Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. mooi in het kraambed- kleding na bevalling.

+20
Laurientje
_Lana_
Printje
Shisha
Pink!
Sanne
Shopaholic
Jasmine
Slakje
Razz
Annemie
Fearie
CCC
Esmee
SarahKey
Annie24
Silver
Pineco
Teddyaapje
Funk
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

N.a.v. mooi in het kraambed- kleding na bevalling. - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. mooi in het kraambed- kleding na bevalling.

Bericht  Silke zo 30 jun 2013 - 21:39

Ik wisselde mijn gewone kleding af met joggingbroeken, maar dan niet van die slobberdingen. Ik had vaak een topje aan met een vestje erover vanwege de borstvoeding.
Silke
Silke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. mooi in het kraambed- kleding na bevalling. - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. mooi in het kraambed- kleding na bevalling.

Bericht  Sun88 ma 1 jul 2013 - 1:07

Ik had pyjama en joggingbroeken aan, met gewone zwarte longsleeves. De eerste week kwam er toch vooral naaste familie en dat boeide me echt niet hoe ik eruit zag. Spijkerbroeken ging echt niet met hechtingen die trokken, vreselijk. Na een week deed ik mijn positiespijkerbroeken weer aan, tot ik wat was afgevallen.

Oh ja, en de dag dat ik van het ziekenhuis naar huis ging, had ik een joggingbroek die van boven normaal gesproken mooi aansloot, niet zo'n flubberding. Maar dat dus nooit meer, je zag gewoon het kraamverband zitten :shock:
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Bericht  Zonneschijn ma 1 jul 2013 - 1:15

Joggingbroeken, harembroeken en rokjes/jurkjes met een legging.
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Bericht  Ella ma 1 jul 2013 - 6:59

Ik heb gewoon wat huispakken aan gehad. of een zwarte joggingsbroek.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: