Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleine of grote geluksmomenten van de dag!

+31
Charles
Pinkel
NoMercy
Tania
Aziraphale
Paper Crown
Parel
Bisq
nina
Caro
Bolleke
Lady4
Sorella
SarahKey
Ibbeltje
Arwyn
Exogenesis
Ilovethe90s
Stuiterbal
Carra
Taeda
Saga
Summerlovin
Minx
Burn
Bazinga
Marin
Snirp
Happinaz
Nyx
SoGood
35 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Kleine of grote geluksmomenten van de dag! - Pagina 3 Empty Re: Kleine of grote geluksmomenten van de dag!

Bericht  Charles za 22 jun 2013 - 9:42

Mijn zoon is een heel wild wiebelig kereltje. Maar zojuist lag ie naast me in bed en liet hij zich achterover rollen tegen me aan. Maakte slaapgeluidjes, ging mijn arm kriebelen , andere arm om me heen en is zo gaan slapen. Zo heerlijk! Hij kan nu ook aai aai zeggen, doet ie de hele dag en dan aait ie of is heel hardhandig bezig maar t gaat om t idee hè. En dochter aai ook en als ik haar haar borstel pakt ze m van me over en doet t dan bij mij I love you.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine of grote geluksmomenten van de dag! - Pagina 3 Empty Re: Kleine of grote geluksmomenten van de dag!

Bericht  Feline za 22 jun 2013 - 21:02

Dat ik gister eindelijk m'n verjaardagscadeau kon verzilveren en vervolgens naast Bruce Springsteen stond!! Fantastisch concert! Wat is die man sexy!

Kleine of grote geluksmomenten van de dag! - Pagina 3 964C02FD-7C0A-409E-8F34-B40BEA504830-266-000000BC94882558
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Mees za 22 jun 2013 - 21:28

Wat stond je dichtbij Feline!! Ik vond hem vorig jaar op Pinkpop al gaaf en stond ongeveer achteraan op het veld. Dit is helemaal vet!

Ik kreeg net twee worstenbroodjes en drinken op bed. Lekker wakker worden smile.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Feline za 22 jun 2013 - 21:42

Ja, het was echt zo vet om tussen de allergrootste fans het concert mee te maken! Stonden in het speciale voorvak. Hij is echt heel goed live en die band is ook fantastisch!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pompoen za 22 jun 2013 - 21:51

Ik werd vanmorgen om 7.45 u wakker van kleine geluidjes naast me, toen ik het lampje aan deed deed L. Heel voorzichtig zijn oogjes open. Zo lief! En na een nacht doorslapen! Daarna ging hij tijdens het verschonen ook nog eens breeduit naar me lachen. Na het flesje heeft hij nog 2,5 uur geslapen en ik ook nog wat. Ineens zie ik het allemaal weer voor me, ik was zó moe, nu iets minder. En wat is L toch lief en waardevol voor me!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Feline za 22 jun 2013 - 23:02

Wat fijn Pompoen!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  ekiaam87 zo 23 jun 2013 - 1:24

Mijn geluksmoment van gisteren. Ik heb als een van de vele vrijwilligers een heleboel chronisch zieke / gehandicapten kinderen super blij gemaakt met een topdag op Schiphol! Waarbij een heleboel kinderen zelf voor piloot hebben gespeeld in een vliegtuig. Met als topper van de dag, een rondrit met alle voertuigen (vrachtwagens, bus, politiewagens) over de start/landingsbanen van Schiphol Very Happy
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Burn zo 23 jun 2013 - 2:28

Mijn bestelling bij mini in the box!
2 nieuwe horloges, nieuw hoesje voor m'n telefoon, en een lange ketting met een klokje eraan! smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: