Gatverdarrie wat zijn wij geschrokken net..
+29
SarahKey
Wennes
Snoes
CCC
Darius
Maudy
Sanne
Silke
Ella
Shy
Pink!
Slakje
Takkie
Printje
Lenthe
Lady4
Bloem86
Jezzie
chipa
Aimee
Amber-
Zonneschijn
Jelin
Aoi
Tania
Purpleflower
Flower_L
Puggle
Laurientje
33 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Gatverdarrie wat zijn wij geschrokken net..
Oh ik sta nog te bibberen..
Net waren mijn zoontje en dochtertje aan het spelen en aan het dollen en mijn man en ik waren in de keuken, ineens horen we een harde knal en daarna keihard huilen door onze dochter..
Wij er naar toe en man raapt haar van de grond, daarna word ze helemaal slap en grauw...
Ik pak haar over en probeer haar bij te krijgen, dat lukt niet, ze begint met haar ogen te draaien en blijft slap.. In paniek gil ik naar mijn man: bel een ambulance!! Hij belt direct.
Inmiddels komt ze weer wat bij lijkt en valt opnieuw weg, dit nog twee keer..
Even later lijkt het weer beter te gaan en man belt opnieuw naar de centrale om door te geven dat we anders wel naar de huisarts gaan, dit word afgeraden, ze komen gewoon even hier kijken.
Toen de ambulance er was is ze na gekeken en ze vonden haar alert genoeg, we krijgen een wekadvies voor de nacht.
Nu scharrelt ze wat rond ik vind haar nog wat bleek en grauw..
Bah wat schrikken.. Iemand dit ook meegemaakt?
Net waren mijn zoontje en dochtertje aan het spelen en aan het dollen en mijn man en ik waren in de keuken, ineens horen we een harde knal en daarna keihard huilen door onze dochter..
Wij er naar toe en man raapt haar van de grond, daarna word ze helemaal slap en grauw...
Ik pak haar over en probeer haar bij te krijgen, dat lukt niet, ze begint met haar ogen te draaien en blijft slap.. In paniek gil ik naar mijn man: bel een ambulance!! Hij belt direct.
Inmiddels komt ze weer wat bij lijkt en valt opnieuw weg, dit nog twee keer..
Even later lijkt het weer beter te gaan en man belt opnieuw naar de centrale om door te geven dat we anders wel naar de huisarts gaan, dit word afgeraden, ze komen gewoon even hier kijken.
Toen de ambulance er was is ze na gekeken en ze vonden haar alert genoeg, we krijgen een wekadvies voor de nacht.
Nu scharrelt ze wat rond ik vind haar nog wat bleek en grauw..
Bah wat schrikken.. Iemand dit ook meegemaakt?
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Re: Gatverdarrie wat zijn wij geschrokken net..
Jeetje wat heftig zeg! Sterkte hopelijk gaat het snel beter met haar.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
wat naar zeg! weet je inmiddels hoe ze is gevallen en waar ze 'geraakt' is?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:wat naar zeg! weet je inmiddels hoe ze is gevallen en waar ze 'geraakt' is?
Nee helaas niet.. We hebben t niet gezien..
Laurientje- Prater
Jeetje wat schrikken!!
Hoop dat ze snel weer beetje kleur krijgt.
Vanacht lekker bij haar op.de kamer gaan liggen. Of haar naast jullie in een.camping bedje?
Hoop dat ze snel weer beetje kleur krijgt.
Vanacht lekker bij haar op.de kamer gaan liggen. Of haar naast jullie in een.camping bedje?
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Oh gadver wat eng zeg, als je het niet vertrouwt gewoon nog een keer de hap bellen hoor!
Weet je zoontje ook niet hoe ze is gevallen?
Weet je zoontje ook niet hoe ze is gevallen?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Oh, jakkes!
Kan S niet vertellen wat er is gebeurd?
Kan S niet vertellen wat er is gebeurd?
Gast- Gast
Bah wat akelig, hopelijk valt het allemaal mee vannacht. Wel fijn dat ze nog zijn komen kijken.
Onze dochter is in januari van haar stoel gevallen, ik was toen alleen thuis. Ze bleef liggen maar ik dacht dat ze een grapje maakte, dus ik tilde haar op. Op dat moment maakte ze een akelig snurkend geluid en ze was ook slap en grauw. Het duurde tien, hooguit vijftien seconden voordat ze bijkwam maar in die seconden had ik in mijn hoofd al een ambulance gebeld, oppas geregeld voor mijn andere kinderen en mijn vriend gebeld. Uiteindelijk haar op de bank gelegd en de HAP gebeld, daar is ze nagekeken en gaven ze aan dat kinderen soms flauwvallen als ze op hun hoofd vallen en dat het een vrij normale reactie is. Wel kregen wij ook een wekadvies.
Onze dochter is in januari van haar stoel gevallen, ik was toen alleen thuis. Ze bleef liggen maar ik dacht dat ze een grapje maakte, dus ik tilde haar op. Op dat moment maakte ze een akelig snurkend geluid en ze was ook slap en grauw. Het duurde tien, hooguit vijftien seconden voordat ze bijkwam maar in die seconden had ik in mijn hoofd al een ambulance gebeld, oppas geregeld voor mijn andere kinderen en mijn vriend gebeld. Uiteindelijk haar op de bank gelegd en de HAP gebeld, daar is ze nagekeken en gaven ze aan dat kinderen soms flauwvallen als ze op hun hoofd vallen en dat het een vrij normale reactie is. Wel kregen wij ook een wekadvies.
Aoi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12
Mijn oudste is een keer van de trap gevallen. Ze was toen ook buitenwesten voor heel even. Zijn toen naar de hap geweest en kreeg een wekasvies mee. Gelukkig was er niets aan de hand. En je schrikt je echt rot. Hopelijk is er bij jullie ook niets aan de hand.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
He getsie wat naar zeg. Dat is zeker schrikken.
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
Oh bah wat schrikken.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Nee mijn zoontje weet het niet precies, naja hij zegt dat ze voorover viel op de grond ze had ook nog een playmobielbus vast.. We zien verder ook niets aan haar, geen bult of blauwe plek oid.
Ze is nu nog op, ik vind haar wat bleek, man vind t wel mee vallen, verder is ze gewoon weer zichzelf.
Ze hebben ons ook verteld inderdaad dat het vaker voor kan komen door een val, maar man wat schrokken we, heel lang was ze ook niet weg nog geen minuut volgens mij
Ze is nu nog op, ik vind haar wat bleek, man vind t wel mee vallen, verder is ze gewoon weer zichzelf.
Ze hebben ons ook verteld inderdaad dat het vaker voor kan komen door een val, maar man wat schrokken we, heel lang was ze ook niet weg nog geen minuut volgens mij
Laurientje- Prater
Mijn dochter viel van de week met haar hoofd eerst van de bank af recht op haar voorhoofd maar daar was ook niks aan te zien terwijl ze een flinke klap maakte. Dus zou best kunnen dat ze wel zo gevallen is terwijl je niks ziet.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ahh wat schrikken meis! Ik herken het helemaal... Een paar maanden geleden viel Luuk van ons bed. Hij begon te huilen, dus tilde ik hem op. Op het moment dat ik hem optilde viel hij weg. Ik dacht echt dat z'n nek gebroken was en dat door mijn optillen het helemaal mis was... Na een halve minuut kwam hij bij, waarna hij nog 2x weg viel. Hier is de ambulance ook geweest, die hebben ons doorgestuurd naar de HAP. Ze vonden hem wel alert, maar zeiden dat een kindje bij een val op het hoofd altijd even gecheckt moest worden.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Hè wat naar zeg. Kan me voorstellen dat jullie erg geschrokken zijn. Gelukkig is je dochtertje wel weer zichzelf.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Nou, hopelijk geen gekke dingen verder.
Succes en sterkte vanavond en vannacht. Als hier zoiets aan de hand is of als ze hebben moeten overgeven doe ik nooit een oog dicht haha.
Succes en sterkte vanavond en vannacht. Als hier zoiets aan de hand is of als ze hebben moeten overgeven doe ik nooit een oog dicht haha.
Gast- Gast
Sybella schreef:Nou, hopelijk geen gekke dingen verder.
Nee ik ook niet ik weet nu al zeker dat ik vannacht honderdduizend keer ga kijken bij haar.
Laurientje- Prater
Aimee schreef:Ahh wat schrikken meis! Ik herken het helemaal... Een paar maanden geleden viel Luuk van ons bed. Hij begon te huilen, dus tilde ik hem op. Op het moment dat ik hem optilde viel hij weg. Ik dacht echt dat z'n nek gebroken was en dat door mijn optillen het helemaal mis was... Na een halve minuut kwam hij bij, waarna hij nog 2x weg viel. Hier is de ambulance ook geweest, die hebben ons doorgestuurd naar de HAP. Ze vonden hem wel alert, maar zeiden dat een kindje bij een val op het hoofd altijd even gecheckt moest worden.
Ja precies zo als jij het omschrijft! Ook ik dacht gelijk aan het nekje..
Wat hebben ze bij de hap nog gecheckt bij Luuk?
Laurientje- Prater
Oh bah wat schrikken zeg!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Hè bah, wat naar zeg! Gelukkig is ze nu weer haarzelf.. Maar kan me voorstellen dat je dr alsnog even goed in de gaten blijft houden!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Laurientje schreef:Aimee schreef:Ahh wat schrikken meis! Ik herken het helemaal... Een paar maanden geleden viel Luuk van ons bed. Hij begon te huilen, dus tilde ik hem op. Op het moment dat ik hem optilde viel hij weg. Ik dacht echt dat z'n nek gebroken was en dat door mijn optillen het helemaal mis was... Na een halve minuut kwam hij bij, waarna hij nog 2x weg viel. Hier is de ambulance ook geweest, die hebben ons doorgestuurd naar de HAP. Ze vonden hem wel alert, maar zeiden dat een kindje bij een val op het hoofd altijd even gecheckt moest worden.
Ja precies zo als jij het omschrijft! Ook ik dacht gelijk aan het nekje..
Wat hebben ze bij de hap nog gecheckt bij Luuk?
Ja wat een schrik he Ik heb dat beeld nog weken in mijn slaap terug gezien, brr...
Bij de HAP hebben ze pupilreflexen getest en gevoeld aan zijn hoofd en nek. Voelde me daar zelfs een beetje voor schut staan, want inmiddels huppelde hij alweer vrolijk in het rond
Ze zeiden daar wel dat dat wegvallen bij zulke kleintjes vaker voor komt als reactie op schrik/pijn. Een soort afweerreactie ofzo.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Goed dat ze toch even nagekeken is. Mocht je het vanavond of vannacht nier vertrouwen, wordt ze suf(fer), slecht wekbaar, etc, absoluut bellen naar de HAP hoor. Schrikken joh!
Laatst aangepast door Lady4 op do 4 jul 2013 - 8:18; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Misschien stelt het je gerust, maar als ik echt heel erg pijn heb, val ik ook flauw. Dat heb ik ook wel eens gehad als ik ergens echt héél erg van ben geschrokken of als er iets heel ergs voor mijn neus gebeurt (bijv. een ongeluk) Op de een of andere manier kan mijn lichaam die pijn (of emotie) niet verwerken en val ik neer.
Misschien is dat ook met jouw dochter gebeurd.
Goed in de gaten houden inderdaad. Hopelijk valt het mee.
Misschien is dat ook met jouw dochter gebeurd.
Goed in de gaten houden inderdaad. Hopelijk valt het mee.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Jeetje ik snap goed dat je enorm geschrokken bent. Succes vanavond en vannacht en hopelijk is ze zo weer de oude.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ze heeft hier ook met een lampje in je ogen gekeken en aan haar hoofd en nek gevoeld.
Lady wat is eekbaar?
Lady wat is eekbaar?
Laurientje- Prater
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: