Dagcafé 2011
+23
Imperfect
SuperGrover
nisavi
Lynn_
Pannetoet
Chocolate Cookie
May
Lejow
Cheesegirl
Burn
Suus
Elin
VeryCherry
Moezie
Lotus
Qiara
Toet
Angela_1986
girli
Roze Roos
Sjaantje
Jordana
Caro
27 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik snap echt niet dat mensen zo ver kunnen gaan. Zo de controle uit handen kunnen geven. Ik vind het echt beangstigend.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Ik snap echt niet dat mensen zo ver kunnen gaan. Zo de controle uit handen kunnen geven. Ik vind het echt beangstigend.
ja dat vind ik ook.
Gast- Gast
Ik adem door mijn neus. Sowieso móet ik 's nachts door mijn neus ademen, omdat ik niet door mijn mond kan ademen ivm plaatje wat ik in heb tegen tandenknarsen. Dus dan doe ik het maar altijd. Wel lastig als ik eens verkouden ben ...
Gast- Gast
Ik adem vooral door mijn neus, hel als ik verkouden ben!
Ik kijk naar Doe maar normaal, leuk programma!
Ik kijk naar Doe maar normaal, leuk programma!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ik adem het liefst door mijn neus, maar helaas zit die vaak verstopt
Gaat dit ademen ook over die sekte? Ik heb de tv niet aanstaan, zit lekker in de keuken te laptoppen.
en eigenlijk moet ik nog héél even verder met kast uitmesten
Gaat dit ademen ook over die sekte? Ik heb de tv niet aanstaan, zit lekker in de keuken te laptoppen.
en eigenlijk moet ik nog héél even verder met kast uitmesten
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Mag ik even zeuren? Mijn man is enorm hard nootjes in zijn mond aan het mikken en opeten en dat is irritant!!!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Hahaha Caro, dat klinkt wel irritant Kun jij niet irritant terug doen somehow?
Gast- Gast
Wat een enge mensen Ik kon dat 'gehijg' van het hyperventileren echt niet aanhoren. Ik heb echt bewondering voor die vrouw die undercover is gegaan.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Als je heel snel en heel oppervlakkig gaat ademen, kun je inderdaad gaan hyperventileren.
Gast- Gast
Caro: ik zeg afpakken die handel!
Ik ben echt soms een kuttekop, want de arme man deed niks verkeerds dan nootjes eten. Dus heb mijn mond dichtgehouden en hij is nu klaar. Heb wel nadat hij klaar was even gezegd dat hij irritant nootjes eet .
Erg hè....
Erg hè....
Caro- Ratel
girli schreef:Wat een enge mensen Ik kon dat 'gehijg' van het hyperventileren echt niet aanhoren. Ik heb echt bewondering voor die vrouw die undercover is gegaan.
Ik zit dit ook te kijken *tussen 't forummen door *, maar dat is echt verschrikkelijk wat die mensen daar allemaal meemaken. Inderdaad bewondering voor die undercover-vrouw... pff, lijkt me behoorlijk heftig!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Alex: hijs cool he
Caro: hij heeft het echt zwaar te verduren met je Valt wel mee toch? Ik kreeg van mn paps ook altijd op mn mieter als ik chippies zat te eten En paps en ik zijn nog steeds dikke vriendjes!
Caro: hij heeft het echt zwaar te verduren met je Valt wel mee toch? Ik kreeg van mn paps ook altijd op mn mieter als ik chippies zat te eten En paps en ik zijn nog steeds dikke vriendjes!
Hahahah ja dat klopt. Maar euhhmm Alex: jij je niet meer schuldig voelen hè! Kindjes vallen nu eenmaal....
Caro- Ratel
Mag ik even heel erg übertrots melden dat mijn nichtje vandaag voor het eerst achter haar loopwagentje heeft gelopen??? Ik glim helemaal van trots!
Sjaantje schreef:Alex: hijs cool he
Jawel, maar dan zie ik dat hij heel schuldbewust kijkt en dan denk ik: wat zeur ik nu? Maar toch... Het was net zo irritant als mensen die heel luidruchtig ademhalen, of snurken! Ohhh dat laatste kan hij ook heel goed
Caro- Ratel
Sjaantje schreef:Mag ik even heel erg übertrots melden dat mijn nichtje vandaag voor het eerst achter haar loopwagentje heeft gelopen??? Ik glim helemaal van trots!
Ja dat mag!! Glim nog maar even door!!
Caro- Ratel
Caro schreef:Sjaantje schreef:Mag ik even heel erg übertrots melden dat mijn nichtje vandaag voor het eerst achter haar loopwagentje heeft gelopen??? Ik glim helemaal van trots!
Ja dat mag!! Glim nog maar even door!!
Doe ik zéker want ik zie nét de bewijs-foto op hyves
Alex, wat een actie trouwens met A. in de plas water... moet stiekem bekennen dat ik er wel een beetje om moest lachen En die foto van het ijsje-kroepoek-toetje was ook super!
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: