Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben ik de enige..

+40
ellibre
Elliot
Burn
Rush
rianne287
Bolleke
JustMeDaan
Joan
Atelier Madame
Pannetoet
Stranger
Zonneschijn
Barbabella
Theeleut
Sarah1985
Shy
Toet
Japie
Taeda
Auxo
Peanut
Luce
Davinia
Susan
Takkie
Sea of Trees
CCC
Bosjesvrouw
Ella
Ilovethe90s
Arwyn
Parel
Nyx
Printje
Sam
Tania
SDL
Snoes
Manderijn
Lejow
44 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Ben ik de enige.. - Pagina 3 Empty Re: Ben ik de enige..

Bericht  Taeda di 2 jul 2013 - 9:18

Auxo schreef:
Parel schreef:Ik hou er van! Sta er letterlijk mee op en ga ermee naar bed, waar ik ben is mijn iPhone.
Het is eigenlijk gewoon mijn hele sociale leven in dat ding zo af en toe haha
Ik heb hem alleen niet bij me tijdens mijn werk en tijdens het eten. Ik kan er wel prima zonder, maar vind hem erg leuk! Ik vind het ook ideaal dat hij goede foto's maakt en dat de Apple apps zo fijn zijn. Vooral het 'altijd een camera bij me hebben voor foto's en filmpjes van L' en 'zulk lekker tijdsverdrijf in de wachtkamer van de tandarts' pleasen me!

Dit had ik geschreven kunnen hebben. Mijn iPhone en ik zijn ook zo close.

Als het zou kunnen, zou ik ermee trouwen. De liefde is al verklaard I love you 
Al heeft mijn iPhone wel concurrentie van mijn iPad, maar die is minder flexibel.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Japie di 2 jul 2013 - 9:19

Ik heb nu een samsung S2 en mag 3 augustus mijn abonnement verlengen. Ik denk dat ik dan voor de S4 ga. Ik heb al zeker 10 jaar samsung en zou echt niks anders meer willen. Voor mij geen iPhone.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Toet di 2 jul 2013 - 9:24

Ik heb nu een oud flut dingetje maar ik wil zo graag weer een samsung galaxy s (2 of 3, liever niet te nieuw haha) maar ik kan mijn abonnement pas over 1,5 jaar verlengen. Cry 

Ohja dat is helemaal niet de vraag van het topic, nee ik heb ook niks met iPhone, fijn toestel hoor maar ik vind het te duur.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Shy di 2 jul 2013 - 9:26

Auxo schreef:
Parel schreef:Ik hou er van! Sta er letterlijk mee op en ga ermee naar bed, waar ik ben is mijn iPhone.
Ik heb hem alleen niet bij me tijdens mijn werk en tijdens het eten. Ik kan er wel prima zonder, maar vind hem erg leuk! Ik vind het ook ideaal dat hij goede foto's maakt en dat de Apple apps zo fijn zijn. Vooral het 'altijd een camera bij me hebben voor foto's en filmpjes van L' en 'zulk lekker tijdsverdrijf in de wachtkamer van de tandarts' pleasen me!

En mijn iphone en ik ook! :cheering:. We hebben het altijd leuk samen, mijn abonnement loopt augustus af maar echt niet dat ik mijn schatje in de steek laat hoor I love you 
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sarah1985 di 2 jul 2013 - 9:35

Mijn man had paar jaar geleden een iPhone maar op een gegeven moment was zijn hele telefoon geblokkeerd kon die geen apps meer downloaden. En toestel ging stuk na een jaar al en kon niet gemaakt worden. Toen moest je ook veel apps betalen weet niet hoe dat nu zit

Oom van mijn man was grote Apple fan moest als eerste de producten hebben. Die is zelfs om en wil nooit meer Apple producten door gedoe met iTunes ofzo

Iedereen heeft wel een voorkeur voor een merk. En die telefoons kunnen ook allemaal hetzelfde. Je kan je ook afvragen waarom Apple fans geen HTC ofzo willen

Zelf ben ik HTC fan heb de HTC one X. Echt een mooie telefoon
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  CCC di 2 jul 2013 - 9:37

Shy schreef:
Auxo schreef:

En mijn iphone en ik ook! :cheering:. We hebben het altijd leuk samen, mijn abonnement loopt augustus af maar echt niet dat ik mijn schatje in de steek laat hoor I love you 

Ik heb dat eigenlijk met elke telefoon, qua sociaal leven dan en waar ik ben is de telefoon enz. laughcry Maar goed... bij deze zeg ik even dat ik superblij met ben met mijn nieuwe aankoop! I love you

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Theeleut di 2 jul 2013 - 9:39

Mijn iPhone is mijn grote vriend! Elke smartphone wel, maar deze wint het van mijn voorganger van Samsung.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast di 2 jul 2013 - 9:41

Trouwens, qua tablet hou ik het dan weer wel bij de iPad. Ik heb een Samsung tablet gehad en die vond ik dan weer echt niet fijn werken. De iPad juist weer wel I love you 

Gast
Gast

Bericht  Barbabella di 2 jul 2013 - 9:47

Ook hier is mijn iphone mijn ware liefde ! We zijn onafscheidelijk. Oke soms maakt ie plaats voor de ipad maar meestal liggen ze niet ver van elkaar af. I love you
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Susan di 2 jul 2013 - 9:52

Toet schreef:Ik heb nu een oud flut dingetje maar ik wil zo graag weer een samsung galaxy s (2 of 3, liever niet te nieuw haha) maar ik kan mijn abonnement pas over 1,5 jaar verlengen. Cry 

Ohja dat is helemaal niet de vraag van het topic, nee ik heb ook niks met iPhone, fijn toestel hoor maar ik vind het te duur.

Over anderhalf jaar is vast de Samsung Galaxy S5 er al. Ik zou dan niet meer voor de S2 gaan, denk ik.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Zonneschijn di 2 jul 2013 - 10:00

Heerlijke telefoon de IPhone! Ben dan ook onafscheidelijk ervan Wink 
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Bericht  Stranger di 2 jul 2013 - 10:23

Ik hou van mijn iPhone. Ik zou geen andere telefoon meer willen.
Stranger
Stranger
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13

Bericht  Pannetoet di 2 jul 2013 - 10:26

Jaaaa love my iPhone! I love you Eerst had ik een jaar de 4s en nu de 5..dikke liefde!
Echt ik heb nog nooit zo'n fijne telefoon gehad! Hij is sneller dan welke telefoon dan ook, hij doet wat hij moet doen, totaal geen vastlopers, foto's maakt hij méteen en niet 3 sec later zoals de samsung note van m'n vriend; vreselijk irritant! Wat heb je nou aan een telefoon met fotofunctie als je hét moment niet vast kan leggen omdat hij 3 sec later pas de foto maakt? Goed..ik was eerder ook anti-iPhone, vriendin kreeg er één en ik was verkocht! Zo snel en fijn..heerlijk! Mijn iPhone (5) is 10 maand oud & mijn vriend heeft samsung note, 13 maand oud en als ik zie hoe erg dat ding achteruit is gegaan..gewoon dramatisch! Batterij gaat net 4 uurtjes mee, hij is verschrikkelijk traaaaag met alles, opladen duurt serieus 7 uur (iPhone een uurtje), vaak vastlopers, toetsenbord reageert de helft van de tijd niet..en mijn iPhone? Die heeft nergens last van..de beste telefoon ever vind ik Very Happy 
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Atelier Madame di 2 jul 2013 - 10:36

Davinia schreef:Kan iemand mij uitleggen waarom een iPhone veel fijner is dan een andere telefoon? smile

Snel, geen evastlopers, mooi design, duidelijk. Kwaliteit qua uiterlijk etc
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Joan di 2 jul 2013 - 10:40

Maar dat is een Samsung toch ook? Ik heb nu een S3, deze is wel een stuk groter dan een Iphone wat ik persoonlijk echt een voordeel vind. Daarnaast vind ik de Iphone best wel zwaar in z'n gewicht en vind ik de randen niet fijn. Ik heb die van een klasgenoot wel eens vast gehouden en mee gespeeld maar ik merk echt geen verschil.
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Bericht  Auxo di 2 jul 2013 - 10:51

I
Taeda schreef:
Auxo schreef:

Als het zou kunnen, zou ik ermee trouwen. De liefde is al verklaard I love you 
Al heeft mijn iPhone wel concurrentie van mijn iPad, maar die is minder flexibel.
Hier zijn ze inderdaad ook flink aan het concurreren, maar denk dat de iPad het nooit gaat winnen, is een hele goede tweede liefde. (Derde in jouw geval Wink)
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541

Bericht  Toet di 2 jul 2013 - 10:55

Susan schreef:
Toet schreef:Ik heb nu een oud flut dingetje maar ik wil zo graag weer een samsung galaxy s (2 of 3, liever niet te nieuw haha) maar ik kan mijn abonnement pas over 1,5 jaar verlengen. Cry 

Over anderhalf jaar is vast de Samsung Galaxy S5 er al. Ik zou dan niet meer voor de S2 gaan, denk ik.

Haha nee dat doe ik dan ook niet meer, maar ik wil nu binnenkort wel een los toestel kopen (alleen ze zijn zo duur los)
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  JustMeDaan di 2 jul 2013 - 11:38

Ik was altijd Nokia gezind, tot ik een iPad had aangeschaft. Toen heb ik 4 maanden later toen ik kon verlengen ook maar een iPhone 4s genomen, en echt ik kan me geen betere telefoon indenken. Werkt altijd, iTunes werk ik niet mee. Veel apps gratis en anders koop ik een kaartje van 15 euro. Erop klikken, apple id invoeren, installeren gaat vanzelf en het werkt! Helemaal top!! Als ik op de iPad zit, ligt mijn iPhone ernaast haha. Handig ook dat wat ik op mijn iPad aan apps heb dat ook automatisch op mijn iPhone komt te staan en andersom als het compatible is voor beide toestellen.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Bolleke di 2 jul 2013 - 18:03

Ik heb eerst samsung gehad en nu iPhone, en ik vind hem geweldig. Alles lukt meteen, zonder eerst een hoop gedoe, het werkt simpel, en Itunes gebruik ik niet.
Ik heb laatst de samsung S4 van een vriendin uitgetest en het is gewoon net een speelgoed telefoon, ook hoe ze in je hand liggen. Nee doe mij maar iPhone. En ik krijg ook een iPad Yes 
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096

Bericht  rianne287 di 2 jul 2013 - 18:21

Ik was ook helemaal gek op mijn iPhone. Maar nu ik een Samsung Galaxy heb weet ik niet of ik nog ooit terug wil Rolling Eyes 
Ik vind de opzet van android veeeeel fijner. Het beginscherm mooi zelf inrichten met open kalender. Voor mij ideaal..
Tsja het is gewoon wennen denk ik .
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Rush di 2 jul 2013 - 18:49

Ik heb er ook niks mee. Samsung it is!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Burn di 2 jul 2013 - 18:59

Rush schreef:Ik heb er ook niks mee. Samsung it is!
Hier ook! :cheering: 

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Elliot di 2 jul 2013 - 19:11

Op de een of andere manier vind ik de hele Apple vs. Samsung discussie zo vermoeiend! Lekker boeiend wat een ander fijner vindt. Ik vind een iPhone prettig en mijn vriend heeft een Samsung, dat vindt hij weer prettiger. Ik word er altijd een beetje chagrijnig van dat daar vaak discussies over gevoerd moeten worden. Als je de Apple hype niet snapt koop je toch lekker geen iPhone? Even goede vrienden! Very Happy

Ik bedoel dit overigens niet perse tegen Lejow of iemand anders in dit topic hoor, meer in het algemeen.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  ellibre di 2 jul 2013 - 19:17

Mijn S2 en sinds kort mijn S4 zijn ook snel, maken ook mooie foto's, hebben ook veel goede (gratis) apps (die je kunt installeren zonder in te loggen itt Apple apps). Ook de mp3 speler en geluidskwaliteit zijn uitstekend. Kortom, alles wat hier genoemd wordt als voordeel van iphones t.o.v. andere telefoons is in mijn ogen echt onzin, die "voordelen" gelden voor alle nieuwere smartphones.

Verder zijn mijn telefoons lichter en minder kwetsbaar, kun je zelf eventueel de accu vervangen als de batterijduur minder wordt en zijn andere eventuele reparaties (die zelden nodig zijn, itt de gebroken iphone schermen) ook goedkoper.

Ik ben dan ook nog steeds benieuwd naar het eerste echte argument waarom iphones beter zijn. De eerste generaties waren nog echt vernieuwend, maar dat is echt al jaren niet meer het geval.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Bericht  *Bloempje* di 2 jul 2013 - 19:58

Hier ook een Samsung-liefhebber! 

Jaren terug 2 verschillende met een klepje gehad, erna een die je uit kon schuiven en heb nu ruim 1,5 jaar mijn Samsung Galaxy Ace. 
Nog steeds superblij mee! Begint hier en daar wel een beetje te slijten, maar hij doet het nog perfect. iPhone hoeft voor mij ook niet zo nodig, vind het wel mooi maar om het nou gelijk ook te moeten hebben...nee, niet echt.
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: