds wel los, maar ik ben altijd braaf gebleven haha

Ik was echt een stapper, ik dofte mezelf compleet op, ging het liefste 3/4 avonden in de week op stap, sliep m'n roes uit tot in de namiddag en ging weer op stap. Ik ging meestal stappen in Rotterdam of richting Renesse.

Ook was ik best brutaal, zowel naar mijn ouders als onbekenden, echt een haantje. Wel was ik dan ook weer heel sociaal, want ik kon best aardig grapjes maken en complimenteren dus ik kon een boel maken.

Ik was erg bezig met hoe ik eruit zag, en heb tot mijn huidige vriend nooit langer een relatie gehad dan een maand of 3.

Ik was dol op foto's maken van mezelf en anderen, het liefst helemaal opgedoft haha

Ik merk al enigszins dat L precies hetzelfde karakter heeft als d'r moeder, dus ik hou mijn hart vast maar ik kijk er ook wel heel erg naar uit!

Ik zal eens kijken of ik nog beschamende foto's kan vinden!

Edit ; excuus, de beschamende foto's laten even op zich wachten!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?  Empty Re: Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?

Bericht  Filoria za 6 jul 2013 - 18:08

10 jaar geleden stond ik te headbangen bij metalconcerten! Leuk idee voor een topic Parel smile
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?  Empty Re: Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?

Bericht  Silver za 6 jul 2013 - 18:26

5 jaar geleden, leerde ik mijn vriend kennen en toen was ik heel erg van de boerenfeest. Zuipen tot we kruipen. Op zo'n manier ben ik ook bij hem in de tent beland. laughcry toevallig is dat volgende week 5 jaar geleden. Laughing

10 jaar geleden was ik een 'gabbertje' ging alle hardcorefeestjes af in de buurt, en als ik dan geld over had ging ik na de grote feesten als, Nightmare, Thunderdome, Dominator, Ground Zero ect.

Leuk topic ook! Beschamende foto's kom ik nog op terug.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?  Empty Re: Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?

Bericht  Tania za 6 jul 2013 - 18:41

10 jaar geleden was ik echt compleet tot over m'n oren verliefd op m'n ex. Ik liep de hele dag op wolkjes en was misselijk van verliefdheid. Ik was altijd een heel verlegen en stil meisje, hij was een grote stoere jongen met een grote mond. We hadden echt een supertijd en ik leerde om me niet zoveel aan te trekken van de rest van de wereld. We hadden gesprekken tot diep in de nacht en deden overdag altijd de leukste dingen die ik alleen nooit had meegemaakt. Als ik nu met dit warme weer langs de plekken rij waar we toen veel waren verlang ik vaak terug naar die tijd. Zo onbezorgd en vrij.
In die tijd ging ik me ook pas echt druk maken om wat ik aan had. Daarvoor boeide het me echt niks hoe ik eruit zag. Uitgaan deed ik niet echt, ik kan niet tegen rook en toen werd er nog gerookt overal. Dan was ik daarna meteen flink ziek.

5 jaar geleden was ik 3 jaar samen met mijn man. We hadden toen net ons huis gekocht en besloten om toch nog dat jaar te gaan trouwen. In 3 maanden hebben we toen de hele bruiloft geregeld. We waren toen ook net bezig met zwanger worden. Ik was heel gelukkig, blij dat ik "verder" ging met mijn leven en dat we aan een gezinnetje gingen beginnen.
Uitgaan deed ik nogsteeds niet maar we gingen wel vaak weg in het weekend, spontaan een dagje Luxemburg en dat soort dingen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?  Empty Re: Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?

Bericht  Gast za 6 jul 2013 - 19:17

...


Laatst aangepast door Sybella op wo 31 jul 2013 - 0:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?  Empty Re: Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?

Bericht  Linda za 6 jul 2013 - 19:24

10 jaar geleden had ik nu vakantie en begon ik na de vakantie aan m'n HBO opleiding. Ik woonde net samen met m'n toenmalige vriendje. Althans, het was een uit de hand gelopen logeerpartijtje wat resulteerde in samenwonen. In een studio notabene!
Hij was mijn meest bijzondere vriendje.
Tijdens m'n opleiding ging ik vaak naar de soos en was ik bijna iedere dag dronken. laughcry Dan belde ik m'n vriendje of hij me op het station op wilde halen, want ik zou geheid spugen als ik in de bus moest zitten. Hij kwam altijd, haha.
We hadden aan het einde van dat jaar een huis gekocht, dat hadden we helemaal gestript en toen ging het uit, hij was vreemd gegaan. Dat huis hebben we met schuld moeten verkopen. Gelukkig nam de NHG dat voor z'n rekening.
Ik begon een relatie met z'n broer. :shock: 

Vijf jaar geleden kwam ik na 2 mislukte relaties (waar ik ook mee samen had gewoond) weer terug bij bovenstaand vriendje.
We waren weer helemaal verliefd! Ons seksleven was fantastisch. Yes 
Hij had in de tussentijd een kind bij een ander gekregen. Ik kon daar helemaal niet mee omgaan. De manier van opvoeden van zijn ex stond me totaal niet aan. Ik was nog helemaal niet klaar voor al dat gedoe. Dus vrij snel gingen we weer uit elkaar.

Haha, het lijkt wel een soap als ik dit zo opschrijf.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?  Empty Re: Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?

Bericht  studiebol za 6 jul 2013 - 19:35

 Tien jaar geleden was het een jaar uit met mijn ex en ging ik eigenlijk nog steeds lekker los. Veel stappen, veel weg, veel lol maken. Verder ook nog studeren en stage lopen, na de zomer kon ik blijven werken op mijn stage adres dus ik kreeg ook gewoon nog wel een aardig inkomen. Ik woonde op mezelf in het huis waar ik zou gaan samen wonen met mijn ex.

10 jaar geleden ging ik ook op vakantie met een vriendin en daar leerde ik mijn huidige vriend kennen, maar ik was nog wat opstandig door alles, dus het is niet na de vakantie meteen wat geworden dat heeft nog wel wat jaren geduurd.

5 jaar geleden (maar dan in oktober) heb ik het huis waar we nu wonen met mijn vriend gekocht. We gingen nog steeds veel op stap (nou ja ik dan mijn vriend had toen al het zelfde werk) en als mijn vriend thuis was deden we makkelijk en spontaan veel leuke dingen, terras, uiteten, dagje weg, weekendje weg
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?  Empty Re: Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?

Bericht  SarahKey za 6 jul 2013 - 19:38

10 jaar geleden was ik 16, had ik nog met mijn ex . Ik ging al 2 jaar lang uit, 2 keer in de week, werkte bij een benzinepomp, zat in het tweede jaar van de kinderopvang opleiding. Lang leve de lol. Een jaar later heb ik mijn man ontmoet.

5 jaar terug was ik net een jaar getrouwd en probeerden we zwanger te raken. Ik ging qua werk van de action naar de kinderopvang. Er was eindelijk weer werk in te vinden. Dat was het wel zo'n beetje smile 
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?  Empty Re: Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?

Bericht  Fiwen za 6 jul 2013 - 19:49

10 jaar geleden ging ik van 4 vwo naar 4 havo en zat ik vooral heel erg in de knoop met mezelf. 7 jaar geleden leerde ik na een paar hele foute relaties mijn man kennen en toen ging het langzaam beter met me, maar dat heeft wel behoorlijk wat tijd gekost om te komen waar ik nu ben. Als ik nu mensen uit mijn middelbare school periode tegen kom lopen ze me vaak straal voorbij omdat ze me niet meer herkennen terwijl ik qua gezicht amper veranderd ben. 

5 jaar geleden had ik net mijn 1e jaar verloskunde afgerond en had ik eindelijk gevonden wat ik leuk vond. Ik woonde net samen met mijn man, in oktober dat jaar zouden we op vakantie naar New York gaan en daar ben ik ten huwelijk gevraagd.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?  Empty Re: Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?

Bericht  Flower_L za 6 jul 2013 - 19:54

.


Laatst aangepast door Flower_L op ma 8 jul 2013 - 4:40; in totaal 1 keer bewerkt

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?  Empty Re: Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?

Bericht  Jelin za 6 jul 2013 - 19:58

10 jaar geleden was ik 17 jaar. Druk met mijn MBO opleiding. Ik ging graag uit. In de tijd was ik druk aan het daten. Ik werkte in het weekend bij de hema. Daar had ik ontzettend naar mijn zin. Daarnaast deed ik ook nog 3 keer per week aan handbal. Daarmee uiteindelijk Brabants kampioen mee geworden! 

5 jaar geleden was mijn oudste 4 maanden. Ik moest enorm wennen aan het moederschap. Had toen net een nieuwe baan gevonden. Dus was erg aan het zoeken hoe ik alles moest combineren. Een jaar eerder hadden mijn man en ik ons huis gekocht.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?  Empty Re: Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?

Bericht  studiebol za 6 jul 2013 - 20:09

 Trouwens, 10 jaar geleden zat ik echt niet om half 9 al achter de computer......dan lag ik echt nog wel te slapen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?  Empty Re: Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?

Bericht  Ella za 6 jul 2013 - 20:14

10 jaar geleden had ik mijn man al leren kennen. Voor mij zou er dus een ander topic moeten zijn :P (pakweg 15 jaar terug ofzo Wink )


Maar 5 a 10 jaar geleden is niet veel anders als nu. Ja toen konden we nog gaan en staan waar we wilden zonder rekening te moeten houden met de kleine. Veel stappen deden we ook niet. Meestal alleen op de zaterdag.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?  Empty Re: Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?

Bericht  Caroow za 6 jul 2013 - 20:27

Ik werkte in een kroeg, als glazenhaler. Was altijd daar, ook als ik niet aan het werk was. Door de weeks werkte ik vaak op verschillende zeilscholen, daar sliep ik dan. Op zondag ging ik de kroeg in, dan kwam ik om 6 uur thuis, belde een taxi naar het station en ging nog even een half uurtje slapen. Het station was nog geen kwartier lopen, maar dan kon ik net even een paar minuten extra slapen.

Ik dronk echt heel veel alcohol, 12 bier op een avond was geen probleem. Als ik een keer een avond thuis was voelde ik me diepongelukkig, want dan moest ik 'alles' missen laughcry 

Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?  73fc11cf-3526-4e44-9591-a8ae7ee3e4c4_zps30dc6055
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?  Empty Re: Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?

Bericht  Gast za 6 jul 2013 - 20:51

10 jaar geleden was ik 19 en woonde ik al een jaar samen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?  Empty Re: Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?

Bericht  Pineco za 6 jul 2013 - 21:14

Leuk topic! Bij mij zijn er geen spectaculaire dingen veranderd de laatste 10 jaar, mijn 'wilde' stapperiode was toen al wel voorbij. Ik was 22, al bijna een jaar bezig met mijn bedrijfje en werkte nog een paar dagen per week bij een callcenter. Ik woonde al een jaar samen met mijn huidige man, gehuurd toen nog. We gingen toen wel nog heel makkelijk en spontaan leuke dingen doen, een paar dagen weg, uit eten, terrasje pikken, winkelen...
5 jaar geleden was ik zwanger van onze eerste dochter en hadden we trouwplannen. We woonden toen al in ons huidige huis in België.
Inmiddels dus twee dochters en een derde kindje op komst, nog steeds in België, al is de verbouwing inmiddels weer wat verder gevorderd. Uit eten doen we nog steeds heel regelmatig, maar een paar dagen weg is al wat moeilijker. Ik heb echter niet het gevoel een saai leven te hebben, ik ben heel tevreden eigenlijk smile
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?  Empty Re: Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?

Bericht  Coco zo 7 jul 2013 - 8:02

10 jaar geleden woonde ik samen met mijn ex, ben ik tijdens de zomervakantie een bedrijf begonnen en werkte ik dagelijks van 8-18 en van 21-00. We gingen elke dag uit eten en waren dan rond 21u weer thuis. Ik had niet veel tijd verder. We gingen niet zo vaak uit, eens in de twee maanden denk ik, met vrienden, naar een loungebar. 

5 jaar geleden studeerde ik, woonde ik op kamers in zwolle en ging met mijn vriendin elke week naar de bios en pizzaria of turk, stappen deden we niet. Net voor de zomer verhuisde ik naar een gehucht bij dordrecht omdat dat dichterbij het vliegveld rotterdam was. Mijn ex woont in parijs en we maakten daardoor vrijwel elk weekend gebruik van het vliegtuig. Ik hadmijn p net niet gehaald dus ik zat daar doordeweek veel thuis te chillen met een buurjongen die een beetje bijzonder was. In de zomer zat ik langere tijd in hotels in parijs met mijn ex, mijn ex werkte overdag en dan keek ik series en deed wat aan mijn niet gehaalde vakken want die wilde ik na de zomer zsm halen om naar parijs te verhuizen, s avonds gingen we samen op pad. Na 3 maanden verhuisde ik naarparijs maar daar was ik mijn ex al vrij snel zat. Heb daarna nog twee maand in zijn huis gewoond omdat ik mijn woning oo had gezegd en niet naar mijn ouders wilde. Toen ik weer contact had met mijn man, die ik nog kende uit de tijd dat ik in adam woonde, ben ik terug gegaan naar mijn ouders. Tijdje alleen
telefonisch contact gehad en na de eerste date niet meer bij zijn huis weggegaan. Ik ben in dat jaar 4 keer verhuisd. En mijn p nog gehaald, maar wel pas net voor de zomer.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?  Empty Re: Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?

Bericht  Parel zo 7 jul 2013 - 8:22

Beetje jammer dat je nu niet meer in dat gehucht in Dordrecht woont, Coco!
Je pokerde vroeger veel, toch? Daar was je best goed in, of niet? Vind het nog steeds knap dat je daar je geld mee kan vergaren!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?  Empty Re: Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?

Bericht  Coco zo 7 jul 2013 - 8:41

Haha nou ' s Gravendeel is zo boring, daar wil ik nooit meer wonen hoor! Ja, klopt. Heb twee jaar fanatiek gepokerd, maar daar kwam ik na hun eerste jaar niet meer echt aan toe (met gezond verstand). De laatste tijd slapen ze iig door tot 00.00 dus ik heb twee weken terug weer eens gespeeld een avondje.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?  Empty Re: Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?

Bericht  Thunder zo 7 jul 2013 - 8:43

Pareltje, ik kan me zo ongeveer helemaal vinden in jouw beschrijving! laughcry

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?  Empty Re: Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?

Bericht  Parel zo 7 jul 2013 - 8:43

Wij kwamen inderdaad alleen bij voorwinden, vroeger. Laughing 
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?  Empty Re: Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?

Bericht  Parel zo 7 jul 2013 - 8:43

Rataplan schreef:Pareltje, ik kan me zo ongeveer helemaal vinden in jouw beschrijving! laughcry

Haha misschien kennen we elkaar nog wel Razz 
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?  Empty Re: Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?

Bericht  Thunder zo 7 jul 2013 - 8:46

Parel schreef:
Rataplan schreef:Pareltje, ik kan me zo ongeveer helemaal vinden in jouw beschrijving! laughcry

Haha misschien kennen we elkaar nog wel Razz 

Denk ik niet, kom uit het oosten Wink

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?  Empty Re: Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?

Bericht  Aimee zo 7 jul 2013 - 8:49

10 jaar geleden was ik pas 14 en zat ik nog op de middelbare school. Ik was een beetje een grijze muis, maar was ook wel heel jong natuurlijk. Toen ik 15-16 was begon mijn 'wilde' periode. Veel stappen, veel drinken, veel slettebakken. Op mijn 17e ontmoette ik al mijn huidige vriend, in de kroeg. Eerst was het puur vriendschappelijk (hij had nog een vriendinnetje), later bleken we elkaar toch wel erg leuk te vinden en werd het meer. 5 jaar geleden ging het na een jaar verkering uit, toen zat ik echt in zak en as. Uiteindelijk het uitgaan e.d. weer opgepakt en na een paar weken bleken we elkaar toch nog wel leuk te vinden en weer bij elkaar te komen. Daarna is het na een jaar nog een keer uitgeweest en weer aan gegaan. Toen hebben we maar besloten bij elkaar te blijven, we konden toch niet zonder elkaar Wink En 5 jaar later kunnen we af en toe nog steeds ook niet met elkaar, maar we weten inmiddels dat we ons er doorheen kunnen slaan.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?  Empty Re: Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?

Bericht  MADDIE zo 7 jul 2013 - 8:51

Tien jaar geleden, rommelde ik wat aan. Ik had net mijn eerste jaar van de pabo achter de rug en ging naar de tweede. Ik was toen een erg onzeker meisje met vooral veel sociale faalangst tijdens mijn stage. ik had wel veel sociale contacten en was daar totaal niet verlegen. Ik ging lekker uit en genoot echt van het leven. Ik had niet echt vaste verkering, maar wel een jongen waar ik mee op trok en wat tussen een relatie en vriendschap in zat. We deden echt vanalles. Veel uitgaan en overal naar toe.

Vijf jaar geleden had ik al met mijn huidige vriend. We woonden toen echt net samen. Het was best een roerige tijd, want ik had toen net de baan die ik nu heb en ging tegelijkertijd klussen en samenwonen. Ik ging nog wel regelmatig uit en lustte daarbij best een drankje. Ik was ondertussen gestopt met de pabo en nu dus afgestudeerd aan de sph. We genoten met volle teugen van het vrije leventje dat er was toen we net uit huis waren en geen verantwoording meer hoefden af te leggen naar ouders.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?  Empty Re: Moeders(to be) - hoe waren jullie pakweg 5 a 10 jaar terug?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum