Stel...
+23
SarahKey
Carra
Surya
Sissi
Fez
Raindrop
Bliss
Moira
Capt'n Zero
Mizz_S
Caro
Destino
rapa nui
Susan
Ella
Blond
Marin
Ragazza
Parisienne
Twellie
Monte
Chocolate Cookie
Nyx
27 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Stel...
London en New york.
Surya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13
Buiten Europa wil ik heel graag weer naar Vancouver. Pure liefde.
Ik wil in september ook nog een paar dagen in mijn eentje weg. Ik dacht aan Stockholm, maar dat wordt denk ik te duur. Ik heb bedacht om naar Luxemburg te rijden of naar Gent of Brugge. Maar misschien wordt het toch nog Wenen. Ach, ik heb nog 2 maanden om te beslissen.
Ik wil in september ook nog een paar dagen in mijn eentje weg. Ik dacht aan Stockholm, maar dat wordt denk ik te duur. Ik heb bedacht om naar Luxemburg te rijden of naar Gent of Brugge. Maar misschien wordt het toch nog Wenen. Ach, ik heb nog 2 maanden om te beslissen.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Europa:Rome, Lissabon, Istanbul (misschien niet op dit moment ;-))
Daar buiten: Singapore, Kuala Lumpur, Buenos Aires, Tokyo
Daar buiten: Singapore, Kuala Lumpur, Buenos Aires, Tokyo
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Ik zou Marrakesh als vrouw alleen afraden. Ik voelde me er niet compleet op m'n gemak en zou dan daar ook liever niet alleen heen gaan.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Ik zie steden voorbij komen waar ik ook nog wel heen zou willen.
Lennox, ben je er al (een beetje) uit waar je heen wilt?
Lennox, ben je er al (een beetje) uit waar je heen wilt?
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou, als ik alleen zou gaan, naar London of Parijs gaan. Dit komt ook omdat ik beide steden meer dan 4x heb bezocht en ik me hier veilig en op m'n gemak voel.
Rme is ook heel mooi en leuk maar te warm in de zomer.
Ik wil nog heel graag naar Dublin en Reykjavik toe en dan excursies maken vanuit daar. Stockholm lijkt me ook heel gaaf.
Buiten Europa trekt me persoonlijk niet zo.
Rme is ook heel mooi en leuk maar te warm in de zomer.
Ik wil nog heel graag naar Dublin en Reykjavik toe en dan excursies maken vanuit daar. Stockholm lijkt me ook heel gaaf.
Buiten Europa trekt me persoonlijk niet zo.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb echt nog geen idee... En de tijd begint te dringen, het zou over één, twee weken al moeten gebeuren. Ik vond het toch ineens doodeng en neig toch ernaar het niet te doen. Komt financieel ook beter uit natuurlijk, hoewel ik het geld op dit moment wel zou kunnen missen. Misschien bewaar ik het wel als iets op m'n bucket list, voor in de toekomst. Maar ik blijf twijfelen, ik word zo moe van mezelf
Gast- Gast
Als je nog twijfelt, zou ik het niet doen. Is er een specifieke reden dat je graag alleen zou willen gaan? Misschien ook als een soort overwinning oid?
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb het destijds voorgenomen als afsluiting van een periode, maar ik had toen eerlijk gezegd ook nog wel verwacht heel lang vrijgezel te blijven, maar dat liep dus anders Nu ik weer wat gesetteld ben vind ik het eigenlijk helemaal niet zo leuk voor m'n vriend om in mijn eentje weg te gaan, net of ik hem het gevoel geef dat ik 'm er niet bij zou willen ofzo. Hoewel hij dat helemaal niet zo ervaart en het zelfs toejuigt. En ik wilde inderdaad ook voor een deel als overwinning. Ik, die altijd verschrikkelijk op anderen leun en die me zo door anderen laat sturen, die gewoon zelf iets gaat ondernemen waarin ik ook echt aangewezen ben op mezelf en ook zélf alles moet zien te rooien.
Maar misschien moet ik het bij twijfel inderdaad nog niet doen, dan kan ik beter gelijk doorsparen voor een 4-5 dagen Vancouver of Toronto, dat maakt het dan meteen nog symbolisch ook.
Maar misschien moet ik het bij twijfel inderdaad nog niet doen, dan kan ik beter gelijk doorsparen voor een 4-5 dagen Vancouver of Toronto, dat maakt het dan meteen nog symbolisch ook.
Gast- Gast
Het zou zonde zijn als je het nu alleen maar doet omdat je het je ooit hebt voorgenomen. Anderzijds zou het ook zonde zijn als het er nooit meer van komt, van uitstel komt helaas toch vaak afstel... Moeilijk hoor! Al klinkt het als een goed compromis om nog even door te sparen en dan naar Canada te gaan. Als je je daar beter bij voelt en er enthousiaster over bent, zou ik dat zeker doen. Ik zou dan wel een soort van nieuw ultimatum stellen voor jezelf, bijvoorbeeld dat je dat voor eind 2014 probeert te doen.
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Binnen Europa: Wenen. Buiten Europa: New York of New Orleans, Chicago of San Francisco.
Ik zou het mezelf trouwens niet aandoen om voor 4/5 dagen intercontinentaal te gaan vliegen, een week vind ik echt het minimum.
Ik zou het mezelf trouwens niet aandoen om voor 4/5 dagen intercontinentaal te gaan vliegen, een week vind ik echt het minimum.
Laatst aangepast door Lonely Goatherd op vr 5 jul 2013 - 9:48; in totaal 1 keer bewerkt
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Ik ben vooral ook bang dat ik het nu inderdaad halsoverkop doe om het gewoon eens gedaan te hebben. Momenteel is alleen een bestemming binnen Europa echt haalbaar en betaalbaar, maar ik kan eigenlijk over geen enkele stad écht enthousiast worden. Dat word ik bij New York, Toronto en Vancouver wel. Moeilijk, ik heb al wel vrij namelijk en keek er stiekem ook wel weer naar uit.
Gast- Gast
Ik zou het dus juist wél doen! Ik lees al zo lang dat je dit wilt en het is toch hartstikke zonde als het er nooit meer van komt en je krijgt spijt? Nu kan het juist, je kunt het geld missen, je hebt nog geen kinderen etc. Het is een topervaring, heel bevrijdend om in je eentje ergens een stad te verkennen, dóé het in godsnaam nou gewoon! Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Je vriend kan echt wel een paar dagen zonder je! Ik zou echt voor Dublin gaan, je word meteen verliefd op de mensen en het land. Doen dus!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ierland trekt me vooralsnog niet zo heel erg, leuk om een keer geweest te zijn, maar ook bij Dublin ben ik bang dat ik uiteindelijk erop terugkijk als iets wat halsoverkop gedaan is. Ik kan me niet voorstellen dat ik net zo verliefd op Irland en Dublin word als dat ik op Canada ben geworden, dat is natuurlijk ook naar net heel persoonlijk
Ik denk dat ik ga doorsparen voor Toronto/Vancouver. Ik heb al het gevoel dat ik teveel met geld smijt met het idee van 'omdat het nu nog kan'.
Ik denk dat ik ga doorsparen voor Toronto/Vancouver. Ik heb al het gevoel dat ik teveel met geld smijt met het idee van 'omdat het nu nog kan'.
Gast- Gast
Maar wil je dan vier dagen daarheen? Das toch veel te kort, zeker met jetlag. Of wil je dan toch langer?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Lennox schreef:Ierland trekt me vooralsnog niet zo heel erg, leuk om een keer geweest te zijn, maar ook bij Dublin ben ik bang dat ik uiteindelijk erop terugkijk als iets wat halsoverkop gedaan is. Ik kan me niet voorstellen dat ik net zo verliefd op Irland en Dublin word als dat ik op Canada ben geworden, dat is natuurlijk ook naar net heel persoonlijk
Bij mij gebeurde dat wel. :-)
Maar ik zou dan niet voor een paar dagen naar Canada gaan. Een vlucht van 12 uur heb ik wel over als ik daar een paar weken ben, maar niet voor een paar dagen.
Ik zou je eigenlijk aanraden om naar een wat kleinere stad te gaan. In een grote stad kan je je misschien verloren gaan voelen. Je kan wel stoer alleen weg willen, maar tussen de regels door lees ik dat het toch eigenlijk niet zo hoeft voor je. In dat geval zou ik het niet doen en het geld gebruiken voor een weekend met je vriend. Je moet het niet doen omdat je het je hebt voorgenomen. Doe het alleen als je het echt wilt.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Van een jetlag op de heenweg heb ik nooit zoveel last, die heb ik pas als ik terug kom Ik denk dat 4, zeker 5 dagen moet kunnen. Jij hebt toch ook 5 dagen NY gedaan, Marin? Toronto is qua vliegafstand en tijdsverschil hetzelfde.
Gast- Gast
En Carra, voor de steden in Europa word ik niet heel enthousiast nee, dan kan het kloppen dat je het idee krijgt dat het niet zo hoeft. Het plan was van origine om naar New York te gaan. Ik ben nog nooit in de VS geweest, en er zijn daar zoveel plaatsen die ik wil zien, en dit leek me een mooi begin. En Canada lijkt me fijn om gewoon weer even 'terug' te zijn en weer even een paar dagen het Canadese te proeven. Dan voelt Europa gewoon als een vervanging waar ik nog niet heel enthousiast van kan raken.
Gast- Gast
Lennox schreef:Van een jetlag op de heenweg heb ik nooit zoveel last, die heb ik pas als ik terug kom :)Ik denk dat 4, zeker 5 dagen moet kunnen. Jij hebt toch ook 5 dagen NY gedaan, Marin? Toronto is qua vliegafstand en tijdsverschil hetzelfde.
Ja 5 dagen daar, dus in totaal wel week vrij. Maar korter dan dat zou ik niet doen.
Marin- Lady Post-a-lot
Als ik van ma-vrij ga ben ik het weekend daarvoor en daarna vrij. Ruim een week dus. Ik snap het 'probleem', of beter gezegd, je punt niet zo Ik heb ook een beetje het gevoel dat mensen moeilijk kunnen respecteren dat ik ervoor kies om nu even niet te gaan, niet halsoverkop, maar er beter over na te denken en het plan uit te stellen naar bijvoorbeeld volgend jaar. Als ik nu ga, dan ga ik omdat het voor mijn gevoel 'moet', terwijl ik nog geen enkele bestemming kan vinden waarvan ik zeg, ja wow, dat is het. Lijkt me dan geen geslaagd tripje worden waar ik 200% van ga genieten.
Gast- Gast
Je hoeft ons niet te overtuigen hoor, het is jouw keuze, jouw tripje.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ehm ik zeg alleen maar dat ik niet korter dan 5 dagen zou gaan voor zo lang vliegen. Je moet t allemaal zelf weten, maar je vraagt advies, dus ik zeg dat ik minstens 5 dagen zou gaan voor een intercontinentaal tripje. Ik denk dat jouw gevoelens hierin meer meespelen dan dat wij daadwerkelijk gekleurd advies geven ofzo. Zo zie ik het helemaal niet. Je moet doen wat goed voelt voor je, al ga je morgen naar Toronto of over tien jaar naar Parijs.
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: