Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hondenvoer met een laag zoutgehalte

5 plaatsers

Ga naar beneden

Hondenvoer met een laag zoutgehalte Empty Hondenvoer met een laag zoutgehalte

Bericht  StuiterBalletje di 2 jul 2013 - 5:31

Hoi!

Wij hebben sinds 3 weken een pup in huis: een labrador-reutje van 14 weken en alles gaat goed, gelukkig smile Alleen drinkt hij ontzettend veel, we voerden hem Cavom maar na enig rondzoeken op internet zijn wij erachter gekomen dat dit voer vrij zout is. Máár wij willen onze hond wel zo natuurlijk mogelijk voeren, geen vlees o.i.d maar gewoon brokken. Nu werden wij in de dierenwinkel geadviseerd om Dog Lovers Gold te voeren. Dit spreekt ons heel erg aan omdat er geen granen e.d in zitten maar nu lees ik op internet dat hier ook veel zout in zit?! Iemand ervaring met Dog Lovers Gold? Of evt. andere graanvrije brokken met een laag zoutgehalte en een prijsklasse rond de 50,- (voor een 15-20kg zak)

Vers vlees voeren willen wij niet omdat wij niet zo'n grote vriezer hebben, eigenlijk bijna niet (1 la) :P

StuiterBalletje
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 11
Registratiedatum : 02-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hondenvoer met een laag zoutgehalte Empty Re: Hondenvoer met een laag zoutgehalte

Bericht  Sam di 2 jul 2013 - 5:41

Dog lovers gold is wel goed voer.

Maar in brokken blijf je houden dat er zout in zit.

Mag ik trouwens vragen waarom je geen vlees wilt voeren?
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Hondenvoer met een laag zoutgehalte Empty Re: Hondenvoer met een laag zoutgehalte

Bericht  StuiterBalletje di 2 jul 2013 - 6:16

Omdat wij echt heel weinig vriesruimte hebben. En wij gaan niet extra voor een hond een vrieskist erbij kopen :P En daarbij vind ik het belangrijk dat een hond blijft kauwen, dat is beter voor de tanden. Tenminste dat heb ik mij laten vertellen. Al jaaaren terug overigens en ik ben er nog steeds min of meer van overtuigd dat dat beter is en vlees vinden wij ook te prijzig.

StuiterBalletje
Zwijger
Zwijger

Bericht  Sam di 2 jul 2013 - 6:18

Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Pannetoet di 2 jul 2013 - 6:22

Cavom is inderdaad heel erg zout voer..dat is ook de reden dat onze honden (12weken&3½jaar) dit niet meer krijgen. Onze honden krijgen Taste of the Wild, iets duurder dan Dog lovers gold..voor 13kg betaal je 59,- en onze honden doen het hier heel goed op! Misschien zou je hiernaar kunnen kijken? Ik bestel dit voer altijd op zooplus.nl en dan meteen 2 zakken vanwege de korting.. Al is mijn hondentrainer van puppycursus ook laaiend enthousiast over Dog lovers gold..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  rianne287 di 2 jul 2013 - 6:28

Pannetoet schreef:Cavom is inderdaad heel erg zout voer..dat is ook de reden dat onze honden (12weken&3½jaar) dit niet meer krijgen. Onze honden krijgen Taste of the Wild, iets duurder dan Dog lovers gold..voor 13kg betaal je 59,- en onze honden doen het hier heel goed op! Misschien zou je hiernaar kunnen kijken? Ik bestel dit voer altijd op zooplus.nl en dan meteen 2 zakken vanwege de korting.. Al is mijn hondentrainer van puppycursus ook laaiend enthousiast over Dog lovers gold..

Hier ben ik het idd mee eens. Ook goede ervaringen met Taste of Wild.
En kijk ook eens op Zooplus. Echt super goede service en snel in huis. En vaak goedkoper.
http://www.zooplus.nl/shop/honden/hondenvoer_droog
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  StuiterBalletje di 2 jul 2013 - 10:16

Ik heb net ook eens gekeken naar wat jullie zeiden: Taste of the wild maar dat vinden wij te prijzig omdat wij daar 1 maand mee kunnen en met Dog lover gold kunnen wij 2 maand mee.

Iemand nog tips? Ervaringen?

StuiterBalletje
Zwijger
Zwijger

Bericht  Jezzie di 2 jul 2013 - 23:52

Wij geven onze hond royal canin. Geen idee hoe zout dit is, maar ik vindt het goed voer. Hij krijgt er een mooie glanzende vacht van.
We hebben een berner sennen van 6 maanden.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: