Dagcafé 2011
+23
Imperfect
SuperGrover
nisavi
Lynn_
Pannetoet
Chocolate Cookie
May
Lejow
Cheesegirl
Burn
Suus
Elin
VeryCherry
Moezie
Lotus
Qiara
Toet
Angela_1986
girli
Roze Roos
Sjaantje
Jordana
Caro
27 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Goedemorgen, heb al wat klusjes op kantoor afgemaakt en nu ga ik op werkbezoek
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Lotus, wat balen! Kun je er niet iemand naar laten kijken? Dat geeft jou misschien wat rust, hier word je alleen maar gestresster van, denk ik.
Lotus, wat balen! Kun je er niet iemand naar laten kijken? Dat geeft jou misschien wat rust, hier word je alleen maar gestresster van, denk ik.
Gast- Gast
Reva schreef:Aaaaaaarghhhh ik heb nu al resterende oren. Ik haat kinderen.
Resterende oren? Wtf is dat nou weer?
Gast- Gast
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Protesterende oren misschien??
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Oh ja, ik heb ook een mooi verhaal.
Vanmorgen om 8.30 uur had ik een afspraak bij de huisarts. Ik was om, jaja, 8.33 uur (oké, 3 minuten te laat) bij de huisarts en degene na mij was dus al binnen. Nou prima, dan draaien we het toch om? Zal mij een zorg zijn. Om 8.52 uur heb ik maar gevraagd aan de assistente of het er nog in zat vandaag en ze zou het vragen. Ik zei dat ik een nieuwe afspraak wilde, want ik moest om 9 uur op mijn werk zijn. Hij kwam om 8.55 uur uit zijn kamer en de assistente vroeg gelijk of hij tijd had voor me. Zijn antwoord: 'Ik kijk wel.' En hij riep de volgende patiënt binnen.
Ik heb gezegd dat ik helemaal geen afspraak meer hoef. Ze bekijken het maar. Ik heb echt altijd gezeik daar.
Dus nu heb ik nog steeds geen doorverwijzing.
Vanmorgen om 8.30 uur had ik een afspraak bij de huisarts. Ik was om, jaja, 8.33 uur (oké, 3 minuten te laat) bij de huisarts en degene na mij was dus al binnen. Nou prima, dan draaien we het toch om? Zal mij een zorg zijn. Om 8.52 uur heb ik maar gevraagd aan de assistente of het er nog in zat vandaag en ze zou het vragen. Ik zei dat ik een nieuwe afspraak wilde, want ik moest om 9 uur op mijn werk zijn. Hij kwam om 8.55 uur uit zijn kamer en de assistente vroeg gelijk of hij tijd had voor me. Zijn antwoord: 'Ik kijk wel.' En hij riep de volgende patiënt binnen.
Ik heb gezegd dat ik helemaal geen afspraak meer hoef. Ze bekijken het maar. Ik heb echt altijd gezeik daar.
Dus nu heb ik nog steeds geen doorverwijzing.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Wat heb ik gisteravond nog genoten van het Dagcafé.. Heerlijk dat geklaag over mannen! En zoooo herkenbaar! Ben daarna heerlijk in slaap gevallen..
Vandaag weer een +puntje, paps wordt overgebracht naar ander zkh..
Wat heb ik gisteravond nog genoten van het Dagcafé.. Heerlijk dat geklaag over mannen! En zoooo herkenbaar! Ben daarna heerlijk in slaap gevallen..
Vandaag weer een +puntje, paps wordt overgebracht naar ander zkh..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Wow lekker asociaal van die arts Alex! Kun je niet naar een andere huisarts daar in de buurt? Hier zou ik ook weinig boodschap aan hebben geloof ik...
Gast- Gast
Dat zou toch niet mogen he Alex.. My god wat een onbeschofd gedoe..
Ik baal op het moment.. ik kan deze week maar 2 x sporten..
En volgende week ook.. want dan ben ik weg tot woensdag met mijn lief naar Zeeland.
En vriendlief wilt dat ik daar eens niet aan sporten ofzo denk
Ik baal op het moment.. ik kan deze week maar 2 x sporten..
En volgende week ook.. want dan ben ik weg tot woensdag met mijn lief naar Zeeland.
En vriendlief wilt dat ik daar eens niet aan sporten ofzo denk
Moezie- Kletskop
Oeh, mijn zoontje is zooo trots op zijn nieuwe tas
Toch ook wel weer spannend vandaag, paps is vandaag voor het eerst volledig van zijn hartkastje af!
Pfff! Nu bezig met het ondernemingsplan weer, gadsiedarrie! Moet vertaald worden in Engels, en laat dat nu net niet mijn sterkste vak zijn!
Pfff! Nu bezig met het ondernemingsplan weer, gadsiedarrie! Moet vertaald worden in Engels, en laat dat nu net niet mijn sterkste vak zijn!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik heb mijn man gebeld en hij is er ook klaar mee. We gaan op zoek naar een andere arts. Met A. moesten we ook honderd keer langskomen als ze weer eens half stikte en zei hij: 'Alle kinderen zijn wel eens verkouden.' Toen we eens bij een vervangende arts kwamen zei hij gelijk dat ze astma heeft. Kwakzalver (onze arts dan he!).
loontjes-power, geniet gewoon van de twee keer dat je kúnt sporten! En een paar dagen weg met je vriend is toch ook erg fijn! Ik weet hoe het is hoor, als je graag wil sporten en het niet kan, maar kijk naar wat je wél kan en niet naar wat je níet kunt, daar word je positiever van.
loontjes-power, geniet gewoon van de twee keer dat je kúnt sporten! En een paar dagen weg met je vriend is toch ook erg fijn! Ik weet hoe het is hoor, als je graag wil sporten en het niet kan, maar kijk naar wat je wél kan en niet naar wat je níet kunt, daar word je positiever van.
Gast- Gast
CL, wat een gave tas! Logisch dat je zoontje daar supertrots op is!
Burn, spannend hoor, de ontwikkelingen rondom je vader. Gaat het naar omstandigheden beter met hem?
Burn, spannend hoor, de ontwikkelingen rondom je vader. Gaat het naar omstandigheden beter met hem?
Gast- Gast
CL: Dat is wel cool dat hij zo trots is op zn tas! Wat een leuke muts trouwens!
Burn- Lady Post-a-lot
Dan word het idd tijd dat je naar een andere huisarts gaat he Alex.
Ik ga ook echt proberen te genieten van onze dagen weg.. en ik kan ook echt niet wachten!!
En ik zal die 2x wat ik kan sporten maar extra hard sporten
Ik ga ook echt proberen te genieten van onze dagen weg.. en ik kan ook echt niet wachten!!
En ik zal die 2x wat ik kan sporten maar extra hard sporten
Moezie- Kletskop
Uhu, we waren zaterdag winkelen en ineens was ik mijn vriend en mijn zoontje kwijt en waren ze dus die tas kopen
Die muts heeft mijn mams gemaakt. Aan de voorkant zitten ook nog twee 'ogen' zeg maar, dus als mijn zoontje die muts over zijn koppie trekt kan hij er doorheen kijken en lijkt hij net Batmen
Die muts heeft mijn mams gemaakt. Aan de voorkant zitten ook nog twee 'ogen' zeg maar, dus als mijn zoontje die muts over zijn koppie trekt kan hij er doorheen kijken en lijkt hij net Batmen
Ja, eigenlijk gaat het hartstikke goed met hem. Loopt alweer op de gang, heeft zijn hartkastje alweer af. En wordt vandaag overgebracht naar een ander ziekenhuis.. Hopelijk is hij dit weekend weer thuis!
De artsen zeggen wel tegen hem: Meneer, u moet wel oppassen dat u niet overmoedig wordt. Omdat het nu zo goed met hem gaat..
De artsen zeggen wel tegen hem: Meneer, u moet wel oppassen dat u niet overmoedig wordt. Omdat het nu zo goed met hem gaat..
Burn- Lady Post-a-lot
Mogûh Anousch
Goedemorgen,Anousch schreef:Goedemorgen!
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: