Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En nu is hij dan toch echt aan het doorkomen...

+4
Sylvana
Floor
Mom-Of-3
slaatje
8 plaatsers

Ga naar beneden

En nu is hij dan toch echt aan het doorkomen... Empty En nu is hij dan toch echt aan het doorkomen...

Bericht  slaatje ma 24 jun 2013 - 4:46

En weet ik dus ook waarom hij nog steeds vaak naar zijn linkeroortje grijpt en waarom hij vaak zijn handje op zijn linkerwangetje legt. En waarom hij, als hij in zijn wippertje zit, hij vaak zijn hoofd helemaal naar links draait en rare bewegingen maakt......Overduidelijk een flink heuveltje linksonderin..Mikey zijn 1e tandje is aan het doorkomen. Nu afwachten wanneer hij daadwerkelijk helemaal doorkomt. Het gaat wel snel allemaal hoor :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu is hij dan toch echt aan het doorkomen... Empty Re: En nu is hij dan toch echt aan het doorkomen...

Bericht  Mom-Of-3 ma 24 jun 2013 - 4:52

Wow dat gaat zeker snel.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : ergens in brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu is hij dan toch echt aan het doorkomen... Empty Re: En nu is hij dan toch echt aan het doorkomen...

Bericht  slaatje ma 24 jun 2013 - 4:54

Ik had ook met vier maanden mijn 1e tandje al...mijn broer daarentegen weer pas met 1.5 jaar. Mijn broer was wat trager met dingen, ik weer wat sneller. Geen pijl op te trekken dus. Haha.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu is hij dan toch echt aan het doorkomen... Empty Re: En nu is hij dan toch echt aan het doorkomen...

Bericht  Floor ma 24 jun 2013 - 4:55

Leuk he. 
Onze zoon is van 20-11-11 en had op koninginnedag vorig jaar zijn eerste tandje. Inmiddels heeft hij een mond vol al al een paar maanden.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu is hij dan toch echt aan het doorkomen... Empty Re: En nu is hij dan toch echt aan het doorkomen...

Bericht  Sylvana ma 24 jun 2013 - 6:23

Hier ook met 4 maanden de eerste tanden, hier komen ze steeds met meerdere tegelijk. Ze heeft er inmiddels al 8 en de 4 hoektanden zijn ook net doorgebroken. (puntjes zijn al door).  Hoezo het gaat snel laughcry

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu is hij dan toch echt aan het doorkomen... Empty Re: En nu is hij dan toch echt aan het doorkomen...

Bericht  NoName88 ma 24 jun 2013 - 6:57

Wij ontdekten zojuist ook een scherp puntje smile
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu is hij dan toch echt aan het doorkomen... Empty Re: En nu is hij dan toch echt aan het doorkomen...

Bericht  LDJ ma 24 jun 2013 - 7:01

Leuk! Mijn dochter heeft er ook al 2. Staat zo schattig!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu is hij dan toch echt aan het doorkomen... Empty Re: En nu is hij dan toch echt aan het doorkomen...

Bericht  Ella ma 24 jun 2013 - 9:52

Leuk! Ik denk dat het hier ook niet lang meer duurt. Zit vreselijk te kwijlen en op zijn knuistje te zuigen en sabbelen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu is hij dan toch echt aan het doorkomen... Empty Re: En nu is hij dan toch echt aan het doorkomen...

Bericht  Snoes ma 24 jun 2013 - 19:57

Schattig is dat, de eerste tandjes! Hier kwamen de eerste 2 er 1,5 maand geleden door.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu is hij dan toch echt aan het doorkomen... Empty Re: En nu is hij dan toch echt aan het doorkomen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum