Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen auto hebben

+17
*Lookie*
Sea of Trees
Hoochie
Bacio
Niekske
Happinaz
Sayuri
Susan
Kowalski
rapa nui
Ella
Elliot
Gympie
Suus
TukTuk
Marin
Luce
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Geen auto hebben - Pagina 2 Empty Re: Geen auto hebben

Bericht  Zonnetje di 25 jun 2013 - 9:02

Mijn vriend en ik hebben allebei een auto, maar we hebben allebei vrienden die geen auto hebben (waaronder jij smile) en die regelmatig met ons meerijden. Zoals je weet vind ik dat geen enkel probleem. Voor korte afstanden hoef ik ook echt geen benzinegeld of een bedankje te hebben, maar voor langere afstanden vind ik het wel prettig om de benzinekosten te delen of om om en om te rijden.

Normaal gesproken kun je met een groepje mensen namelijk om de beurt rijden, maar als mensen geen auto hebben, kunnen zij ook nooit rijden. Dan vind ik het bij langere afstanden wel heel logisch om de kosten te delen. Bovendien vind ik het ook wel eens prettig om niet te rijden: het is lekker relaxed om gereden te worden en je kunt een drankje drinken.

Verder kies ik ervoor om een auto te hebben (met alle bijbehorende kosten) en vind ik wel dat je daar een beetje gratis van mee geniet als je vaak met dezelfde persoon meerijdt, maar dan heb ik het echt over wekelijks met iemand meerijden of zo. En als je dat allebei prima vindt dan is het ook helemaal goed, maar dan kan ik me voorstellen dat iemand dat op den duur wel gemakkelijk van diegene vindt, maar volgens mij rijden jullie helemaal niet zo vaak met je zwager mee, dus ik vind zijn reactie erg overdreven.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum