Baby heeft het warm
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Baby heeft het warm
R zweet heel erg, zijn haartjes zijn helemaal nat. Airco krijgen we volgende week, tot die tijd is het in huis tussen de 25 en 30 graden.
Wat kan ik doen om hem wat te laten afkoelen? In bad? In een zwembadje buiten? (het is hier heel warm)
Wat kan ik doen om hem wat te laten afkoelen? In bad? In een zwembadje buiten? (het is hier heel warm)
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Baby heeft het warm
Ik zou een lauw badje voor hem maken en hem zo min mogelijk kleertjes aantrekken. Alleen een rompertje of luier, zodat hij goed zijn warmte kwijt kan. En misschien kan je hem wat extra te drinken (water) geven.
Gast- Gast
Hij krijgt alleen bv, ik leg hem nu wel wat vaker aan.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Dat is ook goed natuurlijk!Caroow schreef:Hij krijgt alleen bv, ik leg hem nu wel wat vaker aan.
Gast- Gast
Tegen ons werd gezegd dat een baby ook dorst kan hebben en dat we F daarom toen best regelmatig een paar slokjes water mochten geven.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Lekker alleen in de luier laten, regelmatig aanleggen, misschien een nat washandje? Om mee te spelen of op te sabbelen, ik noem maar wat. Of zo'n bijtring uit de koelkast, misschien is dat ook lekker voor hem op op de sabbelen en een beetje af te koelen.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Zo min mogelijk kleertjes aan, uit de zon houden en extra vaak aanleggen. Beter geen water, omdat bv beter helpt tegen uitdrogen en verlies van mineralen, zouten en dergelijke.
Vixen- Prater
- Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13
Vixen schreef:Zo min mogelijk kleertjes aan, uit de zon houden en extra vaak aanleggen. Beter geen water, omdat bv beter helpt tegen uitdrogen en verlies van mineralen, zouten en dergelijke.
dit.. En lekker samen in een lauw badje gaan zitten of hem alleen af en toe in een badje doen.
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Soortgelijke onderwerpen
» Baby dragen bij warm weer
» hoeveel vocht heeft een baby van 7 maanden nodig?
» Heeft jullie baby weleens zo weinig gedronken?
» Heeft iemand toevallig een baby cook Gipsy...
» Baby 2 mnd hoest vaak, en klinkt alsof ze veel slijm heeft
» hoeveel vocht heeft een baby van 7 maanden nodig?
» Heeft jullie baby weleens zo weinig gedronken?
» Heeft iemand toevallig een baby cook Gipsy...
» Baby 2 mnd hoest vaak, en klinkt alsof ze veel slijm heeft
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: