Je eerste tijd op het forum
+94
Sure
MissBitchy
kippiee
Arwyn
*Bloempje*
_Liv
Aimee
Shisha
Snoes
Pompoen
Suusie
Fayebella
Flower_L
Filoria
Zora
Poubelle
Sjaantje
Carmen_
Blair
Tiara
Surya
_Lacey_
Bay
Dikkie Dik
Sushi
Blond
Evalynn
Niene
Sarah1985
ekiaam87
Peanut
Aoi
Snoopy
Pineco
Sayuri
Dora
Sterre
Caro
Funk
Zonnetje
Razz
Ibbeltje
kwebbeltje
Elliot
Lady4
Theeleut
Bolleke
Lonely Goatherd
Sterrin_
SuperGrover
Mamsie
Twellie
Caramba
xxjojootjexx
Burn
Sanne
June
Charles
Sea of Trees
Caroow
rapa nui
Steep
Printje
Lejow
M@niek
Takkie
Mees
Antibes
girli
Auxo
Rush
Barbabella
Capt'n Zero
Kannibaal
Marin
Mermaid
Happinaz
Reva
Urban Naked
Bazinga
Bliss
Exogenesis
Nyx
Esperanza
mzcharlotte
Phileine
MADDIE
Susan
Lady Starstruck
AnnaK
Minx
Roza
SoGood
Ella
98 plaatsers
Pagina 20 van 23
Pagina 20 van 23 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23
Re: Je eerste tijd op het forum
Met de ene meer dan met de ander.Takkie schreef:Dottie inderdaad. Heb je nog contact met haar? En met de andere meiden?xxjojootjexx schreef:Dottie dacht ik, maar :oops:weet ik het ook niet meer...Elliot schreef:Susan schreef:Ik moet nu denken aan die doddie die zo boos was omdat iemand had gevraagd of ze bij de bevalling soms ook haar hersenen had uitgepoept. Haar reactie was iets van: van mijn kind blijf je af!
Oh dat kan ik me ook nog herinneren! Dat ging echt nergens over volgens mij.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Whieuw... een topic vol herinneringen, geweldig!!
Ik kom hier nu bijna 9 jaar (in augustus) en ik heb in dit topic echt héél veel 'ohja!-momentjes' gehad :DMaar mijn geheugen zit zó vol gaatjes dat ik zelf best veel vergeet.
Ongelooflijk dat dit forum al meer dan een kwart van mijn leven mijn bijna-dagelijkse-verslaving is hahaha
Ik kom hier nu bijna 9 jaar (in augustus) en ik heb in dit topic echt héél veel 'ohja!-momentjes' gehad :DMaar mijn geheugen zit zó vol gaatjes dat ik zelf best veel vergeet.
Ongelooflijk dat dit forum al meer dan een kwart van mijn leven mijn bijna-dagelijkse-verslaving is hahaha
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Er was ook ooit iets over plassen in de wastafel? Was dat hetzelfde topic als plassen onder de douche?Phileine schreef:Ik kan me ook nog een topic herinneren over plassen onder de douche...sommige forummers vonden dat nogal vies, anderen vonden het heel normaal. Toen kwam er ook nog een topic over poepen onder de douche als vervolg daarop en als grap en toen werd het helemaal leuk
En Zohie heeft haar naam toch later veranderd in Noa? Ik weet nog dat ze een keer een hele gemene opmerking naar mij gemaakt heeft. Haar schrijfstijl en onderwerpskeuzes hadden inderdaad veel overeenkomsten met die van Kim.
En welke meiden waren bij de taartenbakmeeting in Utrecht jaren terug? Zat daar laatst aan te denken dat ik daar ook was, mijn eerste en enige (tot nu toe) Yes meeting.
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Hahahaha nee dat was Marin gewoon.Auxo schreef:Er was ook ooit iets over plassen in de wastafel? Was dat hetzelfde topic als plassen onder de douche?Phileine schreef:Ik kan me ook nog een topic herinneren over plassen onder de douche...sommige forummers vonden dat nogal vies, anderen vonden het heel normaal. Toen kwam er ook nog een topic over poepen onder de douche als vervolg daarop en als grap en toen werd het helemaal leuk
En Zohie heeft haar naam toch later veranderd in Noa? Ik weet nog dat ze een keer een hele gemene opmerking naar mij gemaakt heeft. Haar schrijfstijl en onderwerpskeuzes hadden inderdaad veel overeenkomsten met die van Kim.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Oh haha, dacht dat daar een speciaal topic over was toen.
Auxo- Ratel
Dat zou best kunnen hoor, dat weet ik niet. Ik weet alleen dat zij dat heeft gedaan.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Haha, ja, volgens mij plaste er iemand van het forum wel eens in de wastafel omdat ze het vervelend vond om een verdieping naar beneden te lopenAuxo schreef:
Er was ook ooit iets over plassen in de wastafel? Was dat hetzelfde topic als plassen onder de douche?
Enne: jouw naam komt me zo bekend voor. Kwam jij ook op het oude forum?
Ik raak echt in de war met alle namen door alle naamswijzigingen (ik heb het maar opgegeven, ik kan het nooit meer bijhouden) en alle namen die in dit topic worden genoemd.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ja daar kwam ik ook inderdaad. Hier heb ik een tijd Jaya geheten, maar nu weer Auxo.
Auxo- Ratel
Oh ja! Er was ook een Tararie, die kwam voornamelijk in de sekspijler en deed volgens mij ook van die party's met seksspeeltjes bij mensen thuis (soort tupperwareparty's, maar dan anders haha).
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ohh ik weet nog iets.. Het hele forum stond op de kop toen Marin een *huppeldepupcard*(????????) had gekregen waarmee ze in Amerika mocht gaan wonen ofzo iets...
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Haha gewoon piemelparty's.Bliss schreef:Oh ja! Er was ook een Tararie, die kwam voornamelijk in de sekspijler en deed volgens mij ook van die party's met seksspeeltjes bij mensen thuis (soort tupperwareparty's, maar dan anders haha).
Auxo- Ratel
Greencard toch?
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ik weet niet of ik het goed heb, maar had jij op het oude forum een avatar van een tent/gordijn waar je een hand doorheen zag schijnen? Jeetje dit klinkt heel onduidelijk, maar ik hoop dat je het snapt haha.Auxo schreef:Ja daar kwam ik ook inderdaad. Hier heb ik een tijd Jaya geheten, maar nu weer Auxo.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Oh haha, ik heb eigenlijk geen idee meer wat voor avatar ik toen had. Zit ook verbaasd te lezen hier dat sommigen dat allemaal nog weten haha.Sushi schreef:Ik weet niet of ik het goed heb, maar had jij op het oude forum een avatar van een tent/gordijn waar je een hand doorheen zag schijnen? Jeetje dit klinkt heel onduidelijk, maar ik hoop dat je het snapt haha.Auxo schreef:Ja daar kwam ik ook inderdaad. Hier heb ik een tijd Jaya geheten, maar nu weer Auxo.
Auxo- Ratel
Maar is Bobby (en daarvoor heette ze Lookie? Of daarna?) hier nu wel nog? Vond die dansende foto van haar in Thailand altijd zo mooi
En J'adore??
En J'adore??
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Dat weet ik ook nog ja, vooral dat ik al die namen met een C afschuwelijk vond. Van die namen als Cheyenne, Caricha en Chantally of zo.Ella schreef:Sea of Trees schreef:Nee dat was geen Lizzy.Printje schreef:Steep schreef:Sea of Trees schreef:Oh jawel trouwens, een hele heksenjacht over een vrouw waarvan haar dochtertje in het ziekenhuis lag en die uiteindelijk overleden was, heel zielig. Niemand geloofde haar en ze werd gecheckt op foto's enzo, ik vond dat zo ver gaan toen!
Jaaa daar staat me iets van bij...
dat was die faker toch, die lizzy?
Was toch iets met een mutsje dat uit een ander ziekenhuis kwam ofzo.
Die faker was Lizzy ja.
En met dat groene mutsje was de mama van 3 meiden, waarvan 1 tweeling, alle 3 begonnen die voornamen met de letter C en zij kreeg toen een zoontje (waarschijnnlijk fake) en plaatste toen een foto van een kindje met een ziekenhuis mutsje terwijl ze thuis zei bevallen te zijn.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ohja, die ziekenhuismutsfaker heb ik destijds nog ontmaskerd, samen met iemand anders. Ik geloofde het niet en er was nog iemand die twijfels had. Toen ben ik gaan googelen en kwam ik die foto die ze gebruikte op een Amerikaanse website tegen.
Gast- Gast
Ella, die faker was wel Lizzy, maar ik had het over die andere vrouw wiens naam ook in dit topic genoemd is, Alessia.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Poubelle schreef:Hahahaha nee dat was Marin gewoon.Auxo schreef:Er was ook ooit iets over plassen in de wastafel? Was dat hetzelfde topic als plassen onder de douche?Phileine schreef:Ik kan me ook nog een topic herinneren over plassen onder de douche...sommige forummers vonden dat nogal vies, anderen vonden het heel normaal. Toen kwam er ook nog een topic over poepen onder de douche als vervolg daarop en als grap en toen werd het helemaal leuk
Welnee joh, ik was toen echt niet de enige, anders had ik dat nooit gezegd. Sowieso spijt van, want dat blijft me blijkbaar achtervolgen haha.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Haha Marin! Ik dacht ook al, wow komt dat wasbakverhaal weer hoor! It's hunting you!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Roza schreef:Ohh ik weet nog iets.. Het hele forum stond op de kop toen Marin een *huppeldepupcard*(????????) had gekregen waarmee ze in Amerika mocht gaan wonen ofzo iets...
Greencard ja. Dat is alweer meer dan twee jaar geleden. Anders had ik daar nu al ruimschoots een jaar gewoond. Gek idee.
Marin- Lady Post-a-lot
Elliot schreef:Haha Marin! Ik dacht ook al, wow komt dat wasbakverhaal weer hoor! It's hunting you!
Ja ik snap niet dat dat nou zo'n mega big shock is, als er blijkbaar ook in de douche gepist wordt. Het was in m'n freakin studententijd in mega smerig studentenhuis met wc twee verdiepingen hoger. Big whoop.
Laatst aangepast door Marin op do 27 jun 2013 - 9:50; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
Kwam haar zus hier op het forum niet updates plaatsen...althans, dat zei ze.Sea of Trees schreef:Ella, die faker was wel Lizzy, maar ik had het over die andere vrouw wiens naam ook in dit topic genoemd is, Alessia.
?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:Kwam haar zus hier op het forum niet updates plaatsen...althans, dat zei ze.Sea of Trees schreef:Ella, die faker was wel Lizzy, maar ik had het over die andere vrouw wiens naam ook in dit topic genoemd is, Alessia.
?
Ja dat klopt, haar zus kwam inderdaad updates plaatsen.
Ik heb bij heel veel wat er gezegd echt aha momenten. En is Bungel al voorbij gekomen? (ik heb niet het hele topic doorgelezen). Ik vond de avonturen van Bungel echt leuk om te lezen.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Ja! Bungel!!! Die is nog mee op vakantie geweest.
Suusie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 192
Punten : 202
Pagina 20 van 23 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23
Soortgelijke onderwerpen
» Tijd op forum
» Tijd van het forum verandert?
» Echt tijd voor de site bij het forum?
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
» Tijd van het forum verandert?
» Echt tijd voor de site bij het forum?
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
Pagina 20 van 23
Permissies van dit forum: