Hondenvoer met een laag zoutgehalte
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hondenvoer met een laag zoutgehalte
Hoi!
Wij hebben sinds 3 weken een pup in huis: een labrador-reutje van 14 weken en alles gaat goed, gelukkig Alleen drinkt hij ontzettend veel, we voerden hem Cavom maar na enig rondzoeken op internet zijn wij erachter gekomen dat dit voer vrij zout is. Máár wij willen onze hond wel zo natuurlijk mogelijk voeren, geen vlees o.i.d maar gewoon brokken. Nu werden wij in de dierenwinkel geadviseerd om Dog Lovers Gold te voeren. Dit spreekt ons heel erg aan omdat er geen granen e.d in zitten maar nu lees ik op internet dat hier ook veel zout in zit?! Iemand ervaring met Dog Lovers Gold? Of evt. andere graanvrije brokken met een laag zoutgehalte en een prijsklasse rond de 50,- (voor een 15-20kg zak)
Vers vlees voeren willen wij niet omdat wij niet zo'n grote vriezer hebben, eigenlijk bijna niet (1 la)
Wij hebben sinds 3 weken een pup in huis: een labrador-reutje van 14 weken en alles gaat goed, gelukkig Alleen drinkt hij ontzettend veel, we voerden hem Cavom maar na enig rondzoeken op internet zijn wij erachter gekomen dat dit voer vrij zout is. Máár wij willen onze hond wel zo natuurlijk mogelijk voeren, geen vlees o.i.d maar gewoon brokken. Nu werden wij in de dierenwinkel geadviseerd om Dog Lovers Gold te voeren. Dit spreekt ons heel erg aan omdat er geen granen e.d in zitten maar nu lees ik op internet dat hier ook veel zout in zit?! Iemand ervaring met Dog Lovers Gold? Of evt. andere graanvrije brokken met een laag zoutgehalte en een prijsklasse rond de 50,- (voor een 15-20kg zak)
Vers vlees voeren willen wij niet omdat wij niet zo'n grote vriezer hebben, eigenlijk bijna niet (1 la)
StuiterBalletje- Zwijger
- Aantal berichten : 7
Punten : 11
Registratiedatum : 02-07-13
Re: Hondenvoer met een laag zoutgehalte
Dog lovers gold is wel goed voer.
Maar in brokken blijf je houden dat er zout in zit.
Mag ik trouwens vragen waarom je geen vlees wilt voeren?
Maar in brokken blijf je houden dat er zout in zit.
Mag ik trouwens vragen waarom je geen vlees wilt voeren?
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Omdat wij echt heel weinig vriesruimte hebben. En wij gaan niet extra voor een hond een vrieskist erbij kopen En daarbij vind ik het belangrijk dat een hond blijft kauwen, dat is beter voor de tanden. Tenminste dat heb ik mij laten vertellen. Al jaaaren terug overigens en ik ben er nog steeds min of meer van overtuigd dat dat beter is en vlees vinden wij ook te prijzig.
StuiterBalletje- Zwijger
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Cavom is inderdaad heel erg zout voer..dat is ook de reden dat onze honden (12weken&3½jaar) dit niet meer krijgen. Onze honden krijgen Taste of the Wild, iets duurder dan Dog lovers gold..voor 13kg betaal je 59,- en onze honden doen het hier heel goed op! Misschien zou je hiernaar kunnen kijken? Ik bestel dit voer altijd op zooplus.nl en dan meteen 2 zakken vanwege de korting.. Al is mijn hondentrainer van puppycursus ook laaiend enthousiast over Dog lovers gold..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Pannetoet schreef:Cavom is inderdaad heel erg zout voer..dat is ook de reden dat onze honden (12weken&3½jaar) dit niet meer krijgen. Onze honden krijgen Taste of the Wild, iets duurder dan Dog lovers gold..voor 13kg betaal je 59,- en onze honden doen het hier heel goed op! Misschien zou je hiernaar kunnen kijken? Ik bestel dit voer altijd op zooplus.nl en dan meteen 2 zakken vanwege de korting.. Al is mijn hondentrainer van puppycursus ook laaiend enthousiast over Dog lovers gold..
Hier ben ik het idd mee eens. Ook goede ervaringen met Taste of Wild.
En kijk ook eens op Zooplus. Echt super goede service en snel in huis. En vaak goedkoper.
http://www.zooplus.nl/shop/honden/hondenvoer_droog
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb net ook eens gekeken naar wat jullie zeiden: Taste of the wild maar dat vinden wij te prijzig omdat wij daar 1 maand mee kunnen en met Dog lover gold kunnen wij 2 maand mee.
Iemand nog tips? Ervaringen?
Iemand nog tips? Ervaringen?
StuiterBalletje- Zwijger
Wij geven onze hond royal canin. Geen idee hoe zout dit is, maar ik vindt het goed voer. Hij krijgt er een mooie glanzende vacht van.
We hebben een berner sennen van 6 maanden.
We hebben een berner sennen van 6 maanden.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hondenvoer, wat is goed?
» Goed hondenvoer
» Goed hondenvoer?
» n.a.v kattenvoer, wat voor hondenvoer geef jij?
» Ander eten dan hondenvoer voor de hond?
» Goed hondenvoer
» Goed hondenvoer?
» n.a.v kattenvoer, wat voor hondenvoer geef jij?
» Ander eten dan hondenvoer voor de hond?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: