Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dingen zien die er niet zijn

+16
SarahKey
Jeanette
Steep
Caramba
Bolleke
Lady Starstruck
Razz
CCC
Luce
girli
Lady4
Ragazza
loura
Nyx
Sea of Trees
Pitufo
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Dingen zien die er niet zijn - Pagina 2 Empty Re: Dingen zien die er niet zijn

Bericht  Luce ma 8 jul 2013 - 8:51

Lennox schreef:Mijn vriend ziet schimmen van overleden mensen, al z'n hele leven lang. Hij heeft ze hier in huis ook wel eens gezien, ik probeer er maar niet teveel over na te denken...

Net zoals mijn man dus.

Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen zien die er niet zijn - Pagina 2 Empty Re: Dingen zien die er niet zijn

Bericht  Gast ma 8 jul 2013 - 8:56

Luce schreef:
Lennox schreef:Mijn vriend ziet schimmen van overleden mensen, al z'n hele leven lang. Hij heeft ze hier in huis ook wel eens gezien, ik probeer er maar niet teveel over na te denken...

Net zoals mijn man dus.

Oh, echt waar? Mijn vriend heeft het er eigenlijk niet zoveel over, hij weet dat ik het allemaal maar eng vind. Alleen toen ik het heel specifiek vroeg, gaf hij het aan ze hier ook wel eens te zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen zien die er niet zijn - Pagina 2 Empty Re: Dingen zien die er niet zijn

Bericht  Sea of Trees ma 8 jul 2013 - 9:03

 Lady Starstruck schreef:
Sea of Trees schreef:Heb je toen dingen gezien ofzo Lady Starstruck?

 Nee maar wel gevoeld. Het was kasteel Waardenburg of berg. Ligt ergens tegen Brabant aan. Er woonde daar een man die geloof ik de duivel weleens aanriep (zoiets was het). Die man die dat deed is uiteraard allang overleden. Maar we kregen een rondleiding en toen kwamen we op dat kamertje waar hij de duivel altijd oproepte. Nou daar hing me toch een sfeer, te creepy voor woorden gewoon. En mijn fototoestel werd daar ook in 1 keer leeggetrokken. Dan bedoel ik dus dat de batterijen in 1 keer leeg waren.

 Wow, doodeng
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen zien die er niet zijn - Pagina 2 Empty Re: Dingen zien die er niet zijn

Bericht  Bolleke ma 8 jul 2013 - 18:53

Ik zie in huis vaker een heel mooi stipje rondvliegen. Net een sterretje, ik kan het dan helemaal volgen met mijn ogen, dus niet in mijn ooghoek ofzo.
Ik heb wel meerdere dingen meegemaakt, vaak dingen fevoeld, en het voelen maar nietkunnen zien vind ik eigenlijk wel het engste. Als je daadwerkelijk iets ziet maakt dat je rustiger, vind ik tenminste.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen zien die er niet zijn - Pagina 2 Empty Re: Dingen zien die er niet zijn

Bericht  Caramba ma 8 jul 2013 - 19:27

Ik heb het ook gehad dat ik dingen zag en voelde die er niet waren. De laatste jaren is dit minder geworden gelukkig. 

Zo heb ik een keer een schim achter een boom zien staan, wanneer ik langs fietste kwam de schim achter de boom vandaan en begon tegen mij te zwaaien. Ik vond het eerst doodeng,  omdat ik dacht dat het een echt iemand was, maar het kwam steeds weer terug. 
Later heb ik dit, toen ik samen met een vriendin langs fietste en de schim weer zag, Dit tegen die vriendin gezegd. De dagen/weken/jaren erna heb ik die schim nooit weer gezien. Een paar jaar geleden heb ik het wel mijn zus verteld, mijn zus voelt en ziet ook dingen die er niet zijn.
 Mijn zus zei dat zij dit ook heeft gezien en dat zij wel wist wie het was. Het was haar beste vriend die op de dag van zijn verjaardag daar verongelukt is.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen zien die er niet zijn - Pagina 2 Empty Re: Dingen zien die er niet zijn

Bericht  Luce ma 8 jul 2013 - 19:44

Lennox schreef:
Luce schreef:
Lennox schreef:Mijn vriend ziet schimmen van overleden mensen, al z'n hele leven lang. Hij heeft ze hier in huis ook wel eens gezien, ik probeer er maar niet teveel over na te denken...

Net zoals mijn man dus.

Oh, echt waar? Mijn vriend heeft het er eigenlijk niet zoveel over, hij weet dat ik het allemaal maar eng vind. Alleen toen ik het heel specifiek vroeg, gaf hij het aan ze hier ook wel eens te zien.

Haha, +1.. Hij ziet ze ook gewoon de trap oplopen enzo. Echt maf. Ik had het ooit eens gevraagd of hij wilde zeggen als hij het weer zag. Dus een keer op een avond zaten we in de kamer een film te kijken, zegt hij: ' kijk, daar loopt er 1 in de keuken' Ok, laat maar, nu hoef ik het niet meer te weten laughcry 
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen zien die er niet zijn - Pagina 2 Empty Re: Dingen zien die er niet zijn

Bericht  Steep ma 8 jul 2013 - 19:52

Wow nee dat hoef ik echt niet te weten.. Ik zou volgens mij ook niet meer rustig kunnen slapen dan.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen zien die er niet zijn - Pagina 2 Empty Re: Dingen zien die er niet zijn

Bericht  Lady Starstruck ma 8 jul 2013 - 21:47

Luce schreef:
Lennox schreef:
Luce schreef:
Lennox schreef:Mijn vriend ziet schimmen van overleden mensen, al z'n hele leven lang. Hij heeft ze hier in huis ook wel eens gezien, ik probeer er maar niet teveel over na te denken...

Net zoals mijn man dus.

Oh, echt waar? Mijn vriend heeft het er eigenlijk niet zoveel over, hij weet dat ik het allemaal maar eng vind. Alleen toen ik het heel specifiek vroeg, gaf hij het aan ze hier ook wel eens te zien.

Haha, +1.. Hij ziet ze ook gewoon de trap oplopen enzo. Echt maf. Ik had het ooit eens gevraagd of hij wilde zeggen als hij het weer zag. Dus een keer op een avond zaten we in de kamer een film te kijken, zegt hij: ' kijk, daar loopt er 1 in de keuken' Ok, laat maar, nu hoef ik het niet meer te weten laughcry 

 Mijn vriend heeft er laatst 1 zien staan 's avonds langs de kant van de weg. Was ook op een plek vlakbij mijn woonplaats waar veel soldaten zijn gesneuveld tijdens WOII.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen zien die er niet zijn - Pagina 2 Empty Re: Dingen zien die er niet zijn

Bericht  Jeanette ma 8 jul 2013 - 21:54

Mamavan2; Ja, heb daar vaak dingen over gehoord. Brrr, lijkt me dood eng!

Caramba; Bizar zeg!

Ik heb gelukkig niet zoiets mee gemaakt. Lijkt me echt doodeng..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen zien die er niet zijn - Pagina 2 Empty Re: Dingen zien die er niet zijn

Bericht  Jelin ma 8 jul 2013 - 22:01

Mijn man ziet ook schimmen. Bij ons in huis komt regelmatig zijn overleden oma. Hij zegt er nooit iets over, omdat ik daar bang van word. Maar ik voel zelf die dingen aan. Helaas ook dingen mee gemaakt. Gelukkig is het nu rustiger in ons huis.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen zien die er niet zijn - Pagina 2 Empty Re: Dingen zien die er niet zijn

Bericht  SarahKey di 9 jul 2013 - 1:08

Jelin schreef:Mijn man ziet ook schimmen. Bij ons in huis komt regelmatig zijn overleden oma. Hij zegt er nooit iets over, omdat ik daar bang van word. Maar ik voel zelf die dingen aan. Helaas ook dingen mee gemaakt. Gelukkig is het nu rustiger in ons huis.
Ik zie ook regelmatig schimmen bij ons in huis maar zeg daar tegenwoordig niets meer van tegen mijn man want die krijgt daar ook de kriebels van. Ik word er zelf niet bang van alleen als ik alleen thuis ben. Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen zien die er niet zijn - Pagina 2 Empty Re: Dingen zien die er niet zijn

Bericht  Jelin di 9 jul 2013 - 1:23

SarahKey schreef:
Jelin schreef:Mijn man ziet ook schimmen. Bij ons in huis komt regelmatig zijn overleden oma. Hij zegt er nooit iets over, omdat ik daar bang van word. Maar ik voel zelf die dingen aan. Helaas ook dingen mee gemaakt. Gelukkig is het nu rustiger in ons huis.
Ik zie ook regelmatig schimmen bij ons in huis maar zeg daar tegenwoordig niets meer van tegen mijn man want die krijgt daar ook de kriebels van. Ik word er zelf niet bang van alleen als ik alleen thuis ben. Laughing

Ik werkte voorheen altijd 's avonds en kwam dan 's nachts thuis. Ik ben toen echt bang geweest toen hij toch weer wat had gezegd. Zo erg dat ik zelfs de douche niet uit durfde te komen. Hebben een oud huis en badkamer en tiolet zitten beneden. Gelukkig kwam mijn man toen naar beneden haha.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen zien die er niet zijn - Pagina 2 Empty Re: Dingen zien die er niet zijn

Bericht  Joan di 9 jul 2013 - 2:08

Van geesten en schimmen, weet ik niet wat ik moet denken. Wel had ik vroeger altijd dat wanneer ik langs een deur liep, dan leek het alsof ik een zwerf mugjes zag vliegen, op de deur als een schaduw. Heel apart. Ik heb nooit begrepen wat dat was en ik vond het al kind heel gek.
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen zien die er niet zijn - Pagina 2 Empty Re: Dingen zien die er niet zijn

Bericht  liesje di 9 jul 2013 - 2:28

Lady Starstruck schreef:Dat verhaal van mamavan2 :O  Heb nog op de link geklikt ook. Lekker stom van mij. Nu kan ik vannacht weer niet slapen.
Ik zou er trouwens van mijn leven niet willen kijken bij de klokkenberg
 Ik krijg ook erg de kriebeld van zo'n filmpje brrrr
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen zien die er niet zijn - Pagina 2 Empty Re: Dingen zien die er niet zijn

Bericht  Nyx di 9 jul 2013 - 3:44

Ondanks dat ik het zelf altijd als onzin heb afgedaan, heb ik lang het gevoel gehad dat de oud-bewoner, overleden in haar slaap in de slaapkamer, hier nog lang heeft rondgedwaald. Dan was ik bezig in de keuken en steeds het gevoel alsof er iemand achter me stond. Of ik was rustig televisie aan het kijken en het gevoel dat er iemand in de hoek van de kamer stond te kijken naar hoe ik het 'gezellig' had. Na een jaar was het gevoel weg en heb ik het ook niet meer in die mate gevoeld. En ik was er wel gewend aan geraakt dat iemand 'meekeek'. Want in hoeverre kan zoiets nu waar zijn?

Een jaar later trof ik een buurman die de oud-bewoner goed heeft gekend. Ik kende haar niet, nooit gezien in het portiek ook. En toen vertelde hij dat de oud-bewoner altijd heel erg trots op haar woning was en zuinig ook en dat ze zich in haar graf zou omdraaien als ze zou weten dat haar huis verslonst zou worden. En toen leek het net alsof het op zijn plaats viel. Net alsof ze al die tijd heeft meegekeken of ik wel goed voor haar huis zorgde. Nou ze is weg, dus waarschijnlijk wel?

Maar nogmaals, in hoeverre kan zoiets waar zijn. Ik vond het niet eng ofzo, maar zoiets kan ik moeilijk aan mijn omgeving vertellen, want ze verklaren me voor gek. nerd 
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen zien die er niet zijn - Pagina 2 Empty Re: Dingen zien die er niet zijn

Bericht  Tazz di 9 jul 2013 - 20:18

Mama_van2 schreef:Nu niet meer maar op de oude tijdelijke vestiging (5 jaar) waar we met ons werk hebben gezeten wel. Namelijk de k.lokken.berg. Het eerste oude senatorium. Hier werden de eerste open hart operaties uitgevoerd. Later werden er experimenten op mensen met TBC afgenomen. Het gebouw had 15 jaar leeg gestaan voordat wij, als revalidatie centrum er in kwamen. Zelf ben ik heel nuchter maar wat ik daar allemaal heb gezien kan ik toch echt niet verklaren. Midden in de nacht ging de douche steeds tussen 3 en 4 aan op de gang. Bedden gingen automatische omhoog en naar beneden. Er gingen bellen af op kamers die leeg stonden, of waar net iemand was overleden, en daar dus nog lag. Altijd op dezelfde kamers werder kinderen door patienten waargenomen. Kinderen die om hulp vroegen, iets te eten of te drinken wilde. Altijd op dezelfde kamer. Bijna iedere nieuwe patient zag deze weer. Ook zat er op 1 bepaalde kamer altiijd iemand voor de wastafel, echt heel appart. Nu ik dit zo typ ben ik blij dat we daar nu weg zijn.

 Wow, echt? Wat Bizar. Mijn moeder heeft daar ook gewerkt. Ik zal eens aan haar vragen of ze dit verhaal kent.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen zien die er niet zijn - Pagina 2 Empty Re: Dingen zien die er niet zijn

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum