Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je eerste tijd op het forum

+94
Sure
MissBitchy
kippiee
Arwyn
*Bloempje*
_Liv
Aimee
Shisha
Snoes
Pompoen
Suusie
Fayebella
Flower_L
Filoria
Zora
Poubelle
Sjaantje
Carmen_
Blair
Tiara
Surya
_Lacey_
Bay
Dikkie Dik
Sushi
Blond
Evalynn
Niene
Sarah1985
ekiaam87
Peanut
Aoi
Snoopy
Pineco
Sayuri
Dora
Sterre
Caro
Funk
Zonnetje
Razz
Ibbeltje
kwebbeltje
Elliot
Lady4
Theeleut
Bolleke
Lonely Goatherd
Sterrin_
SuperGrover
Mamsie
Twellie
Caramba
xxjojootjexx
Burn
Sanne
June
Charles
Sea of Trees
Caroow
rapa nui
Steep
Printje
Lejow
M@niek
Takkie
Mees
Antibes
girli
Auxo
Rush
Barbabella
Capt'n Zero
Kannibaal
Marin
Mermaid
Happinaz
Reva
Urban Naked
Bazinga
Bliss
Exogenesis
Nyx
Esperanza
mzcharlotte
Phileine
MADDIE
Susan
Lady Starstruck
AnnaK
Minx
Roza
SoGood
Ella
98 plaatsers

Pagina 9 van 23 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 23  Volgende

Ga naar beneden

Je eerste tijd op het forum - Pagina 9 Empty Re: Je eerste tijd op het forum

Bericht  Theeleut wo 26 jun 2013 - 19:38

Ik herken de meeste verhalen ook.

Skitteltje die haar zwangerschap afbrak na 15 weken waar het hele forum over viel.
Zwangerkipje die veranderde in mamakip. Zij deed ook commercials na 00:00 uur op tv, ook had ze een liedje mogen inzingen, kan niet meer op het nummer komen.

Er was nog een meisje, volgend mij zij met die reptielen, zij was wat flinker en had donker krullend haar. Zij had toen een fotoshoot gedaan die niet zo flatterend was, ze hield bijv. een pistool vast en blies de zogenaamde rook weg met een zwoele blik.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Theeleut wo 26 jun 2013 - 19:41

Magnolia die een vriend had en op surfvakantie was op Mauritius. Op dat moment herkende een forumster die vriend en beweerde dat hij vreemd ging met..? Het bleek wel waar te zijn geloof ik.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Lonely Goatherd wo 26 jun 2013 - 19:47

Oh en ik vond het zo sneu toen Snoes een tijdlang niet meer op het forum mocht komen van haar ouders. En inmiddels is ze zelf moeder.:P
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Lady4 wo 26 jun 2013 - 19:51

Een en al herkenning hier, zo leuk. smile

Wat ik me ook nog goed herinner is het topic waarin forummers foto's van hun (blote) borsten plaatsten. Had Carrie dat niet geopend? Dat ging mij een brug te ver. smile

En Purk, komt die hier nog? Die kreeg toen het halve forum over zich heen omdat ze grote reisplannen had maar uiteindelijk niet ging. 

En die kapster, Cathy ofzo? Die ging hier volgens mij ook niet zo leuk weg geloof ik, haha. 

Anneke, Sensual, Mildred, etc heb ik ook allemaal nog meegemaakt. Misselijkmakend irritant, vooral Sensual.

Laatst aangepast door Lady4 op wo 26 jun 2013 - 19:54; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Elliot wo 26 jun 2013 - 19:52

Ik weet nog dat Evelynn een relatie had met het broertje van mijn ex (toen het nog niet mijn ex was), en dat ze toen helemaal flipte tegen hem over van alles. Echt, ze werd helemaal gek. En toen dat uitging ging ze allerei topics over hem openen hier (ze wist niet dat ik hier ook meelas, ik was nog niet actief zelf), waarin ze hem helemaal zwart maakte en alle verhalen omdraaide.

Verder kan ik me het verhaal van Lizzy nog herinneren, en dat er één zwangerschapstopic was in de pijler persoonlijk waarin Sjonno, Beegee, Sharon (Mommie werd dat later volgens mij) en een meisje die in Engeland woonde heel actief postten.

Mildred heb ik nooit meegekregen, alleen uit de verhalen.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  kwebbeltje wo 26 jun 2013 - 19:52

De meeste verhalen herken ik wel, dan lees ik iets en dan ik oja dat klopt
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Bericht  Happinaz wo 26 jun 2013 - 19:52

Susan schreef:
Urban Naked schreef:Charles volgens mij weet ik wie je bedoelt, zij deed ook een opleiding of had zich aangemeld maar er ging van alles mis in de communicatie met haar contactpersoon ofzo. Ze had een ateljé, en toen mensen zeiden dat het 'atelier' was zei ze 'nee ateljé kan ook want kijk maar als je het intikt bij Google.'

Oh ja, volgens mij weet ik het ook al. Niet dat ze er alternatief/emo uitzag, maar wel dat ze iets had in het autisme-spectrum, ik geloof PDD-NOS, en dat ze problemen had met de opleiding waar ze zich voor had aangemeld.
Qua naam hang ik ergens met druif-druifje? Maar misschien was dat wel gewoon weer iemand anders...
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Charles wo 26 jun 2013 - 19:58

Weten jullie eigenlijk nog dat ik in Amerika zat bij een jongen waar ik smoorverliefd op was? Postte ik toen al hier? En dat dat toen helemaal misging?
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Lady4 wo 26 jun 2013 - 20:00

Charles schreef:Weten jullie eigenlijk nog dat ik in Amerika zat bij een jongen waar ik smoorverliefd op was? Postte ik toen al hier? En dat dat toen helemaal misging?
Ja, ik geloof dat ik me dat wel kan herinneren. Werd jij toen niet al vrij snel verliefd op je man? En was dat niet op een festival of iets dergelijks?

Of haal ik nou heel veel verschillende dingen door elkaar? nerd
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Charles wo 26 jun 2013 - 20:05

Lady4 schreef:
Charles schreef:Weten jullie eigenlijk nog dat ik in Amerika zat bij een jongen waar ik smoorverliefd op was? Postte ik toen al hier? En dat dat toen helemaal misging?
Ja, ik geloof dat ik me dat wel kan herinneren. Werd jij toen niet al vrij snel verliefd op je man? En was dat niet op een festival of iets dergelijks?

Of haal ik nou heel veel verschillende dingen door elkaar? nerd

Hahaha ja je haalt dingen door elkaar. Eerst was ik verliefd op de Amerikaan. Dat was ook echt heel serieus, hij was ook een tijdje bij mij geweest in mijn studentenkamer van 12 m2. En toen ging ik naar hem toe in Philadelphia midden in mijn schooljaar waardoor ik het jaar over moest doen. Eenmaal bij hem bleek er vanalles mis met hem en werd hij opgenomen wegens een paniekstoornis en kwam ik onder bij vrienden van hem en had ik uiteindelijk nog wel een leuke tijd. Daarna smachtten we enorm naar elkaar, maar hadden nooit meer geld om elkaar op te zoeken en heb ik veel verdriet van gehad. Ik heb nu nog contact met hem. 

Toen kreeg ik was met een Britse jongen (die een beetje op hem leek NeutralNeutrallaughcry) en daar heb ik 4 jaar mee samengewoond in Duitsland. Maar dat was een enge jongen. En toen dat uitging (nadat ik ziek werd) kreeg ik al vrij snel iets met mijn huidige man.

En van een festival weet ik even niks meer, maar het kan best zijn dat ik met mijn britse ex op een festival was die zich daar volzoop waarop wij ruzie kregen ofzo.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ibbeltje wo 26 jun 2013 - 20:14

Theeleut schreef:

Er was nog een meisje, volgend mij zij met die reptielen, zij was wat flinker en had donker krullend haar. Zij had toen een fotoshoot gedaan die niet zo flatterend was, ze hield bijv. een pistool vast en blies de zogenaamde rook weg met een zwoele blik.

Toevalliig kwam ik via via haar tegen op fb en zij is afgevallen smile Weet even haar naam op yes niet meer.....miss Piggy of zoiets?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  AnnaK wo 26 jun 2013 - 20:14

Sea of Trees schreef:Oh ja, Zohie. Ze had wel wat van KimRosenberg85 weg, qua stelligheid over voedsel enzo.

Zohie, was dat dat islamitische meisje. Die ooit verkracht was? Of haal ik haar in de war met ene Chrystalle (met een schoen als avatar, of zoiets? Ik kan me nog heel goed herinneren dat ik als bijbaantje secretaresse was bij een groot internationaal bedrijf in de zomer en dat ik toen heel veel forumde, zomer 2007, en toen was zij ook actief. Ze was zeker niet achterlijk, maar wel heel stellig en fanatiek.

KimRosenberg vind/vond ik leuk. Las haar reacties graag. Ze deed me soms denken aan VeertjeAmsterdam, haar vond ik ook heel erg leuk.

Laatst aangepast door AnnaK op wo 26 jun 2013 - 20:19; in totaal 1 keer bewerkt
AnnaK
AnnaK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13

Bericht  Charles wo 26 jun 2013 - 20:16

Ibbeltje schreef:
Theeleut schreef:

Toevalliig kwam ik via via haar tegen op fb en zij is afgevallen smile Weet even haar naam op yes niet meer.....miss Piggy of zoiets?
 Hahahaha nee, niet miss piggy. Dat was liefje1986.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ibbeltje wo 26 jun 2013 - 20:18

Charles schreef:
Ibbeltje schreef:
Theeleut schreef:

Toevalliig kwam ik via via haar tegen op fb en zij is afgevallen smile Weet even haar naam op yes niet meer.....miss Piggy of zoiets?
 Hahahaha nee, niet miss piggy. Dat was liefje1986.

Met die foto's ja?? Dacht dat dat niet liefje was?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Lady4 wo 26 jun 2013 - 20:18

Dan haal opik inderdaad dingen door elkaar. Maar man, er is hier ook zoveel gebeurd!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  AnnaK wo 26 jun 2013 - 20:19

Guattari schreef:Wat leuk om oude herinneringen op te halen. Dan besef ik meteen hoe lang ik hier al (met vlagen) zit. Sensual is hier veel besproken, zie ik. Met haar had ik nooit problemen evenals met xxAnnekexx, maar bij Anneke weet ik nog wel dat ze haar partner altijd anders noemde.

Ik heb Cuchi ooit nog eens aan de telefoon gehad, toen we voor hetzelfde bedrijf werkten en dat vond ik destijds echt zo leuk. Opeens hoorde je de stem achter een actieve forummer.

Wat me verder het meest is bijgebleven, is denk ik mijn eigen onzekerheid van destijds. Ik was me nog heel erg aan het ontwikkelen qua persoonlijkheid en keek op een bepaalde manier op tegen forummers. AnnaK vond ik zo'n mooi meisje destijds; dat was ze toen nog.Wink Uiteindelijk kregen we heel veel contact en bleek ze ook gewoon een benaderbaar persoon te zijn, wel een erg lieve!

Daarnaast weet ik nog heel goed dat mijn relatie over ging in 2007 met een jongen die hier erg knap werd gevonden op het forum, maar die erg slecht voor mij was (en ik dat alleen maar zo kan omschrijven, omdat ik het toeliet). Carrie heette toen nog anders en was heel lief voor me. Ik had zoveel verdriet en ik hoefde me eens niet te verdedigen om de eikel die hij was en hoe blij ik moest zijn dat hij ex(it) was.

Verder herinner ik me nog goed dat ik de reacties van VA juist vaak wel grappig vond om te lezen ipv arrogant/provocerend. Heb me een avond uitermate goed vermaakt in een topic waar Naomi een christelijk betoog probeerde te houden over abortus en haar reacties steeds idioter werden.

Wat lief! Voor mijn gevoel kwam jij pas later. Al ver na mijn eerste forumperiode. Zo rond eind 2007, begin 2008?

En Stip ja! Zij was leuk. Ze was ook naar Malta geweest en dat had haar goed gedaan. Maar zij is dus echt helemaal verdwenen?

En niemand kent dat Aziatische meisje die ik bedoelde? Heel leuk en erg slim. Marin moet volgens mij wel weten wie dat is.

En Luaaa, komt zij nog hier? Zij woonde in Utrecht geloof ik.

Yvette, uit Belgie. Heeft een sociale opleiding gedaan. Ook een slimme dame. Ik heb haar en haar vriend nog ooit in het echt gezien in Amsterdam. Volgens mij is haar vriend later ziek geworden. Weet iemand of zij hier nog komt?

Oh en Bobbie, ze was rond de 30, had een eigen huisje in Limburg en was single. Ze ging op reis naar Thailand en had op een gegeven moment haaruitval. Volgens mij is ze later nog heel gelukkig geworden in de liefde (gelukkig!) maar daarna heb ik haar nooit meer hier gezien. Of ik heb een naamswisseling gemist.

Laatst aangepast door AnnaK op wo 26 jun 2013 - 20:24; in totaal 1 keer bewerkt
AnnaK
AnnaK
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 26 jun 2013 - 20:20

Nyx schreef:Ja, en dan kom ik gelijk weer op Ararararpiraat, waardoor het hele forum plat lag. Is er iemand ooit nog achter gekomen wie de piraat was?

Ja ik weet wie dat was, maar ik ben de naam kwijt! Ik weet nog dat het een heel rustig bekend forummeisje was. Ik was verbaasd dat zij het was. Hm, hier heb je ook weinig aan.

Gast
Gast

Bericht  Charles wo 26 jun 2013 - 20:20

AnnaK, wie was jij dan?
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  Barbabella wo 26 jun 2013 - 20:20

Elliot schreef:Ik weet nog dat Evelynn een relatie had met het broertje van mijn ex (toen het nog niet mijn ex was), en dat ze toen helemaal flipte tegen hem over van alles. Echt, ze werd helemaal gek. En toen dat uitging ging ze allerei topics over hem openen hier (ze wist niet dat ik hier ook meelas, ik was nog niet actief zelf), waarin ze hem helemaal zwart maakte en alle verhalen omdraaide.

Verder kan ik me het verhaal van Lizzy nog herinneren, en dat er één zwangerschapstopic was in de pijler persoonlijk waarin Sjonno, Beegee, Sharon (Mommie werd dat later volgens mij) en een meisje die in Engeland woonde heel actief postten.

Had Evelynn toen iets met T. ? Daar klaagde ze altijd over, ook over dr schoonouders en schoonzus ( was jij dat dan?!)
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  AnnaK wo 26 jun 2013 - 20:21

Charles schreef:AnnaK, wie was jij dan?

Ecrits/Phine
AnnaK
AnnaK
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 26 jun 2013 - 20:21

Reva schreef:
Bazinga schreef:
Reva schreef:
Bazinga schreef:Tobi was toch zo'n megabitch? Althans, die stempel had ze toch?

Nou had....had...

Ja oké maar nu ben je op magische wijze door de helft geaccepteerd want 'je bent gewoon Reva'. Nu ben je gewoon recalcitrant. Very Happy

Dat zie ik dan zelf anders,  Tobi voelde 'geliefder'. Maar niet boeiend, de mensen die ik leuk vind weten wel beter en de rest is vrij om al dan niet onterecht te denken wat ze willen en alles gekleurd te lezen.

Ik vond Tobi juist altijd superleuk! Reva ook Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Barbabella wo 26 jun 2013 - 20:22

Ibbeltje volgens mij is dat wel liefje. Ze kreeg ook altijd commentaar op dr kleding en (gele) tanden. Kwam haar ook op fb tegen en ze is echt iets van 40 kilo afgevallen.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Bericht  Barbabella wo 26 jun 2013 - 20:24

En wie was het meisje met de eigen snackbar? Schiet me ineens te binnen. Misschien loop ik wel achter en kont ze hier gewoon nog hoor;) was dat niet iets met fret?!
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Bericht  Elliot wo 26 jun 2013 - 20:25

Barbabella schreef:
Elliot schreef:Ik weet nog dat Evelynn een relatie had met het broertje van mijn ex (toen het nog niet mijn ex was), en dat ze toen helemaal flipte tegen hem over van alles. Echt, ze werd helemaal gek. En toen dat uitging ging ze allerei topics over hem openen hier (ze wist niet dat ik hier ook meelas, ik was nog niet actief zelf), waarin ze hem helemaal zwart maakte en alle verhalen omdraaide.

Had Evelynn toen iets met T. ? Daar klaagde ze altijd over, ook over dr schoonouders en schoonzus ( was jij dat dan?!)

Nee het was een hele korte relatie met I. VDV. Zij zat toch in die Hondaclub? Daar zaten mijn ex en zijn broertje ook bij en daar kenden ze elkaar van. Maar ze hebben denk ik maar 2 maandjes iets met elkaar gehad ofzo.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Razz wo 26 jun 2013 - 20:26

Barbabella schreef:Ibbeltje volgens mij is dat wel liefje. Ze kreeg ook altijd commentaar op dr kleding en (gele) tanden. Kwam haar ook op fb tegen en ze is echt iets van 40 kilo afgevallen.

Klopt. Ze woont bij mij in het dorp en over een paar dagen of weken (?) krijgt ze ook een operatie omdat ze zoveel is afgevallen. Ze heeft ook een nieuwe relatie met een wat oudere man.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 23 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 23  Volgende