Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lof op de Volle Vrouwen

+9
SuperGrover
Lavendel
Atelier Madame
Chocoholic
Jeanette
patjuhhh
Moon
Monte
Beachgirl
13 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen Empty Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 23:35

In de strijd tegen de kilo's kan het soms hard en pijnlijk aan toe gaan. Dan is het fijn om vrouwen te zien die de kilo's, die jij er zo fanatiek van af probeert te krijgen, omhelzen en met elegantie dragen. Vandaar dit topic waarin we mooie, volle vrouwen bewonderen en elkaar daarmee een hart onder de riem steken. Niet dat we niet naar een gezonder gewicht toe moeten werken, dat uiteraard. Maar omdat we onszelf al moeten waarderen met die extra kilo's. Gebruik foto's, gedichten, brieven, klaagliederen, filmpjes enz.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 2:09

Ok, jullie snappen het niet helemaal, dus ik geef wel een voorzet. Ik heb dus een hele prachtige volle vrouw ontdekt, waarvan ik denk dat ik ook ongeveer zo mijn curves kan showen Very Happy. Her name is Ashley Graham. Tadaaaa!

Lof op de Volle Vrouwen Tumblr_leqi799ZOQ1qzh30ko1_500

Lof op de Volle Vrouwen Tumblr_l9h7zwET201qzwc8ro1_500

Lof op de Volle Vrouwen Ashley-graham

En wat vinden jullie van deze foto/dames?

Lof op de Volle Vrouwen Draft_lens1544982module76028581photo_1261885071Glamour-Magazine-Nude-Mod

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 2:51

Ik vind vollere vrouwen vaak wel mooi, maar ik voel me toch lekkerder als ik wat slanker ben. Heb (door medicijnen) een tijd 75 kg gewogen, maar voel me met rond de 60 kilo toch lekkerder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 2:56

Ik vind sommige volle vrouwen ook erg mooi.

De vrouw/meisje in volgens mij het eerste seizoen ANTM vond ik erg mooi!
En volgens mij doet er nu weer een vollere vrouw aan mee toch? Haar vind ik ook erg mooi!

En Oprah Winfrey vind ik een mooie vrouw!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Beachgirl zo 27 feb 2011 - 2:59

Ik vind steviger vrouwen ook mooier dan dunne meiden (heb zelf ook maatje 44) maar het moet natuurlijk geen gezondheidsrisico worden... en daar ging het bij mij wel naartoe. Vandaar dat ik nu een flink aantal kilo's kwijtwil.
Maar ik za nooit maatje 38 krijgen, daar heb ik de lichaamsbouw gewoon niet voor.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 3:05

(Even tussendoor: dit is trouwens echt een topic voor de vollere vrouw of iemand die daarvan houdt. Dus geen afgeven op slanke of dunne vrouwen.)

@ Mimpie: heb jij echt geaccepteerd dat je geen maat 38 zal krijgen? Ik heb nu namelijk maat 42, maar ik ambieer wel een maat 38-40. Ik vraag me wel eens af of ik die maat 42 niet gewoon moet accepteren. Hoe denk jij daarover?

@ Hazeltje: ik vind Oprah ook wel mooi ja, maar omdat zij ouder is accepteer je haar gewicht sneller. Tenminste, dat ervaar ik wel zo.

Wat vonden jullie trouwens van die foto's hierboven?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 3:17

Hmmm, nee ik heb dat niet echt zo maar dat komt misshcien omdat ik 1 zus met overgewicht heb en een vrij forse zus.

Ik vind de vrouw van de eerste foto's wel mooi maar op sommige ordinair.
Dat heeft dan weer niks met gewicht o.i.d. te maken, dat vind ik altijd erg jammer.

De laatste foto vind ik erg mooi!!!!

doet me denken aan de reclame van Dove van een tijd terug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Beachgirl zo 27 feb 2011 - 3:18

Gloria schreef:
@ Mimpie: heb jij echt geaccepteerd dat je geen maat 38 zal krijgen? Ik heb nu namelijk maat 42, maar ik ambieer wel een maat 38-40. Ik vraag me wel eens af of ik die maat 42 niet gewoon moet accepteren. Hoe denk jij daarover?



Op dit moment accepteer ik het omdat het afvallen ook heel langzaam gaat. Ben al blij dat er uberhaupt iets af gaat, want dat is me nog niet eerder gelukt.

Misschien als ik over een jaar een kilo of 20 kwijt ben (ben benieuwd of dat lukt) ik wel streef naar een maatje 38, maar op dit moment denk ik niet dat dit lukt want ik ben ook gewoon stevig gebouwd. Stevige schouders en heupen. Dus een maat 40 zou heel fijn zijn... maar ik hoef geen maat 36, dat wil ik echt niet! Past ook niet bij me.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 22:41

Gloria schreef:

Mimpie: heb jij echt geaccepteerd dat je geen maat 38 zal krijgen? Ik heb nu namelijk maat 42, maar ik ambieer wel een maat 38-40. Ik vraag me wel eens af of ik die maat 42 niet gewoon moet accepteren. Hoe denk jij daarover?


Zo herkenbaar!! ik zou ook graag de 38-40 willen hebben, heb ook 42. Voel me toch prettiger als ik 38-40 heb. Terwijl ik daarentegen nu prima in mn vel zit, maar soms toch ff weer die 8 kilo kwijt wil...

mooie volle vrouw: Lof op de Volle Vrouwen QueenLatifah_MoviesRock_Dec07 queen latifa

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 0:00

Ik vind dit een mooie vrouw (Crystal Renn). Je ziet dat ze niet ontzettend slank is maar wel echt mooi gevormd, ze heeft echt een 'toned' body. Op internet lees ik trouwens dat ze als plus size model een maat 42/44 heeft. (ze schijnt nu wel afgevallen te zijn naar een 38/40, maar op deze foto's heeft ze nog een 42/44.)

Lof op de Volle Vrouwen CrystalNow

Lof op de Volle Vrouwen 500x_glamourcrystal1211




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Beachgirl ma 28 feb 2011 - 0:09

Punk'd schreef:Ik vind dit een mooie vrouw (Crystal Renn). Je ziet dat ze niet ontzettend slank is maar wel echt mooi gevormd, ze heeft echt een 'toned' body. Op internet lees ik trouwens dat ze als plus size model een maat 42/44 heeft. (ze schijnt nu wel afgevallen te zijn naar een 38/40, maar op deze foto's heeft ze nog een 42/44.)

Lof op de Volle Vrouwen CrystalNow

Lof op de Volle Vrouwen 500x_glamourcrystal1211




Belachelijk eigenlijk dat een Plus Size model "maar" maatje 42/44 heeft. Op de onderste foto vind ik haar gewoon slank, ze heeft alleen stevige borsten en heupen.

Écht plus size zou voor mij maat 46 of groter zijn.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 0:11

Ja, maar toch een mooie vrouw!
Ik heb ook maatje 42.. maare zon mooie 'platte' buik heb ik niet hoor Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 0:14

Inderdaad, als je nagaat dat de gemiddelde maat van de vrouw in Nederland 42 is. Zou plus size wel groter moeten zijn.

Maar goed, ik las laatst ook waarom modellen vaak size 0 moeten hebben. Ze fungeren dan als een soort 'lat' waarbij de kleding op geen enkel punt zal 'knellen' het dus het mooiste uitkomt. Eigenlijk hetzelfde idee als dat het op een kledinghanger zou hangen. Alleen nu kun je zien hoe het er in beweging uitziet Neutral belachelijk eigenlijk. Het is toch de bedoeling dat je ziet hoe het eruit ziet als je het aanhebt als vrouw met een normaal postuur.. Question

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Beachgirl ma 28 feb 2011 - 0:17

Sannie89 schreef:Ja, maar toch een mooie vrouw!
Ik heb ook maatje 42.. maare zon mooie 'platte' buik heb ik niet hoor Neutral

Ik heb maat 44 maar heb een redelijk platte buik. (Al zeg ik t zelf)
Mensen zijn vaak ook verbaasd als ik zeg dat ik maat 44 heb. Komt gewoon omdat ik wel goed in verhouding ben, maar wel stevig.

Vriendin van me heeft bovenkleding maatje S en broekmaat 42 omdat ze een giga dikke kont heeft. Totaal niet in verhouding.

Ik ben dan liever dik en ik verhouding goed, dan zoals m'n vriendin scratch Ze kan bijna nooit een goedzittende jeans vinden.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 0:18

Mijn buik is ook gewoon plat als ik sta.. Als ik zit is het helaas een groot drama..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 0:19

@ mimpie.. dat ben ik met je eens hoor! tis bij mij wel redelijk in verhouding.. denk dat ik mezelf soms ook wel dikker zie dan dat ik in werkelijkheid ben.
Maar als ze me complimenteren en vragen of ik zwanger ben, moet ik toch wel weer ff er hard aan trekken.

En ben t ermee eens dat t stom is dat t moet lijken alsof t op een kledinghanger hangt.. dat is gewoon niet gezond

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 0:19

Mimpie schreef:
Gloria schreef:
@ Mimpie: heb jij echt geaccepteerd dat je geen maat 38 zal krijgen? Ik heb nu namelijk maat 42, maar ik ambieer wel een maat 38-40. Ik vraag me wel eens af of ik die maat 42 niet gewoon moet accepteren. Hoe denk jij daarover?



Op dit moment accepteer ik het omdat het afvallen ook heel langzaam gaat. Ben al blij dat er uberhaupt iets af gaat, want dat is me nog niet eerder gelukt.

Misschien als ik over een jaar een kilo of 20 kwijt ben (ben benieuwd of dat lukt) ik wel streef naar een maatje 38, maar op dit moment denk ik niet dat dit lukt want ik ben ook gewoon stevig gebouwd. Stevige schouders en heupen. Dus een maat 40 zou heel fijn zijn... maar ik hoef geen maat 36, dat wil ik echt niet! Past ook niet bij me.

Wat een fijn onderwerp! Ik heb zelf maat 44, mijn bovenkant is eerder maat 40-42. Ik ben lang waardoor alles redelijk in verhouding is. Ik ben wel bezig met afvallen omdat ik zo niet lekker in mijn vel zit. En ook ik streef niet naar een maatje 36, ik ben blij met een maatje 40. Dat past bij mij, mijn brede heupen en flinke billen. Ik val ook heel langzaam af maar dat lijkt me ook goed. Met Sonja Bakker viel ik heel snel, heel veel af maar dat (en meer) zit er weer allemaal aan. Nu eet ik gezond, puur voedsel en genoeg en daar voel ik me goed bij. Ik wil ook een kilo of 20 afvallen.
De vrouwen van de foto's vind ik prachtig, ik zou willen dat ik er zo uit zag maar helaas heb ik echt vetjes Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 0:20

Ik zou ook best wel eens een mooie fotoshoot willen, gewoon zodat ik dan anders naar mezelf ga kijken.. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 0:21

_Donnaa schreef:Ik zou ook best wel eens een mooie fotoshoot willen, gewoon zodat ik dan anders naar mezelf ga kijken.. laughcry

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Beachgirl ma 28 feb 2011 - 0:42

Zelfs dikke modellen worden gephotoshopt

Lof op de Volle Vrouwen Before-after-fat-model-befter-edited-by-thescarione-by-Scarione-b


Lof op de Volle Vrouwen Kailee-osullivan-plus-sized-model
Lof op de Volle Vrouwen MXM-F08-aug02_B-045

Mooie dame!

Lof op de Volle Vrouwen 6YgNGXm7ho7ib1q3ADljueIJo1_400
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 0:46

Sannie89 schreef:
_Donnaa schreef:Ik zou ook best wel eens een mooie fotoshoot willen, gewoon zodat ik dan anders naar mezelf ga kijken.. laughcry

+1

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Monte ma 28 feb 2011 - 0:55

Punk'd schreef:Ik vind dit een mooie vrouw (Crystal Renn). Je ziet dat ze niet ontzettend slank is maar wel echt mooi gevormd, ze heeft echt een 'toned' body. Op internet lees ik trouwens dat ze als plus size model een maat 42/44 heeft. (ze schijnt nu wel afgevallen te zijn naar een 38/40, maar op deze foto's heeft ze nog een 42/44.)


Misschien wel nog meer afgevallen. Zie deze foto's
Lof op de Volle Vrouwen Bef24f77rystal-Renn-300x375
Lof op de Volle Vrouwen Crystal
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 0:58

Monte schreef:
Punk'd schreef:Ik vind dit een mooie vrouw (Crystal Renn). Je ziet dat ze niet ontzettend slank is maar wel echt mooi gevormd, ze heeft echt een 'toned' body. Op internet lees ik trouwens dat ze als plus size model een maat 42/44 heeft. (ze schijnt nu wel afgevallen te zijn naar een 38/40, maar op deze foto's heeft ze nog een 42/44.)


Misschien wel nog meer afgevallen. Zie deze foto's
Lof op de Volle Vrouwen Bef24f77rystal-Renn-300x375
Lof op de Volle Vrouwen Crystal

Wat zonde! ze ziet er nu uit als een anorexia model:S

ps. wat vinden jullie vriendjes van de wat vollere vrouw? De mijne is zelf super dun.. maar houdt absoluut niet van dunne vrouwen (oook geen obesitas vrouwen dan) maar wel vd vollere vrouw

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:00


[/quote]

ps. wat vinden jullie vriendjes van de wat vollere vrouw? De mijne is zelf super dun.. maar houdt absoluut niet van dunne vrouwen (oook geen obesitas vrouwen dan) maar wel vd vollere vrouw[/quote]

Mijn vriend vindt mij prachtig, hij is zelf ook niet heel dun maar ook zeker niet dik ofzo. Hij heeft geen vetjes maar is gewoon breed. Hij vindt vollere vrouwen ook veel mooier dan hele dunne vrouwen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:02

Dat is wel fijn!
ja de mijne ook.. als die zon dunne vrouw ziet.. vind tie helemaal niets..

terwijl hij zelf te dun is.. alles wat ik teveel heeft, heeft hij te weinig haha, terwijl hij 2 keer zulke grote porties als mij wegwerkt :S

Zn exen waren ook allemaal stevig.. en tijdens het meiden checken ( Wink ) gaat hij ook voor de wat vollere vrouw.. wel grappig om te zien. aangezien zn vrienden voor de slankere gaan

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lof op de Volle Vrouwen Empty Re: Lof op de Volle Vrouwen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum