Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sollicitatie topic

+42
ellibre
Ellusss
Snoopy
Zonnetje
Poisongirl
Mandy11486
Willem
SuzieQ
Punk'd
KOL
Marin
Jeanette
Tabbert
Sissi
Eep
SoGood
Oasis
Bacio
Burn
Chocoholic
friedje
*Bloempje*
mezzoforte
SnowWhite
Aziraphale
Mermaid
Middleme
Summerlovin
Charles
Taeda
Bazinga
Rose
Rouxxxe
Pommes
Caroow
love
rapa nui
Sushi
Loes263
Linda
nijntje4
Parel
46 plaatsers

Pagina 14 van 15 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende

Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 14 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Oasis vr 9 aug 2013 - 20:28

Oh wat heb ik een hekel aan die standaard mailtjes zeg! Weet je nog niks.
Maar gelukkig heb je nog een goede baan. Is het zeker dat je met de opleiding mag beginnen?
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 14 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Pommes ma 12 aug 2013 - 21:04

Die standaard mailtjes, ja ik kan ze ondertussen wel dromen.

Ik ben weer uitgenodigd :cheering: Er opent een nieuwe kledingwinkel en daarvoor ben ik dinsdag uitgenodigd voor een groepsinterview. Maar wat kan ik hiervan verwachten? Iemand die me dit kan vertellen en hopelijk tips kan geven? Ben liever wat voorbereid dat ik weet wat ik kan verwachten smile
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 14 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Gast ma 12 aug 2013 - 22:10

Pommes schreef:Die standaard mailtjes, ja ik kan ze ondertussen wel dromen.

Ik ben weer uitgenodigd :cheering: Er opent een nieuwe kledingwinkel en daarvoor ben ik dinsdag uitgenodigd voor een groepsinterview. Maar wat kan ik hiervan verwachten? Iemand die me dit kan vertellen en hopelijk tips kan geven? Ben liever wat voorbereid dat ik weet wat ik kan verwachten smile
Ik heb ook een groepsinterview gehad. Bij mij werden er een aantal vragen gesteld die we allemaal moesten beantwoorden. Het waren standaard vragen als;
- Hoe zie je jezelf over 5 jaar?
- Beschrijf jezelf in 3 woorden.
- Wat betekent service voor jou?
- Waarom ben jij de geschikte persoon voor deze baan?
Het is dan makkelijk om dezelfde dingen te zeggen als degene die voor jou antwoord hebben gegeven, dus probeer ook een beetje origineel te zijn in je antwoorden.
Ik denk dat ze misschien ook een rollenspel erin kunnen doen, dus wees daarop voorbereid. Het gaat er denk ik ook om hoe je met de andere sollicitanten omgaat, dus ik zou geinteresseerd luisteren als zij antwoord geven en als er ruimte is (voordat het gesprek begint) ook interesse tonen in de andere sollicitanten. Sowieso ook aan allemaal voorstellen natuurlijk als je binnen komt.
Wat voor winkel is het? Ik zou in je kleding daar rekening mee houden, maar dat had je zelf vast ook al bedacht. Jij hebt ook niet vaak make-up op toch of heb ik de verkeerde persoon voor me? In ieder geval zou ik wel wat neutrale make-up op doen. En je glimlach opzetten tijdens het gesprek smile

Succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 14 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Pommes di 13 aug 2013 - 1:17

Ik ga eens brainstormen over een goed, passend en origineel antwoord op bovenstaande vragen smile een familielid dacht juist weer dat het meer een bijeenkomst is waar uitgelegd wordt wat ze zoeken en dat je dan kan kijken of je daar interesse in hebt. Maar dacht al dat dat niet zou kloppen.

En qua kleding is het een hippe/moderne kledingwinkel a la h&m, zara. Dus ik peins nog even over wat ik aandoe. Bedankt voor je reactie Very Happy
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 14 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Gast di 13 aug 2013 - 1:42

Pommes schreef:Ik ga eens brainstormen over een goed, passend en origineel antwoord op bovenstaande vragen smile een familielid dacht juist weer dat het meer een bijeenkomst is waar uitgelegd wordt wat ze zoeken en dat je dan kan kijken of je daar interesse in hebt. Maar dacht al dat dat niet zou kloppen.
Dat kan ook hoor, zo was het eerste deel bij mij ook een beetje. Ze legden uit wat voor bedrijf het is en wat er van je verwacht wordt. Toen werd ook gezegd; als je nu al weet dat dit niet bij je past mag je nu weglopen. Dat deed niemand natuurlijk en daarna zijn we doorgegaan naar de vragen en een praktische test.
Wat ik ook wel eens heb gehoord is dat ze ergens iets van 100 Exclamation  mensen hadden uitgenodigd en die in kleine groepjes aan tafels hadden laten kletsen. En toen hebben ze al een eerste selectie gemaakt, op basis van een casual gesprekje met je mede-sollicitanten. Dus toen keken ze naar of je sociaal was, of je de leiding nam, etc. Dat was trouwens wel voor een trainee baan voor ingenieurs, dus wel iets anders, maar zo kan het ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 14 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  nijntje4 di 13 aug 2013 - 1:58

Ik had vorige week twee gesprekken waarvan 1 hele leuke. Leuke klik, leuk bedrijf wat bij me past, gesprek ging goed, ideeën kwamen overheen. Ik liep de rest van de dag op wolkjes, en dat gebeurt niet vaak meer.
En op zaterdag (!) kreeg ik een mailtje dat ze het een fijn gesprek hadden gevonden maar dat ik toch niet door ben naar het 2e gesprek omdat ze denken dat ik de functie niet zelfstandig aan kan... zucht.
Het 2e gesprek zou gaan over mijn concrete ideeën voor het bedrijf. Laat me dat dan bewijzen!

Ik trek dit soms zo slecht he.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 14 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Pommes di 13 aug 2013 - 2:51

Ik bereid me op beide scenario's voor smile maar nu weet ik wel wat ik kan verwachten.

Nijntje, waarom bel je dan niet even naar het bedrijf? Datje het erg jammer vind dat je afgewezen bent maar heel enthousiast bent en graag je ideeën aan hun voorlegt.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 14 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Zonnetje di 13 aug 2013 - 3:04

@Pommes: wat fijn dat je weer een gesprek hebt! Ik heb daar nog nooit van gehoord, zo'n groepsgesprek, maar ik zou me inderdaad ook op beide scenario's voorbereiden.

@Nijntje: wat ontzettend balen!

Ik heb vrijdag een gesprek. Wel iets verder weg dan ik eigenlijk wil, maar het is nog wel te doen qua reistijd: een klein uur met de auto zonder file. Ik probeer er maar niet teveel van te verwachten, maar ik ga me wel goed voorbereiden. Hebben jullie nog goede tips?
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 14 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  nijntje4 di 13 aug 2013 - 3:27

Toen ik zaterdag die afwijzing kreeg heb ik meteen gereageerd met een e-mail. Daar hoorde ik niets meer op (toen had ie ineens wel weekend laughcry ). En ook nu heb ik niks meer gehoord. Dan denk ik ook, laat maar.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 14 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Marsy28 wo 14 aug 2013 - 11:24

Ik heb ook DE perfecte baan gevonden. Het heet 'education officer for sexual health', oftewel het ontwikkelen en uitvoeren van projecten voor seksuele voorlichting en het verbeteren hiervan op scholen. Nu was ik in Nederland natuurlijk seksuele voorlichtster op scholen dus dit past heel goed bij mij (ik ben altijd geinteresseerd in sex gerelateerde banen (nee, geen prostitutie haha) geweest en wil uiteindelijk ook seksuologe worden, als alleen de studies hier niet zo achterlijk duur waren). 
Alleen ik ben zo gehecht aan mijn vrijheid. Ik heb liever 3 banen die ik zelf inplan zodat ik door de week ook uit kan slapen dan dat ik 9 - 5 baan heb. En deze baan is fulltime. En ook 20 vakantiedagen per jaar trek ik niet, dus dan maar onbetaald verlof erbij. 
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 14 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Gast wo 14 aug 2013 - 20:15

Marsy28 schreef:Alleen ik ben zo gehecht aan mijn vrijheid. Ik heb liever 3 banen die ik zelf inplan zodat ik door de week ook uit kan slapen dan dat ik 9 - 5 baan heb. En deze baan is fulltime. En ook 20 vakantiedagen per jaar trek ik niet, dus dan maar onbetaald verlof erbij. 
Dat snap ik, maar het is in principe natuurlijk een luxeprobleem. Als dit je droombaan is, dan zou het niet zo veel uit moeten maken als je doordeweeks niet uit kan slapen. Als dat zo zwaar weegt dat je niet zou solliciteren, dan is de baan blijkbaar niet leuk genoeg. 20 vakantiedagen zou ik ook niet redden, maar je zou inderdaad kunnen kijken of je onbetaald verlof kunt nemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 14 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Marin wo 14 aug 2013 - 20:23

Lastig Marsy, het is wel een beetje herkenbaar. Ik ga nu ook van (weliswaar heel hard werken) een thuisbaan naar 40 uur op kantoor. En waar ik eerst gewoon vrij kon nemen wanneer ik wilde (mits het niet te gek werd, maar het was gewoon m'n eigen verantwoordelijkheid dat ik het zelf zou inhalen, al werk ik 's nachts), krijg ik nu 25 vakantiedagen. Dat is wel even slikken. Ik weet dat het een luxeprobleem is, en ik had ook kunnen kiezen voor een andere baan die mij was aangeboden met ook freelance thuiswerk, maar ik wéét gewoon dat ik nu die vastigheid van een vast maandsalaris harder nodig heb dan die vrijheid. Maar ik snap je best wel een beetje dus. Volgens mij lijk jij wel beetje op mij, veel in het buitenland gewoond, en echt niet altijd alleen maar vrijheid blijheid, want je hebt ook hard gewerkt en bestaan opgebouwd overal, maar je hebt toch een soort onrust in je bloed en bij een 9-5 baan gaat dat heel erg borrelen.
Ik ben al eens eerder heel erg ongelukkig geweest in een 9-5 baan, maar toch ga ik het opnieuw proberen. Omdat ik denk dat ik het wel kan, mits ik de juiste voorwaarden heb. Een totaal andere baan. En ik krijg nu meer 'vrijheid' door dat ik ook nacht-, avond- en weekenddiensten ga draaien. Lijkt me soms ook helemaal niet leuk hoor, maar ik probeer het maar te zien dat ik op die manier nog net even iets minder snel in een sleur kom, het houdt het diverser, en zo zijn er ook bijv maandagen of woensdagen dat ik vrij ga zijn. Dat zal het voor mij net iets speelser houden.
Nou zal jij dat niet hebben met die baan die je gezien hebt (neem aan dat het op scholen is), maar vergeet niet dat het iets is wat je wel echt héél graag doet. Dan is 9-5 misschien al minder snel een opoffering.
Wat ik wilde zeggen: Ik begrijp je, ik moet zelf ook nog maar eens zien of ik me niet opgesloten ga voelen, maar ik zou je droombaan daar toch niet voor gaan laten. Je moet denk ik kijken naar de voordelen op dagelijkse basis (= een baan waar je happy van wordt), vergeleken de voordelen op niet-dagelijkse basis (= meer vrijheid met vakanties). Je moet misschien maar gewoon denken dat ook al werk je wel gewoon in Australie en bouw je een leven op daar, het blijft bijzonder en je kunt gewoon elke dag daar proberen te genieten, ook als je werkt. Succes met je keuze! Heb je de baan al aangeboden gekregen, of moet je nog solliciteren?

Ik heb overigens gisteren m'n contract getekend, 2 september begin ik met een intensieve training van 1,5 maand! :cheering:  Ik vind het echt reuze spannend.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 14 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  nijntje4 wo 14 aug 2013 - 22:10

Na twee nieuwe gesprekken, daarvan 1 teleurstelling met afwijzing heb ik nu gehoord dat ik op gesprek mag komen bij de andere!

Spannend! Voelt als eindelijk weer een stap verder komen, al ben ik er nog niet smile
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 14 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Marsy28 wo 14 aug 2013 - 22:30

Marin, je slaat de spijker op de kop, ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden. Het IS echt mijn droombaan maar ik word gewoon benauwd bij het idee dat ik vastzit en dat iemand anders bepaald wanneer ik werk, dat ik niet vrij kan nemen wanneer ik wil. Ik heb ook altijd heel hard gewerkt, maar dan vaak in 3 verschillende banen met flexibele uren. 


Ik heb de baan via een vriendin, die deze geknipt voor mij vond. Brief ligt klaar, ik moet alleen nog even een nieuwe foto voor m'n CV. 
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 14 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Uiltje wo 14 aug 2013 - 22:41

Ik heb net een sollicitatiegesprek gehad ! Heb er wel een goed gevoel over maar het is maar afwachten of hun mij wel zien zitten smile
Het is totaal wat anders, ben (nog) altijd werkzaam geweest in de gehandicaptenzorg maar nu gesolliciteerd naar iets in de ouderenzorg. Het klonk erg leuk maar durf niet teveel hoop te hebben. Hoor morgen na 10:30 meer.

Nu mijn vraag , ik ben momenteel 17 weken zwanger , je ziet nog niet echt wat maar vertel je dit als je door bent of hoe moet ik dit aanpakken?
Heb er bewust voor gekozen om het iig niet in het eerste gesprek te vertellen aangezien ik niet daarom wil afgewezen worden.
Ik heb momenteel een nul uren contract waar ik niet veel kan werken (maar beter iets dan niets) dus een baan met vaste uren is natuurlijk altijd welkom smile
Uiltje
Uiltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 63
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 14 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Marin wo 14 aug 2013 - 22:49

Ik herken het gewoon heel erg Marsy. Ik ben ook heel benieuwd hoe deze nieuwe baan gaat zijn voor mij. Maar ik probeer het gewoon.
Kan nu niet uitgebreid meer reageren, maar ik zou het proberen als ik jou was.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 14 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Feline wo 14 aug 2013 - 23:04

Ik herken het ook Marsy.  Dacht ook dat ik een superleuke baan gevonden had maar ik bleef onrustig dat ik elke dag moest werken en maar 25 vakantiedagen heb.

Vandaar nu m'n keuze om toch het vaste werk nog even uit te stellen en op reis te gaan. Dan ga ik, als ik wat ouder ben en misschien kinderen wil enzo, wel op zoek naar iets vasts. Ik ben er nu nog niet klaar voor in ieder geval.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 14 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Marin wo 14 aug 2013 - 23:17

Ik vind t ook lastig want het voelt alsof je in deze tijd niet zo veel hebt te willen. Ik had veel liever een 32 uur of nog minder werkweek gehad, maar ja, ik ging een baan daarop toch echt niet afwijzen. De vastigheid is toch ook wel heel fijn.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 14 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Marsy28 do 15 aug 2013 - 0:35

Ja, het geld is echt ook doorslaggevend hoor, ik ga goud geld verdienen daar in die functie en mijn vriend zei ook al: dan doe je het net zo lang tot je het écht niet meer volhoudt, dan heb je in elk geval die ervaring weer op je CV en flink wat kunnen sparen. En dat is natuurlijk ook zo. Ik ga het 3 dubbele van mijn vriend verdienen per uur, kun je je voorstellen. Vind hij iets minder leuk natuurlijk haha.. Mannen ego's soms. Ik stop het gewoon op onze spaarrekening. 


Ik ben zo geknipt voor die baan dat ik helemaal niet eens denk aan afgewezen worden, hoe erg arrogant is dat? Ik ga het gewoon proberen, word ik het niet, dan noem ik dat maar 'fate'. 
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 14 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Marin do 15 aug 2013 - 3:24

Oppassen met vinden dat je geknipt bent voor de baan en daardoor er van uitgaan dat je de baan krijgt. Hoewel t in Australië misschien anders is. Maar hoe vaak ik dat wel niet gedacht heb.... Maakt de teleurstelling alleen maar groter.
Maar zeker proberen die baan te krijgen, klinkt goed!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 14 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Aziraphale do 15 aug 2013 - 3:27

De functie waar mijn man op solliciteerde was eigenlijk ook voor 40 uur bedoeld. Hij freelanct ook nog en wilde maximaal 28 uur er naast werken. Dit is nu ook gelukt smile In overleg kan hij natuurlijk best eens extra werken.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 14 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Marin do 15 aug 2013 - 4:26

Bedoel je dat hij nu dus uiteindelijk bij die functie 28 uur werkt, ipv de 40 die eerst aangegeven waren?

Bij mijn nieuwe baan mag ik in overleg na een jaar minder gaan werken, stond in het contract.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 14 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Aziraphale do 15 aug 2013 - 4:43

Ja, bij z'n eerste gesprek heeft hij aangegeven niet fulltime te willen werken ivm z'n eigen bedrijfje en dit vonden ze prima gelukkig. Eerst zou het 32 uur worden maar nu heeft hij het naar 28 uur weten te krijgen. De ene week 3 dagen, de andere week 4.
Ik werk overigens ook 4 dagen per week, vind ik erg fijn! Al zou ik soms best 5 dagen willen maar ik denk dat ik dat lichamelijk ook niet goed trek. Ik ga waarschijnlijk vanaf december wel tijdelijk 5 dagen werken i.v.m. een zwangerschapsberlof van een collega. Dat vind ik wel heel fijn en is prima te doen.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 14 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  mezzoforte za 17 aug 2013 - 3:51

Marin, fijn dat je contract getekend is, vind het zelf altijd wel lekker als alles ook zwart op wit staat. Nog maar een paar weken voor je kan beginnen!

Nijntje, wat leuk dat je in ieder geval bij 1 door bent naar een 2e gesprek, spannend! Very Happy

Uiltje, lastig die situatie. En ik weet er alles van, want ik was vorig jaar ook aan het solliciteren terwijl ik zwanger was. Ik heb er zelf toen voor gekozen niks te zeggen, was ook nog niet heel lang zwanger toen (minder dan 8 weken denk ik). Er werd bij mij verder goed op gereageerd, toen ik het later vertelde, maar ja, dat had ik al sort of verwacht gezien het een heel groot bedrijf is dus voor hun ook niet direct issues m.b.t. planning ofzo opleverde.

Ik heb hier even niet zoveel geschreven, maar had dan ook niet zoveel te melden. Voor die ene functie wacht ik nog steeds op terugkomst manager van vakantie. Heb wel deze week nog een sollicitatie gedaan, naja CV gestuurd, naar aanleiding van een vacature die ik zag staan die mij leuk leek, en werd dag later 's ochtends vroeg meteen gebeld met de vraag of ik op gesprek wilde komen. Is wel spannend dus, want hoewel de vacature via een tussenpersoon loopt, weet ik afgaande op de omschrijving en de standplaats om welk bedrijf het gaat. En dat is ook een bedrijf dat hoog op mijn lijstje staat waarbij ik zou willen werken.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 14 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Pommes zo 18 aug 2013 - 21:42

Nou ik heb morgen m´n gesprek en nog steeds heb ik niks gehoord over een locatie. (stond in de mail dat die nog doorgestuurd zou worden zodra deze bekend is) Maar als ik vanmiddag nog niks heb gehoord mail ik eventjes smile

En verder realiseer ik me nu opeens dat ik nog maar een ruime 2 maanden heb om werk te vinden Sad Nu al sinds maart bezig en nog maar 2 gesprekken gehad pfff. Hoop heel erg dat ik op tijd iets vind maar de moed begint me nu voor het eerst in de schoenen te zakken.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 14 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 14 van 15 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum