Goedkoop ticket naar Kopenhagen?
+8
iloverocknroll1984
Zora
Verde
TukTuk
Sneeuwvlok
Pommes
Petteflet
Marin
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedkoop ticket naar Kopenhagen?
Nu heb ik jullie hulp even nodig.
Is er iemand die een héél goedkoop vliegticket naar Kopenhagen kan vinden? Toevallig ergens een superdeal? Sowieso onder de €100 maar als t echt goedkoop kan, hoor ik t graag. Gaat om de data 22 juli heen en 24 juli terug, of evt heen of terug op de 23.
Vertrek luchthaven maakt niet uit, zolang t maar in NL is.
Hele kleine kans dat t gaat lukken, maar wie iets vindt, is mijn held.
Is er iemand die een héél goedkoop vliegticket naar Kopenhagen kan vinden? Toevallig ergens een superdeal? Sowieso onder de €100 maar als t echt goedkoop kan, hoor ik t graag. Gaat om de data 22 juli heen en 24 juli terug, of evt heen of terug op de 23.
Vertrek luchthaven maakt niet uit, zolang t maar in NL is.
Hele kleine kans dat t gaat lukken, maar wie iets vindt, is mijn held.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Goedkoop ticket naar Kopenhagen?
http://www.transavia.com/hv/main/nav/processflightqry
Deze vind ik nu even heel snel op Transavia. Ga nog wel even voor je verder kijken.
Deze vind ik nu even heel snel op Transavia. Ga nog wel even voor je verder kijken.
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10
Je link deed het niet goed op m'n telefoon, maar neem aan dat jij die van precies €100 hebt gevonden? Iig bedankt want ik had nog niet aan Transavia gedacht.
Het is nog wel op t randje van te duur eigenlijk. Stom!
Het is nog wel op t randje van te duur eigenlijk. Stom!
Marin- Lady Post-a-lot
aah mijn baas vliegt altijd met een of andere budgetmaatschappij en nu weet ik de naam toch niet meer.
edit: Wizzair
edit: Wizzair
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Goedkoopste die ik vind is ook van transavia voor 80 euro.
Pommes- Prater
€80? Welke data zijn dat? Of is dat exl belasting?
Wizz air idd, goeie, ga even kijken of die ook Scandinavië doen of alleen Oostblok.
Edit: alleen oostblok dus.
norwegian was goedkoopste €135 helaas.
Thanks! (Of Tak op z'n Deens haha)
Wizz air idd, goeie, ga even kijken of die ook Scandinavië doen of alleen Oostblok.
Edit: alleen oostblok dus.
norwegian was goedkoopste €135 helaas.
Thanks! (Of Tak op z'n Deens haha)
Marin- Lady Post-a-lot
Dat is de datum zie jij zei 22ste heen en 24ste terug. Was wel vliegen vanaf Eindhoven geloof ik.
Pommes- Prater
Ik kijk altijd op momondo.com, volgens mij is dat wel een van de beste vergelijkingssites. De goedkoopste is € 101 bij transavia..
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10
Er gaat iets fout met de link plaatsen, maar ik vond die vlucht op www.worldticketcenter.nl
Pommes- Prater
Pommes schreef:Er gaat iets fout met de link plaatsen, maar ik vond die vlucht op www.worldticketcenter.nl
Je komt dan uiteindelijk met boekingskosten nog op 102 euro uit via WTC.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
oh sorry, ik had natuurlijk nog niet verder gekeken
Pommes- Prater
Pommes schreef:oh sorry, ik had natuurlijk nog niet verder gekeken
Ja dat is wel het nadeel van WTC, er komt altijd nog 22.50 aan boekingskosten bij. Volgens mij zijn ze laatst ook door de consumentenbond op hun vingers getikt hierover.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Dank jullie voor t kijken! Ik ben onderweg dus kan de links niet heel goed openen.
Maar ziet er naar uit alsof het met low cost dus niet onder de €100 gaat worden. Dan nog hopen dat er toevallig een deal komt op één van die sites die ik altijd in de gaten hou, je weet t nooit!
Maar ziet er naar uit alsof het met low cost dus niet onder de €100 gaat worden. Dan nog hopen dat er toevallig een deal komt op één van die sites die ik altijd in de gaten hou, je weet t nooit!
Marin- Lady Post-a-lot
heb je niet iets van airmiles die je kan inleveren?
Pommes- Prater
Het is trouwens voor de officiële bruiloft van die Duitse vriendin. Ze zijn er nu pas achter gekomen dat een burgerlijk huwelijk in Duitsland niet zomaar geldig is met een buitenlander (haar vriend is Brits) dus nu moesten ze halsoverkop ergens anders het burgerlijke huwelijk plannen, in Engeland of Denemarken want dat is dichtbij. Dat is dus Denemarken geworden, zomaar op een woensdag.
Echt zo sneu. Daarom kan bijna niemand er bij zijn op die dag.
Maar gelukkig doen ze nog een symbolische ceremonie echt op de bruiloft zelf, daar ben ik wel bij. Maar heeeeeele kleine kans dus dat ik bij het burgerlijk huwelijk in Denemarken kan zijn, echt sneu.
Echt zo sneu. Daarom kan bijna niemand er bij zijn op die dag.
Maar gelukkig doen ze nog een symbolische ceremonie echt op de bruiloft zelf, daar ben ik wel bij. Maar heeeeeele kleine kans dus dat ik bij het burgerlijk huwelijk in Denemarken kan zijn, echt sneu.
Marin- Lady Post-a-lot
Pommes schreef:heb je niet iets van airmiles die je kan inleveren?
Goeie! Ga ik thuis even checken!
Marin- Lady Post-a-lot
De website van het vliegveld van Kopenhagen heeft een tool waarmee je kan zoeken op vluchten van of naar dat vliegveld, handig dus voor jouw vraag! Maar helaas komt er ook niks goedkopers uit dan dat van €100 met Transavia.
Ik hoop met je mee op een superdeal!
Ik hoop met je mee op een superdeal!
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
AH dat is een handig trucje Verde. Helaas is het idd eigenlijk allemaal iets te duur. Hopen maar dat er nog een deal komt en anders moet ik t maar voorbij laten gaan. Gelukkig ben ik er wel met haar echte bruiloft verder. Vind t zo zielig dat ze alles moet omgooien en dat alleen haar ouders er bij zijn maar ja, het is niet echt anders.
Marin- Lady Post-a-lot
Oh Marin, hadden we toch bijna een Kopenhagen-meeting kunnen doen. Ik twijfel om te gaan, maar zou dan het weekend daarvoor gaan.
Gast- Gast
Haha dat was leuk geweest! Maar het burgerlijk huwelijk is sowieso nog in Kopenhagen zelf, maar een klein plaatsje net over de grens van Duitsland/Denemarken. Ik had dan met ouders mee kunnen rijden die ook op CPH vliegen. Maar ik geloof dat ik het maar heb opgegeven om nog een goedkoop ticket te vinden, tenzij er ineens een deal komt.
Marin- Lady Post-a-lot
Als het bij de grens met Duitsland is, kan je dan niet met de trein? T is maar een idee hoor. Want die grens is van Kopenhagen nog best een eindje rijden en in feite voor jou terug. Mijn zusje is nogal eens met de trein naar Denemarken gegaan, is prima te doen. En ik denk dat het je in reistijd niet zoveel scheelt. Alleen de kosten weet ik niet, want ik weet niet waar bij de grens je moet zijn. Daarvoor kan je bij ns hispeed kijken.
Verde- Fluisteraar
Ik heb het plaatsje net even op de kaart opgezocht en het ligt echt precies tussen Kopenhagen en de grens met Duitsland (Kiel, waar haar moeder woont met wie ik evt mee zou kunnen rijden dan) ligt. Dus een goedkoop treinticket naar Kiel zou dan idd ook nog kunnen. Ik zal even op NS HiSpeed kijken, al denk ik niet dat dat goedkoper is. Ik ga volgende week naar Hamburg (voor haar vrijgezellenfeest) en dat is dichterbij dan Kiel en heb ik lang van te voren geboekt en dat was ook 100 euro.
Edit: Nee is ook rond de 150 euro.
Helaas, denk echt dat het niet gaat lukken.
Edit: Nee is ook rond de 150 euro.
Helaas, denk echt dat het niet gaat lukken.
Laatst aangepast door Marin op zo 30 jun 2013 - 1:24; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
Ik heb net voor Kopenhagen gekeken, en daar zou ik heen kunnen voor 106 euro retour. Wel primitief, nachttrein, en zitplaats, dus 15 uur zitten, maar het kan.
Gast- Gast
Lennox schreef:Ik heb net voor Kopenhagen gekeken, en daar zou ik heen kunnen voor 106 euro retour. Wel primitief, nachttrein, en zitplaats, dus 15 uur zitten, maar het kan.
Oh ja er is natuurlijk ook een nachttrein naar Kopenhagen, dat was ik helemaal vergeten!
Ik vind eigenlijk denk ik alles rond/boven de 100 euro nog wel te duur.
Vrijgezellenfeest kost me al zo'n 200 euro, jurkje 30, overnachting voor bruiloft in augustus 100 euro, dus ik heb wel geprobeerd het zo goedkoop mogelijk te houden (goede Ibis Budget aanbieding met 50% korting bijvoorbeeld), maar al met al wordt het al best een dure bruiloft natuurlijk. Heb ik absoluut voor m'n vriendin over, maar ik vrees gewoon dat er niet nog een derde tripje voor haar bruiloft in zit tenzij ik ineens een ticket van 50 euro vind ofzo
Baal er echt van, maar helaas.
Marin- Lady Post-a-lot
Echt jammer dat de trein ook nog zo duur is..
Is het misschien nog een idee om een lift te zoeken? Er zijn verschillende websites, met name ook Duitse, waarop ritten worden aangeboden. Die regel je al van tevoren en meestal betaal je een deel van de brandstofkosten en is het dus een heel voordelige reismethode. Maar dat moet je wel willen natuurlijk. Zowel mijn zusje als een nicht hebben er goede ervaringen mee in elk geval.
Google maar eens op "mitfahren" of mitfahrzentrale. Of liftcentrale.
Is het misschien nog een idee om een lift te zoeken? Er zijn verschillende websites, met name ook Duitse, waarop ritten worden aangeboden. Die regel je al van tevoren en meestal betaal je een deel van de brandstofkosten en is het dus een heel voordelige reismethode. Maar dat moet je wel willen natuurlijk. Zowel mijn zusje als een nicht hebben er goede ervaringen mee in elk geval.
Google maar eens op "mitfahren" of mitfahrzentrale. Of liftcentrale.
Verde- Fluisteraar
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedkoop ticket Australie gezocht
» Kopenhagen
» Kopenhagen
» Vliegen/rijden naar Kopenhagen?
» ticket Manilla
» Kopenhagen