Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie herkent dit; bij volle maan steeds snachts wakker....

+5
Liadan
Pandora
Stuiterbal
maiadebij
Printje
9 plaatsers

Ga naar beneden

Wie herkent dit; bij volle maan steeds snachts wakker.... Empty Wie herkent dit; bij volle maan steeds snachts wakker....

Bericht  Printje wo 11 jan 2012 - 9:20

Weet niet of ik dit hier al ooit gevraagd heb maar, je kunt het raar vinden of niet, al maandenlang wordt ons ventje omstreeks volle maan snachts vaak huilend wakker. Ik hou dit al erg lang bij en iedere keer begint het een aantal dagen voor volle maan, huilen als hij naar bed moet, en snachts regelmatig wakker. Ik hoor overigens van meer mensen dat ze het wel herkennen, en zelf ook slechter slapen maar sommigen vinden het vooral ook erg raar klinken.

Wie herkent dit?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie herkent dit; bij volle maan steeds snachts wakker.... Empty Re: Wie herkent dit; bij volle maan steeds snachts wakker....

Bericht  maiadebij wo 11 jan 2012 - 9:23

nou..... nu je dat zo zegt, J is de laatste nachten ook steeds wakker. Normaal komt ze ook nog wel voor voedingen maar slaapt daarna meteen door. De laatste nachten blijft ze teuten, wilt niet terug in haar bed, en ze zijn beide voor dag en dauw wakker (lees: 4 uur Evil or Very Mad )

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Wie herkent dit; bij volle maan steeds snachts wakker.... Empty Re: Wie herkent dit; bij volle maan steeds snachts wakker....

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 9:27

Herkenbaar. Hier is meneer ook alweer 3 dagen aan het spoken. Valt mij ook op dat het vaker gebeurt als het volle maan is.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 9:28

Mijn oudste zoon is al twee dagen rond half 6 klaarwakker terwijl hij eerder nog tot half 8 sliep....toeval of niet...

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal wo 11 jan 2012 - 9:29

Ja zeer herkenbaar. Tijdens volle maan kon ik de klok hier erop gelijk zetten en was mijn zoon van 1 tot 4 uur 's nachts klaar wakker. Niet in slaap te krijgen. Elke maand opnieuw.
Ik ben naar een osteopaat geweest voor andere klachten maar na die behandeling was het over. Nu slaapt hij gewoon door.

Er zijn veel kinderen wakker met volle maan. Dat zijn volgens mij ook best gevoelige kinderen.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Pandora wo 11 jan 2012 - 21:29

Ik herken het niet bij mijn dochter, maar wel bij mezelf. Bij volle maan slaap ik standaard een paar nachten achterelkaar heel slecht en lig ik gemiddeld een paar uur per nacht wakker...

Raar.... maar waar.... Embarassed
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Liadan wo 11 jan 2012 - 21:32

Dan hoop ik heel hard dat het vannacht en gisterennacht daaraan lag, want 2 uur slaap op een nacht vind ik wel erg weinig...

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 21:40

Wanneer is het volle maan geweest dan? Wij hebben hier zondag op maandagnacht en maandag op dinsdagnacht een spoker gehad. Wij wisten niet waardoor het kwam. Uiteindelijk hebben we hem dinsdag 2 slaapjes overdag laten doen, en sindsdien is het weer over.

Gast
Gast

Bericht  Rumble wo 11 jan 2012 - 21:42

Zomersproetjes schreef:Wanneer is het volle maan geweest dan? Wij hebben hier zondag op maandagnacht en maandag op dinsdagnacht een spoker gehad. Wij wisten niet waardoor het kwam. Uiteindelijk hebben we hem dinsdag 2 slaapjes overdag laten doen, en sindsdien is het weer over.

+1

Dinsdag op woensdag heeft hij redelijk goed geslapen maar vannacht moest hij weer veel huilen en is overstuur wakker geworden. Geen idee of dat aan de volle maan ligt, ik let daar nooit zo op eigenlijk..
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  frolic do 12 jan 2012 - 0:26

Jup dat herken ik maar dan bij mezelf ( ook geen troost misschien ben 28 :shock: ) vaak kom ik er pas achteraf achter dat het volle maan was .. of ik kijk naar buiten en denk aaaaaaaaaaaaaah vandaar dat ik niet slaap.

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 0:41

Hier herken ik het ook!

Gast
Gast

Bericht  TGR do 12 jan 2012 - 1:16

Komt omdat het dan lichter is.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  koNijntje do 12 jan 2012 - 1:19

ik herken het vanuit mijn werk, over het algemeen zijn er bij volle maan meer mensen onrustig 's nachts dan in andere nachten..

TGR: nee, dat hoeft niet. iemand die ik ken heeft 's nachts de hele kamer verduisterd en nog slaapt ze bij volle maan slecht.
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: