Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lof op de Volle Vrouwen

+9
SuperGrover
Lavendel
Atelier Madame
Chocoholic
Jeanette
patjuhhh
Moon
Monte
Beachgirl
13 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Moon ma 28 feb 2011 - 1:04

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niets heb met het gewicht van anderen, maar dat ik voor mezelf wel een bepaalde grens heb. Terwijl dat ik het bij andere 'niet erg vind' als ze 'mijn' grens overschrijden.
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  patjuhhh ma 28 feb 2011 - 1:11

Sannie89 schreef:Dat is wel fijn!
ja de mijne ook.. als die zon dunne vrouw ziet.. vind tie helemaal niets..

terwijl hij zelf te dun is.. alles wat ik teveel heeft, heeft hij te weinig haha, terwijl hij 2 keer zulke grote porties als mij wegwerkt :S

Zn exen waren ook allemaal stevig.. en tijdens het meiden checken ( Wink ) gaat hij ook voor de wat vollere vrouw.. wel grappig om te zien. aangezien zn vrienden voor de slankere gaan
+1 hier heel herkenbaar.
mijn vriend vind mij een heel erg mooi lichaam hebben. Dat zegt hij heel vaak en dat vind ik zo lief. en als hij dat zegt voel ik me weer zelfverzekerder.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:22

Ik vind sommige volle vrouwen werkelijk beeldschoon, zeker als ze mooie curves in de juiste verhoudingen hebben. Daar kan ik zelfs jaloers op zijn. Zie hier echt hele prachtige dames voorbij komen!

Zelf ben ik behoorlijk dun ( maat 36, soms 38 ), vooral mijn armen en benen. Ik zeg altijd dat ik kinderpolsjes en kinderknietjes heb hahaha.
Maar ik ben een appeltje met een buikje en vrij grote boobs. Mijn kont vind ik dan wel weer geweldig, als ik zo arrogant mag zijn Embarassed

Ik vind Callie uit Grey's een hele mooie volle vrouw. Mijn vriend ook.

Edit: Qua mannen: mijn vriend is 20cm langer dan ik en best een grote, beetje stevige man. Vind ik wel lekker, ik val niet op hele slanke mannen :P


Laatst aangepast door Tea-Leaf op ma 28 feb 2011 - 1:26; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:23

Moon schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik niets heb met het gewicht van anderen, maar dat ik voor mezelf wel een bepaalde grens heb. Terwijl dat ik het bij andere 'niet erg vind' als ze 'mijn' grens overschrijden.

Dat heb ik ook heel erg. Ik kan de vormen van de bovenstaande vrouwen zeker waarderen, maar persoonlijk vind ik kleding vaak mooier staan bij slankere vrouwen. Misschien komt dat wel doordat de vollere mensen in mijn omgeving zichzelf in te kleine kleding willen krijgen, en dat is zo zonde want met de goede maat ziet het er veel mooier en natuurlijker uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:35

Punk'd schreef: Misschien komt dat wel doordat de vollere mensen in mijn omgeving zichzelf in te kleine kleding willen krijgen, en dat is zo zonde want met de goede maat ziet het er veel mooier en natuurlijker uit.

Dat zie ik ook wel vaak, ik ken een dik meisje die vaak hele strakke shirtjes draagt, dan denk ik "neem een maat groter, dat staat je zoveel beter" Een te strak shirtje staat mij ook lelijk en ik ben niet eens dik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Moon ma 28 feb 2011 - 1:48

Punk'd schreef:
Moon schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik niets heb met het gewicht van anderen, maar dat ik voor mezelf wel een bepaalde grens heb. Terwijl dat ik het bij andere 'niet erg vind' als ze 'mijn' grens overschrijden.

Dat heb ik ook heel erg. Ik kan de vormen van de bovenstaande vrouwen zeker waarderen, maar persoonlijk vind ik kleding vaak mooier staan bij slankere vrouwen. Misschien komt dat wel doordat de vollere mensen in mijn omgeving zichzelf in te kleine kleding willen krijgen, en dat is zo zonde want met de goede maat ziet het er veel mooier en natuurlijker uit.

Ja precies.. zoiets als.. 'Leuk voor een ander, maar niet voor mij' ofzo.. Ik ben daar dan ook wel een beetje een muts in hoor.. Ik 'mag' van mezelf niet boven een bepaald aantal kg komen.
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:51

Punk'd schreef:
Moon schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik niets heb met het gewicht van anderen, maar dat ik voor mezelf wel een bepaalde grens heb. Terwijl dat ik het bij andere 'niet erg vind' als ze 'mijn' grens overschrijden.

Dat heb ik ook heel erg. Ik kan de vormen van de bovenstaande vrouwen zeker waarderen, maar persoonlijk vind ik kleding vaak mooier staan bij slankere vrouwen. Misschien komt dat wel doordat de vollere mensen in mijn omgeving zichzelf in te kleine kleding willen krijgen, en dat is zo zonde want met de goede maat ziet het er veel mooier en natuurlijker uit.

Mee eens! Ik ben zelf niet slank maar weet precies wat ik wel en niet kan dragen. Prop me dus ook niet in een kleiner maatje omdat het net past, liever een maatje groter dan mijn 'rolletjes' niet overal te zien zijn. Ik vind het soms ook andersom, dat sommige kleding bij vollere vrouwen mooier staan..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Jeanette di 1 maa 2011 - 7:04

Dit vind ik ook een mooie volle vrouw: Fluvia Lacerda



Lof op de Volle Vrouwen - Pagina 2 20090216193843_66682_large_fluvia-lacerda

Lof op de Volle Vrouwen - Pagina 2 Fluvia-lacerda-11

Lof op de Volle Vrouwen - Pagina 2 Fluvia+lacerda

Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 7:08

We komen hier gewoon tot de conclusie... dat we niet persee slank hoeven te zien om er leuk uit te zien.. jeejjj! Very Happy hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 7:08

Pak je haarborstel en zing mee met deze big momma:



Heerlijk nummer!



En hoe geweldig is dit filmpje.



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 7:11

Hahaha.. geweldig!!

Dat nummer van hairspray is idd goehoed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 9:17

Het is maar net hoe je je kleed. Ik heb zelf maat 44/46, maar zie het zelf niet zo. Ik ben niet dik, ik ben gewoon mooi vol. En dat accepteer ik, ookal ben ik natuurlijk wel bezig met gezond eten en sporten. Maatje minder zou altijd mooier zijn! Maar ik ga me niet dood dieëten omdat ik persé maatje 40/42 wil hebben. Misschien kom ik nu arrogant over, maar als ik mezelf soms zie lopen denk ik wel van hé je mag er zijn!

Over vriend betreft: Hij vind mij gewoon erg mooi en vind mij ook erg mooi gekleed gaan. Hij is dan ook wel diegene die heeft geholpen het bovenstaande beeld te creëren!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 9:20

ZachtCookie, natuurlijk mag je er zijn met maat 44. Maar dat ligt echt niet alleen aan hoe je je kleed. Een leuk shirtje verdoezelt echt niet mijn onderkin en opgeblazen gezicht bijvoorbeeld. (Een sjaal misschien wel haha). Ik weet wel welk soort shirtjes mij het beste staan, met een (elastische) band direct onder m'n borsten, zodat daar m'n taille mooi uit komt. En dan lekker lang, zodat het over m'n kont heen valt nog. Maar het zit 'm toch in wel meer dan kleren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 9:30

Jeanette schreef:
Lof op de Volle Vrouwen - Pagina 2 Fluvia-lacerda-11

Prachtige vrouw. Wow.
Ik heb persoonlijk echt helemaal niets met slanke vrouwen, mooi vol vind ik echt heel erg mooi. Zo rond maat 44, maar dan wel goed verdeeld.
Zelf voel ik mij juist weer het prettigst in maat 40.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 9:32

Marin schreef:ZachtCookie, natuurlijk mag je er zijn met maat 44. Maar dat ligt echt niet alleen aan hoe je je kleed. Een leuk shirtje verdoezelt echt niet mijn onderkin en opgeblazen gezicht bijvoorbeeld. (Een sjaal misschien wel haha). Ik weet wel welk soort shirtjes mij het beste staan, met een (elastische) band direct onder m'n borsten, zodat daar m'n taille mooi uit komt. En dan lekker lang, zodat het over m'n kont heen valt nog. Maar het zit 'm toch in wel meer dan kleren.

Naja, in mijn geval gaat het niet op. Ik heb geen dikke kop of zoiets. Alles in verhouding, alleen wat groter dan anders Wink
Die shirtjes staan mij ook wel, alleen voel ik me daar juist gigantischer in. Juist omdat het in mijn geval accentueert. Ik draag rustig strakke shirtjes, want dat kan ook. Het is dan ook maar net hoe je lichaam zich tot elkaar verhoudt, dat is waar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Chocoholic vr 4 maa 2011 - 0:00

Coco schreef:
Jeanette schreef:
Lof op de Volle Vrouwen - Pagina 2 Fluvia-lacerda-11

Prachtige vrouw. Wow.
Ik heb persoonlijk echt helemaal niets met slanke vrouwen, mooi vol vind ik echt heel erg mooi. Zo rond maat 44, maar dan wel goed verdeeld.
Zelf voel ik mij juist weer het prettigst in maat 40.

Inderdaad, WOW! Zij is echt beeldschoon..
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Atelier Madame vr 4 maa 2011 - 1:21

volle vrouwen (das vanaf maatje 44) vind ik niet per se lelijk, ik vind de fotos die hier gepost worden prachtig! Maar toch is er echt wel een grens. Op een gegeven moment vind ik het gewoon echt lelijk, dan kan je je vet gewoon neit meer verbergen door middel van ruim zittende kleding of laagjes, dan is het gewoon te veel.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Lavendel vr 4 maa 2011 - 1:31

Nu zijn de plaatjes die hier neegezet worden wel van modellen dus het is logisch dat dit mooie vollere vrouwen zijn. Maar als ik dan naar 'gewone' slanke en 'gewone' vollere vrouwen kijk in het dagelijks leven vind ik de slanke vrouwen toch wel vaak mooier. Maar goed dat is mijn persoonlijke mening he.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Atelier Madame vr 4 maa 2011 - 2:03

Lavendel schreef:Nu zijn de plaatjes die hier neegezet worden wel van modellen dus het is logisch dat dit mooie vollere vrouwen zijn. Maar als ik dan naar 'gewone' slanke en 'gewone' vollere vrouwen kijk in het dagelijks leven vind ik de slanke vrouwen toch wel vaak mooier. Maar goed dat is mijn persoonlijke mening he.
eens
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 4:35

De volle vrouwen zouden eigenlijk foto's van zichzelf hier neer moeten zetten hihi! Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 4:36

Binnenkort is weer de grote maten beurs.
Mijn zusje is een finaliste van de miss plussize verkiezing die er dan is!

Ben erg trots op haar!
...


Laatst aangepast door PrinsesBo op vr 4 maa 2011 - 5:02; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 4:42

Ik zie geen foto!
Ik zou stiekem daar ook wel aan mee willen doen, maar hoe kom je daar? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 4:44

Ik zit net bij meedoen te kijken, maar je moet minimaal maat 46/48 hebben. 46 heb ik af en toe.. 48 niet. Helaas!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 4:52

Het zijn wel echt volle vrouwen idd ZachtCookie.
Maar wel goed dat er zoiets georganiseerd wordt.
Je hoeft je niet te schamen met een maat meer.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 6:33

Atelier Madame schreef:volle vrouwen (das vanaf maatje 44) vind ik niet per se lelijk, ik vind de fotos die hier gepost worden prachtig! Maar toch is er echt wel een grens. Op een gegeven moment vind ik het gewoon echt lelijk, dan kan je je vet gewoon neit meer verbergen door middel van ruim zittende kleding of laagjes, dan is het gewoon te veel.

Dat vind ik ook, maar dat vind ik ook bij te slanke vrouwen. Het ligt ook echt aan de lengte van de vrouw. Je kunt iemand met maat 46 die 165 is niet vergelijken met een vrouw die maat 46 heeft en 180 is. Ik hoop gewoon dat volle dames (en natuurlijk ook weer de 'te' slanke) weten hoe ze eten, en gezond leven. Dat lijkt mij het belangrijkste. Ik neem aan dat iedereen wel een gewicht of maat heeft waar die niet overheen wilt of als grens ziet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum