Je eerste tijd op het forum
+94
Sure
MissBitchy
kippiee
Arwyn
*Bloempje*
_Liv
Aimee
Shisha
Snoes
Pompoen
Suusie
Fayebella
Flower_L
Filoria
Zora
Poubelle
Sjaantje
Carmen_
Blair
Tiara
Surya
_Lacey_
Bay
Dikkie Dik
Sushi
Blond
Evalynn
Niene
Sarah1985
ekiaam87
Peanut
Aoi
Snoopy
Pineco
Sayuri
Dora
Sterre
Caro
Funk
Zonnetje
Razz
Ibbeltje
kwebbeltje
Elliot
Lady4
Theeleut
Bolleke
Lonely Goatherd
Sterrin_
SuperGrover
Mamsie
Twellie
Caramba
xxjojootjexx
Burn
Sanne
June
Charles
Sea of Trees
Caroow
rapa nui
Steep
Printje
Lejow
M@niek
Takkie
Mees
Antibes
girli
Auxo
Rush
Barbabella
Capt'n Zero
Kannibaal
Marin
Mermaid
Happinaz
Reva
Urban Naked
Bazinga
Bliss
Exogenesis
Nyx
Esperanza
mzcharlotte
Phileine
MADDIE
Susan
Lady Starstruck
AnnaK
Minx
Roza
SoGood
Ella
98 plaatsers
Pagina 8 van 23
Pagina 8 van 23 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 23
Re: Je eerste tijd op het forum
Wat was er dan met de beer van sensual?
Ik weet nog dat er hier een meisje kwam die er heel alto uitzag, raar postte en alles gooide op haar autisme.
En die foto van applegreen in de badkamer op de grond met een föhn .
En Juan le pins. Wel typisch trouwens dat we nu wel nog een antibes hebben.
Ik weet nog dat er hier een meisje kwam die er heel alto uitzag, raar postte en alles gooide op haar autisme.
En die foto van applegreen in de badkamer op de grond met een föhn .
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Er was toch ooit ook een rel om een meisje dat een zus(je)? had die lid was van de gereformeerde kerk en dat was ook iets met kinderen waarbij data niet bleken te kloppen?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ja, Kreng op Yes en ZoeteWitteWijn inderdaad! En er was een meisje, ik weet niet of ze hier nog komt, ze heeft verschillende namen gehad, o.a. Zohie of zoiets? Ze had een abortus gehad en daarover is een keer een hele rel ontstaan omdat ze iets had gezegd over een mislukte abortus bij iemand waarbij de hersenen waren weggezogen? Om en nabij. Ik had vaak hele discussies met haar, was leuk discussiëren, ook al waren we het meestal oneens. Ook over voedsel, dat zij op het randje van gezond gewicht en ondergewicht zat, maar toch 4 kilo af wilde vallen. Weet iemand of zij er nog is?
En Zjah? Ik vond hem tof.
Verder kom ik hier te kort voor al die verhalen, ik ben hier 'pas' een jaar of 4.
En Zjah? Ik vond hem tof.
Verder kom ik hier te kort voor al die verhalen, ik ben hier 'pas' een jaar of 4.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Juan le Pins idd, die was er tegelijkertijd met nog een andere jongen. Qua dat meisje weet ik wie je bedoelt Charles, weet alleen niet meer hoe ze heette. Ja, weet toevallig wel haar echte naam, en haar nickname had iets met 86 erin. Liefje86?
Ohja, en hele discussies die ik met sommige forummers had, die ik toen wel kon schieten (en zij mij ongetwijfeld nog wel méér) en wie ik nu eigenlijk juist heel erg leuk vind.
Ohja, en hele discussies die ik met sommige forummers had, die ik toen wel kon schieten (en zij mij ongetwijfeld nog wel méér) en wie ik nu eigenlijk juist heel erg leuk vind.
Gast- Gast
Charles schreef:
Haha, ik vond Juan-Les-Pins altijd al vet cool vanwege de naam haha!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Cuchi ja! Diebedoelde ik.
En marin met der mega crush op der "eerste"
En marin met der mega crush op der "eerste"
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Engel. Die paranormaal begaafd was en jong trouwde in ik dacht een zwarte jurk.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Happinaz schreef:Er was ook iemand van wie haar man gevangenis straf had, of zou gaan krijgen.
Weet iemand dat verhaal nog?
Dat was toch iemand die veertjuh heette? Als het degene is die ik denk dan is ze hier nog steeds onder andere naam. Tenzij ik t mis heb, of tenzij t een ander verhaal was. Lekker duidelijk ja ;-)
Caroow, dat is zo'n 3 a 4 jaar geleden. Intussen wel veel gebeurd ja ;-)
Hahahaha en mamsie ja, ik ging dan echt uitgebreid vertellen als ik weer eens naar m toe ging en had zelfs een topic geopend toen ik ontmaagd was haha. Dat is wél lang geleden, met m'n FWB'tje.
Weet je dat ik een tijd geleden ineens een berichtje van m kreeg. Hij had een foto van me gezien waar m'n borsten nogal eh pront in beeld waren. Jarenlang wilde hij geen contact met me en ineens kreeg ik het berichtje: 'Goh, jouw borsten zijn ook groot geworden zeg, wat voor cupmaat heb je tegenwoordig?' right.......
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Oh ja, Zohie. Ze had wel wat van KimRosenberg85 weg, qua stelligheid over voedsel enzo.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Marin schreef:Happinaz schreef:Er was ook iemand van wie haar man gevangenis straf had, of zou gaan krijgen.
Weet iemand dat verhaal nog?
Dat was toch iemand die veertjuh heette? Als het degene is die ik denk dan is ze hier nog steeds onder andere naam. Tenzij ik t mis heb, of tenzij t een ander verhaal was. Lekker duidelijk ja ;-)
Caroow, dat is zo'n 3 a 4 jaar geleden. Intussen wel veel gebeurd ja ;-)
Hahahaha en mamsie ja, ik ging dan echt uitgebreid vertellen als ik weer eens naar m toe ging en had zelfs een topic geopend toen ik ontmaagd was haha. Dat is wél lang geleden, met m'n FWB'tje.
Weet je dat ik een tijd geleden ineens een berichtje van m kreeg. Hij had een foto van me gezien waar m'n borsten nogal eh pront in beeld waren. Jarenlang wilde hij geen contact met me en ineens kreeg ik het berichtje: 'Goh, jouw borsten zijn ook groot geworden zeg, wat voor cupmaat heb je tegenwoordig?' :roll:right.......
Whahaha wat een sukkel zeg!
Ja dat topic weet ik nog. Ik vond het toen wel een beetje zielig voor je omdat hij eigenlijk steeds bot deed en je dan weer naar zich toe trok. Laaaaaang geleden.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Wat leuk om oude herinneringen op te halen. Dan besef ik meteen hoe lang ik hier al (met vlagen) zit. Sensual is hier veel besproken, zie ik. Met haar had ik nooit problemen evenals met xxAnnekexx, maar bij Anneke weet ik nog wel dat ze haar partner altijd anders noemde.
Ik heb Cuchi ooit nog eens aan de telefoon gehad, toen we voor hetzelfde bedrijf werkten en dat vond ik destijds echt zo leuk. Opeens hoorde je de stem achter een actieve forummer.
Wat me verder het meest is bijgebleven, is denk ik mijn eigen onzekerheid van destijds. Ik was me nog heel erg aan het ontwikkelen qua persoonlijkheid en keek op een bepaalde manier op tegen forummers. AnnaK vond ik zo'n mooi meisje destijds; dat was ze toen nog. Uiteindelijk kregen we heel veel contact en bleek ze ook gewoon een benaderbaar persoon te zijn, wel een erg lieve!
Daarnaast weet ik nog heel goed dat mijn relatie over ging in 2007 met een jongen die hier erg knap werd gevonden op het forum, maar die erg slecht voor mij was (en ik dat alleen maar zo kan omschrijven, omdat ik het toeliet). Carrie heette toen nog anders en was heel lief voor me. Ik had zoveel verdriet en ik hoefde me eens niet te verdedigen om de eikel die hij was en hoe blij ik moest zijn dat hij ex(it) was.
Verder herinner ik me nog goed dat ik de reacties van VA juist vaak wel grappig vond om te lezen ipv arrogant/provocerend. Heb me een avond uitermate goed vermaakt in een topic waar Naomi een christelijk betoog probeerde te houden over abortus en haar reacties steeds idioter werden.
Ik heb Cuchi ooit nog eens aan de telefoon gehad, toen we voor hetzelfde bedrijf werkten en dat vond ik destijds echt zo leuk. Opeens hoorde je de stem achter een actieve forummer.
Wat me verder het meest is bijgebleven, is denk ik mijn eigen onzekerheid van destijds. Ik was me nog heel erg aan het ontwikkelen qua persoonlijkheid en keek op een bepaalde manier op tegen forummers. AnnaK vond ik zo'n mooi meisje destijds; dat was ze toen nog. Uiteindelijk kregen we heel veel contact en bleek ze ook gewoon een benaderbaar persoon te zijn, wel een erg lieve!
Daarnaast weet ik nog heel goed dat mijn relatie over ging in 2007 met een jongen die hier erg knap werd gevonden op het forum, maar die erg slecht voor mij was (en ik dat alleen maar zo kan omschrijven, omdat ik het toeliet). Carrie heette toen nog anders en was heel lief voor me. Ik had zoveel verdriet en ik hoefde me eens niet te verdedigen om de eikel die hij was en hoe blij ik moest zijn dat hij ex(it) was.
Verder herinner ik me nog goed dat ik de reacties van VA juist vaak wel grappig vond om te lezen ipv arrogant/provocerend. Heb me een avond uitermate goed vermaakt in een topic waar Naomi een christelijk betoog probeerde te houden over abortus en haar reacties steeds idioter werden.
Gast- Gast
Van mijn eerste tijd op het forum herinner ik me vage nachtelijke kletstopics met Nyx en nu ik het lees weet ik ineens ook weer dat er inderdaad een chat was, paar keer gechat met Steep en een Inge (niet die ene met lang blond haar die hier nog komt en ook niet het meisje wiens vriend was verongelukt, maar nog een andere - weet niet of zij er nog is). En dat Lady Starstruck en haar vriendin (zie je haar nog weleens?) de allereerste forumster was die ik in het wild spotte. Later de eerste 1-op-1 meeting met Zus en Marin, een vreemde koninginnedag met Ho(e)rus en een dronken Kruik die ik vanuit de bus zag. Een lekkere lunch met AnnaK. Uiteraard het verhaal van Tan met d'r beste vriendin die was vreemdgegaan met haar man tijdens de huwelijksreis en later het iPod-verhaal. Ook nog Helene uit Beieren wiens vader de beste worsten kon braden :laughcry:en die alles maar dan ook alles voor haar mannetje deed. Heeeeel veel meiden die sieraden maakten en euhh... Het Levenswegverhaal vond ik ook heel leuk, jammer dat dat toen gestopt is.
Oh en niet te vergeten het billentopic van Carrie.
En een heel discussietopic over stylissimo insanity en haar vriendin die go-go dancers waren ofzo en hoe moreel verwerpelijk dat wel niet was.
Oh en niet te vergeten het billentopic van Carrie.
En een heel discussietopic over stylissimo insanity en haar vriendin die go-go dancers waren ofzo en hoe moreel verwerpelijk dat wel niet was.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Dat was inderdaad Stip1 en later iets met mint/munt. Heb wel een tijdje contact met haar gehad maar ik geloof dat ze alweer een hele tijd weg is van het forum. Misschien dat Guattari nog nieuwe info heeft, volgens mij waren/zijn ze bevriend.AnnaK schreef:En ook nog een andere forummer, ik weet haar naam niet meer (maar heb Stip of pepermunt in mijn hoofd), ze studeerde maar ze vond haar studie niet echt leuk. Ze wist niet goed welke richting ze op wilde. Weet iemand wie zij is? Beetje vage omschrijving.
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het verder is gegaan toen met de vriend van veertjuh (ik weet dat ze hier nog komt, weet niet of ze haar nieuwe naam hier wil hebben staan). Heeft hij echt gevangenisstraf gehad en ben je nog steeds met hem samen?
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Die liet sensual altijd spuitend klaarkomen en dat vertelden ze dan uitgebreid..Charles schreef:Wat was er dan met de beer van sensual?
Gast- Gast
Ik geloof dat Charles nu hele rare gedachten krijgt. Iets met een teddybeer, gok ik.yvonne schreef:Die liet sensual altijd spuitend klaarkomen en dat vertelden ze dan uitgebreid..Charles schreef:Wat was er dan met de beer van sensual?
Gast- Gast
Charles schreef:
Ik weet nog dat er hier een meisje kwam die er heel alto uitzag, raar postte en alles gooide op haar autisme..
Volgens mij bedoel je dat meisje met die baardagaam?
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, dat zei iemand anders ook al. Die was niet alternatief en had geen autisme. Was een heel jong ding, Belgisch geloof ik, smal meisje die zon echte emo look had.xxjojootjexx schreef:Charles schreef:
Ik weet nog dat er hier een meisje kwam die er heel alto uitzag, raar postte en alles gooide op haar autisme..
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Jajajajajajajajjajaa.... Ik zie haar voor me!Charles schreef:Nee, dat zei iemand anders ook al. Die was niet alternatief en had geen autisme. Was een heel jong ding, Belgisch geloof ik, smal meisje die zon echte emo look had.xxjojootjexx schreef:Charles schreef:
Gossie....die schiet straks te binnen!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Wooooow ik had het ene "oh ja" momentje na het andere. Sommige dingen herinner ik mij vaag, maar andere dingen weet ik nog precies! Horus, heb ik nog een tijd op msn mee gezeten toendertijd.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Charles volgens mij weet ik wie je bedoelt, zij deed ook een opleiding of had zich aangemeld maar er ging van alles mis in de communicatie met haar contactpersoon ofzo. Ze had een ateljé, en toen mensen zeiden dat het 'atelier' was zei ze 'nee ateljé kan ook want kijk maar als je het intikt bij Google.'
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Oh ja, VeertjeAmsterdam, die was ik alweer haast vergeten.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Urban Naked schreef:Charles volgens mij weet ik wie je bedoelt, zij deed ook een opleiding of had zich aangemeld maar er ging van alles mis in de communicatie met haar contactpersoon ofzo. Ze had een ateljé, en toen mensen zeiden dat het 'atelier' was zei ze 'nee ateljé kan ook want kijk maar als je het intikt bij Google.'
Oh ja, volgens mij weet ik het ook al. Niet dat ze er alternatief/emo uitzag, maar wel dat ze iets had in het autisme-spectrum, ik geloof PDD-NOS, en dat ze problemen had met de opleiding waar ze zich voor had aangemeld.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik ben er nog steeds hoor! Zaten ook oorbellen bij UN moest er toevallig laatst nog aan denken.Urban Naked schreef:Ik heb dat hele Sensual- en Mildredgedoe ook wat gemist destijds geloof ik. Maar ik las dan ook lang niet alles en postte ook niet heel actief mee. Lady Nena kwam hier toen, die heeft nog een hele mooie ketting en armband voor mij gemaakt, ik heb ze nog steeds liggen maar draag ze niet meer :)En SuzyQ, die vond ik heel stoer weet ik nog.
Cleo met haar katten en haar lange haar.. Multiculti die een kindje kreeg.
Later Goitske met haar kralen. VeertjeAmsterdam die onherkenbaar wilde zijn. Tobi (voor haar heb ik volgens mij ooit nog iets bij KitschKitchen moeten opzoeken), Kruikje. Met kruikje ben ik nog een keertje uit geweest in Amsterdam, dat was met Carrie erbij.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 8 van 23 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» Tijd op forum
» Tijd van het forum verandert?
» Echt tijd voor de site bij het forum?
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
» Tijd van het forum verandert?
» Echt tijd voor de site bij het forum?
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
Pagina 8 van 23
Permissies van dit forum: