Voor een kindje in 2013!
+50
Eppie
Victoria-
Elvie_
Novalee
Filoria
Lousanne
Amber-
Minx
Susanne84
peach
Mees
Razz
Fearie
Annie24
M@niek
slaatje
Arwyn
Eep
Poeke
Rebecca
MaiMai
SoGood
Pitufo
Snoes
Suus
Steep
Nijntje
Raven
liesje
Takkie
SDL
Aagje!
CCC
Burn
Linnie1985
Happydobby
Lejow
Jasmine
Ilovethe90s
Punto
Stokstaartje
Aimee
Parel
Exogenesis
mzcharlotte
Rituals_
me1987
ShallY
Sent
Taeda
54 plaatsers
Pagina 4 van 20
Pagina 4 van 20 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 20
Re: Voor een kindje in 2013!
Nou hij is helemaal omo wit hoor
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Balen... Echt heel erg jammer.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Balen Aagje.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Oeh jammer! Is nooit leuk, op naar de volgende ronde
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Ahh, wat jammer, Aagje. Hopelijk volgende ronde wel!
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
@ Aagje: jammer!!
@all, ik heb gisteren een klein beetje bloed verloren. Vannacht tot nu niks meer kan dit innestelingsbloed zijn??
@all, ik heb gisteren een klein beetje bloed verloren. Vannacht tot nu niks meer kan dit innestelingsbloed zijn??
me1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 106
Punten : 165
Registratiedatum : 06-12-10
Aagje, wat jammer!
Me1987, dat zou kunnen. Het is een beetje afhankelijk van de duur van je cyclus/moment van eisprong. Een innestelingsbloeding volgt zo'n 5-8 dagen na je eisprong, je menstruatie 14. Dit zijn gemiddelden, dus het is geen zekerheid. Het kan na de innesteling ook nog misgaan, dan wordt je gewoon ongesteld.
Me1987, dat zou kunnen. Het is een beetje afhankelijk van de duur van je cyclus/moment van eisprong. Een innestelingsbloeding volgt zo'n 5-8 dagen na je eisprong, je menstruatie 14. Dit zijn gemiddelden, dus het is geen zekerheid. Het kan na de innesteling ook nog misgaan, dan wordt je gewoon ongesteld.
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
He verdorie Aagje..
Stomme bijna net niet streep op die andere test
Stomme bijna net niet streep op die andere test
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dikke knuffel Aagje!!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Aah, balen, Aagje
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
JBalen Aagje..
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik weet niet precies wanneer mijn nod is vandaag of morgen maar heb negatief getest
(kan wel janken want voelde wel zo)
(kan wel janken want voelde wel zo)
Rituals_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 113
Registratiedatum : 12-06-13
He, ook al balen Rituals!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik baal vooral omdat ik nog maar 1 eileider heb en vraag me af of het nog wel lukt dat maakt extra onzeker.
Het is nu pas 1 maand na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Rituals_- Fluisteraar
Aagje, wat balen
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Rituals_ schreef:Ik baal vooral omdat ik nog maar 1 eileider heb en vraag me af of het nog wel lukt dat maakt extra onzeker.
Ik heb precies hetzelfde, ook ik ga het idee krijgen dat het aan mij ligt.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Heb jij dit ook gehad Linnie?
Rituals_- Fluisteraar
Ah Aagje wat balen Ik had hele goede hoop voor je
Rituals ook voor jou een
Ik ben hier wat minder actief omdat ik probeer me wat minder met zwanger worden bezig te houden. Lukt nog niet echt moet ik zeggen. Komende vrijdag is weer de dag des oordeels en ik vind het superspannend. Volgens mij ben ik een paar druppels bloed verloren gisteren, maar 100% zeker weten doe ik het niet, want ik had een donkere onderbroek aan. Afwachten dus maar gewoon...
Rituals ook voor jou een
Ik ben hier wat minder actief omdat ik probeer me wat minder met zwanger worden bezig te houden. Lukt nog niet echt moet ik zeggen. Komende vrijdag is weer de dag des oordeels en ik vind het superspannend. Volgens mij ben ik een paar druppels bloed verloren gisteren, maar 100% zeker weten doe ik het niet, want ik had een donkere onderbroek aan. Afwachten dus maar gewoon...
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Registratiedatum : 06-02-13
U
Ik moet gisteren vandaag of morgen ongesteld worden maar alleen gisteren wat bruinverlies gehad en een heel klein beetje rood bloed en toen was het weer gestopt.
En vanochtend negatief getest.
Geen idee hoe het allemaal zit nu normaal ben ik gewoon ineens ongesteld.
Ik vind het zo ontzettend frustrerend dat ik bijna 8 weken zwanger was en het zo snel was gelukt en nu dus niet meer.
Ik moet gisteren vandaag of morgen ongesteld worden maar alleen gisteren wat bruinverlies gehad en een heel klein beetje rood bloed en toen was het weer gestopt.
En vanochtend negatief getest.
Geen idee hoe het allemaal zit nu normaal ben ik gewoon ineens ongesteld.
Ik vind het zo ontzettend frustrerend dat ik bijna 8 weken zwanger was en het zo snel was gelukt en nu dus niet meer.
Laatst aangepast door Rituals_ op ma 24 jun 2013 - 2:03; in totaal 1 keer bewerkt
Rituals_- Fluisteraar
U
U
Heb je al klachten?
Heel veel succes!
Ik wel maar dat zegt helemaal niks blijkbaar kan ook nog door de operatie komen.
U
Zenuwslopend is dit he! Ik hoop het voor je!Pitufo schreef:Ah Aagje wat balen Ik had hele goede hoop voor je
Rituals ook voor jou een
Heb je al klachten?
Heel veel succes!
Ik wel maar dat zegt helemaal niks blijkbaar kan ook nog door de operatie komen.
Laatst aangepast door Rituals_ op ma 24 jun 2013 - 2:03; in totaal 1 keer bewerkt
Rituals_- Fluisteraar
Pitufo, ik hoop het zo voor je!!!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
@ rituals: ik heb vorig jaar een miskraam gehad, en duurde daarna heel lang. Dit jaar een baarmoederfoto laten maken, en daar kwam uit dat 1 van mn eileiders verstopt is. Maar met 1 kan ik nog makkelijk zwanger raken zei de gynaecoloog. Maar duurt nu wel erg lang vind ik.
We zijn al vanaf 30 december 2010 bezig voor een eerste.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Dat duurt inderdaad wel erg lang zeg!Linnie1985 schreef:@ rituals: ik heb vorig jaar een miskraam gehad, en duurde daarna heel lang. Dit jaar een baarmoederfoto laten maken, en daar kwam uit dat 1 van mn eileiders verstopt is. Maar met 1 kan ik nog makkelijk zwanger raken zei de gynaecoloog. Maar duurt nu wel erg lang vind ik.
Rituals_- Fluisteraar
@Aagje: neee dat meen je niet! Dat is zo verschrikkelijk rot! Hopelijk heb je snel duidelijkheid en dan hopelijk de duidelijkheid als in een positieve test:hug:
Ook voor rituals een hele dikke knuffel:hug:Kan me voorstellen dat je daardoor nu erg onzeker bent geworden! Hopelijk voor jou ook snel duidelijkheid en dan met een positieve test natuurlijk.
@Pitufo: pff spannend zeg. de dagen zullen wel voorbij kruipen voor je. Hopelijk is het deze keer gewoon raak.
@Linnie: heb je al weer contact gehad met de gyn? Of wil je vriend echt perse nog een maand zelf proberen? Hopelijk (nou ja hopelijk het is niet leuk de medische molen in te moeten natuurlijk)wil je vriend toch wel naar de gyn nu. Jullie zijn idd al erg lang bezig vooral omdat er niet echt afwijkingen zijn gevonden, behalve dan die dichte eileider. Zwanger worden is wel mogelijk, maar moet het eitje wel net aan de goeie kant zitten dan?
Ook voor rituals een hele dikke knuffel:hug:Kan me voorstellen dat je daardoor nu erg onzeker bent geworden! Hopelijk voor jou ook snel duidelijkheid en dan met een positieve test natuurlijk.
@Pitufo: pff spannend zeg. de dagen zullen wel voorbij kruipen voor je. Hopelijk is het deze keer gewoon raak.
@Linnie: heb je al weer contact gehad met de gyn? Of wil je vriend echt perse nog een maand zelf proberen? Hopelijk (nou ja hopelijk het is niet leuk de medische molen in te moeten natuurlijk)wil je vriend toch wel naar de gyn nu. Jullie zijn idd al erg lang bezig vooral omdat er niet echt afwijkingen zijn gevonden, behalve dan die dichte eileider. Zwanger worden is wel mogelijk, maar moet het eitje wel net aan de goeie kant zitten dan?
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Linnie, wat frustrerend dat het al zo lang duurt bij jullie. Zijn jullie al bij een gynaecoloog geweest of begrijp ik dat je vriend dat (nog) niet wil? Sterkte, het lijkt me zenuwslopend. Ik hoop dat het jullie gauw mag lukken!
Geldt ook voor jou, Rituals. Die onzekerheid steeds, killing.
Wij doen komende maand nog veilig, als in seks met condooms (ook al haat ik dat en ben ik benieuwd of het wel echt gaat gebeuren), het liefst word ik na volgende week (ik verwacht donderdag of vrijdag ongesteld te worden) nog een keer spontaan ongesteld zodat we er daarna voor kunnen gaan.
Geldt ook voor jou, Rituals. Die onzekerheid steeds, killing.
Wij doen komende maand nog veilig, als in seks met condooms (ook al haat ik dat en ben ik benieuwd of het wel echt gaat gebeuren), het liefst word ik na volgende week (ik verwacht donderdag of vrijdag ongesteld te worden) nog een keer spontaan ongesteld zodat we er daarna voor kunnen gaan.
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Registratiedatum : 14-05-12
Pagina 4 van 20 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 20
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 4 van 20
Permissies van dit forum: