Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tot wanneer een zandbak en welke zandbak?

+16
studiebol
Tsjip
Coccinelle
Vixen
Flower_L
kwak
xxjojootjexx
Pink!
PapillonRose
Happydobby
Laurientje
rapa nui
Annemie
Manderijn
Liadan
-Ieniemienie-
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Tot wanneer een zandbak en welke zandbak? Empty Tot wanneer een zandbak en welke zandbak?

Bericht  -Ieniemienie- ma 1 jul 2013 - 4:02

Wij hebben een zandbak gekocht toen M 1 jaar werd.
Er is opzich veel in gespeeld en T speelt er nu ook heel graag in.
M speelt er ook heel soms nog in, zeker als T er in zit.

Nu hebben wij een zandbak waar ik nu onze tuin gedaan is niet zo blij meer mee ben.
We hebben er een van plastic en in het randje van de deksel blijft water staan als de deksel dicht zit.
Dus als het geregend heeft en T is buiten dan gaat hij meteen met dat water lopen kledderen.
Soms niet erg, maar niet altijd handig. Dus zit toch te kijken voor een nieuwe.
Maar heeft dat wel zin? Want straks koop ik een nieuwe (zou dan een houten met bankjes willen)
en dan spelen ze er amper meer in.

Dus tot hoelang hebben jullie kinderen in de zandbak gespeeld?


Laatst aangepast door -Ieniemienie- op ma 1 jul 2013 - 22:12; in totaal 1 keer bewerkt
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer een zandbak en welke zandbak? Empty Re: Tot wanneer een zandbak en welke zandbak?

Bericht  Liadan ma 1 jul 2013 - 4:53

Y ara speelt nu nog veel in de zandbak en op de basisschool spelen er ook altijd nog veel kinderen in de zandbak. Ik denk dat het zeker nog wel zin heeft, vooral omdat T. er vast ook nog wel een aantal jaar plezier van heeft.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer een zandbak en welke zandbak? Empty Re: Tot wanneer een zandbak en welke zandbak?

Bericht  Manderijn ma 1 jul 2013 - 6:58

Ik zou met min kinderen in deze leeftijd niet zonder zandbak willen. Daar beleven ze echt nog het meeste plezier aan!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer een zandbak en welke zandbak? Empty Re: Tot wanneer een zandbak en welke zandbak?

Bericht  Annemie ma 1 jul 2013 - 7:26

De kinderen van de mensen waarbij ik werk zijn 6 en 8 en die spelen er nog veel in.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer een zandbak en welke zandbak? Empty Re: Tot wanneer een zandbak en welke zandbak?

Bericht  rapa nui ma 1 jul 2013 - 8:19

Mijn buurjongens zijn 6 en 4 en spelen beiden heel vaak in hun zandbak. Is wel een grote dus niet zo'n plastic bakje. Ze zijn er echte urenlang mee bezig.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer een zandbak en welke zandbak? Empty Re: Tot wanneer een zandbak en welke zandbak?

Bericht  Laurientje ma 1 jul 2013 - 21:08

Ik zou er ook nog eentje nemen!! Mijn kinderen zijn 3 en 1 en de zandbak is echt favoriet, laatst kwamen de buurmeiden van 8 en 10 en die hebben er ook hele middag in gezeten, haha!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer een zandbak en welke zandbak? Empty Re: Tot wanneer een zandbak en welke zandbak?

Bericht  Happydobby ma 1 jul 2013 - 22:06

Ik heb zelf ook jarenlang in het zand gespeeld.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer een zandbak en welke zandbak? Empty Re: Tot wanneer een zandbak en welke zandbak?

Bericht  -Ieniemienie- ma 1 jul 2013 - 22:15

Oke dan ga ik tovch voor een nieuwe kijken.
Welke zandbakken hbben jullie en hoe bevallen die?
Ik wil het liefst een houten en niet te duur. Maar is het geen nadeel dat het zand er doorheen nat word?
Al denk ik dat dat alleen maar leuker speeld zodat ze ook kunnen bouwen.
Ik zag er bij de Wehkamp een van €40. Maar ben dan weer bang dat ik weer een miskoop doe.
De meetse houten zijn vanaf €100 namelijk.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer een zandbak en welke zandbak? Empty Re: Tot wanneer een zandbak en welke zandbak?

Bericht  Happydobby ma 1 jul 2013 - 22:17

Ik heb er 1 gezien voor 20 euro, even de link zoeken.

MP Link

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer een zandbak en welke zandbak? Empty Re: Tot wanneer een zandbak en welke zandbak?

Bericht  -Ieniemienie- ma 1 jul 2013 - 22:21

Happydobby schreef:Ik heb er 1 gezien voor 20 euro, even de link zoeken.

MP Link

Dank je!
Alleen vind ik hem wat klein voor twee kinderen, en heb er graag een deksel oid op.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer een zandbak en welke zandbak? Empty Re: Tot wanneer een zandbak en welke zandbak?

Bericht  PapillonRose ma 1 jul 2013 - 22:24

Hier hebben we gewoon de standaard blauwe schelp, en dat is een succes. Als het deksel erop zit blijft het zand ook droog. Maar misschien zijn er voor houten zandbakken wel hoezen te koop ofzo, zodat je het zand toch droog kunt houden? Ik vind die houten zandbakken met bankje zo leuk trouwens, als ik nog eens een andere zou nemen hier dan wordt het er zo eentje.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer een zandbak en welke zandbak? Empty Re: Tot wanneer een zandbak en welke zandbak?

Bericht  blondje1313 ma 1 jul 2013 - 22:27

Ik vind die met het bankje er heel schattig uitzien, maar volgens mij valt het helemaal niet mee om zittend op het bankje lekker in de zandbak te spelen.
Is een zandbak niet iets wat je best eenvoudig zelf kunt maken?

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer een zandbak en welke zandbak? Empty Re: Tot wanneer een zandbak en welke zandbak?

Bericht  Gast ma 1 jul 2013 - 23:34

Wij hebben deze
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=3K4&ArtikelNummer=698883&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=zandbak&Nao=0&Ns=&N=186&IZ=True&Ztb=False&cm_pi=Home%20Page&cmid=WEH&VIEW=Grid
volgens mij is dat ongeveer dezelfde als die jij liet zien, maar dan in kleur.
Het zand blijft redelijk droog, die kieren zijn ook wel zodat het zand kan "ademen", dat schijnt goed te zijn (vraag me niet waarom, wijze woorden van mijn moeder Wink)
Hij is vrij makkelijk in elkaar te zetten en van stevig materiaal. Ook ik kan er gewoon in zitten zonder dat er wat kraakt/doorbuigt.


Laatst aangepast door Tiramisu op di 2 jul 2013 - 0:13; in totaal 4 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer een zandbak en welke zandbak? Empty Re: Tot wanneer een zandbak en welke zandbak?

Bericht  Pink! ma 1 jul 2013 - 23:38

Wij hebben ook een houten met van die bankjes. Staat nu al 3 jaar en hebben alleen de schroefjes vervangen maar verder is hij heel fijn. Ze spelen er soms met zn 4en in!
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer een zandbak en welke zandbak? Empty Re: Tot wanneer een zandbak en welke zandbak?

Bericht  Pien ma 1 jul 2013 - 23:45

E krijgt deze voor haar verjaardag

Tot wanneer een zandbak en welke zandbak? $(KGrHqJ,!lYFDOG6t1lTBQ5YYZOk7!~~60_84

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer een zandbak en welke zandbak? Empty Re: Tot wanneer een zandbak en welke zandbak?

Bericht  xxjojootjexx di 2 jul 2013 - 1:19

Wij hadden een houten, maar heb ik weg gedaan. Ik vond het verschrikkelijk, het zand altijd nat, vieze beesten in het zand. Nu hebben we een plastic schelp, het deksel kan ook nog als badje;)

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer een zandbak en welke zandbak? Empty Re: Tot wanneer een zandbak en welke zandbak?

Bericht  Parel di 2 jul 2013 - 1:24

Mijn vriend heeft deze gemaakt, vh weekend komt daar een houten plaat op als deksel en wordt ie gevuld ;
Tot wanneer een zandbak en welke zandbak? Null_zpsd29462fd
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer een zandbak en welke zandbak? Empty Re: Tot wanneer een zandbak en welke zandbak?

Bericht  kwak di 2 jul 2013 - 4:09

Parel, tipje... Ff onkruidkleed aan de onderkant vast nieten want anders heb je straks een "grasbak" ipv een zandbak
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer een zandbak en welke zandbak? Empty Re: Tot wanneer een zandbak en welke zandbak?

Bericht  Pien di 2 jul 2013 - 4:14

of zand wat er onderuit spoelt...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer een zandbak en welke zandbak? Empty Re: Tot wanneer een zandbak en welke zandbak?

Bericht  Liadan di 2 jul 2013 - 6:03

Wij hebben er zo een (heb gegoogled dus de prijs zal wel niet meer kloppen). Is van de boerenbond en wij hebben er toen 30 euro voor betaald geloof ik (was toen in de aanbieding). 
Het zand wordt inderdaad nat als het geregend heeft, maar is ook zo weer droog en ik vind het voor de kinderen een voordeel dat het zand dan beter blijft plakken.
Tot wanneer een zandbak en welke zandbak? 2Q==

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer een zandbak en welke zandbak? Empty Re: Tot wanneer een zandbak en welke zandbak?

Bericht  Pink! di 2 jul 2013 - 7:40

Ohja ons zand word ook nat maar met droog zand kunnen ze toch niks? Dus dat is alleen maar fijn anders deed ik zelf emmers water in.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer een zandbak en welke zandbak? Empty Re: Tot wanneer een zandbak en welke zandbak?

Bericht  Flower_L di 2 jul 2013 - 7:42

Wij hebben een schelp. Ik wil geen open zandbak ivm buurkatten die hier veel rondhuppelen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer een zandbak en welke zandbak? Empty Re: Tot wanneer een zandbak en welke zandbak?

Bericht  Vixen di 2 jul 2013 - 7:44

Wij gaan een zandbak in de grond maken. Ongeveer 25 cm diep, worteldoek eronder, plankjes langs de zijkant en dan stenen rond de zandbak, dan kun je het zand wat eruit geschept wordt ook zo weer terug vegen.
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer een zandbak en welke zandbak? Empty Re: Tot wanneer een zandbak en welke zandbak?

Bericht  rapa nui di 2 jul 2013 - 7:52

Vixen schreef:Wij gaan een zandbak in de grond maken. Ongeveer 25 cm diep, worteldoek eronder, plankjes langs de zijkant en dan stenen rond de zandbak, dan kun je het zand wat eruit geschept wordt ook zo weer terug vegen.

Dat hebben mijn buren ook. Ik hoor ze inderdaad altijd even vegen en dat is op deze manier wel heel makkelijk.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer een zandbak en welke zandbak? Empty Re: Tot wanneer een zandbak en welke zandbak?

Bericht  Coccinelle di 2 jul 2013 - 7:54

Wij hebben ook een houten zandbak met opklap bankjes. Mijn dochter zit altijd op het bankje als ze er in speelt.

Was destijds geloof ik zo'n € 40,- bij de karwei.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer een zandbak en welke zandbak? Empty Re: Tot wanneer een zandbak en welke zandbak?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum