Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pijnlijke eisprong

+14
Derpy
Beessie
Tania
Isolt
Pink!
woezel
Plien84
Vanilla Queen
Sea of Trees
Marin
Parisienne
Kqip
Blue flower
xxjojootjexx
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Pijnlijke eisprong - Pagina 2 Empty Re: Pijnlijke eisprong

Bericht  Antibes do 4 jul 2013 - 5:48

Het hangt er een beetje vanaf. Sowieso maak je onderscheid tussen koperspiraal (voorkomt puur de innesteling) en mirena (heeft wel hormonen, maar zeer lokaal). En bij de mirena verschilt het dan. Het werkt met name op je baarmoederslijmvlies, dat dat niet rijpt voor een innesteling (en daardoor hebben vrouwen die dat gebruiken vaak ook minder menstruatie). Alleen qua ovulatie verschilt het, sommige vrouwen houden een normale cyclus en bij sommige gaat het qua ovulatie ook omlaag.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Surya do 4 jul 2013 - 6:46

Ik heb dat ook. Er is bij mij wel eens een inwendige echo gemaakt naar aanleiding van de pijn. Daarop was vooral de zien dat mijn darmen erg beweeglijk waren en met het apparaat porde hij een beetje tegen mijn darm en vroeg of dat de pijn was en AT&T was exact hetzelfde. Waarschijnlijk voel ik dus mijn eierstokken tegen mijn armen tijden mijn eisprong.
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13

Bericht  Derpy do 4 jul 2013 - 20:13

Antibes schreef:

Het hangt er een beetje vanaf. Sowieso maak je onderscheid tussen koperspiraal (voorkomt puur de innesteling) en mirena (heeft wel hormonen, maar zeer lokaal). En bij de mirena verschilt het dan. Het werkt met name op je baarmoederslijmvlies, dat dat niet rijpt voor een innesteling (en daardoor hebben vrouwen die dat gebruiken vaak ook minder menstruatie). Alleen qua ovulatie verschilt het, sommige vrouwen houden een normale cyclus en bij sommige gaat het qua ovulatie ook omlaag.

Jij bent zo handig op dit forum!
Maar stel, er wordt een eicel bevrucht, kun je dan ook al klachten krijgen die duiden op een beginnende zwangerschap of is het daarvoor allemaal nog te pril?
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Bericht  Antibes do 4 jul 2013 - 20:17

Derpy schreef:
Antibes schreef:

Jij bent zo handig op dit forum!
Maar stel, er wordt een eicel bevrucht, kun je dan ook al klachten krijgen die duiden op een beginnende zwangerschap of is het daarvoor allemaal nog te pril?

Dat is niet heel waarschijnlijk, omdat de meeste zwangerschapsklachten ontstaan door hCG en dat pas na de innesteling geproduceerd wordt en eigenlijk pas na een week of 2 echt in je bloed aantoonbaar is (qua redelijke concentraties die ook echt effect op je symptomen zullen hebben).
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Derpy do 4 jul 2013 - 20:22

Zoiets dacht ik al, thanks.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Bericht  Antibes do 4 jul 2013 - 20:52

Derpy schreef:Zoiets dacht ik al, thanks.

Graag gedaan.. smile Ik vind het leuk om mee te denken en af en toe voor de zekerheid iets terug te zoeken in een boek of college van "hoe zat dat ook alweer". Houdt mij ook scherp.. nerd 
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  rianne287 za 6 jul 2013 - 22:28

Toen ik een half jaartje gestopt was met de pil had ik ook elke maand zo'n pijn tijdens de eisprong. Het was bijna niet de doen. Ook daarna vaak last van mijn borsten. Om die redenen slik ik nu toch weer de pil.
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  xxjojootjexx zo 7 jul 2013 - 21:07

Surya schreef:Ik heb dat ook. Er is bij mij wel eens een inwendige echo gemaakt naar aanleiding van de pijn. Daarop was vooral de zien dat mijn darmen erg beweeglijk waren en met het apparaat porde hij een beetje tegen mijn darm en vroeg of dat de pijn was en AT&T was exact hetzelfde. Waarschijnlijk voel ik dus mijn eierstokken tegen mijn armen tijden mijn eisprong.

Sodeju, dat is wel heel vreemd.....

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud