Dagcafé 2011
+23
Imperfect
SuperGrover
nisavi
Lynn_
Pannetoet
Chocolate Cookie
May
Lejow
Cheesegirl
Burn
Suus
Elin
VeryCherry
Moezie
Lotus
Qiara
Toet
Angela_1986
girli
Roze Roos
Sjaantje
Jordana
Caro
27 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Volgens mij kan ik met dit plakband zelfs mijn hond aan het plafond tapen....
Die laat nooit meer los!
Die laat nooit meer los!
Gast- Gast
Alex, het gaat gelukkig wat beter dan eerder op de dag.
Ik heb heel veel gedaan vandaag. Vanochtend vrijwilligerswerk, boodschappen, mijn kamer schoongemaakt. Vanmiddag langs DUO en school gegaan om wat te regelen en net gesport. En tussendoor ook nog wat andere dingen geregeld en gedaan. Ik heb nu gelukkig bijna alles gedaan wat ik moest doen vandaag.
Hoe gaat het met jou?
Ik heb heel veel gedaan vandaag. Vanochtend vrijwilligerswerk, boodschappen, mijn kamer schoongemaakt. Vanmiddag langs DUO en school gegaan om wat te regelen en net gesport. En tussendoor ook nog wat andere dingen geregeld en gedaan. Ik heb nu gelukkig bijna alles gedaan wat ik moest doen vandaag.
Hoe gaat het met jou?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Oh ja, is het nu gelukt met dat bedrag wat je teveel zou hebben gekregen? Is dat opgelost?
Met mij gaat het wel redelijk, nog iets langer dan een uurtje werken en dan mag ik weer naar huis! Vanavond hopelijk sporten.
Met mij gaat het wel redelijk, nog iets langer dan een uurtje werken en dan mag ik weer naar huis! Vanavond hopelijk sporten.
Gast- Gast
Dolores schreef:Kán zei ik....
(je weet toch nooit wanneer er opties nodig zijn )
Oooh kán inderdaad ... Maar ik zou het onthouden voor als je een verjaardag hebt en de hond niet in de keuken kan.
Gast- Gast
Ik wil ook Sporten
Maar goed Lotus dat je zoveel gedaan hebt Super!!
Maar goed Lotus dat je zoveel gedaan hebt Super!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Haha, dat heb ik nu. Drie dagen niksen en zit vandaag ook even minder goed in m'n vel, zou de hele boel wel bij elkaar kunnen janken (maar dat ga ik lekker niet doen). Ben moe, moe, moe, het hele weekend beroerd geslapen, vannacht gelukkig wel goed. Ach, vanavond op tijdnaar bed en als ik morgen wakker word dan ga ik er weer even flink tegenaan op 't werk. Dan heb ik wel weer genoeg genikst, tijd om mezelf nuttig te maken :-)loontjes-power schreef:Maple Dat had ik vorige week.. ik ben ziekjes geweest en kon niet vooruit komen.. pff zo vermoeiend
Een dag is dat lekker maar langer kan ik echt niet aan
Gast- Gast
Maple schreef:Haha, dat heb ik nu. Drie dagen niksen en zit vandaag ook even minder goed in m'n vel, zou de hele boel wel bij elkaar kunnen janken (maar dat ga ik lekker niet doen). Ben moe, moe, moe, het hele weekend beroerd geslapen, vannacht gelukkig wel goed. Ach, vanavond op tijdnaar bed en als ik morgen wakker word dan ga ik er weer even flink tegenaan op 't werk. Dan heb ik wel weer genoeg genikst, tijd om mezelf nuttig te maken :-)loontjes-power schreef:Maple Dat had ik vorige week.. ik ben ziekjes geweest en kon niet vooruit komen.. pff zo vermoeiend
Een dag is dat lekker maar langer kan ik echt niet aan
Ik heb echt zo een idee dat het in de lucht hangt. Ik kon ook echt elk moment in huilen uitbarsten en alleen maar slapen... dus heb ook echt een paar daagjes thuis op de bank door gebracht!
Nu ik weer aan het werk ben merk ik wel dat ik weer opgeladen ben en de tijd voor mezelf even nodig had!!
Moezie- Kletskop
Maple, ik realiseer me dat ik helemaal niet op je pm heb gereageerd sorry, ga ik wel doen binnenkort.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Oh ja, is het nu gelukt met dat bedrag wat je teveel zou hebben gekregen? Is dat opgelost?
Het ene probleem is dat ik blijkbaar net niet op tijd mijn stufi heb stopgezet en iets meer dan 100 euro teveel heb verdiend. Nu moet ik dus heel veel gaan terugbetalen. Daar valt niets meer aan op te lossen, tenzij ik op de een of andere manier nog kan achterhalen dat het niet klopt. Maar ik vrees dat het wel klopt en dat ik er anders toch niet achter kan komen.
Het andere probleem is dat ik in juli 2009 ben gestopt met mijn studie en dat ze nu vinden dat ik een studieschuld heb en die vanaf volgend jaar moet gaan afbetalen. Morgen heb ik een afspraak met een decaan om te kijken of ik voor één of andere regeling in aanmerking kom, omdat ik wegens ziekte (voorlopig) niet meer kan studeren en niet meer verder kan met dezelfde studie. Dat is dus nog even afwachten.
Dankjewel, lp. Het geeft wel een fijn gevoel dat ik zoveel heb kunnen doen vandaag.
Lotus- Ratel
Haha, LP, ik denk dat het inderdaad deels in de lucht hangt en deels heeft het ook wel een beetje een andere oorzaak. Zal in elk geval blij zijn als het lente is, want van die sombere bewolking word ik ook niet vrolijk.
Alex: geeft niks hoor!
Alex: geeft niks hoor!
Gast- Gast
Als het goed is wel. Ik moet haast wel voor iets in aanmerking komen, maar ik snap helemaal niet hoe het verder zit. Dat kan de decaan me vast wel vertellen. En er is een meevaller: het is een nieuwe decaan. Die andere vond ik erg vervelend.
Lotus- Ratel
Ik heb het er toevallig over met een collega net.. Het word tijd voor de bloemetjes de bijtjes de geitjes en koetjes in de wei!!
Oehhhhh * zit diep met de gedachten bij de lente*
Oehhhhh * zit diep met de gedachten bij de lente*
Moezie- Kletskop
De lente mag nu wel komen! Ik ben er klaar voor!
Lotus- Ratel
Als we nou eens met zn allen gaan roepen komt die misschien Hahahaha (sorry ben melig)
Moezie- Kletskop
Het zou in ieder geval weer zonnig worden deze week.
Lotus- Ratel
Het is morgen maart, dan mag het van mij wel wat warmer worden, zodat ik lekker met mijn dochter naar de speeltuin, kinderboerderij, dierentuin kan.
En volgend weekend (van 11 t/m 14 maart) gaan we een weekendje weg en dan moet A. de eendjes voeren. Dus dan moet het ook lekker weer zijn!
En volgend weekend (van 11 t/m 14 maart) gaan we een weekendje weg en dan moet A. de eendjes voeren. Dus dan moet het ook lekker weer zijn!
Gast- Gast
Nou we riepen met z'n allen maar vooralsnog wordt 't hier alleen maar donkerderloontjes-power schreef:Als we nou eens met zn allen gaan roepen komt die misschien Hahahaha (sorry ben melig)
Ik ben benieuwd hoe het met Mozz is!
Gast- Gast
Fijn laat mijn vriend me net toch even aan een te ranzig filmpje herrineren die ik afgelopen weekend gezien heb
2 girls 1 cup..
Hij schijnt al heel oud te zijn en wou dan ook dat ik hem nooit gezien had
2 girls 1 cup..
Hij schijnt al heel oud te zijn en wou dan ook dat ik hem nooit gezien had
Moezie- Kletskop
Wat is er met Mozz, Maple?
Ooh gatver, lp, ik ken het ook. Erg ranzig inderdaad!
Ooh gatver, lp, ik ken het ook. Erg ranzig inderdaad!
Gast- Gast
Is het vandaag zoveel kouder ineens of heb ik weer eens verkeerde kleding aan ofzo?
Gast- Gast
Ik wil ook weten hoe het met Mozz is...
Mozzie: vertel vertel vertel....
Mozzie: vertel vertel vertel....
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: