Voor een kindje in 2013!
+50
Eppie
Victoria-
Elvie_
Novalee
Filoria
Lousanne
Amber-
Minx
Susanne84
peach
Mees
Razz
Fearie
Annie24
M@niek
slaatje
Arwyn
Eep
Poeke
Rebecca
MaiMai
SoGood
Pitufo
Snoes
Suus
Steep
Nijntje
Raven
liesje
Takkie
SDL
Aagje!
CCC
Burn
Linnie1985
Happydobby
Lejow
Jasmine
Ilovethe90s
Punto
Stokstaartje
Aimee
Parel
Exogenesis
mzcharlotte
Rituals_
me1987
ShallY
Sent
Taeda
54 plaatsers
Pagina 5 van 20
Pagina 5 van 20 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20
Re: Voor een kindje in 2013!
Sinds mijn mk lopen we bij de gynaecoloog. We moesten eerst 3 maanden afwachten. En mocht ik zwanger zijn moest ik gelijk een afspraak maken. Zo niet, moest ik na 3 maanden terug komen. En die 3 maanden zijn nu voobij. Maar mn vriend wil nog een maand proberen.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Hoe is het nu aagje?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ja gaat wel. Menstruatie heeft nog niet echt doorgezet. Maar dat gebeurt hopelijk vandaag wel.Lejow schreef:Hoe is het nu aagje?
Gister ochtend was ik echt even van slag, kon de hele tijd wel huilen en voelde me best een ietsje pietsie depri. Ik wil er nu toch echt wat minder mee bezig zijn want wil niet dezelfde kant opgaan als vorig jaar.
Ik ben wel 'pas' 6 maanden bezig maar het voeld al als een eeuwigheid! En door mijn geen goede eisprong heb ik niet zo een vertrouwen in me lichaam eigenlijk.
Maar goed, tot zo ver mijn geklaag
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
He Aagje toch.. Wat rot..
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
@Aagje: ik herken je gevoel heel goed hoor. Wees een paar dagen verdrietig, is echt niks mis mee.
Ik heb ook telkens na een ronde als de clomid weer niet heeft aangeslagen, dat ik een paar dagen helemaal van slag ben en alleen maar kan huilen. Waarom, waarom, waarom..telkens vraag ik het me weer af. Waarom moet het zo moeilijk gaan en waarom laat mijn lichaam me zo in de steek. IK heb er ook helemaal geen vertrouwen meer in.
En dan ben ik eindelijk weer een beetje opgeknapt en kan ik er weer tegenaan en dan hoor je weer van iemand die zwanger is. En dan gaan de sluizen weer open:cry:
Vandaag heb ik de uitslag van mijn schildklier gehad en wat denk je..nu ben ik met de medicatie weer te hoog ingesteld want mijn waarde zat nu op 0,075 ofzo. Fijn dat het wel z'n werk heeft gedaan maar op lange termijn is deze waarde weer niet goed dus mijn medicatie wordt weer aangepast. Ook ben ik vandaag weer begonnen met de clomid 150. Ik hoop natuurlijk wel dat het aanslaat maar eigenlijk weet ik dat dat niet zo is, wat betekent dat we weer een ronde ingaan die toch niet aan zal slaan maar dan beginnen we de volgende maand met spuiten. Dus dat wel fijn om te weten.
Ik heb ook telkens na een ronde als de clomid weer niet heeft aangeslagen, dat ik een paar dagen helemaal van slag ben en alleen maar kan huilen. Waarom, waarom, waarom..telkens vraag ik het me weer af. Waarom moet het zo moeilijk gaan en waarom laat mijn lichaam me zo in de steek. IK heb er ook helemaal geen vertrouwen meer in.
En dan ben ik eindelijk weer een beetje opgeknapt en kan ik er weer tegenaan en dan hoor je weer van iemand die zwanger is. En dan gaan de sluizen weer open:cry:
Vandaag heb ik de uitslag van mijn schildklier gehad en wat denk je..nu ben ik met de medicatie weer te hoog ingesteld want mijn waarde zat nu op 0,075 ofzo. Fijn dat het wel z'n werk heeft gedaan maar op lange termijn is deze waarde weer niet goed dus mijn medicatie wordt weer aangepast. Ook ben ik vandaag weer begonnen met de clomid 150. Ik hoop natuurlijk wel dat het aanslaat maar eigenlijk weet ik dat dat niet zo is, wat betekent dat we weer een ronde ingaan die toch niet aan zal slaan maar dan beginnen we de volgende maand met spuiten. Dus dat wel fijn om te weten.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
ShallY, Rituals, Aagje, Linnie, wat kampen jullie toch met vervelende gevoelens en ik zou zo willen dat ze op eenvoudige wijze van jullie weggenomen konden worden. Het enige dat ik jullie kan bieden is een
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik sluit me aan bij jouw woorden, mzcharlotte. Hoe gaat het nu met jou?
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Ik ben net terug van het ziekenhuis en volgens het onderzoek ben ik helemaal gezond!
We hebben dus weer groen licht gekregen om te starten!!!
Ik heb er zin in ook al vind ik het een beetje eng.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Hallo allemaal, ik kom me hier aanmelden. Wij willen vanaf augustus gaan proberen om een kindje te krijgen, gaat om ons eerste kindje. Zal me even voorstellen, aangezien ik sowieso meer een meelezer was op het forum. Ik ben 29 en mijn partner is 31, we zijn dit jaar 9 jaar samen en 4 jaar getrouwd. Nu we eindelijk een koophuis hebben met meer dan 1 slaapkamer hebben we besloten ervoor te gaan.
Ik vind het heel erg spannend, maar vooral heel erg leuk!!
Ik vind het heel erg spannend, maar vooral heel erg leuk!!
MaiMai- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 17
Registratiedatum : 12-06-12
Raven wat een goed nieuws!! En spannend...
MaiMai welkom! Jullie zullen vast al vaak de vraag hebben gekregen wanneer er kinderen komen, of niet?
MaiMai welkom! Jullie zullen vast al vaak de vraag hebben gekregen wanneer er kinderen komen, of niet?
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Registratiedatum : 06-02-13
Pitufo schreef:Raven wat een goed nieuws!! En spannend...
Ja best wel vaak!! Vooral mijn moeder maakt zich daar schuldig aan. Ik drink eigenlijk zo goed als nooit, maar als ik dan nee zeg komt standaard de vraag ben je zwanger?
MaiMai- Fluisteraar
Raven schreef:Ik ben net terug van het ziekenhuis en volgens het onderzoek ben ik helemaal gezond!
Wat een goed nieuws!! Ik snap dat je het een beetje eng vind, denk dat iedereen dat wel een beetje heeft. Is het de eerste voor jullie?
MaiMai- Fluisteraar
MaiMai, welkom!
Raven, wat fijn dat je helemaal gezond bent. En logisch dat je het toch wel eng vindt, het is niet niks wat jullie hebben meegemaakt. Ik hoop dat het jullie snel weer gegund is!
Pitufo, hoe gaat het nu met jou?
Raven, wat fijn dat je helemaal gezond bent. En logisch dat je het toch wel eng vindt, het is niet niks wat jullie hebben meegemaakt. Ik hoop dat het jullie snel weer gegund is!
Takkie- Fluisteraar
Nee de tweede.MaiMai schreef:Raven schreef:Ik ben net terug van het ziekenhuis en volgens het onderzoek ben ik helemaal gezond!
Wat een goed nieuws!! Ik snap dat je het een beetje eng vind, denk dat iedereen dat wel een beetje heeft. Is het de eerste voor jullie?
Ergens in dit topic staat mijn verhaal beschreven. Maar mijn eerste dochtertje is te vroeg geboren met 26,3 weken en heeft daarna 8 dagen in de couveuse gelegen. Helaas is ze toen overleden.
Vandaar dat ik het ook eng vind om weer zwanger te worden. Ook al is de controle hartstikke streng.
Raven- Fluisteraar
Raven, weten ze nu trouwens ook waardoor de vroeggeboorte kwam? Je had het over infarcten in je baarmoeder, is er kans op herhaling of niet?
Takkie- Fluisteraar
Jeetje Raven wat heftig, mijn schoonzus heeft dat met haar eerste kindje meegemaakt met 28 weken.Raven schreef:Nee de tweede.MaiMai schreef:Raven schreef:Ik ben net terug van het ziekenhuis en volgens het onderzoek ben ik helemaal gezond!
Ergens in dit topic staat mijn verhaal beschreven. Maar mijn eerste dochtertje is te vroeg geboren met 26,3 weken en heeft daarna 8 dagen in de couveuse gelegen. Helaas is ze toen overleden.
Vandaar dat ik het ook eng vind om weer zwanger te worden. Ook al is de controle hartstikke streng.
Zij heeft nu een gezonde dochter, maar nooit echt kunnen genieten van de zwangerschap. Lijkt me wel heel lastig!
MaiMai- Fluisteraar
Wat fijn Raven, heel heel veel succes!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lieverd, logisch dat het eng is... Ik hoop in ieder geval dat het snel raak is en dat je een goede zwangerschap mag hebben, het is jullie zó gegund!Raven schreef:Ik ben net terug van het ziekenhuis en volgens het onderzoek ben ik helemaal gezond!
Raven, wat ontzettend fijn. Al kan ik me ook heel goed voorstellen dat je het ook heel eng/spannend vindt. Hopelijk mag je snel weer zwanger worden en de zwangerschap uitdragen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik denk dat ik zondag of maandag ongesteld word. De menstruatiekrampen zijn vanochtend weer begonnen.Takkie schreef:MaiMai, welkom!
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Registratiedatum : 06-02-13
Raven, wat fijn dat jullie groen licht hebben gekregen en wat een verschrikkelijk heftig verhaal! Begrijpelijk dat het nu weer erg spannend en eng is allemaal, hopelijk gaat het allemaal goed
Poeke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10
Ja raven!! Goed nieuws!! Ik hoop dat het jullie snel weer gegund is! En heel begrijpelijk dat het erg spannend is voor jullie!
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Ze zeggen dat de meeste vrouwen dit meemaken in de eerste zwangerschap. 80% van die vrouwen worden weer zwanger en van die 80% krijgen 1,2% een herhaling met overlijden als gevolg. Dus het risico is erg klein en dat willen we zeker nemen.Takkie schreef:Raven, weten ze nu trouwens ook waardoor de vroeggeboorte kwam? Je had het over infarcten in je baarmoeder, is er kans op herhaling of niet?
@all dank je wel! en jullie ook veel succes. Ik gun het een aantal dames hier zo erg.
Raven- Fluisteraar
Wat een goed nieuws raven!!
Ik mag komende woensdag weer voor een echo. Ik voel nog geen steken in mn buik dus er zal ook wel niks te zin zijn. Onderhand ken ik mn lijf wel..
Ik mag komende woensdag weer voor een echo. Ik voel nog geen steken in mn buik dus er zal ook wel niks te zin zijn. Onderhand ken ik mn lijf wel..
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Shally, wat voor echo krijg je precies? Sorry, dat heb ik niet meegekregen denk ik.
Raven, begrijp ik dat de vroeggeboorte 'pech' was of was daar nog wel een reden voor? Ik begrijp dat jullie met zo'n klein risico er wel weer voor durven gaan. Ik gun het jullie enorm!
Ik ben gisteren ongesteld geworden, komende maand doen we het nog veilig en na mijn volgende menstruatie gaan we voor het echie. Ik ben benieuwd of ik een redelijke regelmatige cyclus zal hebben. Afwachten maar!
Raven, begrijp ik dat de vroeggeboorte 'pech' was of was daar nog wel een reden voor? Ik begrijp dat jullie met zo'n klein risico er wel weer voor durven gaan. Ik gun het jullie enorm!
Ik ben gisteren ongesteld geworden, komende maand doen we het nog veilig en na mijn volgende menstruatie gaan we voor het echie. Ik ben benieuwd of ik een redelijke regelmatige cyclus zal hebben. Afwachten maar!
Takkie- Fluisteraar
Pagina 5 van 20 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 5 van 20
Permissies van dit forum: