Zonnebrand
+2
Caresses
Flower_L
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zonnebrand
Ik ben mijn vakantielijst van vorig jaar aan het updaten en ook een lijst aan het maken met wat ik nog moet kopen.
(wij gaan al over 6 weken)
Vorig jaar had ik zonnebrandcreme van Garnier maar die vond ik niet fijn uitsmeren.
Welke hebben jullie? Ik wil wel het liefste een spray maar dan één die goed uit te smeren is.
(wij gaan al over 6 weken)
Vorig jaar had ik zonnebrandcreme van Garnier maar die vond ik niet fijn uitsmeren.
Welke hebben jullie? Ik wil wel het liefste een spray maar dan één die goed uit te smeren is.
Gast- Gast
Re: Zonnebrand
heb nog creme van vorig jaar, met zo'n oranje dop. Weet even niet meer hoe dat merk heet.
Wil voor volgend jaar ook spray, vind dit maar rotspul. Dus ik lees mee
Wil voor volgend jaar ook spray, vind dit maar rotspul. Dus ik lees mee
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik heb spray in handtas formaat (ideaal!) van Etos eigen merk. Smeert prima uit (factor 30, dus misschien te laag voor je kindje?)
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Heb voor de kinderen Nivea kids, spray, factor 50+ en voor onszelf ook nivea zonnebrand en aftersun.
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Vision factor 30. Daar verbrand ik tenminste niet mee. (ik ben echt pigmentloos en onwijs wit).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Biodermal! Ik verbrand met bijna alles, behalve met deze. Is te koop in een tube én als spray. Las in het kruidvatkrantje dat er een betere sprayversie is. Hier is het deze week trouwens ook 1 + 1 gratis. Leuk met zulke prijzen !
_Muppit- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10
Vision factor 20 voor als ik naar uit buitenland ga. Je hoeft maar één keer te smeren voor de hele dag en het is waterproof. Ik heb er net twee gehaald, 2e was 1/2 prijs bij Etos. Heb ook een factor 50 gehaald voor m'n rug/schouder tattoo.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Aziraphale schreef:Vision factor 20 voor als ik naar uit buitenland ga. Je hoeft maar één keer te smeren voor de hele dag en het is waterproof. Ik heb er net twee gehaald, 2e was 1/2 prijs bij Etos. Heb ook een factor 50 gehaald voor m'n rug/schouder tattoo.
Deze dus.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Zonnebrand van Zeeman VS zonnebrand van Kruidvat ed.
» Zonnebrand
» Zonnebrand
» Zonnebrand
» zonnebrand
» Zonnebrand
» Zonnebrand
» Zonnebrand
» zonnebrand
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: