Stel...
+23
SarahKey
Carra
Surya
Sissi
Fez
Raindrop
Bliss
Moira
Capt'n Zero
Mizz_S
Caro
Destino
rapa nui
Susan
Ella
Blond
Marin
Ragazza
Parisienne
Twellie
Monte
Chocolate Cookie
Nyx
27 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Stel...
Je zou in je eentje een citytrip van 3 dagen gaan doen, binnen Europa, in de zomer, helemaal alleen. Waar zou je heen gaan?
En waar zou je heen gaan als het buiten Europa zou zijn, maar dan voor vier dagen? (Denk dat hier bijna massaal New York als antwoord op komt )
Ik ben er gewoon echt nog stééds niet uit, twijfel veel te veel. Overal zie ik 'ja, maars'
En waar zou je heen gaan als het buiten Europa zou zijn, maar dan voor vier dagen? (Denk dat hier bijna massaal New York als antwoord op komt )
Ik ben er gewoon echt nog stééds niet uit, twijfel veel te veel. Overal zie ik 'ja, maars'
Gast- Gast
Re: Stel...
Binnen Europa, heel saai, Parijs, Londen, Berlijn, Antwerpen.
Buiten Europa... Tja.
Buiten Europa... Tja.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Londen! Maar dat omdat ik gewoon verliefd ben op die stad.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik twijfel zelf tussen Londen, Kopenhagen, New York, of het aller- allerliefst een stad in Canada, maar dan geen Montréal of Québec. Voor vlucht en verblijf binnen Europa heb ik max 400 euro over, dat moet prima lukken, kan zelfs nog veel goedkoper natuurlijk, maar Canada red ik daar bijvoorbeeld echt niet mee....
Edit: maar ik vraag me gewoon af of ik geen mooie steden over het hoofd zie.
Edit: maar ik vraag me gewoon af of ik geen mooie steden over het hoofd zie.
Gast- Gast
Europa: Wenen
Buiten Europa: new york of washington
Buiten Europa: new york of washington
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Binnen Europa: Londen
Buiten Europa: Marrakech
Buiten Europa: Marrakech
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Binnen Europa: Parijs, Rome, Londen
Buiten Europa: New York
Buiten Europa: New York
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
New York voor 400 euro gaat ook niet lukken denk ik?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Binnen Europa zou dat Salamanca zijn, of Madrid in de herhaling.. Of Marseille, lijkt me ook wel eens leuk.
Buiten Europa vind ik moeilijk, maar zou idd op NY uit komen:yes: Ben ik al eens geweest, maar het is totaal geen straf voor mij om er weer naartoe te gaan
Buiten Europa vind ik moeilijk, maar zou idd op NY uit komen:yes: Ben ik al eens geweest, maar het is totaal geen straf voor mij om er weer naartoe te gaan
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Binnen Europa: Budapest, Rome, Athene of Istanbul
Buiten Europa: Beijing of New York
Buiten Europa: Beijing of New York
Gast- Gast
Binnen Europa: London gewoon om heerlijk even weer in Engeland te zijn en te shoppen, Parijs voor de fotografie, maar die twee ken ik al goed, dus ik zou denk ik dan naar Berlijn gaan, of Praag of Boedapest, of Stockholm. Kopenhagen vond ik leuk maar zou ik je niet aanraden als je mag kiezen, het lijkt te veel op Amsterdam. Maar eerlijk is eerlijk, ik kan me in elke stad wel vermaken. Laatst had m'n vriend een artikel gelezen over Graz, totaal onbekende stad, maar toch stonden er dingen in die echt leuk waren.
Ik heb dit boek en daar staan ook echt super leuke tips in, ook voor steden waar je niet zo snel zelf aan zou denken:
http://www.bol.com/nl/p/the-new-york-times-36-hours-125-weekends-in-europe/9200000002935966/
Oh en buiten Europa zou ik naar Washington DC gaan in april, maar verder maakt het me weinig uit. Natuurlijk lijkt NYC me weer gaaf, maar ik zou ook heel graag een keer naar Boston of Philadelphia willen, of Montreal & Quebec in de winter. Maar voor een 3 daags stedentripje lijkt me dit allemaal gewoon onmogelijk. Er zijn ook genoeg Aziatische steden die ik graag wil zien (Jente noemt al Beijing), ik zou graag Taipei, Tokyo, Hong Kong, Bangkok en Kuala Lumpur willen zien, maar dat is niet echt relevant voor deze vraag denk ik gezien je daar niet heen gaat voor een drie of vier daags stedentripje.
Ik heb dit boek en daar staan ook echt super leuke tips in, ook voor steden waar je niet zo snel zelf aan zou denken:
http://www.bol.com/nl/p/the-new-york-times-36-hours-125-weekends-in-europe/9200000002935966/
Oh en buiten Europa zou ik naar Washington DC gaan in april, maar verder maakt het me weinig uit. Natuurlijk lijkt NYC me weer gaaf, maar ik zou ook heel graag een keer naar Boston of Philadelphia willen, of Montreal & Quebec in de winter. Maar voor een 3 daags stedentripje lijkt me dit allemaal gewoon onmogelijk. Er zijn ook genoeg Aziatische steden die ik graag wil zien (Jente noemt al Beijing), ik zou graag Taipei, Tokyo, Hong Kong, Bangkok en Kuala Lumpur willen zien, maar dat is niet echt relevant voor deze vraag denk ik gezien je daar niet heen gaat voor een drie of vier daags stedentripje.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
In Europa zou ik naar Stockholm of Oslo gaan. Het grote pluspunt vond ik dat ik me daar heel veilig voelde. Als vrouw alleen vind ik dat toch wel belangrijk.
Of Reykjavik, al is dat niet echt iets voor een stedentrip, meer om vanuit daar excursies in IJsland te gaan maken. Ik heb echt mijn hart verloren aan IJsland, echt liefde!
Buiten Europa zou ik denk ik kiezen voor Dubai. 4 dagen zijn zo kort, en ik denk dat ik aan 4 dagen Dubai wel genoeg zou hebben. New York zou ik gewoon wat langer willen.
Of Reykjavik, al is dat niet echt iets voor een stedentrip, meer om vanuit daar excursies in IJsland te gaan maken. Ik heb echt mijn hart verloren aan IJsland, echt liefde!
Buiten Europa zou ik denk ik kiezen voor Dubai. 4 dagen zijn zo kort, en ik denk dat ik aan 4 dagen Dubai wel genoeg zou hebben. New York zou ik gewoon wat langer willen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Binnen Europa: Rome, Venetie of Barcelona.
Buiten Europa weet ik het niet. Ben niet iemand van de verre reizen
Buiten Europa weet ik het niet. Ben niet iemand van de verre reizen
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Binnen Europa: Barcelona, Sevilla, Valencia, Stockholm, Oslo, Berlijn
Buiten Europa: Marrakech, New York
Buiten Europa: Marrakech, New York
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Heb je niet iets dat je echt speciaal wilt doen, waar je interesses liggen qua sfeer, museums, activiteiten die je wilt doen? of google misschien eens op evenementen en kijk op site voor toeristen van diverse steden of er niet net iets speciaals is georganiseerd dat je wel leuk lijkt en dat meteen een avond vult. bv in Berlijn http://www.gauklerfest.de/ vond ik dit erg leuk, zijn we 2 avonden geweest.
Ik vond Berlijn, Wenen, Londen, Parijs, Barcelona, Praag, Krakau eigenlijk allemaal wel leuk zelf. Kijk eens op bv Nshispeed voor aanbiedingen als je met de trein wilt (kan soms wel net zo praktisch zijn als je anders langer naar een vliegveld moet en je hoeft niet van te voren in te checken).
Ik heb zelf voor in de vakantie ook gegoogeld op dingen die ik leuk vond: straattheater, vuurwerk, muziekfestivals, museums en evenementen en dan kom je best wel verrassende dingen tegen.
Ik vond Berlijn, Wenen, Londen, Parijs, Barcelona, Praag, Krakau eigenlijk allemaal wel leuk zelf. Kijk eens op bv Nshispeed voor aanbiedingen als je met de trein wilt (kan soms wel net zo praktisch zijn als je anders langer naar een vliegveld moet en je hoeft niet van te voren in te checken).
Ik heb zelf voor in de vakantie ook gegoogeld op dingen die ik leuk vond: straattheater, vuurwerk, muziekfestivals, museums en evenementen en dan kom je best wel verrassende dingen tegen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Binnen Europa denk ik aan Lissabon of Praag.
Buiten Europa vind ik het best wel lastig, NY ben ik al eens geweest en was prachtig, maar zou dan denk toch voor een nieuwe stad kiezen; Sydney lijkt me ook heel gaaf.
Buiten Europa vind ik het best wel lastig, NY ben ik al eens geweest en was prachtig, maar zou dan denk toch voor een nieuwe stad kiezen; Sydney lijkt me ook heel gaaf.
Destino- Prater
- Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13
Binnen Europa: Sevilla, Barcelona, Madrid, Milaan
Buiten Europa: New York zeker, maar ook San Fransisco..
Buiten Europa: New York zeker, maar ook San Fransisco..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Binnen Europa: Parijs, Stockholm, Oslo, Helsinki, Rome, Barcelona of Madrid (omdat ik in deze steden nog niet geweest ben). Van waar ik al geweest bent en wat ik je zou aanraden: Berlijn, Lissabon, Praag, Budapest, London (en als je van iets apartere steden houdt (niet iedereen gaat graag naar Oost-Europa) Belgrado, Lubljana, Dubrovnik, Sarajevo, Tallinn, Vilnius). Ik zag dat je Kopenhagen overweegt, daar vond ik persoonlijk echt helemaal niets aan (en dat heb ik niet snel)!
Buiten Europa: geen idee, ik vind 4 dagen eigenlijk te kort daarvoor.
Buiten Europa: geen idee, ik vind 4 dagen eigenlijk te kort daarvoor.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Binnen Europa : Ik zou denk ik (weer) naar Londen gaan, maar dat is eigenlijk bij gebrek aan een beter plan.
Buiten Europa: Ik heb erg genoten van New York en zou heel graag een andere Amerikaanse stad willen zien. Maar ik zou ook weer heel graag terug gaan naar Rio.
Buiten Europa: Ik heb erg genoten van New York en zou heel graag een andere Amerikaanse stad willen zien. Maar ik zou ook weer heel graag terug gaan naar Rio.
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Binnen Europa zou ik weer gaan voor Edinburgh. Vind dat een hele leuke stad! In augustus is daar iedere avond ook een show van de Military Tattoo. Zeker een aanrader en ook leuk om te doen als je alleen bent.
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Binnen Europa: Dublin!! Heeft nog niemand deze stad genoemd? Ierland is zó leuk en de Ieren zó aardig! Ik wil ook zeker nog eens in m'n eentje terug naar deze stad, lekker biertjes drinken in de pub Verder is Florence ook een aanrader.
Ik ben nog nooit in Scandinavië geweest, maar daar zou ik ook graag eens heen gaan en ook naar IJsland.
Buiten Europa: ben nog nooit buiten Europa geweest, maar wil ooit nog eens naar NY en verder weet ik het ff niet, qua stedentrips.
Ik ben nog nooit in Scandinavië geweest, maar daar zou ik ook graag eens heen gaan en ook naar IJsland.
Buiten Europa: ben nog nooit buiten Europa geweest, maar wil ooit nog eens naar NY en verder weet ik het ff niet, qua stedentrips.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Binnen Europa: Edinburgh, Stockholm, Belfast, Dublin (Dublin ben ik al geweest maar het is zo'n geweldige stad , echt een aanrader!) .
Buiten Europa: NYC of een andere Amerikaanse stad. Verder zou ik ook graag naar Canada willen, bijvoorbeeld Québec.
Buiten Europa: NYC of een andere Amerikaanse stad. Verder zou ik ook graag naar Canada willen, bijvoorbeeld Québec.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Europa: Barcelona, Sevilla, Rome, Istanbul. Ik ga eind juli voor het eerst naar Londen:D
Buiten Europa: Dubai, NYC en Hong Kong
Buiten Europa: Dubai, NYC en Hong Kong
Fez- Fluisteraar
- Aantal berichten : 28
Punten : 30
Registratiedatum : 04-07-13
Binnen Europa: Liverpool. Ik heb er een half jaar gestudeerd en wil nu nog wel eens een keer terug als toerist ipv student. Al is het maar voor de Primark daar
Buiten Europa: Zonder twijfel: New York. Maar daar schijn ik dus niet de enige in te zijn
Buiten Europa: Zonder twijfel: New York. Maar daar schijn ik dus niet de enige in te zijn
Sissi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: