Je eerste tijd op het forum
+94
Sure
MissBitchy
kippiee
Arwyn
*Bloempje*
_Liv
Aimee
Shisha
Snoes
Pompoen
Suusie
Fayebella
Flower_L
Filoria
Zora
Poubelle
Sjaantje
Carmen_
Blair
Tiara
Surya
_Lacey_
Bay
Dikkie Dik
Sushi
Blond
Evalynn
Niene
Sarah1985
ekiaam87
Peanut
Aoi
Snoopy
Pineco
Sayuri
Dora
Sterre
Caro
Funk
Zonnetje
Razz
Ibbeltje
kwebbeltje
Elliot
Lady4
Theeleut
Bolleke
Lonely Goatherd
Sterrin_
SuperGrover
Mamsie
Twellie
Caramba
xxjojootjexx
Burn
Sanne
June
Charles
Sea of Trees
Caroow
rapa nui
Steep
Printje
Lejow
M@niek
Takkie
Mees
Antibes
girli
Auxo
Rush
Barbabella
Capt'n Zero
Kannibaal
Marin
Mermaid
Happinaz
Reva
Urban Naked
Bazinga
Bliss
Exogenesis
Nyx
Esperanza
mzcharlotte
Phileine
MADDIE
Susan
Lady Starstruck
AnnaK
Minx
Roza
SoGood
Ella
98 plaatsers
Pagina 18 van 23
Pagina 18 van 23 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23
Re: Je eerste tijd op het forum
Maar ik heb dat ook altijd, ook met rellen. Op dat moment vind ik ze echt huge, maar een maand later ben ik de helft alweer vergeten. Die mega zusje rel, ik weet niet eens meer hoe dat toen is gekomen allemaal! En dat is wat, een half jaar geleden ofzo?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Mag ik ook onder je steentje?
Elliot- Ratel
Bazinga schreef:Ja kan niet anders.. Maar ik weet nog dat ik een topic heb geopend dat ik Fritsje kreeg en die wordt 7 dit jaar. Dus ik ben sowieso 6.5 jaar actief-actief. En ik kan me gewoon amper fakers herinneren :/
Ja wacht.. Iets over een te vroeg geboren kindje op vakantie.. En iets met kapotte camera.. Of.. iets...
Ik ga m'n steen wel weer opzoeken.
En door die naamswijzigingen weet ik niet wie jij bent:oops:
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Kom maar, hoor, Elliot.
@Jojootje;
Euh ik ben Bazz? Bazinga? Trisha? Welke namen heb ik in godsnaam nog meer gehad.... Jop, heb ik een tijdje gehad. Denk ik... Nouja ik weet m'n eigen nicknames niet meer :/
@Jojootje;
Euh ik ben Bazz? Bazinga? Trisha? Welke namen heb ik in godsnaam nog meer gehad.... Jop, heb ik een tijdje gehad. Denk ik... Nouja ik weet m'n eigen nicknames niet meer :/
Laatst aangepast door Bazinga op do 27 jun 2013 - 2:46; in totaal 1 keer bewerkt
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Schreef je ook actief in de mama's topic dan?Bazinga schreef:Kom maar, hoor, Elliot.
@Jojootje;
xxjojootjexx- Kletskop
Eh.. Fritsje is een kat...
Bazinga- Ratel
Misschien moeten we ook maar even een plekje reserveren voor Jojootje onder onze steen!
Elliot- Ratel
Nou, ik dacht dat Frits de Forumkat redelijk bekend was... Naast Carlos Konijn, van Sushi zegmaar
Maar ik kan me voorstellen dat sommige denken dat ik een mensenkind bedoel, als ik zeg dat ik Frits kreeg in dec. 2006
Maar ik kan me voorstellen dat sommige denken dat ik een mensenkind bedoel, als ik zeg dat ik Frits kreeg in dec. 2006
Bazinga- Ratel
Bazinga schreef:Eh.. Fritsje is een kat...
OMG..
Ik ga al...
xxjojootjexx- Kletskop
Bazinga schreef:Nou, ik dacht dat Frits de Forumkat redelijk bekend was... Naast Carlos Konijn, van Sushi zegmaar
Vond het al zo gek dat ik een forummama van een mensenkind gemist zou hebben in die perioden.. Haha.
Maar van een kat verklaart alles, alles mbt katten blokkeer ik
xxjojootjexx- Kletskop
Whaha omg dat vind ik echt grappig. Hoe kun je dat nou gemist hebben!
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Ze is niet de enige hoor! Printje wist ook niet van Frits' bestaan af
Elliot- Ratel
Nee ik ben nog steeds verontwaardigd!!!
Hoe kan men Fritsje nou niet kennen... Ik snap 't echt niet.
Hoe kan men Fritsje nou niet kennen... Ik snap 't echt niet.
Bazinga- Ratel
Ja ik vind het ook raar, je strooit er genoeg over rond.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Precies en zeker in 't begin dat 't nog dat kleine mormeltje was. Oké laatste tijd wordt 't minder. Is 't minder.. (Sorry Frits!) maar toen ik 'm net had, was ik zoo blij en trots, dat ik overal z'n foto liet zien!
Bazinga- Ratel
xxjojootjexx schreef:Wow Happinaz, doordat je nu vrienden op fb bent via Susan kon ik zien wie jij bent.. Wat een prachtige vrouw ben jij!
*Stamelt*...dank je.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Dit topic neemt een grappige wending! Bekende forummers die elkaar ineens niet meer kennen en Frits die niet door iedereen is opgemerkt, het moet niet veel gekker worden
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Ik bedoelde ook: het viel mee hoe geliefd ze was. Ik ergerde me altijd dood... met haar Honda, haar geruzie, altijd overal commentaar op.. nee, mijn vriendin was het niet!Carrie schreef:Caro schreef:Volgens mij viel dat wel mee. Ze had wel 100 verschillende forumnamen gehad, dat weet ik wel nog..Elliot schreef:Is Evelynn hier trouwens met een soort rel weggegaan ofzo? Ik ken haar alleen IRL, heb haar forumcarriere niet op de voet gevolgd, maar ik dacht dat ze hier altijd wel een gewaardeerde forummer was.. Ik krijg nu een beetje het gevoel dat ik de plank volledig mis sla daarmee.
Misschien is ze niet echt met een rel weggegaan, maar ze was niet erg geliefd hier hoor. Ik vond haar ook nooit zo leuk en ze kwam niet al te snugger over. Vond ik.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Cathy was eerst Denise22.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Bazinga schreef:Nou, ik dacht dat Frits de Forumkat redelijk bekend was... Naast Carlos Konijn, van Sushi zegmaar
May he rest in peace
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ja Tiger Lilly, met die vreselijk ordinaire foto's van haar. Ze ging toen ook met een oudere man die al een kind had geloof ik.Lejow schreef:Oh god ja, Sensual en haar beer.
Witte Oleander en Tiger Lilly.
WO, SuzyQ of Haileyz inderdaad met haar zoontje. Ik vond haar wel altijd een dramaqueen. Het leek wel alsof altijd problemen had.
Multiculti met haar prachtige dochter, met die prachtige licht ogen en haar donkere krullen.
O en s*** hoe heet zij...altijd gedoe met haar op het oude forum. Beetje fout en kwam altijd met die eeuwige lijstjes...weeklijstjes, to do lijstjes, vakantielijstjes..lijstjes...lijstjes...lijstjes..
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Hahaha dit is echt grappig, ik was dat helemaal vergeten.Carrie schreef:Theeleut schreef:Was dat niet badeend? Meisje met lang, blond haar en vrij dik getekende wenkbrauwen. Werd idd vaak wat van gezegd.Barbabella schreef:Wie was dat trouwens met die getekende wenkbrauwen? Die schiet me ook te binnen als ik aan 'vroeger' denk
Ja zij komt hier nog gewoon, hoe heet ze nou. En Sushi had ook bijgetekende wenkbrauwen, maar ik vond het gewoon netjes getekend. Weet nog dat een meisje tegen Sushi zei op een foto "jeetje wat heb jij op je wenkbrauwen?" Toen zei ze "ik heb poep op mijn wenkbrauwen" dat vond ik toen heel grappig
Lief trouwens dat je mijn wenkbrauwen mooi getekend vond. Vond het wel shit (haha poep ) dat dat meisje dat toen zei, want ik wil geen "neppe wenkbrauwen" hebben.
Sushi- Kletskop
Wat een geweldig leuk topic. Veel o,Ja momentjes. Ik Ben nog maar bij pagina 25 dus ik moet nog verder lezen.
Sensual weet ik idd ook nog. Heette zijn niet B.e.a M. In het echt?
Gabbana weet ik ook nog. Had die niet een relatie met een profvoetballer?
Wat ik mij nog herinner is de Efteling meeting. Volgens mij de eerste meeting van het forum.
En da meisje met taaislijmziekte. Doortje? Volgens mij had zij ook getekende wenkbrauwen.
Ik ben echt al heeeeel lang een meelezer maar nooit echt heel actief gaan meedoen.
Wie weet ooit
Sensual weet ik idd ook nog. Heette zijn niet B.e.a M. In het echt?
Gabbana weet ik ook nog. Had die niet een relatie met een profvoetballer?
Wat ik mij nog herinner is de Efteling meeting. Volgens mij de eerste meeting van het forum.
En da meisje met taaislijmziekte. Doortje? Volgens mij had zij ook getekende wenkbrauwen.
Ik ben echt al heeeeel lang een meelezer maar nooit echt heel actief gaan meedoen.
Wie weet ooit
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Jeetje, wat veel herkenbare dingen lees ik trouwens zeg. Ik weet zelf eigenlijk niks meer, maar als ik de posts in dit topic lees denk steeds 'oh ja!'.
Wat ik trouwens nog wel weet, maar niet eens meer helemaal: er was toch ook een (Belgisch?) meisje van een jaar of 14 dat meepostte op het forum. Ze heette Linsey of zo. Waarom ze ineens weg was weet ik niet meer. Wel door een relletje geloof ik maar ik kan het mis hebben.
Wat ik trouwens nog wel weet, maar niet eens meer helemaal: er was toch ook een (Belgisch?) meisje van een jaar of 14 dat meepostte op het forum. Ze heette Linsey of zo. Waarom ze ineens weg was weet ik niet meer. Wel door een relletje geloof ik maar ik kan het mis hebben.
Sushi- Kletskop
Ooh jaaa Tigerlily inderdaad met die fotoshoots!! Dat was volgens mij een 3 1heid. Tigerlily, mamakip en witte oleander hahaha.Dikkie Dik schreef:Ja Tiger Lilly, met die vreselijk ordinaire foto's van haar. Ze ging toen ook met een oudere man die al een kind had geloof ik.Lejow schreef:Oh god ja, Sensual en haar beer.
Witte Oleander en Tiger Lilly.
WO, SuzyQ of Haileyz inderdaad met haar zoontje. Ik vond haar wel altijd een dramaqueen. Het leek wel alsof altijd problemen had.
Multiculti met haar prachtige dochter, met die prachtige licht ogen en haar donkere krullen.
O en s*** hoe heet zij...altijd gedoe met haar op het oude forum. Beetje fout en kwam altijd met die eeuwige lijstjes...weeklijstjes, to do lijstjes, vakantielijstjes..lijstjes...lijstjes...lijstjes..
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Pagina 18 van 23 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» Tijd op forum
» Tijd van het forum verandert?
» Echt tijd voor de site bij het forum?
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
» Tijd van het forum verandert?
» Echt tijd voor de site bij het forum?
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
Pagina 18 van 23
Permissies van dit forum: