Goedkoop ticket naar Kopenhagen?
+8
iloverocknroll1984
Zora
Verde
TukTuk
Sneeuwvlok
Pommes
Petteflet
Marin
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedkoop ticket naar Kopenhagen?
Of via het Zwedenforum een lift zoeken Veel forummers daar rijden de 'bruggenroute' naar Zweden en komen dan dus over Kopenhagen.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Hmm ik weet niet of ik wel durf te liften.. Klein meisje, grote camera mee (want dan zou ik de fotograaf zijn voor die ceremonie). Maar het is wel goedkoop haha. Couch surfen durfde ik wel altijd maar das wel met iemand anders erbij en dit zou in m'n eentje zijn. Ik ga t even overwegen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik hou de ticketprijzen naar Kopenhagen al een tijdje in de gaten, maar heb geloof ik ze nog nooit goedkoper dan 65 euro of zo gezien dus ben bang dat je 50 euro op zo'n korte termijn en in de zomer wel kan vergeten. Misschien ook marktplaats in de gaten houden? Soms moeten mensen van hun vliegtickets of treinkaartjes af en wie weet heb je mazzel.
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
Oh dat is wel goed idee idd!
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Hmm ik weet niet of ik wel durf te liften.. Klein meisje, grote camera mee (want dan zou ik de fotograaf zijn voor die ceremonie). Maar het is wel goedkoop haha. Couch surfen durfde ik wel altijd maar das wel met iemand anders erbij en dit zou in m'n eentje zijn. Ik ga t even overwegen.
Als je iets via het Zwedenforum zou vinden dan is het wel heel erg vertrouwd hoor Is maar een klein clubje van Zwedenfanaten dat daar gewoon een huisje heeft en vaak heen en weer rijdt.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik kan het me goed voorstellen hoor. Maar dit is natuurlijk wel heel anders dan zomaar langs de weg gaan staan met je duim omhoog. Dit zijn ook meestal gewoon mensen die er bijvoorbeeld voor hun vakantiewoning heenrijden of voor hun werk. Ik vind de tip van Zora ook een goede!
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Heb je al gekeken voor treinkaartjes via DieBahn? Is vaak veel goedkoper dan NS Hispeed. Weet niet of ze ook wel eens aanbiedingen hebben naar Kopenhagen hoor maar het is misschien de moeite waard om te kijken?
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Even zomaar een idee maar hoe ga je naar Kopenhagen en Hamburg voor die andere twee keer? Is een interrailpas een optie? http://www.interrail.eu/interrail-passes/interrail-global-pass 276 euro voor de global pass waarmee je 5 dagen onbeperkt kunt treinen in Europa.
Voordeligste die ik voor de rest vind is maandag 22 juli heen en woensdag 24 terug voor 98 euro met transavia (vanaf Eindhoven)
Voordeligste die ik voor de rest vind is maandag 22 juli heen en woensdag 24 terug voor 98 euro met transavia (vanaf Eindhoven)
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Even zomaar een idee maar hoe ga je naar Kopenhagen en Hamburg voor die andere twee keer? Is een interrailpas een optie? http://www.interrail.eu/interrail-passes/interrail-global-pass 276 euro voor de global pass waarmee je 5 dagen onbeperkt kunt treinen in Europa.
Deze week ga ik naar Hamburg voor de bridal shower en daar heb ik al treinkaartjes voor, die had ik al een tijd geleden geboekt voor €100. En van de zomer gaan we met de auto, dat is goedkoper. Ik heb trouwens wel een Railplus pas voor treinen binnen Europa, dus dat helpt nog iets.
Mizz_S: Via Die Bahn kom je ook nog duurder uit dan 100 euro. Was wel slim geweest als het op die manier goedkoper was inderdaad.
Ik ga idd nog wel even op het forum van Zora kijken!
Marin- Lady Post-a-lot
Enige wat me nog te binnen schiet is vliegen op Malmö in Zweden. Met de trein over de oresund brug ben je binnen een uur in Kopenhagen!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Enige wat me nog te binnen schiet is vliegen op Malmö in Zweden. Met de trein over de oresund brug ben je binnen een uur in Kopenhagen!
Die tickets zijn een stuk duurder, had daar ook naar gezocht toen ik dit topic zag.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
TukTuk schreef:Atelier Madame schreef:Enige wat me nog te binnen schiet is vliegen op Malmö in Zweden. Met de trein over de oresund brug ben je binnen een uur in Kopenhagen!
Die tickets zijn een stuk duurder, had daar ook naar gezocht toen ik dit topic zag.
Ja daar had ik zelf ook al op gezocht inderdaad, leek mij ook best prima mogelijkheid. Ik heb die trein al eens genomen over de brug en dat ging best snel. Maar ook daar kon ik geen goedkope tickets naar vinden.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Atelier Madame schreef:Even zomaar een idee maar hoe ga je naar Kopenhagen en Hamburg voor die andere twee keer? Is een interrailpas een optie? http://www.interrail.eu/interrail-passes/interrail-global-pass 276 euro voor de global pass waarmee je 5 dagen onbeperkt kunt treinen in Europa.
Deze week ga ik naar Hamburg voor de bridal shower en daar heb ik al treinkaartjes voor, die had ik al een tijd geleden geboekt voor €100. En van de zomer gaan we met de auto, dat is goedkoper. Ik heb trouwens wel een Railplus pas voor treinen binnen Europa, dus dat helpt nog iets.
Mizz_S: Via Die Bahn kom je ook nog duurder uit dan 100 euro. Was wel slim geweest als het op die manier goedkoper was inderdaad.
Ik ga idd nog wel even op het forum van Zora kijken!
Oh jammer, maar het was te proberen. En kun je niet met de trein naar Hamburg en vanaf daar met iemand meerijden of is dat geen optie?
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik ga toch!
Ze waren ZO blij met de foto's van de love shoot van afgelopen weekend dat ze echt zo graag wilde dat ik er bij kon zijn, dus hebben ze mijn treinkaartje naar Hamburg (110 euro) voor me betaald, en de B&B kamer. Dus al met al is het dan een gratis tripje in ruil dat ik tóch nog hun bruidsfoto's kan maken voor die civil ceremony in Denemarken.
Ze waren ZO blij met de foto's van de love shoot van afgelopen weekend dat ze echt zo graag wilde dat ik er bij kon zijn, dus hebben ze mijn treinkaartje naar Hamburg (110 euro) voor me betaald, en de B&B kamer. Dus al met al is het dan een gratis tripje in ruil dat ik tóch nog hun bruidsfoto's kan maken voor die civil ceremony in Denemarken.
Marin- Lady Post-a-lot
Oh wat lief van ze, leuk dat je zo alsnog kan gaan. Veel plezier alvast!
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
Ik zag het al op Facebook voorbij komen, Marin! Wat ontzettend leuk dat je toch nog kunt gaan!
Offtopic: Prachtige foto's heb je dit weekend gemaakt zeg!
Offtopic: Prachtige foto's heb je dit weekend gemaakt zeg!
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Wat gaaf, Marin! Ik had in hun plaats hetzelfde gedaan. Een goede fotograaf vinden is al vrij prijzig, in ruil voor de reis is dan best logisch Hebben wij ook gedaan met onze bruiloft.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ja ik vind het ook echt heel leuk! Ik moet wel zeggen dat ik er eigenlijk eerst geen zin in had, omdat het nogal veel gedoe is, maar eerlijk is eerlijk, dat valt ook best mee. Ik krijg gewoon een heerlijk weekendje weg cadeau in ruil voor foto's en ik kan dan tóch aanwezig zijn bij die bruiloft. En op de echte bruiloft zelf kan ik dan gewoon lekker gaan genieten als bridesmaid. De fotograaf die dan aanwezig is (Amerikaan) heeft mijn foto's al gezien via Facebook en zelfs een aantal geliked en tegen die vriendin gezegd dat ie ze mooi vond, echt zo leuk
Ik ga zeker een praatje met hem maken en ben heel benieuwd hoe hij het aanpakt, ik ga hem zeker de hele dag observeren.
Maar eerst dus nog even lekker naar Denemarken! Het is nog best een schattig plaatsje ook!
Ik ga zeker een praatje met hem maken en ben heel benieuwd hoe hij het aanpakt, ik ga hem zeker de hele dag observeren.
Maar eerst dus nog even lekker naar Denemarken! Het is nog best een schattig plaatsje ook!
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedkoop ticket Australie gezocht
» Kopenhagen
» Kopenhagen
» Vliegen/rijden naar Kopenhagen?
» ticket Manilla
» Kopenhagen