Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand NOG een ander idee...

+26
Silke
Lejow
Parisienne
CCC
Sophiee
Purpleflower
Steep
NoName88
Luce
Sterrin_
slaatje
Sun88
Happydobby
Sanne
Sea of Trees
Tiara
Liadan
Snoes
Tania
SDL
Vixen
Laurientje
Limburg85
Pink!
Sam
Printje
30 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Iemand NOG een ander idee... - Pagina 2 Empty Re: Iemand NOG een ander idee...

Bericht  Laurientje di 2 jul 2013 - 9:05

Ja S heeft okk zo'n periode gehad rond de 5 maanden van een paar weken, toen kreeg hij ook gewoon een nachtvoeding, op t CB zeiden ze toen nog tegen mij dat dat gewoon een extraatje was.
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand NOG een ander idee... - Pagina 2 Empty Re: Iemand NOG een ander idee...

Bericht  Sanne di 2 jul 2013 - 9:06

Printje, ik snap best dat je het heel vervelend vindt, maar volgens mij is het haast al vermoeiend op zich dat je er zoveel mee bezig bent. Dat ze al een paar weken heeft doorgeslapen, betekent niet dat ze dat voor de rest van haar leven prima kan. Ze verandert, ze groeit, ze ontwikkelt zich in razend tempo lees ik in je andere topics. Misschien heeft ze wel honger 's nachts, ze groeit hard. En wie weet spookt er van alles door dat kleine koppie omdat ze zoveel leert op een dag en zoveel indrukken om zich heen heeft.

Het lijkt me vermoeiender en verwarrender voor jou en haar om er zoveel mee bezig te zijn en van alles uit te proberen. Ik zou het echt loslaten als ik jou was en een uur eerder naar bed gaan om de gebroken nachten enigszins te compenseren. Dan zet je een klein flesje klaar en geef je haar paar slokjes, knuffel je haar even en dan leg je haar terug in bed. Misschien ben je wel zo'n pechvogel waarbij de kinderen op driejarige leeftijd nog niet doorslapen, daar wil je toch niet steeds mee bezig zijn?


Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand NOG een ander idee... - Pagina 2 Empty Re: Iemand NOG een ander idee...

Bericht  Tania di 2 jul 2013 - 9:06

Ja lekker he Laurientje! Ik weet echt niet wat me overkomt na bijna drie jaar gebroken nachten slaap ik gewoon vaak weer aan een stuk door. Ik heb meteen weer zoveel meer energie Very Happy 
Bij M. waren het niet echt de tanden en kiezen (ze heeft ook nog niet alles) maar ze wilde gewoon bij ons zijn. Op haar verjaardag besloot ze dat ze nu een grote meid was denk ik want toen ging ze opeens gewoon de hele nacht slapen in haar eigen bedje.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand NOG een ander idee... - Pagina 2 Empty Re: Iemand NOG een ander idee...

Bericht  Happydobby di 2 jul 2013 - 9:06

Mijn zoon sliep al door in de kraamweek maar met 4/5 maanden kwam hij snachts toch echt weer voor een voeding. Dat kan dus een sprong zijn of een groeispurt ofzo. Ik zou dus een flesje geven als ik jou was, mijn zoon sliep na de bv gelijk weer verder.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand NOG een ander idee... - Pagina 2 Empty Re: Iemand NOG een ander idee...

Bericht  Printje di 2 jul 2013 - 9:06

SoT; normaal gaat man er ook uit hoor, dan doen we om en om. maar nu is man vanaf zaterdag t/m donderdag op zomerkamp, was ik nog doodop van de laatste feest schoolweek, zijn de kinderen allebei flink ziek geweest en begon R vandaag weer over te geven dus ik vind eht op dit moment wel zwaar dat hij er nu net niet is. maar normaal doet hij keurig mee Wink

Ik kan me niet voorstellen dat ze echt honger heeft maar goed we zullen het eens proberen.

Ze krijgt ruim 150 gr groente en fruit op een dag 3x180 cc en 1x 210 cc.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand NOG een ander idee... - Pagina 2 Empty Re: Iemand NOG een ander idee...

Bericht  Sun88 di 2 jul 2013 - 9:07

Hier sliep hij een hele tijd van half 8 tot half 8 zonder wakker te worden. later werd hij vroeger wakker en ook s nachts. Nu wordt hij meestal wel 1x wakker, maar speen erin en hij slaapt verder, volgens het cb komt dat doordat hij nu op een leeftijd is dat ze gaan dromen. Maar als ze echt een uur wakker is, zou ik nog n fles geven. Of rijstebloem in de laatste fles. Ze groeien hard hè, kan best dat ze trek heeft.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand NOG een ander idee... - Pagina 2 Empty Re: Iemand NOG een ander idee...

Bericht  Laurientje di 2 jul 2013 - 9:09

Tania schreef:Ja lekker he Laurientje! Ik weet echt niet wat me overkomt na bijna drie jaar gebroken nachten slaap ik gewoon vaak weer aan een stuk door. Ik heb meteen weer zoveel meer energie Very Happy 
Bij M. waren het niet echt de tanden en kiezen (ze heeft ook nog niet alles) maar ze wilde gewoon bij ons zijn. Op haar verjaardag besloot ze dat ze nu een grote meid was denk ik want toen ging ze opeens gewoon de hele nacht slapen in haar eigen bedje.

Ja echt hè! Nu pas besef je hoe weinig je toen kon met dat slaaptekort!
Hier was t vast ook wel een combi van vanalles want ze kreeg tot 13 maanden ook nog altijd een nachtvoeding en ze lag vaak tussenin, maar ineens toen alles door was van tanden en kiezen ging ze doorslapen!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand NOG een ander idee... - Pagina 2 Empty Re: Iemand NOG een ander idee...

Bericht  Printje di 2 jul 2013 - 9:09

Sanne schreef:Printje, ik snap best dat je het heel vervelend vindt, maar volgens mij is het haast al vermoeiend op zich dat je er zoveel mee bezig bent. Dat ze al een paar weken heeft doorgeslapen, betekent niet dat ze dat voor de rest van haar leven prima kan. Ze verandert, ze groeit, ze ontwikkelt zich in razend tempo lees ik in je andere topics. Misschien heeft ze wel honger 's nachts, ze groeit hard. En wie weet spookt er van alles door dat kleine koppie omdat ze zoveel leert op een dag en zoveel indrukken om zich heen heeft.

Het lijkt me vermoeiender en verwarrender voor jou en haar om er zoveel mee bezig te zijn en van alles uit te proberen. Ik zou het echt loslaten als ik jou was en een uur eerder naar bed gaan om de gebroken nachten enigszins te compenseren. Dan zet je een klein flesje klaar en geef je haar paar slokjes, knuffel je haar even en dan leg je haar terug in bed. Misschien ben je wel zo'n pechvogel waarbij de kinderen op driejarige leeftijd nog niet doorslapen, daar wil je toch niet steeds mee bezig zijn?


R is bijna 3.5 jaar en slaapt ook vaak nog niet door. Mijn kinderen missen het slaapgen helaas haha. Ik sliep als baby-kind ook nooit dus dit is mijn eigen 'fout', ik heb het ze zo doorgegeven vrees ik.

Ze ontwikkelt zich idd absurd snel, klopt. Misschien is het dat ook hoor en het is ook een combi van veel te druk gehad op school, twee zieke kindjes, druk thuis dat ik nu gewoon het gevoel heb gek te wordenv an die nachten.

Gisteren zou R uit logeren gaan maar komt savonds weer terug, helemaal goed hij mag altijd naar huis maar het wordt er niet rustiger op.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand NOG een ander idee... - Pagina 2 Empty Re: Iemand NOG een ander idee...

Bericht  Gast di 2 jul 2013 - 9:18

Groente en fruit vult ook niet echt. Kan ze niet juist honger hebben door het minderen van de flessen overdag?
Verder sluit ik me aan bij wat eerder al gezegd is: ze is nog maar zo klein! Ik vind snachts wakker worden niet vreemd voor zo'n jonge baby.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand NOG een ander idee... - Pagina 2 Empty Re: Iemand NOG een ander idee...

Bericht  Sanne di 2 jul 2013 - 9:18

Nou, ik kan me voorstellen dat het helemaal zwaar is met twee spookjes 's nachts en zeker als er ook nog één ziek is en je het dan ook nog in je eentje moet doen. Ik hoop voor je dat het snel beter gaat, maar je zou zo maar eens pech kunnen hebben en dan zijn al die pogingen om N. door te laten slapen wel zonde. Mijn dochter ging ook ineens slechter slapen rond die leeftijd, dus het kan ook best een fase zijn.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand NOG een ander idee... - Pagina 2 Empty Re: Iemand NOG een ander idee...

Bericht  slaatje di 2 jul 2013 - 9:20

Het kan ook een sprongetje zijn he, en dat ze daardoor weer 's nachts komt.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand NOG een ander idee... - Pagina 2 Empty Re: Iemand NOG een ander idee...

Bericht  Sterrin_ di 2 jul 2013 - 9:25

Ik zou ook gewoon een fles proberen. 

De tweeling kreeg hier dan wel bv maar dit ook 14 maanden lang 's nachts. e
En dan vaak nog ieder 2x ook, niet leuk, maar ik gaf ze liever even snel de borst om daarna weer te kunnen slapen dan dat ik constant huilende kinderen hoorde en ik ds ook net sliep.

Echt, het gaat ooooit over, vroeg of laat. Leuk is anders maar het duurt echt geen 16 jaarm daar hield ik me aan vast.
Anders vreet je jezelf alleen maar op en daar word je niet beter van.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand NOG een ander idee... - Pagina 2 Empty Re: Iemand NOG een ander idee...

Bericht  Gast di 2 jul 2013 - 9:25

Onze dochter sliep pas door toen ze ruim 2 was.
En wat wij deden? Gewoon een fles geven als ze daar om vroeg! Want dan lag ze een kwartier later weer in bed en konden wij verder slapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand NOG een ander idee... - Pagina 2 Empty Re: Iemand NOG een ander idee...

Bericht  Luce di 2 jul 2013 - 9:29

L slaapt pas echt door sinds hij naar school gaat Wink. In al die 4 jaren heeft hij meerdere periodes gehad waarin hij door sliep, maar ook héél veel periodes waarbij hij dat niet deed.

Ik zou ook gewoon een flesje geven.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand NOG een ander idee... - Pagina 2 Empty Re: Iemand NOG een ander idee...

Bericht  Printje di 2 jul 2013 - 9:32

Heb nu een torentje gevuld voor 150 cc, hoef ik vannacht niet naar beneden.

Ik heb idd deze keer wel de jackpot nu man op kamp is, N flinke koorts, R een koortslip en vanmorgen dus overgeven.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand NOG een ander idee... - Pagina 2 Empty Re: Iemand NOG een ander idee...

Bericht  Tania di 2 jul 2013 - 9:34

Sterkte vannacht Printje!

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand NOG een ander idee... - Pagina 2 Empty Re: Iemand NOG een ander idee...

Bericht  Printje di 2 jul 2013 - 9:36

Dank je wel Tania.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand NOG een ander idee... - Pagina 2 Empty Re: Iemand NOG een ander idee...

Bericht  NoName88 di 2 jul 2013 - 9:41

Succes Printje! K maakt ook steeds weer kortere nachten.  Gaat s avonds later slapen en is s ochtends vroeger wakker. Gelukkig komt hij (nog) niet s nachts.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand NOG een ander idee... - Pagina 2 Empty Re: Iemand NOG een ander idee...

Bericht  Steep di 2 jul 2013 - 9:50

Het is toch ook zo dat je minder poeder mag geven maar wel de normale hoeveelheid water? Bijvoorbeeld 150+3 ipv 150+5.. toch? Misschien is het meer troost? Ik roep maar wat he..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand NOG een ander idee... - Pagina 2 Empty Re: Iemand NOG een ander idee...

Bericht  Purpleflower di 2 jul 2013 - 9:59

Waarom geen nacht voedig?

Als het fles geven en door slapen is? Leert ze wel weer af.
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand NOG een ander idee... - Pagina 2 Empty Re: Iemand NOG een ander idee...

Bericht  Sophiee di 2 jul 2013 - 10:26

L. Heeft doorgeslapen vanaf haar geboorte tot dat ze 6 maanden was. Toen maakte ze een megasprong in ontwikkeling en sindsdien heeft ze niet meer doorgeslapen. Aanvankelijk was ze uren wakker. Inmiddels is ze wat rustiger. Hier helpt een flesje in de nacht en de Snoozzz weerhoudt haar van allerlei acrobatische taferelen. Dat is hier echt een uitkomst!
Ik was als kind ook zo en ben nog vaak wakker 's nachts en erg beweeglijk. Het doorslapen zal vast ooit weer komen!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand NOG een ander idee... - Pagina 2 Empty Re: Iemand NOG een ander idee...

Bericht  CCC di 2 jul 2013 - 10:31

Printje schreef:
Vixen schreef:Kinderen groeien, kinderen veranderen. Misschien heeft ze toch honger doordat ze gegroeid is, weet jij veel.

Ja maar ja ze krijgt al zoveel op een dag, al minder ik op dit moment haar flesjes al. Ik ben bang dat als ze nu weer went aan een voeding snachts dat ze dat dan blijft doen.

 Ben het wel eens met Vixen. N. heeft hier nu ook een periode dat ze een extra fles nodig heeft. Wij geven deze dan gewoon en daarna slaapt iedereen tenminste rustig verder.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand NOG een ander idee... - Pagina 2 Empty Re: Iemand NOG een ander idee...

Bericht  Parisienne di 2 jul 2013 - 10:34

Ik snap dat je ervan baalt, maar ik ben het geheel eens met Sanne. Hier is het nog bijna elke nacht feest, een paar uur achter elkaar. Ik heb ook álles geprobeerd maar niks, echt niks hielp. Acceptatie, dat verzachtte het 'leed' hier een beetje. En niet na een paar dagen, of na een paar weken.. na een langere tijd merkte ik dat ik wat dat betreft een stuk lekkerder in mijn vel zat. Ik ging elke avond met een rotgevoel naar bed. "Shit, we gaan de nacht weer in. Wat gaat deze nacht weer brengen?!" Ik heb maanden geleefd op gemiddeld 3 uur slaap per nacht, puur omdat ik uit angst voor het wakker worden van N. niet kon slapen. Sinds ik me daar niet druk meer om maak is het allemaal wat draaglijker geworden.

Wie weet is die extra fles wel dé oplossing. Ideaal toch?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand NOG een ander idee... - Pagina 2 Empty Re: Iemand NOG een ander idee...

Bericht  Lejow di 2 jul 2013 - 17:59

Hoe is t gegaan vannacht?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand NOG een ander idee... - Pagina 2 Empty Re: Iemand NOG een ander idee...

Bericht  Sanne di 2 jul 2013 - 18:11

Lejow schreef:Hoe is t gegaan vannacht?

Daar ben ik ook benieuwd naar.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand NOG een ander idee... - Pagina 2 Empty Re: Iemand NOG een ander idee...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum