Zou jij het kunnen? Een leven zonder seks?
+29
Beessie
Tabbert
SuperGrover
CCC
Toet
Kowalski
Susan
Caro
Ella
Minx
Stuiterbal
Carra
Sea of Trees
Snoes
Luce
SarahKey
Taeda
Burn
Razz
Bazinga
Mees
Bliss
Surya
Sorella
Ayla
Rouxxxe
Char1
Shopaholic
Capt'n Zero
33 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Zou jij het kunnen? Een leven zonder seks?
Nee. Ik had uiteindelijk een jaar geen sex met mijn ex (niet mijn schuld, hij wilde/ kon niet) en ik voelde me het meest waardeloze stuk vreten dat er op deze planeet rondliep. Dus nee, voor mij echt niet nog een keer :-).
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Maar toen jullie eenmaal uit elkaar gingen kwamen er wel meer vervelende en harteloze kantjes van jouw ex naar boven dus wellicht dat dat niet het enige was en dat hij je ook gewoon niet zo liefdevol behandelde als je verdiende, nog los van de seks?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Nee zou ik niet kunnen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Nee ik niet.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Nou ik ga niet dood wanneer ik geen seks zou hebben, dus ja ik zou dat kunnen.
Gast- Gast
Dat is ook helemaal waar. Ik heb er meer last van dat ik soms wil toegeven, kan me niet voorstellen nl dat er iemand bíj me wil zijn omdat ik leuk genoeg zou zijn. Voelde me idd niet geliefd, misschien nog wel meer dan dat ik wil toegeven (nu nog steeds).Susan schreef:Maar toen jullie eenmaal uit elkaar gingen kwamen er wel meer vervelende en harteloze kantjes van jouw ex naar boven dus wellicht dat dat niet het enige was en dat hij je ook gewoon niet zo liefdevol behandelde als je verdiende, nog los van de seks?
Caro- Ratel
Ik hoop dat het lukt om het idee los te laten dat het aan jou lag.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Ik hoop dat het lukt om het idee los te laten dat het aan jou lag.
Dat is heel erg lief. Rationeel lukt het aardig, emotioneel absoluut niet.
Caro- Ratel
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
In een relatie zou ik dat moeilijk vinden. Als ik alleen ben, heb ik daar minder moeite mee. Dan zou ik het wel kunnen.
Gast- Gast
Maar hebben jullie dan helemaal geen behoefte aan seks als je geen relatie hebt? Misschien ben ik dan 'verwend' ofzo, ik ben 6 jaar samen geweest met mijn eerste sekspartner dus vanaf het begin gewoon altijd regelmatig seks gehad. Ik ben nu bijna een jaar vrijgezel en, zoals ik eerder al aangaf, na een paar heb ik er toch wel behoefte aan hoor.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Maar hebben jullie dan helemaal geen behoefte aan seks als je geen relatie hebt? Misschien ben ik dan 'verwend' ofzo, ik ben 6 jaar samen geweest met mijn eerste sekspartner dus vanaf het begin gewoon altijd regelmatig seks gehad. Ik ben nu bijna een jaar vrijgezel en, zoals ik eerder al aangaf, na een paar heb ik er toch wel behoefte aan hoor.
Jawel!
Caro- Ratel
Ik vind er een groot verschil zitten tussen behoefte hebben aan seks of er echt niet zonder kunnen. Als er helemaal geen persoon in mijn leven is, heb ik weinig behoefte aan seks. Maar nu ik weet dat volgende week mijn buitenlandse lover hier komt, ja, dan heb ik die behoefte absoluut wel. Maar dat is iets anders dan dat ik niet zonder kan. Er niet zonder kunnen impliceert naar mijn idee dat je ofwel zou sterven door gebrek aan seks, of dat je, mocht het vrijwillig niet lukken, iemand ertoe zou dwingen.Toet schreef:Maar hebben jullie dan helemaal geen behoefte aan seks als je geen relatie hebt? Misschien ben ik dan 'verwend' ofzo, ik ben 6 jaar samen geweest met mijn eerste sekspartner dus vanaf het begin gewoon altijd regelmatig seks gehad. Ik ben nu bijna een jaar vrijgezel en, zoals ik eerder al aangaf, na een paar heb ik er toch wel behoefte aan hoor.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Kunnen wel, maar willen niet. Plus dat ik het wel heel moeilijk zou vinden eigenlijk.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ojeej, zo zie ik dat helemaal niet SG. Dat is inderdaad wel zeer extreem.
Kijk nu ik vrijgezel ben, kan ik prima zonder. Want inderdaad ik ga niet dood ofzo. Maar ik denk niet dat een relatie zonder dat intieme voor mij kan zijn. Ja, dan zit je inderdaad met de woorden 'kunnen' en 'willen'. Ik geloof echter dat als je geen behoefte heb aan seksueel contact met je partner, het niet meer lekker zit. Ik zou zo'n relatie niet willen. Voor mij heeft dat te maken met "meer zijn dan vrienden" en niet leven als broer en zus. Het heeft voor mij te maken met aantrekkingskracht, bij elkaar willen zijn. Oke, ik snap dat dit minder wordt over de jaren, maar nu ik er nog goed en niet-gerimpeld uitzie, wil ik toch wel dat een potentiele partner me begeert (weet het even niet anders te verwoorden).
Kijk, ik weet dat er aseksuele mensen zijn en vrouwen waarbij het echt pijn doet, waardoor de sekslust ook gedooft is. Echter het lijkt me heel lastig om daarmee een relatie te hebben, als je zelf wel intiem wilt zijn met diegene .. en om dan de rest van je leven -een soort van- afgewezen te worden.. Nee dat lijkt me niets.
Als ik het zo bekijk heeft het eigenlijk niet eens met de seks zelf te maken, maar om het gevoel dat een relatie zonder seks mij zou geven.
Kijk nu ik vrijgezel ben, kan ik prima zonder. Want inderdaad ik ga niet dood ofzo. Maar ik denk niet dat een relatie zonder dat intieme voor mij kan zijn. Ja, dan zit je inderdaad met de woorden 'kunnen' en 'willen'. Ik geloof echter dat als je geen behoefte heb aan seksueel contact met je partner, het niet meer lekker zit. Ik zou zo'n relatie niet willen. Voor mij heeft dat te maken met "meer zijn dan vrienden" en niet leven als broer en zus. Het heeft voor mij te maken met aantrekkingskracht, bij elkaar willen zijn. Oke, ik snap dat dit minder wordt over de jaren, maar nu ik er nog goed en niet-gerimpeld uitzie, wil ik toch wel dat een potentiele partner me begeert (weet het even niet anders te verwoorden).
Kijk, ik weet dat er aseksuele mensen zijn en vrouwen waarbij het echt pijn doet, waardoor de sekslust ook gedooft is. Echter het lijkt me heel lastig om daarmee een relatie te hebben, als je zelf wel intiem wilt zijn met diegene .. en om dan de rest van je leven -een soort van- afgewezen te worden.. Nee dat lijkt me niets.
Als ik het zo bekijk heeft het eigenlijk niet eens met de seks zelf te maken, maar om het gevoel dat een relatie zonder seks mij zou geven.
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
En Toet, je bent echt niet de enige hier
Tabbert- Prater
Volgens mij zijn er maar weinig jongvolwassenen die in een relatie geen seksueel contact zouden willen hebben. Ook aseksuele mensen hebben vaak wel seks, juist vanwege de band met de partner. En bij dyspareunie kun je wel verlangen naar andere seksuele handelingen. Zelfs al heb je niet per se een echt seksueel verlangen, kan de behoefte aan intimiteit alsnog ervoor zorgen dat je seks mist. Natuurlijk zijn er wel mensen die echt geen seks willen, maar ik denk dat daar dan ook vaak problemen achter zitten, zoals trauma's of relatieproblemen.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
In trant van dit topic gaat het dus om o.a. aseksuele jonge mensen die geen seks willen met hun partner. Niet om mensen die weinig seks willen of kunnen "verdragen".
Edit: Nu is seks en intimiteit natuurlijk niet hetzelfde. Maar ik vind het zo banaal om tien keer het woorde seks te typen, dat ik er dus soms 'intiem zijn' van maakte. (straks gebruik ik wel het woord vrijen een keer e.d. )
Edit: Nu is seks en intimiteit natuurlijk niet hetzelfde. Maar ik vind het zo banaal om tien keer het woorde seks te typen, dat ik er dus soms 'intiem zijn' van maakte. (straks gebruik ik wel het woord vrijen een keer e.d. )
Tabbert- Prater
Voor ik mijn huidige relatie kreeg ben ik een aantal jaar vrijgezel geweest en heb ik ook echt wel een aantal "scharrels" gehad omdat ik echt wel de behoefte aan seks had. Had ik eenmaal een serieuze relatie met een fijn seksleven kreeg ik ineens veel pijn bij het waardoor we uiteindelijk
Beessie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Lang leve de telefoons! Waardoor we bijna een jaar geen seks hebben gehad omdat hij er gewoon weg niet in kon komen maar man! Wat raakte ik gefrustreerd! Want hand en mond werk is leuk maar het echte werk miste ik waanzinnig. Naast het feit dat ik zo'n gevoel van falen had. Godzijdank is het nu opgelost na de nodige sessies bij een bekkenbodem fysio en gaan we nu weer helemaal los. Maar ik zou echt niet zonder willen en kunnen.. sja, er Hebben het beide overleefd maar leuk vonden we het niet!
Beessie- Fluisteraar
Ben jij nou de Beessie van heel lang geleden?? Met rood haar (dacht ik)?
'Niet zonder seks kunnen' vind ik ook wat gek klinken eigenlijk. Als vrijgezel heb ik meerdere malen wel een jaar droog gestaan. Toen zeiden mensen ook "dat jij dat kan!". Maar ja, het is dan toch niet anders? Ik ben nou eenmaal niet van de one night stands, dus wat moet ik dan? Ik heb meestal na twee maanden geen seks wel weer echt die behoefte, maar dat ebt daarna ook wel weg, je went eraan. Ik bereid me nu ook voor op een flinke periode van droogte, het is niet anders
'Niet zonder seks kunnen' vind ik ook wat gek klinken eigenlijk. Als vrijgezel heb ik meerdere malen wel een jaar droog gestaan. Toen zeiden mensen ook "dat jij dat kan!". Maar ja, het is dan toch niet anders? Ik ben nou eenmaal niet van de one night stands, dus wat moet ik dan? Ik heb meestal na twee maanden geen seks wel weer echt die behoefte, maar dat ebt daarna ook wel weg, je went eraan. Ik bereid me nu ook voor op een flinke periode van droogte, het is niet anders
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ja! Dat ben ik! Ben nu wel benieuwd naar wie jij dan bent! haha! Ik ben echt al 12 jaar actief op het forum.. of naja.. actief..met vlagen actief! Dus van veel mensen weet ik wel ongeveer wie ze zijn..hoewel ik een aantal naamsveranderingen ook niet mee heb gekregen..
Maarreh... sja.. one night stands kunnen heel leuk zijn, hoewel ik zelf meer waarde hecht aan 'scharrels'. Wij zagen elkaar regelmatig, en hadden het dan gewoon leuk! Zonder dat er verdere 'verplichtingen' aan hingen.
Ennuh.. gelukkig bestaan er vibrators, dildo's en weet ik veel wat nog meer..voor de droogstand
Maarreh... sja.. one night stands kunnen heel leuk zijn, hoewel ik zelf meer waarde hecht aan 'scharrels'. Wij zagen elkaar regelmatig, en hadden het dan gewoon leuk! Zonder dat er verdere 'verplichtingen' aan hingen.
Ennuh.. gelukkig bestaan er vibrators, dildo's en weet ik veel wat nog meer..voor de droogstand
Beessie- Fluisteraar
Ik zou het wel kunnen, vind het sowieso niet enorm belangrijk, maar helemaal zonder zou ik niet willen.
Gast- Gast
Ja scharrels heb ik ook wel gehad hoor, dat beviel me altijd wel, maar dan moet ik ook maar toevallig een leukerd opduikelen ergens! Ik was vroeger Unknown Girl (maar toen plaatste ik nooit foto's), maar heb nu alweer een jaar of vier deze naam. In totaal ben ik hier ook al tien jaar.
En idd, misschien moet ik binnenkort maar eens een vibrator bestellen
En idd, misschien moet ik binnenkort maar eens een vibrator bestellen
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Jaa Unknown Girl komt me nog wel bekend voor! Kan er idd ook geen gezicht bij plaatsen, maar wel cool dat je mij ook (nog) herkent!
Ennuh... je moet idd maar net wat treffen.. ik had daar meestal wel 'mazzel' mee! Maar het moet je ook liggen idd!
En zul je zien..heb je net 'n super de luxe tarzan aangeschaft, kom je dé man van je dromen tegen
Ennuh... je moet idd maar net wat treffen.. ik had daar meestal wel 'mazzel' mee! Maar het moet je ook liggen idd!
En zul je zien..heb je net 'n super de luxe tarzan aangeschaft, kom je dé man van je dromen tegen
Beessie- Fluisteraar
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe belangrijk is seks in jouw leven?
» Seks zonder liefde, mogelijk?
» Langste tijd in relatie zonder seks
» Huwelijksnacht en seks
» Blaasontsteking na seks
» Seks zonder liefde, mogelijk?