Dagcafé 2011
+23
Imperfect
SuperGrover
nisavi
Lynn_
Pannetoet
Chocolate Cookie
May
Lejow
Cheesegirl
Burn
Suus
Elin
VeryCherry
Moezie
Lotus
Qiara
Toet
Angela_1986
girli
Roze Roos
Sjaantje
Jordana
Caro
27 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Hallo. Ik heb net hardgelopen en daarna 3 zuurdezemboterhammen met roomboter, kaas en biologische pinkakaas gegeten, en daarna 4 koekjes.
Gast- Gast
Wat heb je er mee gedaan?toetje_ schreef:Aarg, mijn laptop is dood. En het sneeuwt.
Gast- Gast
Slaap lekker dames! Ik ga morgenvroeg maar eens sporten!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb vandaag yoghurt met banaan en rozijnen, twee geroosterde boterhammen met tomaat en peper, handje noten, twee rijstwafels met twee gekookte eieren en twee sinasappels gegeten.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik heb vandaag yoghurt met banaan en rozijnen, twee geroosterde boterhammen met tomaat en peper, handje noten, twee rijstwafels met twee gekookte eieren en twee sinasappels gegeten.
Goed bezig! Ik was ook lekker bezig: biologische yoghurt met biologische crusli, agarvesiroop, gebroken lijnzaadjes en kaneel.
Ernaast een zuurdesembroodje met avocado, zout en peper.
Tussendoor veel water en fruit. Goed avondeten, maar daarna dus finaal de mis in gegaan
Gast- Gast
Is twee een fijn getal voor jou?Reva schreef:Ik heb vandaag yoghurt met banaan en rozijnen, twee geroosterde boterhammen met tomaat en peper, handje noten, twee rijstwafels met twee gekookte eieren en twee sinasappels gegeten.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Is twee een fijn getal voor jou?Reva schreef:Ik heb vandaag yoghurt met banaan en rozijnen, twee geroosterde boterhammen met tomaat en peper, handje noten, twee rijstwafels met twee gekookte eieren en twee sinasappels gegeten.
Je zou het haast denken
Gast- Gast
Hoi!
Scherp geobserveerd Smik! Was mij niet eens opgevallen.
Scherp geobserveerd Smik! Was mij niet eens opgevallen.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Sjaantje schreef:Vraagstuk:
Hoe heet langlaufen als je het zittend doet?
Langsetzen?
Gast- Gast
Goedemorgen!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen! Wat is het nog rustig hier zeg... ik ben aan het werk. Of nou ja....ik ben fysiek aanwezig. Nog steeds half vergaan en misselijk. Maar ja
Jullie een fijne dag en wee
Rkse voor de werkers!
Jullie een fijne dag en wee
Rkse voor de werkers!
Gast- Gast
Ja, het is erg rustig.
Lotus- Ratel
Ohh Sjaan: ik vind dat altijd zo cool eruit zien. Ik ski al mijn hele leven en vroeger zag je bijna geen zittende skiers. De laatste tijd veel meer en ik vind het echt gaaf én heel knap als je het kan.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen..
Ik ben er weer aanwezig op mijn werk.. Vorige week echt mega ziek geweest, en echt zoveel geslapen
Hoe is het hier met iedereen?
Ik ben er weer aanwezig op mijn werk.. Vorige week echt mega ziek geweest, en echt zoveel geslapen
Hoe is het hier met iedereen?
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Fijn dat het nu beter met je gaat. Ik voel me k*t.
Lotus- Ratel
Goedemorgen dames
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hoe komt het Lotus?
Moezie- Kletskop
Ik kreeg bericht van DUO dat ik in 2008 teveel heb bijverdiend. Het gaat om net iets meer dan 100 euro en ik heb dat jaar expres nog mijn stufi stopgezet, maar blijkbaar een maand te laat. Nu heb ik dus een probleem. En ik moet nog iets gaan regelen, omdat ik al anderhalf jaar niet meer studeer en ze nu dus vinden dat ik een schuld heb. Ik moet uitzoeken voor welke regeling ik in aanmerking kom, maar ik snap er niets van. Het maakt me erg gespannen allemaal en ik was al zo gespannen door dat hele eetgedoe. Bah. Nu zit ik alweer te huilen en ik moet over een paar minuten weg naar mijn vrijwilligerswerk...
Lotus- Ratel
Goedemorgen trouwens! Ik ben nog moe, ik slaap altijd slecht van zondag op maandag. Dit weekend ook van zaterdag op zondag niet geweldig geslapen. We waren bij vrienden en daar was het zoooo ontzettend koud. Maar goed...ik zit weer op mijn werk en ik heb écht moeite met opstarten vandaag.
Ben er nu al bijna 45 minuten en kan niet zeggen dat ik bijster actief ben tot nu toe..
Ben er nu al bijna 45 minuten en kan niet zeggen dat ik bijster actief ben tot nu toe..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Lotus schreef:Ik kreeg bericht van DUO dat ik in 2008 teveel heb bijverdiend. Het gaat om net iets meer dan 100 euro en ik heb dat jaar expres nog mijn stufi stopgezet, maar blijkbaar een maand te laat. Nu heb ik dus een probleem. En ik moet nog iets gaan regelen, omdat ik al anderhalf jaar niet meer studeer en ze nu dus vinden dat ik een schuld heb. Ik moet uitzoeken voor welke regeling ik in aanmerking kom, maar ik snap er niets van. Het maakt me erg gespannen allemaal en ik was al zo gespannen door dat hele eetgedoe. Bah. Nu zit ik alweer te huilen en ik moet over een paar minuten weg naar mijn vrijwilligerswerk...
Ah, wat vervelend Lotus! Kan je het voor vandaag niet laten rusten (makkelijk gezegd, I know) en er dan later deze week met iemand anders naar kijken?
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Lotus probeerj je er nu niet te gek over te maken! kijk deze week er even met iemand naar die je kan helpen.. en dan komt daar ook een oplossing voor!!
Moezie- Kletskop
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: