Zonnebrand van Zeeman VS zonnebrand van Kruidvat ed.
+9
rianne287
munk
Summerlovin
VeryCherry
Pommes
Mint
Marin
Charles
Caribbeanlover
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zonnebrand van Zeeman VS zonnebrand van Kruidvat ed.
Ik koop ook zonnebrand voor mijzel bij action of zeeman. Nooit last van gehad dat het niet werkte. Vind het echt veel goedkoper dan als het bij kruidvat in de aanbieding is..
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
ik zou gewoon nu naar kruidvat gaan. 50% korting op alle nivea
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Razz schreef:Caribbeanlover schreef:Ik heb er niet zoveel verstand van, maar weet wel dat die iig niet meer goed ook mocht die ongeopend zijn geweest. Trouwens ik vind het apart dat er bij die van jou een datum op staat, want het wordt altijd aangeduid dmv zo'n dopje en dan het aantal maanden.
Nee hoor. Bij bijvoorbeeld huismerk van Kruidvat wordt er ook een datum op gezet. En dat dopje met het een getal dat betekend het aantal maanden dat het geopend houdbaar is.
Ik heb even gekeken, maar er staat niet een datum op zoals bijv. 12-07-2014. Of bedoelde je dat niet? Het wordt altijd aangegeven dmv zo'n dopje wat open staat zeg maar en ook bij shampoo ed is dat. Een echte datum staat er alleen op bij voeding.
Dus het beste is om zelf met watervaste stift erop te zetten wanneer je het hebt geopend en dan weet je ook dmv die aantal maanden op de fles tot wanneer het houdbaar is.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Bij een aantal merken staat er wel een datum als in 09-07-2013. Ik heb nu een fles van Trekpleister eigen merk in m'n handen en daar staat zo'n datum op. Ik heb het flesje vorige week open gemaakt dus volgens dat potje met getal is dat flesje nu nog 11 maanden en 3 weken 'goed'. Maar nogmaals hoe langer het flesje open staat (na die 12 maanden) hoe minder de factor wordt. Over 2 jaar kan ik dit flesje nog gebruiken maar dan moet ik me iets vaker insmeren en is het ongeveer factor 20 geworden.
En niet alleen voeding heeft een datum. Ook bijv. zalf van VSM heeft een datum.
En niet alleen voeding heeft een datum. Ook bijv. zalf van VSM heeft een datum.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: