Voor een kindje in 2013!
+50
Eppie
Victoria-
Elvie_
Novalee
Filoria
Lousanne
Amber-
Minx
Susanne84
peach
Mees
Razz
Fearie
Annie24
M@niek
slaatje
Arwyn
Eep
Poeke
Rebecca
MaiMai
SoGood
Pitufo
Snoes
Suus
Steep
Nijntje
Raven
liesje
Takkie
SDL
Aagje!
CCC
Burn
Linnie1985
Happydobby
Lejow
Jasmine
Ilovethe90s
Punto
Stokstaartje
Aimee
Parel
Exogenesis
mzcharlotte
Rituals_
me1987
ShallY
Sent
Taeda
54 plaatsers
Pagina 6 van 20
Pagina 6 van 20 • 1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20
Re: Voor een kindje in 2013!
Ik ben weer met een ronde clomid bezig en dan moet ik altijd op dqg 10 voor een echo. Dan kijken ze of er eitjes groeien.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Ah, dat wist ik inderdaad niet. Ik kan me voorstellen dat je je lichaam zo wel leert kennen ...
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Shally ik duim voor je, ook al verwacht je zelf niks...
Takkie spannend! Nog een maandje wachten dus.
Hier wordt het langzamerhand ook spannend. Zit vandaag op dag 35 van m'n cyclus. Net even teruggekeken en m'n langste cyclus tot nu toe was 34 dagen, de kortste 25 en de rest was steeds 30 of 31. Ik heb wel krampen, maar voor mijn gevoel minder dan normaal. Volgens mijn berekening op basis van cervixslijm had ik woensdag al ongesteld moeten worden, maar ik heb twee weken geleden op vrijdag steken in m'n onderrug gehad, wat misschien de eisprong zou kunnen zijn. Op basis daarvan had ik dan gisteren ongesteld moeten worden.
Ik wil heel graag een test doen inmiddels (heb t steeds niet gedaan omdat ik dacht dat t toch niet zou zijn omdat ik wel krampen heb), maar we hebben logees nu. Moet nog wachten tot morgenochtend... Maar ga er toch nog steeds van uit dat ik ongesteld zal worden. Gek word ik hiervan.
Takkie spannend! Nog een maandje wachten dus.
Hier wordt het langzamerhand ook spannend. Zit vandaag op dag 35 van m'n cyclus. Net even teruggekeken en m'n langste cyclus tot nu toe was 34 dagen, de kortste 25 en de rest was steeds 30 of 31. Ik heb wel krampen, maar voor mijn gevoel minder dan normaal. Volgens mijn berekening op basis van cervixslijm had ik woensdag al ongesteld moeten worden, maar ik heb twee weken geleden op vrijdag steken in m'n onderrug gehad, wat misschien de eisprong zou kunnen zijn. Op basis daarvan had ik dan gisteren ongesteld moeten worden.
Ik wil heel graag een test doen inmiddels (heb t steeds niet gedaan omdat ik dacht dat t toch niet zou zijn omdat ik wel krampen heb), maar we hebben logees nu. Moet nog wachten tot morgenochtend... Maar ga er toch nog steeds van uit dat ik ongesteld zal worden. Gek word ik hiervan.
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Registratiedatum : 06-02-13
Wat spannend Pitufo!
Raven, wat een spannende tijd gaan jullie tegemoet. Ik hoop dat je snel een positieve test in handen mag hebben.
Raven, wat een spannende tijd gaan jullie tegemoet. Ik hoop dat je snel een positieve test in handen mag hebben.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Spannend Pitufo!!
MaiMai- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 17
Registratiedatum : 12-06-12
Wat spannend Pitufo! Dat je kan wachten tot morgen zeg!
Ik heb de afgelopen dagen wat buikpijn gehad, maar aan beide kanten. Hoopte eerst mijn eisprong, maar dat hoor je maar aan één kant te voelen toch? (Zo gek, ik heb dit al een keer mee gemaakt allemaal, maar weet er nog maar zo weinig van!). Dit inmiddels wel op dag 29 al, maar het is geen menstruatiepijn (vorige cyclus was 31 dagen)
Ik heb de afgelopen dagen wat buikpijn gehad, maar aan beide kanten. Hoopte eerst mijn eisprong, maar dat hoor je maar aan één kant te voelen toch? (Zo gek, ik heb dit al een keer mee gemaakt allemaal, maar weet er nog maar zo weinig van!). Dit inmiddels wel op dag 29 al, maar het is geen menstruatiepijn (vorige cyclus was 31 dagen)
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
En Pitufo? Nieuws?
mzcharlotte- Ratel
Nee geen nieuws... Ik heb uiteindelijk gisteren toen t bezoek weg was een test gedaan (de laatste die ik in huis had), negatief. Maar ik ben nog altijd niet ongesteld. Die test gisteren heb ik gedaan om 11:00 uur, twee uur na het ontbijt en ik had in die tussentijd twee koppen thee gedronken.
Ik kan dus niet veel anders dan afwachten. Aaah!
Aimee: ik lees ook overal dat je t maar aan 1 kant zou voelen, maar ik meen mijn eisprong ook gevoeld te hebben en had toen pijn aan beide kanten.
Ik kan dus niet veel anders dan afwachten. Aaah!
Aimee: ik lees ook overal dat je t maar aan 1 kant zou voelen, maar ik meen mijn eisprong ook gevoeld te hebben en had toen pijn aan beide kanten.
Pitufo- Fluisteraar
Spannend, Pitufo! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en ik duim voor een positieve test!
Takkie- Fluisteraar
Pitufo: irritant he, dat wachten.
Vanavond dacht ik ongesteld te zijn geworden. Ineens wat bloedverlies (ook met wat slijm). Tampon gebruikt, nu niks meer te zien. Vaag! Deze maand wel weer heel veel buikpijn gehad.
Een gigantische opgezette buik en mijn hals, borst en gezicht zitten onder de pukkels :-(
Vanavond dacht ik ongesteld te zijn geworden. Ineens wat bloedverlies (ook met wat slijm). Tampon gebruikt, nu niks meer te zien. Vaag! Deze maand wel weer heel veel buikpijn gehad.
Een gigantische opgezette buik en mijn hals, borst en gezicht zitten onder de pukkels :-(
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Spannend Pitufo en Ilovethe90s!
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Nog steeds niks hier. Wel alle andere klachten van een menstruatie: moet heel vaak plassen (moet ik ook altijd als ik ongesteld ben), af en toe wat zeurende pijn in m'n onderrug, stemmingswisselingen... Verder heb ik wel pijntjes in m'n buik, maar niet de normale menstruatiekrampen. De pijn zit hoger, soms een stekende pijn vlak naast m'n navel en verder een wat zeurend gevoel in het gebied net onder m'n navel.
Bij jou ook spannend Ilovethe90s!
Bij jou ook spannend Ilovethe90s!
Pitufo- Fluisteraar
Mijn man zei 1,5 week terug dat het deze keer raak was en ik zei nog: hoe weet jij dat nou? Haha
Waren we maar 2 weken verder......
Ik ben zo'n controlfreak en kan hier zo slecht tegen
Hier ook geen menstruatiekrampen, die voelen namelijk heel anders. Pijn klinkt een beetje hetzelfde als de pijn die jij beschrijft.
Pfff.... hoezo ongeduldig?
Waren we maar 2 weken verder......
Ik ben zo'n controlfreak en kan hier zo slecht tegen
Hier ook geen menstruatiekrampen, die voelen namelijk heel anders. Pijn klinkt een beetje hetzelfde als de pijn die jij beschrijft.
Pfff.... hoezo ongeduldig?
Ilovethe90s- Prater
Voor jou dus ook spannend, Ilovethe90s! Wanneer kun je testen?
Takkie- Fluisteraar
Mijn nod is vandaag maar ik had zaterdag al getest en toen was ie negatief.
Ilovethe90s- Prater
Dus het wordt langzamerhand nu echt spannend voor jou Ilovethe90s! Ik duim voor je
Ik ben vannacht na 36 dagen eindelijk ongesteld geworden. Ik had het enerzijds wel verwacht, maar anderzijds vind ik wel dat het raar gelopen is deze maand. Maar goed, op naar de volgende maand maar weer dus...
Ik ben vannacht na 36 dagen eindelijk ongesteld geworden. Ik had het enerzijds wel verwacht, maar anderzijds vind ik wel dat het raar gelopen is deze maand. Maar goed, op naar de volgende maand maar weer dus...
Pitufo- Fluisteraar
Balen, Pitufo. Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt! En inderdaad, op naar de volgende ronde. Hopelijk is het dan raak!
Ilovethe90s, misschien te vroeg getest nog? Wanneer wil je eventueel weer testen?
Ilovethe90s, misschien te vroeg getest nog? Wanneer wil je eventueel weer testen?
Takkie- Fluisteraar
Woensdagochtend had ik in gedachten.
Ilovethe90s- Prater
Ilovethe90s schreef:Woensdagochtend had ik in gedachten.
Dan gaan we woensdag voor vier strepen!
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Laten we dat dan inderdaad maar doen
Ilovethe90s- Prater
Taeda schreef:Ilovethe90s schreef:Woensdagochtend had ik in gedachten.
Takkie- Fluisteraar
Takkie schreef:Taeda schreef:Ilovethe90s schreef:Woensdagochtend had ik in gedachten.
Ik duim mee!
@ Pitufo: Balen meid.
mzcharlotte- Ratel
Ik zal hier ook af en toe wat meelezen en schrijven, in september willen we voor een kindje gaan. Ik ben nu zo'n 1,5 maand gestopt met de pil, wat een verademing is dat. De afgelopen 3 jaar had ik elke maand migraine, ook na het wisselen van pil. Tijdens mijn eerste 'echte' menstruatie nergens last van gehad. Hopelijk blijft dit zo.
Voor de meiden die binnenkort mogen testen: mijn duimen draaien!
En voor degene waar het nog niet zo vlot gaat een dikke knuffel.
Hopelijk kunnen we uiteindelijk allemaal zeggen dat we niet hoeven te gaan schrijven in een 2014-topic.
Voor de meiden die binnenkort mogen testen: mijn duimen draaien!
En voor degene waar het nog niet zo vlot gaat een dikke knuffel.
Hopelijk kunnen we uiteindelijk allemaal zeggen dat we niet hoeven te gaan schrijven in een 2014-topic.
Eep- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 85
Registratiedatum : 26-06-13
Spannend dames! Ik duim voor jullie!
Punto- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 80
Registratiedatum : 16-02-12
4 strepen gaan helaas niet meer lukken maar ik duim voor jou Taeda!
Ilovethe90s- Prater
Pagina 6 van 20 • 1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 6 van 20
Permissies van dit forum: