Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sollicitatie topic

+42
ellibre
Ellusss
Snoopy
Zonnetje
Poisongirl
Mandy11486
Willem
SuzieQ
Punk'd
KOL
Marin
Jeanette
Tabbert
Sissi
Eep
SoGood
Oasis
Bacio
Burn
Chocoholic
friedje
*Bloempje*
mezzoforte
SnowWhite
Aziraphale
Mermaid
Middleme
Summerlovin
Charles
Taeda
Bazinga
Rose
Rouxxxe
Pommes
Caroow
love
rapa nui
Sushi
Loes263
Linda
nijntje4
Parel
46 plaatsers

Pagina 15 van 15 Vorige  1 ... 9 ... 13, 14, 15

Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 15 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Marsy28 zo 18 aug 2013 - 21:54

Getsiederrie...


Ik ben al 4 dagen superziek met koorts en hoesten en alles 'vol'. Nu moet ik dus gaan bellen maar met mijn schorre en 'volle' stem klinkt dat niet heel goed natuurlijk. En ik wil die baan!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 15 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Pommes ma 19 aug 2013 - 2:38

ziek = ziek marsy.

Ik heb zojuist een mail met de locatie voor het groepsgesprek morgen. Er zal een korte presentatie plaats vinden over *** en er zullen een aantal opdrachtjes zijn. Ik vrees voor de opdrachtjes.

Als het van die toneelstukjes zijn dat je iets moet verkopen of hoe je reageert daar ben ik zo slecht in. Ik doe dit liever live op de werkvloer.


Laatst aangepast door Pommes op ma 19 aug 2013 - 3:29; in totaal 1 keer bewerkt
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 15 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Burn ma 19 aug 2013 - 3:19

Bij mij waren die groepsopdrachten meer van hoe overleg je, laat je jezelf erg zien of houd je je stil? Luister je naar anderen of is jouw wil wet..
Tenminste, dat idee had ik! Wink Want ik vond die opdracht veder nergens op slaan! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 15 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  mezzoforte do 22 aug 2013 - 21:15

Pommes, hoe is je groepsgesprek gegaan?
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 15 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Mermaid vr 23 aug 2013 - 8:52

Ja hoe gimg het {ommes?
En jij al updates Marsy?
Nijntje wanneer heb jij je gesprek? Zo frustrerend steeds die afwijzingen.. Ook al is het ergens wel fijn dat je steeds wel op gesprek mag natuurlijk.
Marin, lijkt me een fijn gevoel tekenen van je contract.

Die onrust waar jullie het over hebben herken ik ook echt zo erg. Maar mijn vriend denkt steeds serieuzer aan het stoppen met varen, en dat zou mij ook al zoveel meer rust geven.

Het was trouwens zo gek vandaag, werd gebeld door een bedrijf waar ik eind april een brief naar heb verstuurd. Nu werk ik via het uzb op het moment als receptioniste bij een bedrijf dat nu midden in een verhuizing zit. Lekker chaotisch dus, ik had dus ook echt geen idee eerst waar die man me voor belde :oops:Zal een lekkere indruk hebben gemaakt. Maar alsnog mag ik op gesprek komen. Ik ben heel benieuwd, heb al heel lang geen echt sollicitatiegesprek meer gehad, hoewel eind vorig jaar nog. T lijkt me wel een hele leuke functie, maar ben wel benieuwd naar wat ze kunnen bieden qua uren/salaris. Maar goed eerst kijken hoe het gesprek gaat.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 15 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Pommes vr 23 aug 2013 - 9:27

Mermaid, spannend zegd. En toch niet vreemd dat je niet wist waar het over ging. Dat is al   4-5 maanden geleden.

En hoe het ging, ik kan er niks over zeggen. Wij waren met een groep van 15-20 personen en voor ons was ook nog een groep (weet niet of ze zo nog meerdere groepen hebben uitgenodigd) eerst kreeg je uitleg en een filmpje over het bedrijf en daarna moest je in duo's de ander voorstellen. Wie die persoon was, hobby's, waarom je graag bij dat bedrijf wilt werken, ... Dus tja eigenlijk weet ik het niet. Heb m'n best gedaan om m'n wederhelft zo goed en dpontaan mogelijk voor te stellen en meer had ik niet kunnen doen. Komende werk horen we wie er allemaal door zijn.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 15 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  mezzoforte ma 26 aug 2013 - 21:29

Mermaid, zullen ze toch zelf ook wel snappen als ze pas na maanden bellen?

Pommes, heb je al gehoord of je door bent?

Hier niet veel te melden. Voor 1 functie waarvoor ik in de race was/ben, moest eerst een manager terugkomen van vakantie. Die is sinds gisteren terug. Hoor ik hopelijk deze week meer over. Vorige week bij een soort tussenpersoon op gesprek geweest die mij bij een aantal accountantskantoren gaat voorstellen en zo probeert gesprekken te regelen voor mij, daar hoor ik hopelijk deze week ook wat meer over. Ik ga al bijna mijn laatste werkmaand in. Dat schiet op. Weten jullie hoe lang je van tevoren WW kan aanvragen? (voor het geval ik dus niet op tijd wat anders heb). Het erge is, vorig jaar heb ik 1 maand WW gekregen (overbrugging tussen 2 functies), maar ik weet gewoon even niet meer hoe vroeg van tevoren ik dat toen aangevraagd had.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 15 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Marsy28 ma 26 aug 2013 - 22:04

Irritant he, wachten?


Ik heb uiteindelijk toch gebeld en kreeg alleen nog maar bevestigd dat de baan binnen 2 weken opgevuld moest zijn na het sollicitatiegesprek en dat het elke dag is van 8.30 - 17.00 en dat er geen flexibiliteit inzit. Bah.. Echt dat vrijheidsgevoel wordt alleen maar sterker. Maar goed, mocht ik uitgekozen worden, dan zeur ik niet, dan noem ik het maar lot. Brief is vorige week verstuurd en gisteren was de sluitingsdatum. Nu dus wachten.. Hier hoor je ook regelmatig gewoon niks als je niet wordt uitgenodigd, dus onzeker is het wel: hoe lang wacht je? Maar goed, heb verder toch niks anders op het oog en zit goed bij m'n huidige baan dus ik heb die luxe wel. 
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 15 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Eep di 27 aug 2013 - 3:11

@Pommes: hopelijk hoor je snel of je door bent.
@Mermaid, succes met het gesprek. En het is helemaal niet gek dat je niet precies wist waarvoor hij belde. Na 4 maanden ben je vaak niet meer bezig met die functie.
@Mezzoforte, lastig dat wachten steeds. Ik zal ook blij zijn als de vakantieperiode echt voorbij is.
@Marsy, hier ook het probleem dat je vaak niets hoort na je sollicitatie. Gelukkig zit je ook goed bij je huidige baan, is toch een fijn gevoel lijkt me.

Ik heb gisteren echt het meest belachelijk gesprek ooit gehad, bij een uitzendbureau in mijn vakgebied. Ze hadden me notabene zelf gebeld, omdat ze een interessante vacature hadden voor mij. Achteraf gezien had ik na 10 minuten op moeten staan, heb er uiteindelijk 1,5 uur gezeten pff.
Eerst hebben ze mijn huidige baan flink af zitten kraken. Het is een eenvoudig baantje waar ik al 2 jaar werk, maar ik heb er wel een bepaalde verantwoordelijkheid. Volgens hen kon ik dan nog beter bij een callcenter werken of in een fabriekshal, dan leek het nog alsof ik 'volwassen' werk aankon. scratch 
Daarna vroegen ze waar ik nog meer op solliciteerde, en of ik wel buiten mijn vakgebied keek. Want dan zou ik toch zeker een betere baan moeten hebben dan het baantje wat ik nu heb. Wat denk je dat ik al 1,5 jaar aan het proberen ben?!
Uiteindelijk begonnen ze over mijn privésituatie. Ik vertelde dat ik binnenkort ga trouwen. Toen kreeg ik een preek: nou, dan zal het niets worden bij bedrijf x. Ze willen iemand die zich de komende 5 jaar fulltime wil inzetten voor het bedrijf. Als je nu gaat trouwen, wil je volgend jaar kinderen. Daar beginnen we niet aan hoor! Waarschijnlijk kan je beter over een paar jaar nog eens contact met ons opnemen, nu haalt het toch niets uit en kunnen we je nergens plaatsen. Serieus, niemand kan toch 5 jaar vooruit kijken?!
Ik heb me 1,5 uur lang zitten verdedigen, en was gesloopt toen ik thuis kwam. thumbdown Ik had beter kunnen gaan werken bij mijn simpele onvolwassen bijbaantje...

Sorry voor het lange verhaal, maar moest het even kwijt.
Eep
Eep
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 85
Registratiedatum : 26-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 15 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Punk'd di 27 aug 2013 - 3:50

Jeez.. Ik had er echt wat van gezegt. Dat ik het niet normaal vind dat er zo met mensen gesproken wordt.

Het gaat ze geen zak aan wat ik op prive vlak doe of wat mijn plannen daarin zijn. Ohh ik had mezelf echt zitten opvreten als ik daar had gezeten.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 15 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Zonnetje di 27 aug 2013 - 4:02

Oh, wat erg Eep! Echt niet normaal zeg!
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 15 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Mermaid di 27 aug 2013 - 5:36

Wat belachelijk eep.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 15 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Pommes wo 28 aug 2013 - 23:29

Dat is te belachelijk voor woorden eep.

Hier heb ik net een mail gekregen dat ik ben afgewezen voor de kledingwinkrl. Gisteren zag ik hier in een krantje een vacature voor in een tuincentrum en daar kan ik nu maandag op gesprek. Hopelijk wordt dat iets.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 15 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Mermaid do 29 aug 2013 - 0:03

Jammer van de afwijzing pommes, maar gelukkig al snel weer een gesprek.

Ik had vanmorgen gesprek, kan dinsdag een middag meedraaien. Maar twijfel zelf zo erg of ik dit wel wil..


Laatst aangepast door Mermaid op vr 30 aug 2013 - 5:18; in totaal 1 keer bewerkt
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 15 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Middleme do 29 aug 2013 - 3:13

Oh damn, ik weet niet wat ik moet doen!

Ik heb een vacature gevonden voor projectleider op een MBO. Inhoud: uitwerken van het project en bijbehorende activiteiten (laten) implementeren. Kort gezegd.

Op zich spreekt de advertentie mij wel aan, maar: ze vragen een ruime ervaring in het leiden van projecten. Dat heb ik niet! Voor de rest kom ik aardig aan de functie-eisen.

En nu twijfel ik of ik zal solliciteren. Ook omdat mijn moeder bij dezelfde organisatie (maar andere functie) werkt.

Niet quoten.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 15 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Ella do 29 aug 2013 - 3:16

Als het voor jou en jouw moeder geen probleem is om collega's te worden, dan moet je het gewoon proberen. Niet geschoten is altijd mis he. Ik zou het gewoon wagen dan
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 15 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Pommes do 29 aug 2013 - 4:57

Mermaid, je kan het toch altijd proberen. En kunnen ze je wel een x aantal uren bieden?

Middleme, ook ik zou het gewoon proberen. En je moeder alvast een goed woordje voor je laten doen. Kan altijd helpen.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 15 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Mermaid do 29 aug 2013 - 5:27

*


Laatst aangepast door Mermaid op vr 30 aug 2013 - 5:18; in totaal 1 keer bewerkt
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 15 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  mezzoforte do 29 aug 2013 - 21:18

Eep, wat een belachelijk gesprek zeg. 

Pommes, jammer van de afwijzing. Succes alvast met je gesprek maandag.

Mermaid, lastig inderdaad. Maar zou het toch even aankijken denk ik, even kijken hoe je proefdag gaat.

Middleme, ik zou gewoon solliciteren. Gewoon proberen.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 15 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  *Bloempje* do 29 aug 2013 - 22:50

Hoi allemaal! Ik kom me ook weer even melden, inmiddels weer een paar daagjes terug van vakantie en weer vol aan de bak met solliciteren.

De 3 sollicitaties die ik nog had lopen tijdens mijn vakantie zijn allemaal afgewezen helaas...dus ik kan weer helemaal op nieuw beginnen met zoeken. Al zal ik nu nog breder gaan zoeken en zo ongeveer alles aanpakken wat ik tegenkom, aangezien ik vanaf 1-8 geen ww meer ontvang.

Wat 'n veranderingen weer hier! Balen voor degenen bij wie het nog steeds niet lukt! Hopelijk komt er binnenkort wel iets op ons pad! Voor degenen die nog op gesprek mogen en/of mogen proefdraaien, wat goed! Succes!

Ik ga steeds meer twijfelen of ik niet beter een werken-leren traject kan gaan doen binnen een iets andere sector dan waar ik nu zit, nu schiet het ook niet echt op omdat er zo weinig banen in mijn richting zijn... Alleen vind ik dat dan weer zonde van mijn hbo-opleiding, zou betekenen dat ik instroom op niveau 3. Niets mis mee en zou het ook niet per definitie niet willen, maar heb er wel een aantal jaar echt voor moeten knokken om te komen waar ik wilde. 

Moeilijk moeilijk....jullie ervaring hiermee of ander advies? 

Succes allemaal!!
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 15 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 15 van 15 Vorige  1 ... 9 ... 13, 14, 15

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum