Voor een kindje in 2013!
+50
Eppie
Victoria-
Elvie_
Novalee
Filoria
Lousanne
Amber-
Minx
Susanne84
peach
Mees
Razz
Fearie
Annie24
M@niek
slaatje
Arwyn
Eep
Poeke
Rebecca
MaiMai
SoGood
Pitufo
Snoes
Suus
Steep
Nijntje
Raven
liesje
Takkie
SDL
Aagje!
CCC
Burn
Linnie1985
Happydobby
Lejow
Jasmine
Ilovethe90s
Punto
Stokstaartje
Aimee
Parel
Exogenesis
mzcharlotte
Rituals_
me1987
ShallY
Sent
Taeda
54 plaatsers
Pagina 7 van 20
Pagina 7 van 20 • 1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 20
Re: Voor een kindje in 2013!
Balen zeg!
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Ilovethe90s: Balen..ben je ongesteld geworden of alleen nog een negatieve test?
Pitufo: ook balen dat je ongesteld bent geworden.
Taeda: Dus jij gaat morgen testen. Spannend!
Eep: Welkom hier! Wat fijn dat je nu je gestopt ben met de pil geen last van migraine hebt.
Aagje: Hoe gaat het met jou?
Morgen is het weer zover, de echo. Eigenlijk weet ik al wel dat er niks te zien zal zijn, waarom zou het nu wel weer aanslaan. Maar toch hoop ik het wel.
Als er nou niks te zien is vraag ik of we de ronde kunnen afbreken en dan kan ik een afspraak maken voor prikinstructie.
Pitufo: ook balen dat je ongesteld bent geworden.
Taeda: Dus jij gaat morgen testen. Spannend!
Eep: Welkom hier! Wat fijn dat je nu je gestopt ben met de pil geen last van migraine hebt.
Aagje: Hoe gaat het met jou?
Morgen is het weer zover, de echo. Eigenlijk weet ik al wel dat er niks te zien zal zijn, waarom zou het nu wel weer aanslaan. Maar toch hoop ik het wel.
Als er nou niks te zien is vraag ik of we de ronde kunnen afbreken en dan kan ik een afspraak maken voor prikinstructie.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, ongesteld geworden. Vanmorgen wel meteen een afspraak met de huisarts gemaakt. Ter sprake gebracht dat ik in augustus met de pil gestopt ben en best veel buikpijn heb. Donderdag kan ik langs komen, dan is de menstruatie gelukkig ook weer (ver) over.
Wat fijn dat je klachten nu weg zijn Eep!
ShallY, succes met de echo!
Wat fijn dat je klachten nu weg zijn Eep!
ShallY, succes met de echo!
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Hier nog een witte test (Zou vier dagen voor NOD al moeten weergeven).
Taeda- Prater
He, wat balen nou, Ilovethe90s. Goed dat je de huisarts hebt gebeld, ik hoop dat hij wat voor je kan doen.
Taeda, jammer dat je een negatieve test had. Hopelijk was je gewoon nog even te vroeg.
Shally, succes morgen met de echo.
Taeda, jammer dat je een negatieve test had. Hopelijk was je gewoon nog even te vroeg.
Shally, succes morgen met de echo.
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Taeda, het kán 4 dagen van tevoren, maar dat is écht heel vroeg, dikke kans dat je over 3/4 dagen wel een duidelijke test hebt! Zie het net als met de loterij, je kán de hoofdprijs winnen, maar vaker win je gewoon niks of 3 euro
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Vandaag was mijn NOD, dus heb niet op de vier dagen gegokt
Maar het kan nog inderdaad, al is dat wel lastig geloven na een negatieve test.
Maar het kan nog inderdaad, al is dat wel lastig geloven na een negatieve test.
Taeda- Prater
Teada, ik had zelfs op 2 dagen overtijd nog een héle lichte test bij Luuk. De één maakt heel snel HCG aan, terwijl het bij de ander iets langzamer gaat. 4 dagen voor de dag dat je ongesteld moet worden is ook wel heel vroeg... Even een paar dagen afwachten en dan gewoon weer testen! Zo lang je nog niet ongesteld bent is er niets aan de hand.
Ilovethe90's, jammer dat je ongesteld bent geworden! Hopelijk kan de dokter wat voor je betekenen.
ShallY: succes morgen bij de echo! Ik duim dat er wel iets te zien is dit keer.
Ik heb vanmorgen getest, omdat ik 1 dag overtijd zou zijn (uitgaande van mijn vorige cyclus), maar negatief. Ik denk dat mijn eisprong ook wel later is geweest (rond de 25e geloof ik), dus wat dat betreft zou het ook wel te vroeg zijn geweest. Al heb ik niet echt het gevoel dat het deze ronde gaat lukken en heb ik ook al wat krampen, dus we zullen het wel zien...
Ilovethe90's, jammer dat je ongesteld bent geworden! Hopelijk kan de dokter wat voor je betekenen.
ShallY: succes morgen bij de echo! Ik duim dat er wel iets te zien is dit keer.
Ik heb vanmorgen getest, omdat ik 1 dag overtijd zou zijn (uitgaande van mijn vorige cyclus), maar negatief. Ik denk dat mijn eisprong ook wel later is geweest (rond de 25e geloof ik), dus wat dat betreft zou het ook wel te vroeg zijn geweest. Al heb ik niet echt het gevoel dat het deze ronde gaat lukken en heb ik ook al wat krampen, dus we zullen het wel zien...
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Voor jou toch ook nog spannend, Aimee! Wacht je nu even af of wil je toch nog een keer testen?
Shally, hoe is het gegaan vanmiddag met de echo?
Shally, hoe is het gegaan vanmiddag met de echo?
Takkie- Fluisteraar
Er was helaas niks te zien op de echo. Zelfs mijn baarmoederslijmvlies was nog dun, terwijl dit de vorige keren altijd goed dik was. Nu moet ik maandag nog een keer terug komen en als er dan niks te zien is wordt de cyclus afgebroken. Als het aan mij lag vandaag al maar de gyn wilde toch wachten tot maandag.
ShallY- Prater
Dus eigenlijk wat je al verwacht had? Rot zeg ... En hoe wordt je cyclus precies afgebroken? Sorry, ik heb het niet eerder gevolgd en ik heb er totaal geen verstand van. Als je het vervelend vindt dat ik zoveel vraag moet je het gewoon zeggen, hoor!
Takkie- Fluisteraar
Wat vervelend Shally! Zo kom je ook niet verder... Hopelijk volgende keer wel meteen actie! En misschien die tarwekiemolie tabletten slikken voor dikker bsm?
Ik ben vandaag ongesteld geworden. Vind het wel gek, want weet eigenlijk vrij zeker dat mijn eisprong heel laat is geweest (misschien net een week geleden). Ik ging er niet van uit dat ik zwanger zou zijn deze ronde, dus ben niet erg teleurgesteld, maar vind zo'n korte luteale fase wel een beetje eng. Hopelijk komt het gewoon door het ontpillen nog!
Ik ben vandaag ongesteld geworden. Vind het wel gek, want weet eigenlijk vrij zeker dat mijn eisprong heel laat is geweest (misschien net een week geleden). Ik ging er niet van uit dat ik zwanger zou zijn deze ronde, dus ben niet erg teleurgesteld, maar vind zo'n korte luteale fase wel een beetje eng. Hopelijk komt het gewoon door het ontpillen nog!
Aimee- Ratel
Balen Aimee!
Moet ik die tarwekiemolie zien als medicijn of homeopathisch geneesmiddel?
Want ik slik namelijk ook al medicijnen voor mijn schildklier en dan komt waarschijnlijk het spuiten er ook nog bij. Dus het moet wel samen kunnen.
Moet ik die tarwekiemolie zien als medicijn of homeopathisch geneesmiddel?
Want ik slik namelijk ook al medicijnen voor mijn schildklier en dan komt waarschijnlijk het spuiten er ook nog bij. Dus het moet wel samen kunnen.
ShallY- Prater
Volgens mij meer als homeopatisch... Google er maar eens op icm zwanger worden!
Aimee- Ratel
Vervelend Shally, nog niet duidelijk dus!
Aimee, wat jammer! Ook al verwacht je het, is het toch een teleurstelling.
Hier nog niks. Ik zit nu op 31 dagen, sinds januari is mijn cyclus 29 dagen of minder. Spannend dus!
Gisteren had ik een zwangerschapstest van Sensitest gedaan, daar heb ik er nog één van liggen. Mijn zus adviseerde om toch maar een KV test te halen, doe scoorde beter bij Kassa
Aimee, wat jammer! Ook al verwacht je het, is het toch een teleurstelling.
Hier nog niks. Ik zit nu op 31 dagen, sinds januari is mijn cyclus 29 dagen of minder. Spannend dus!
Gisteren had ik een zwangerschapstest van Sensitest gedaan, daar heb ik er nog één van liggen. Mijn zus adviseerde om toch maar een KV test te halen, doe scoorde beter bij Kassa
Taeda- Prater
Balen Shally, ik heb je verhaal een beetje terug gelezen. Wat komt er soms toch veel bij kijken, en wat een onduidelijkheid steeds. Ik heb eigenlijk ook dezelfde vraag als Takkie, hoe gaan ze de cyclus afbreken?
Jammer Aimee, ben je allang gestopt met de pil? (sorry als ik eroverheen gelezen heb)
Taeda, bij jou is het nu echt spannend! Ik hoop op een mooie duidelijke streep!
Volgens mij heb ik gisteren voor het eerst mijn eisprong gevoeld. Tenminste, dat denk ik. Ik ben met de pil begonnen toen ik net 13 was, daarvoor was ik te jong om me te verdiepen in de cyclus. Ik vind het wel bijzonder om mijn lichaam zo te leren kennen, ik heb er veel over geleerd op school maar praktijkervaring opdoen is altijd leuker. Tot nu toe lijkt mijn cyclus regelmatig, hopelijk blijft dat zo.
Jammer Aimee, ben je allang gestopt met de pil? (sorry als ik eroverheen gelezen heb)
Taeda, bij jou is het nu echt spannend! Ik hoop op een mooie duidelijke streep!
Volgens mij heb ik gisteren voor het eerst mijn eisprong gevoeld. Tenminste, dat denk ik. Ik ben met de pil begonnen toen ik net 13 was, daarvoor was ik te jong om me te verdiepen in de cyclus. Ik vind het wel bijzonder om mijn lichaam zo te leren kennen, ik heb er veel over geleerd op school maar praktijkervaring opdoen is altijd leuker. Tot nu toe lijkt mijn cyclus regelmatig, hopelijk blijft dat zo.
Eep- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 85
Registratiedatum : 26-06-13
Sorry voor degene die vroegen wbt het afbreken van mn cyclus. Ik moet fan 5 dagen lang 2 tabletjes provera per dag slikken. Meestal word ik dan na 2 dagen na mn laatste tablet ongesteld.
ShallY- Prater
@shally, is jou schildklier traag? En gebruik je thyrax. Ik heb namelijk ook een vertraagde schilklier maar dankzij de thyrax ben ik weer goed ingesteld.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Helaas, ongesteld geworden...
Taeda- Prater
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Heleboel knuffels voor jou Taeda!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Teada, wat verdrietig joh Ik had zo'n goede hoop voor je!
Eep, ik ben nu 2 maanden gestopt (eerste maand nog even veilig gedaan). Mijn cyclus is wel direct regelmatig (31-32), maar ik heb zo'n gekke late eisprong, denk ik...
Eep, ik ben nu 2 maanden gestopt (eerste maand nog even veilig gedaan). Mijn cyclus is wel direct regelmatig (31-32), maar ik heb zo'n gekke late eisprong, denk ik...
Aimee- Ratel
Ahh, nee, Taeda Shit zeg!
Takkie- Fluisteraar
Klopt happydobby,heb een te trage schildklier en daar slik ik thyrax voor. Helaas nog steeds niet goed ingesteld.
Balen taeda.
Balen taeda.
ShallY- Prater
Hoe is het hier?
Taeda- Prater
Pagina 7 van 20 • 1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 20
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 7 van 20
Permissies van dit forum: