Zonnebrand
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zonnebrand
Welke factor gebruiken jullie? En gebruiken jullie speciale zonnebrand voor het gezicht?
Ik gebruik meestal factor 20. Ik heb nu ambre solaire golden protect gekocht. Twijfel alleen nog of ik een creme voor het gezicht zal kopen. Ik zag er namelijk 1 van nivea specaal voor het gezicht maar die was 15 euro, wat ik eigenlijk teveel vind omdat ik maar 1 weekje op vakantie ga en het verder niet zal gebruiken.
Ik gebruik meestal factor 20. Ik heb nu ambre solaire golden protect gekocht. Twijfel alleen nog of ik een creme voor het gezicht zal kopen. Ik zag er namelijk 1 van nivea specaal voor het gezicht maar die was 15 euro, wat ik eigenlijk teveel vind omdat ik maar 1 weekje op vakantie ga en het verder niet zal gebruiken.
Gast- Gast
Re: Zonnebrand
P20. Ideaal!
Je zou een mini kunnen kopen van een andere factor.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Factor 30 voor mijn lichaam en factor 20 voor mijn gezicht. Voor mijn gezicht heb ik een zonnebrand gel, van Lancaster. Veel minder vet dan een creme. Krijg ik in ieder geval niet zo'n puistenhoofd als ik terug kom.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik gebruik factor 20 en 30 voor mijn lichaam van Lancaster. Voor mijn gezicht heb ik een zonnebrand van Clinique. Ik geloof dat dat factor 30 is.
Gast- Gast
Ik gebruik wisselend factor 20 en 30 van het kruidvat. Een sprayflacon met doorzichtig spul erin.
Voor mijn gezicht heb ik factor 30, die is van het merk Avene.
Voor mijn gezicht heb ik factor 30, die is van het merk Avene.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Factor 30 1 soort voor alles. Heb een lichte huid met sproeten dus smeer altijd véél!
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Mamsie schreef:P20. Ideaal!
+1, hoef maar 1 keer te smeren op een dag, erg fijn!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Zonnebrand van Zeeman VS zonnebrand van Kruidvat ed.
» Zonnebrand
» zonnebrand
» Zonnebrand
» Zonnebrand
» Zonnebrand
» zonnebrand
» Zonnebrand
» Zonnebrand
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: