Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Grappige misverstanden.

+3
SuperGrover
Twellie
Caribbeanlover
7 plaatsers

Ga naar beneden

Grappige misverstanden. Empty Grappige misverstanden.

Bericht  Caribbeanlover wo 22 aug 2012 - 11:04

Als wij op vakantie gaan, dan mail ik voorafgaande het hotel ivm vegetarisch eten en vraag dan of ze de menukaarten kunnen mailen wat altijd lukt.

Tot nu toe word er dan al bij de eerste mail van desbetreffend hotel begonnen met ''dear mr.''

Jullie ook wel eens een grappig misverstand meegemaakt?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige misverstanden. Empty Re: Grappige misverstanden.

Bericht  Twellie wo 22 aug 2012 - 11:06

Mhm, schiet me zo niks te binnen. Heb je een naam die kan voor zowel man als vrouw?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige misverstanden. Empty Re: Grappige misverstanden.

Bericht  Caribbeanlover wo 22 aug 2012 - 19:52

Nee zeker niet, maar is in het buitenland niet bekend iig daar niet.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige misverstanden. Empty Re: Grappige misverstanden.

Bericht  SuperGrover wo 22 aug 2012 - 20:22

"Deer mr" was dan leuker geweest. Yes

Op Lowlands vorig jaar had ik echt het domste misverstand ooit. Op de laatste dag (ik zeg het er even bij om mezelf in te dekken), zei een vriendin: "Hé daar loopt iemand met een smurfentent". Ik kijk waar ze heen wijst, en ik kijk dus recht naar diegene die een smurfentent als kledingstuk om had. Maar ik had verstaan 'smurfenteint', dus ik dacht dat zij gewoon op een rare manier probeerde te zeggen dat er iemand blauw geschminkt was laughcry Dus ik maar volhouden dat ik niemand zag met een smurfenteint, en mijn vriendin wanhopig: "Maar je kijkt er recht tegenaan!" "Ik zie wel iemand met een smurfentent, maar.... aah".

Een andere keer was ik aan het fietsen met een vriendin. Ik hoorde een raar tikkend geluid, dus ik vraag: "Is dat mijn fiets?" Ik bedoelde te vragen of mijn fiets dat geluid maakte, maar die vriendin had het volkomen verkeerd begrepen, en die kijkt zo geschokt naar mijn fiets en naar haar eigen fiets. Echt totale verbijstering bij haar, zij dacht dat ik bedoelde dat zij op mijn fiets reed, en dat ik halverwege het fietstochtje er ineens achter was gekomen dat we op elkaars fietsen reden (of zij in elk geval op de mijne). Om het nog iets onwaarschijnlijker te maken, ik ben een onderdeurtje en zij is 1.85 m, dus we zullen niet gauw per ongeluk op de verkeerde fiets gaan zitten.

Nog een fietsverhaal, met dezelfde vriendinnen als verhaal 1 en 2. We fietsten met z'n drieën hetzelfde tempo, en ineens staat die vriendin van verhaal 1 bijna stil. Roept ze: "Sorry mijn rem zit vast", maar vriendin 2 en ik verstonden allebei: "Sorry, mijn hemd zit vast". Dus wij kijken allebei echt zo stomverbaasd om. Ik had echt zo'n tekenfilmscenario verwacht, dat zij met haar hemd om een paaltje heen zat, en dan wel meters kan fietsen, maar ineens achteruit wordt getrokken laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige misverstanden. Empty Re: Grappige misverstanden.

Bericht  Caribbeanlover wo 22 aug 2012 - 20:36

Hahaha:lol:

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige misverstanden. Empty Re: Grappige misverstanden.

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 3:39

SuperGrover schreef:"Deer mr" was dan leuker geweest. Grappige misverstanden. 3079029344

Op Lowlands vorig jaar had ik echt het domste misverstand ooit. Op de laatste dag (ik zeg het er even bij om mezelf in te dekken), zei een vriendin: "Hé daar loopt iemand met een smurfentent". Ik kijk waar ze heen wijst, en ik kijk dus recht naar diegene die een smurfentent als kledingstuk om had. Maar ik had verstaan 'smurfenteint', dus ik dacht dat zij gewoon op een rare manier probeerde te zeggen dat er iemand blauw geschminkt was Grappige misverstanden. 394967 Dus ik maar volhouden dat ik niemand zag met een smurfenteint, en mijn vriendin wanhopig: "Maar je kijkt er recht tegenaan!" "Ik zie wel iemand met een smurfentent, maar.... aah".

Een andere keer was ik aan het fietsen met een vriendin. Ik hoorde een raar tikkend geluid, dus ik vraag: "Is dat mijn fiets?" Ik bedoelde te vragen of mijn fiets dat geluid maakte, maar die vriendin had het volkomen verkeerd begrepen, en die kijkt zo geschokt naar mijn fiets en naar haar eigen fiets. Echt totale verbijstering bij haar, zij dacht dat ik bedoelde dat zij op mijn fiets reed, en dat ik halverwege het fietstochtje er ineens achter was gekomen dat we op elkaars fietsen reden (of zij in elk geval op de mijne). Om het nog iets onwaarschijnlijker te maken, ik ben een onderdeurtje en zij is 1.85 m, dus we zullen niet gauw per ongeluk op de verkeerde fiets gaan zitten.

Nog een fietsverhaal, met dezelfde vriendinnen als verhaal 1 en 2. We fietsten met z'n drieën hetzelfde tempo, en ineens staat die vriendin van verhaal 1 bijna stil. Roept ze: "Sorry mijn rem zit vast", maar vriendin 2 en ik verstonden allebei: "Sorry, mijn hemd zit vast". Dus wij kijken allebei echt zo stomverbaasd om. Ik had echt zo'n tekenfilmscenario verwacht, dat zij met haar hemd om een paaltje heen zat, en dan wel meters kan fietsen, maar ineens achteruit wordt getrokken Grappige misverstanden. 394967

Supergroover het is lang geleden dat ik zo keihard gelachen heb! Ik zit op mijn werk, dus kan eigenlijk niet lachen, maar de tranen lopen letterlijk over mijn wangen, en mijn collega's kijken heel raar naar me. Mascara uitgelopen alles!!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige misverstanden. Empty Re: Grappige misverstanden.

Bericht  Sarah1985 do 23 aug 2012 - 3:42

toen ik nog werkte op een peuterspeelzaal, was er een nieuw jongetje. En toen zei ik tegen dat jongetje kijk daar komt je oma aan. Hij zo oma huh die is dood. En toen zei die mama. Oeps moment voor mij
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige misverstanden. Empty Re: Grappige misverstanden.

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 3:43

Ik heb je verhaaltje nu 3 keer gelezen. Thuis ga ik het nóg een keer lezen en dan kan ik eindelijk vrijuit lachen hahaha ik ga helemaal stuk!!

Ok relax Carrie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige misverstanden. Empty Re: Grappige misverstanden.

Bericht  Marsy28 do 23 aug 2012 - 3:53

Het is beetje ingewikkeld verhaal maar ik vind het nog steeds grappig.

Mijn tante en ik hebben dezelfde voorletter en zelfde achternaam. Ik doe nu even M. Arsy. Haar emailadres is marsy@hotmail.com en de mijne: m.arsy@hotmail.com. Alleen punt verschil dus. Gaat al jaren goed trouwens.
Mijn tante heeft een woning in Spanje en ik had net een woning gehuurd in een grote stad in Nederland.
Op 1 of andere manier hadden wij beide lekkage bij het raam maar wisten dit niet van elkaar.
Dus mijn tante mailt een bouwbedrijf uit Nederland die in Spanje ook reparaties uitvoert en ik bel met een bouwbedrijf uit mijn woonplaats om te komen kijken. Mijn bouwbedrijf zou nog even contact met mij opnemen. Ik had niet goed naar zijn naam geluisterd.
Een uur later krijg ik een email van ene Fred, van het bouwbedrijf. Of ik nog even kon uitleggen wat het probleem was en of hij dan eventueel vrijdag kon langskomen (was een dinsdag). Ik denk: uitleggen? Dat heb ik uur geleden toch al gedaan en hoe komt die man opeens aan mijn email? Maar goed, ik mail hem terug met het probleem en bevestig vrijdag.

De dag erna krijg ik opeens telefoon van mijn tante. Gemopper over dat ze niks van een bouwbedrijf had gehoord en of ik misschien per ongeluk mail had gekregen dat voor haar bedoeld was. Ik zei: nee, wel van mijn eigen bouwbedrijf. Zegt ze: heet jouw mannetje ook Fred? Ik zeg: geen idee, die van jou wel?
Bleek Fred de medewerker van het bedrijf voor Spanje te zijn. Ik heb me rot gelachen want stel je de situatie voor als mijn tante NIET gebeld had:
Tante: geirriteerd dat Fred niks van zich laat horen
Ik: vrijdags staan wachten op een bouwbedrijf die niet zou komen opdagen
Fred: in Spanje bij het huis van mijn tante wachtend op mij, die natuurlijk nooit zou komen.

Het is uiteindelijk allemaal goed gekomen, Fred en tante hebben andere afspraak gemaakt (vrijdag was ook wel beetje kort dag voor helemaal naar Spanje haha) en na gebeld te hebben na 'mijn' bouwbedrijf kwam er alsnog iemand die vrijdags langs. 2 weken later waren we allebei van de lekkage af.

:-)
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige misverstanden. Empty Re: Grappige misverstanden.

Bericht  Jezzie do 23 aug 2012 - 3:54

SuperGrover schreef:
Nog een fietsverhaal, met dezelfde vriendinnen als verhaal 1 en 2. We fietsten met z'n drieën hetzelfde tempo, en ineens staat die vriendin van verhaal 1 bijna stil. Roept ze: "Sorry mijn rem zit vast", maar vriendin 2 en ik verstonden allebei: "Sorry, mijn hemd zit vast". Dus wij kijken allebei echt zo stomverbaasd om. Ik had echt zo'n tekenfilmscenario verwacht, dat zij met haar hemd om een paaltje heen zat, en dan wel meters kan fietsen, maar ineens achteruit wordt getrokken Grappige misverstanden. 394967

lol! Ik zie helemaal voor me!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige misverstanden. Empty Re: Grappige misverstanden.

Bericht  SuperGrover do 23 aug 2012 - 4:44

Hahaha Carrie :P Ik moet gewoon lachen om hoe jij moest lachen
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige misverstanden. Empty Re: Grappige misverstanden.

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 7:12

SuperGrover schreef:Hahaha Carrie :P Ik moet gewoon lachen om hoe jij moest lachen

Very Happy Heb hem nu weer gelezen, thuis, en moest weer lachen. Zou hem bijna inlijsten! Of als onderschrift maar dat wordt een beetje lang.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige misverstanden. Empty Re: Grappige misverstanden.

Bericht  Paper Crown do 23 aug 2012 - 8:08

Carrie schreef:
SuperGrover schreef:Hahaha Carrie :P Ik moet gewoon lachen om hoe jij moest lachen

Very Happy Heb hem nu weer gelezen, thuis, en moest weer lachen. Zou hem bijna inlijsten! Of als onderschrift maar dat wordt een beetje lang.

Ligt aan mij zeker maar ik vind het echt helemaal niet grappig.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige misverstanden. Empty Re: Grappige misverstanden.

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 8:15

Paper Crown schreef:
Carrie schreef:
SuperGrover schreef:Hahaha Carrie :P Ik moet gewoon lachen om hoe jij moest lachen

Very Happy Heb hem nu weer gelezen, thuis, en moest weer lachen. Zou hem bijna inlijsten! Of als onderschrift maar dat wordt een beetje lang.

Ligt aan mij zeker maar ik vind het echt helemaal niet grappig.

Ja dat kan, ik vind het echt hilarisch, zie het helemaal voor me Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige misverstanden. Empty Re: Grappige misverstanden.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum