Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben ik de enige..

+40
ellibre
Elliot
Burn
Rush
rianne287
Bolleke
JustMeDaan
Joan
Atelier Madame
Pannetoet
Stranger
Zonneschijn
Barbabella
Theeleut
Sarah1985
Shy
Toet
Japie
Taeda
Auxo
Peanut
Luce
Davinia
Susan
Takkie
Sea of Trees
CCC
Bosjesvrouw
Ella
Ilovethe90s
Arwyn
Parel
Nyx
Printje
Sam
Tania
SDL
Snoes
Manderijn
Lejow
44 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Ben ik de enige.. - Pagina 4 Empty Re: Ben ik de enige..

Bericht  Luce di 2 jul 2013 - 19:59

Nyx schreef:Een vriend van mij zei een aantal jaren geleden dat als ik geen verstand had van computers dat alles van Apple niet voor mij was. Dus daar heb ik me aan gehouden. Geen iPhone, Geen iMac en weet ik het wat.

En als je van een BlackBerry komt, dan is alles van Android al een belevenis.

Zelfs mijn oudste zoon wist binnen no time hoe het werkte op de ipad en iphone. Haha, zo moeilijk is het toch niet? smile
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Atelier Madame di 2 jul 2013 - 20:01

ellibre schreef:Mijn S2 en sinds kort mijn S4 zijn ook snel, maken ook mooie foto's, hebben ook veel goede (gratis) apps (die je kunt installeren zonder in te loggen itt Apple apps). Ook de mp3 speler en geluidskwaliteit zijn uitstekend. Kortom, alles wat hier genoemd wordt als voordeel van iphones t.o.v. andere telefoons is in mijn ogen echt onzin, die "voordelen" gelden voor alle nieuwere smartphones.

Verder zijn mijn telefoons lichter en minder kwetsbaar, kun je zelf eventueel de accu vervangen als de batterijduur minder wordt en zijn andere eventuele reparaties (die zelden nodig zijn, itt de gebroken iphone schermen) ook goedkoper.

Ik ben dan ook nog steeds benieuwd naar het eerste echte argument waarom iphones beter zijn. De eerste generaties waren nog echt vernieuwend, maar dat is echt al jaren niet meer het geval.

De s3 van mijn vriend viel 1x en hop dikke barst in het scherm. Mijn iPhone is al vaak gevallen en nog nooit een barst. Hier geldt dus het tegenovergestelde.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Luce di 2 jul 2013 - 20:03

Haha, mijn ouders en broer riepen ook altijd dat Apple zo'n onzin was, veel te duur blablabla. En wie hebben er nu het meeste van Apple? Juist Wink
Vooral mijn broer gaf laatst toch wel toe dat de kwaliteit van Apple aanzienlijk beter is dan de rest.

Verder snap ik de discussie ook niet. Boeiend als je geen iPhone wil, niemand verplicht je toch? Ik snap best waarom mensen geen iPhone willen kopen. 'T is ook veel duurder.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Luce di 2 jul 2013 - 20:05

Atelier Madame schreef:
ellibre schreef:Mijn S2 en sinds kort mijn S4 zijn ook snel, maken ook mooie foto's, hebben ook veel goede (gratis) apps (die je kunt installeren zonder in te loggen itt Apple apps). Ook de mp3 speler en geluidskwaliteit zijn uitstekend. Kortom, alles wat hier genoemd wordt als voordeel van iphones t.o.v. andere telefoons is in mijn ogen echt onzin, die "voordelen" gelden voor alle nieuwere smartphones.

Verder zijn mijn telefoons lichter en minder kwetsbaar, kun je zelf eventueel de accu vervangen als de batterijduur minder wordt en zijn andere eventuele reparaties (die zelden nodig zijn, itt de gebroken iphone schermen) ook goedkoper.

Ik ben dan ook nog steeds benieuwd naar het eerste echte argument waarom iphones beter zijn. De eerste generaties waren nog echt vernieuwend, maar dat is echt al jaren niet meer het geval.

De s3 van mijn vriend viel 1x en hop dikke barst in het scherm. Mijn iPhone is al vaak gevallen en nog nooit een barst. Hier geldt dus het tegenovergestelde.

Ik heb wel een keer mijn scherm aan gruzelementen geholpen, maar dat kwam omdat ik fietsend mijn telefoon liet vallen op mijn scherm. Ja, dat overleeft geen enkel scherm denk ik Wink. Heb het zelf kunnen maken (3GS).

Mijn iPhone 4S ook al verschillende keren laten vallen op het scherm, nog niks mee gebeurd. *afkloppen*
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Blond di 2 jul 2013 - 20:14

Mijn beste vriendin haatte Apple en alle producten. En toen kreeg ze een iPad mini van haar werk en geeft ze schoorvoetend toe dat het best wel leuk werkt.

Bij mij komt er trouwens niets anders in dan een iPhone. Na jarenlang trouwe Nokia fan te zijn geweest is het nu de iPhone.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  nina di 2 jul 2013 - 20:19

Nee hoor, je bent vast niet de enige.
Laughing
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Susan di 2 jul 2013 - 20:21

Elliot schreef:Op de een of andere manier vind ik de hele Apple vs. Samsung discussie zo vermoeiend! Lekker boeiend wat een ander fijner vindt. Ik vind een iPhone prettig en mijn vriend heeft een Samsung, dat vindt hij weer prettiger. Ik word er altijd een beetje chagrijnig van dat daar vaak discussies over gevoerd moeten worden. Als je de Apple hype niet snapt koop je toch lekker geen iPhone? Even goede vrienden! Very Happy

Ik bedoel dit overigens niet perse tegen Lejow of iemand anders in dit topic hoor, meer in het algemeen.

Eens, het is ook een rare discussie en het slaat ook nergens op, een iPhone en een Samsung zijn gewoon allebei goede telefoons, klaar. Ik zie ook al dat je zo'n discussie krijgt over wasmachines. 'Bij Miele betaal je alleen maar voor het merk.' 'Die wasmachines van AEG zijn net speelgoed.'
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin di 2 jul 2013 - 20:35

Susan schreef:
Elliot schreef:Op de een of andere manier vind ik de hele Apple vs. Samsung discussie zo vermoeiend! Lekker boeiend wat een ander fijner vindt. Ik vind een iPhone prettig en mijn vriend heeft een Samsung, dat vindt hij weer prettiger. Ik word er altijd een beetje chagrijnig van dat daar vaak discussies over gevoerd moeten worden. Als je de Apple hype niet snapt koop je toch lekker geen iPhone? Even goede vrienden! Very Happy

Ik bedoel dit overigens niet perse tegen Lejow of iemand anders in dit topic hoor, meer in het algemeen.

Eens, het is ook een rare discussie en het slaat ook nergens op, een iPhone en een Samsung zijn gewoon allebei goede telefoons, klaar. Ik zie ook al dat je zo'n discussie krijgt over wasmachines. 'Bij Miele betaal je alleen maar voor het merk.' 'Die wasmachines van AEG zijn net speelgoed.'

Ja eens, ik ben er ook wel een beetje klaar mee. Helemaal sinds ik gewoon zie hoe goed Android tegenwoordig is en hoe Apple achter begint te lopen en niet meer zo vernieuwend is. Ik zweer al jaren bij mijn iPhone (heb nu de 5) maar ik zal ook echt de laatste zijn die van die achterlijke Apple-fan-kreten uitslaat en alles wat niet-Apple is afkraakt. Ja, ik heb een iPhone en een iPad en die vind ik allebei echt heerlijk in gebruik, maar ik zie ook echt wel de voordelen van een Android telefoon. Ik vind ze grafisch qua software tegenwoordig zelfs mooier. Maar gelukkig komt in de herfst de nieuwe iOS software uit en dan lijkt het meer op elkaar. Qua computer heb ik zelfs bewust besloten om géén Apple te nemen, omdat ik er niet goed mee om kan gaan en met Windows wel. 

Dus die hele vete tussen die twee ben ik wel beetje zat. Het is gewoon allebei goed, en je raakt gewoon gewend aan een merk en daardoor ben je wat sneller merk-trouw. Maar  heel simpel gezien, maakt het tegenwoordig niet zo veel meer uit. Een iPhone is intuitiever, dat wil zeggen dat mensen 'm sneller zullen begrijpen en makkelijker in gebruik. Een Android telefoon daarentegen kan je weer heel makkelijk zelf aanpassen en personaliseren. Zo is er voor ieder wat wils.

Kijk, als je totaal geen behoefte hebt aan een Smart Phone überhaupt, snap ik 't nog wel..of nou ja nee, dat snap ik niet, ik snap niet hoe je zonder dat ding kan hahaha, maar dan is het gewoon een ander verhaal.. Maar tussen de merken zelf, is gewoon niet meer zo veel verschil.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: